Şimdi Ara

LENOVO Servis Ve Müşteri Hizmetleri Hakkında Ne yapılabilir (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
14.797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • servis kalitesi sıfırın altinda. cihazi teslim edeli 1 hafta oldu henuz internet uzerinden sorgulama dahi yapamiyorum. kayitli cihaz bulunamadi gibisinden salakca bir ileti cikiyor. musteri hizmetleri hepten rezalet. islemler tamamlanmistir cihazinizi alabilirsiniz diye resepsiyona kadar gonderip avcunuzu yalamaniza sebep oluyorlar... dediklerim ideapad servisi icin gecerli. BDH denen soyguncular bakiyor ideapad serilerine. ariza tespit icin cihazinizi 70 lira gibi bir bedel karsiliginda esir tutuyorlar... ariza tespitin bile parayla yapildigi servisin kalitesinden kimse bahsetmesin... destek bilisime bk atardim, BDH'in eline su dokemezmis meger. hortlatmissiniz madem katkimiz olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Q2ID -- 31 Mayıs 2014; 3:29:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle merhabalar lenovo y510p sli aldım yazıcaklarımın öncesinde size lenovo ya bulaşmayın derim kardeşim ucuz alıcam diye iyi birşey alıyım falan demeyin gerekirse en kötü özellikte alın ama kaliteli alın neyse konuya geleyim ben lenovadan aldığım cihazda alır almaz gecesinde sesinde cızırtı duydum sürekli olmayan ara ara gelen donanımsal olmayan yazılımsal birşey olan yanı jak cıkısına birşey taktığımda cızırtının devam ettiği neyse garantiye gönderdim yaptıklarını söylediler geldi tekrardan sorun devam ediyor öğrenciyim derslerde falan yardımcı oluyor pc ikinci kez göndermek istemedim neyse kafam attı bi gün sinir bozucu olduğundan tekrardan geçen hafta gönderdim servise tek tek dile getirdim sorunu pc bana geri geldi ama yapılmamış halde kağıtta speakerların falan değiştiği söyleniyor ama yalan sorun devam ediyor ve öncesinde sorunun donanımsal olmadığını söyledim hani ses kartı değişsseler tamam dicem geldikten bir gün sonra tekrardan gönderdim garantiye kargo ürünü adamlara teslim ettikten sonra kargo beni bilgilendirdi teslim edilmiştir diye sonradanda 1 saat sonra bana lenovodan mesaj geldi ürününüz size gönderilmek üzere kargoya teslim edilmiştir(muhtemelen cihaza hiçbir işlem uygulanmadan çıkışını verdiler ve gönderdiler cihaz henüz elime ulaşmadı).Neyse ikinci gönderdiğimde kargoya ismimi yanlış vermişler falan numaram gözükmüyor onlarda pc gelmiş ama haberim yok lenovo bi bilgilendirme yapmıyor bana isimden araştıyım dedim kargo şirketinden ismimi yanlış vermişler bayan temsilci sağolsun yardımcı oldu ve şubede olduğunu söyledi üçüncü gönderdiğimde bana hala kargo takip numarası vermediler sorduğumda bize bildirmediler diyor kargo şirketini arıyorum adıma herhangi bi gönderi yok yani kafayı yiyecek üzereyim gün içerisinde kaç kere arıyorum sizi anlıyoruz diyorlar ama birşeyden anladıkları yok yardımcı olamıyorlar teknik servis iş yapmıyor bende tüketici haklarını aradım servise gönderdiğinize dair 4 belgeyi saklayın dedi sonra hakem heyetine gidin size otomatik iade hakkı doğuyor dedi bende bekliyorum şuan 3bin Tlye aldığım bilgisayarı adam gibi kullanmak nasip olmadı ama ben kafayı taktım uğraşıcam şehir dışında öğrenci olduğumdan gidemiyorum teknik servise istanbula gittiğim zaman gereken terbiyesizliği yapıcam size sorum şudur gerek müşteri temsilcisi olsun gerekte teknik servis benim bunları şikayet edebileceğim bi yer varmı acaba daha rütbeli kişiler.




  • Lenovo dan uzak durun arkadaşlar, böyle bir firma olmaz inanın bakkal dükkanından hallice yönetiliyor. Öne sürmüşler 3 5 çağrı merkezi elemanını başak bir yetkiliye ulaşamıyorsunuz. Çağrı merkezi elemanlarınında yetkileri yok size tüketici heyetine başvurabilirsiniz demekten başkada bir şey demiyorlar. Tüketici heyeti zaten evraklar altında ezilmiş tıkanmış bir kuruma döndü işleyişi yok. Kısaca firma berbat ve arkadaşın dediğine kesinlikle katılıyorum değişim yapmamak için herşeyi yapıyorlar. Benim olayımda aşağıdaki gibi.



    --------------------------------------------------------------------------------




    Arkadaşlar Lenovo z500 bilgisayar sahibiydim ve bilgisayarı hard disk arızası ve Ethernet yuva arızası nedeniyle garantiye gönderdim. Cihaz 11.11.2014 tarihinde ellerine ulaştı. 1 ay içinde hiç arayıp bilgi vermediler, ben aradığımda ise kaydıma ulaşamadığını söylediler, sonra kendileri arayarak cihazın yanlışlıkla başka birine gönderildiğini belirttiler. Bende yasal süreden doğan değişim hakkımı kullanmak istediğimi cihazın değişimini talep ettiğimi belirttim. 1 ayda öyle geçti ve 2 ay sonra bilgisayarı bana geri gönderdiler, bende değişim için aldığım firmaya gittim. Onlar da cihazı indeks bilgisayara (distribitör) onay için gönderdiler. 1 hafta sonra mağaza beni arayarak, indeksin onay vermediğini çünkü bilgisayarın cd-romunun altında bir kırık olduğunu bununda servis raporunda yazmadığı için onay veremeyeceklerini belirttiler. Cihaz bendeyken en ufak bir çatlak çizik yoktu sadece hard diski arızalıydı Lenovo bu laptobu başkasına dahi göndermişken yapabileceğimiz bir şey yok hakkınızı mahkemede arayın cevabından başka bir şey yapamadılar. Tüketici hakem heyetine gittim fakat sanki oradaki insanlar fazla iş çıkmasın diye tüketici yerine firmayı koruyor bana resmen yapabileceğiniz bir şey yok diyorlar ben tüketici olarak hakkımı nerede arayacağım deyince laf geveliyorlar yani tüketici hakem heyetinin de bir işe yaramadığını boş bir kuruluş olduğunu düşünüyorum kaldı ki 6 ay içinde karar çıkarmış. Şimdi elimde kırmadığım kırık ve hard diski, etherneti yapılmamış bir laptop var. Kısacası bu markadan uzak durun ben yandım siz yanmayın. Firma tam bir fiyasko, ben hakkımı bunlara helal etmiyorum.




  • Bu firmadan uzak durmak lazım ben yandım siz yanmayın
    z510 ürünümü 2 ayı aşkındır teknik servise göndermeye çalışıyordum sonunda gönderdim UPS kargoyla giden ürün hasarlı çıkmış servisten aradılar ürünün hasarlı olduğunu bizden kaynaklı olup olmadığını sordular bizden olmadığını söyledim geri göndereceklerini ürünün hasar tespit tutanağının tutmamız gerektiğini söylediler ürünü teslim alın dediler bizde teslim aldık sonra Lenovo aradığımda ürünü teslim almamız gerektiğini ürünün garanti dışı kaldığını belirtiler bu kadar şark kurnazlığını düşünsem yapamazdım yazıklar olsun kimse bu firmadan ürün almasın ben çektim siz çekmeyin Tüketici heyetinde gideceğim . Firma ile ilgili en son inşallah batar da bizde kurtuluruz herkes kurtulur.
  • 11 ay önce aldığım Lenovo z510 dizüstü bilgisayarımın şarjı hiç azalmadan birden bire bitti. Elimde Pil Garanti Belgesi olmasına rağmen değişim için 250 TL para istiyorlar. Alacak olanlara duyrulur: 250 TL yi en başta üst düzey bir markaya verin. Lenovo almayın aldırmayın.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.