Şimdi Ara

Lenovo Servis Hizmetleri Güvenimi Sarsıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
3.000
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ben bu markayı araştırıp, ürün ve servis kalitesi hakkında edindiğim olumlu izlenim sonucunda almıştım.
    Sonuçta Lenovo meşhur "IBM"di.Fakat, daha doğru dürüst kullanamadan pilin ölmesi ile ilk olumsuzluklar başladı.
    Tabi ürün garanti kapsamında olduğu için hemen bir Ibm çözüm ortağına başvurdum.Pili servise vereli neredeyse 2 ay olacak hala ses seda yok.
    Dizüstü bilgisayarlarda pil sorunları ile sıklıkla karşılaşılaşılıyor.Fakat beni üzen, aynı sorun arkadaşımın başına farklı bir markada geldi ve 15 gün içinde sorunu çözüldü.Pil yenisiyle değiştirildi.

    Servis hep aynı şeyi söylüyor:Piller gümrükte takıldı, mallar haftaya çekilecek.



  • Biraz İngilizcen varsa Lenovo ya doğrudan bu konuyu yaz..

    Migros tan aldıysan ..Migros a şikayet et ....yazarak...

    Böyle toz kaldırırsan ..İşler çok hızlı çözülebiliyor. Ayrıca yasaya göre onarımın 30 iş günü içinde bitmesi lazım...Noterden bir ihtarname çek...ürünü iade et...

     Lenovo Servis Hizmetleri Güvenimi Sarsıyor
  • Arkadaşlar paniğe gerek yok
    Kimse haksız yere Lenovo'ya laf söylemesin
    Pil gerçekten 2 aydır servisteyse yani 30 iş gününü geçtiyse
    Lenovo'ya yeni notebook istiyorum süre doldu de sana yeni notebook vereceklerdir süphen olmasın
    Sen Lenovo kullanıcısısın bu ayrıcalığını unutma

    Hak taleb etmek için resmi makamlara başvurmana gerek yok Lenovo senin hakkını o resmi makamlardan daha iyi korur
    Gümrük problemi vardır pil geç gelecektir ama dediğim gibi teretdütsüz yeni notebook vereceklerdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alp_o -- 12 Mart 2008; 10:04:53 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kocaturk84

    Ben bu markayı araştırıp, ürün ve servis kalitesi hakkında edindiğim olumlu izlenim sonucunda almıştım.
    Sonuçta Lenovo meşhur "IBM"di.Fakat, daha doğru dürüst kullanamadan pilin ölmesi ile ilk olumsuzluklar başladı.
    Tabi ürün garanti kapsamında olduğu için hemen bir Ibm çözüm ortağına başvurdum.Pili servise vereli neredeyse 2 ay olacak hala ses seda yok.
    Dizüstü bilgisayarlarda pil sorunları ile sıklıkla karşılaşılaşılıyor.Fakat beni üzen, aynı sorun arkadaşımın başına farklı bir markada geldi ve 15 gün içinde sorunu çözüldü.Pil yenisiyle değiştirildi.

    Servis hep aynı şeyi söylüyor:Piller gümrükte takıldı, mallar haftaya çekilecek.


    Öncelikle IBM Lenovoyu seçtiğiniz için şanslısınız, Hemen Hemen Tüm Dizüstü bilgisayalarda Pilin Garanti Süresi 6 Aydır. (Sony,Asus,Toshiba Vb.) Bu Konuda Şanslısınızki IBM Lenovolarda 2 senedir.

    Pil Sıkıntısı Oldun Disk Sıkıntısı Olsun Haklısınız 1 Ay içinde Bunun Temini Zorunldur. Fakat Bu ürünlerin yedek parça teminleri T.Cumhuriyetinin yeni konulan yasasına Güre 6 ay İçinde Üretilen Cihazların Yedek Parçaları 1 sene süreyle Türkiye"ye girmesi yasaktır. ibaresinden ötürü Parça Gümrükte sıkıntı ile çekilmektedir. Bunun nedeni ise Türkiye teknoloji yığını dolmasın diye.

    Onun için Burda 2 tarafta haklıdır. Kullanıcı 1 ay içinde yeni ürün veya onarılmasını ister, Firmada Bir an önce sorunu çözmek ister.

    Bu Ibm has bi sorun değildir,Tüm Dizüstü parçalarının türkiye ye gelişi sıkıntılıdır.

    Bilginize....




  • Cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar.Fark ettiyseniz ürünü değiştirme veya iade etme ile ilgili birşey yazmadım.Pil ve servis hariç cihazdan memnunum.Bu yüzden tölerans gösteriyorum.

    Fakat belirttiğim gibi bazı markalar bu sorunu stok tutarak aşarken koskoca IBM neden böyle bir politika izlemiyor da herkese teker teker mal çekiyor.
    Bu durum ve yaşadıklarım bir IBM kullanıcısı ve müşterisi olarak hiç hoşuma gitmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kocaturk84 -- 12 Mart 2008; 12:21:25 >
  • Merhaba forumda okuduğum kadarıyla sizde benim gibi pilinizde problem yaşamışsınız. Benimde pilim bir anda şarj olmaz oldu çalışmıyor adaptör olmadan. Nasıl hallettiniz acaba? Hangi şehirde hangi servise verdiniz ve sonucu ne oldu? Teşekkürler
  • İzmir'de Egebimtes'e verdim.Pil değişimini gerçekleştirdiler.Süreç, stoklara göre biraz uzayabiliyor.Ama servise sadece pili bıraktığınız için, bilgisayarınızdan mahrum kalmıyorsunuz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ürünler gümrükten geçtiği için her makinaya uygun pilin stoklara girmesi uzun zaman alabiliyor.Bu nedenle bazen bu tip gecikmeler yaşanıyor,ancak lenovonun bu konuda sizinle mutlaka ilgileneceğine eminim.
  • yani herhangi bir ücret ödemiyoruz ve sadece pili bırakıyoruz öyle mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gateway_15

    yani herhangi bir ücret ödemiyoruz ve sadece pili bırakıyoruz öyle mi?

    Eğer garanti süresi(2 yıl) hala dolmadıysa herhangi bir ücret ödemiyorsunuz.
  • yok dolmadı hala çok şükür cevaplar için teşekkürler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.