Şimdi Ara

Lenovo Y520 Mavi Ekran (Inaccessible Boot Device) (Critical Process Died)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    2 ay önce aldığım Lenovo Legion Y520 (i7, GTX1050Ti) model laptopumu tertemiz, korsandan uzak kullanmama rağmen dün sabah Mafia 3 oynarken aldığım mavi ekran sonrası açamaz oldum. Her açılışta önce ''Critical Process Died'' mavi ekranı, ardından Automatic Repair'a ve burada da başarısız olmasının ardından Troubleshoot ekranına yönlendiriyor. Bu menüde de tüm onarım opsiyonlarını denedim ama her seferinde başarısız oldu. Sistem geri yükleme kısmında yedekleri görüntüleyebiliyorum ancak C sürücüsü için seçim yapamıyorum ''You must enable system protection for this drive'' dediği için ve bunu sadece erişime sahip olduğum command prompt'tan nasıl yapabileceğimi de bilmiyorum.

    BIOS'ta da UEFI ve Legacy boot seçeneklerini sırayla denedim, varsayılan ayarlara geri dönerek de denedim lakin sonuç yine aynı.

    En iyimser tahminim boot edilecek sürücünün isminde belki bir değişme olabileceği yönde ancak bundan da emin değilim. Bilgisayarım 2 aylık, evet garanti kapsamında ama ana dilini konuşmadığım bir ülkede yaşadığım için müşteri hizmetleri, tamir servisleri ile uğraşmak istemiyorum, eğer garanti kapsamında bir donanım arızası var ise o zaman iletişime geçmeyi düşünüyorum.

    Konuyla ilgili bilgilendirici ekran görüntülerini ekliyorum.

    Bu hatalarla daha önce karşılaşmış olan ya da bilgisi ya da en ufak bir fikri olan arkadaşları yardıma bekliyorum. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

    Not: Şu an sadece yardım ekranındaki komut sistemine erişimim var, usb'de windows 10'um da mevcut lakin henüz sil baştan format atmayı denemedim.

    Lenovo Y520 Mavi Ekran (Inaccessible Boot Device) (Critical Process Died)Lenovo Y520 Mavi Ekran (Inaccessible Boot Device) (Critical Process Died)Lenovo Y520 Mavi Ekran (Inaccessible Boot Device) (Critical Process Died)







  • Hocam donanımsal bir sorun gibi geldi bana.Cihazı yeni almışsınız mutlaka teknik servis ile iletişime geçin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eksi

    Hocam donanımsal bir sorun gibi geldi bana.Cihazı yeni almışsınız mutlaka teknik servis ile iletişime geçin.
    Merhaba, cevap için teşekkürler.

    Umarım değildir de boot ayarları bozulmuştur ve ondan boot yapmıyordur. Durumu düzeltmek için komutlara bakıyorum ancak bazılarına erişim izni vermiyor. Bir şekilde çözmeye çalışacağım artık çünkü işin bir de teknik servis boyutu var, hangi durumlarda ihale bana kalacak kestirmek zor çünkü ilk defa garanti kapsamındayken bir sorun yaşıyorum.
  • mr.conquer M kullanıcısına yanıt
    Konuyu hortlatmak gibi olacak ama aynı sorunu aynı bilgisayarda yaşıyorum.

    Ne oldu sonuç? Çözebiliriz mi, neden kaynaklanıyormuş?


    Garantisi biteli 1 yıl oldu umarım donanımsal değildir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.