Şimdi Ara

LeBlanc, the Deceiver (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.506
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Marvel_


    quote:

    Orijinalden alıntı: LesSchtroumpfs


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Marvel_

    Bu arada herolara dikkat ederseniz çoğu birbirine benziyor. Hatta skiller neredeyse hep aynı.

    e skili genelde shield oluyor. Örnek, janna, morgana, annie, lux, shen ,rammus ,sivir, udyr, urgot
    q skili çoğu herolarda bir şey fırlatma Örnek olarak, pantheon, nidalee, mundo, shaco, shen, akali, kennen, olaf
    w skili yine çoğu heroda alan skili oluyor. havuz oluşturma gibi. Örnek, morgana, nasus, miss fortune, anivia.
    İleri doğru gitme skili olan herolar: Shen, Gragas, Tristana, Tryndamere, Corki, Akali, Jax,
    Fırlatma heroları. Blitzcrank, Singed, Alistar, poppy

    Özellikle dikkat çeken aynı skiller.
    1. Fiddlestick ve Ryze ve katarina bir şey fırlatıp düşmandan düşmana geçen skill.
    2.Pantheon ve Corki. Alan kesme skilleri.
    3.Sion ve Taric stunları.

    Demek istediğim skiller hep aynı oluyor sadece görsel efekt farkı oluyor. Bence bu sıkmaya başladı birbirinin aynısı herolar var hep.

    Benim en sevdiğim, en değişik, en yaratıcı skill Anivia'nın duvarıdır. Oyunda onun skili gibi hiç yok sanırım.

    Riot biraz daha değişik herolar yapmalı. Biraz yaratıcı olmalı.

    q'su bir şey atan w'si alan kesme olan e'si shield olan herolar istemiyoruz artık...

    Edit:Aynı skiller bölümüne Katarina ekledim



    Saydığın skillerin hepsi birbirinden kat kat farklı, skillerin detaylarını bilmeden konuşmuşsun.

    Janna, morgana, annie, lux, shen ,rammus ,sivir, udyr, urgot

    janna : dmg artıran bir kalkandır, slow vb. efektleri engellemez
    morgana: cc efektlerini durdurur ve sadece magic dmg tutar
    annie: dmg tutmaz bu rammus'un kalkanıyla benzeşiyor sadece (sadece kendilerine atabilirler)
    udyr: sadece kendine atılması farklı kılıyor bu shenin ki ile biraz benzeşiyor olabilir belki ama udyr'inki bir stance ile açıldığı için yine de farklı
    sivir: hiç bir alakası yok, sadece sıradaki büyüyü engelliyor çok uçmuşsun
    urgot: slow özelliği vb veriyor
    lux: çoklu şekilde atabiliyorsun çok çok farklı


    1. Fiddlestick ve Ryze ve katarina bir şey fırlatıp düşmandan düşmana geçen skill.

    fid 'inki silence atar ve sadece düşmana seker, ryze topu kendinde sektirebilir silence atmaz. yeterince farklı


    2.Pantheon ve Corki. Alan kesme skilleri.
    corkininki direkt armor siliyor pantheonda ise farklı olarak bir pasif var

    3.Sion ve Taric stunları.

    sadece efektleri benziyor, taric da mesafeye göre stun/dmg oranları değişiyor


    neyse oyunu daha tam çözememiş olmanı anlayışla karşılıyorum ama birbirine benziyen efektler aynı olacak diye bir şey yok bugün bunu öğrenmişsindir


    O saydıklarının hepsini biliyorum merak etme sen. Ama burada yazma gereği duymadım, çünkü çok büyük farklar yok, genel olarak aynı. Niye insanların kusurlarını aramaya çalışıyorsun ki? Sorunun ne? Benim oyunu çözememiş olmamı anlayışla karşılıyormuşsun Anlayışla karşılama bence gel döv,aşağıla beni Aferin bana oyunu öğrettin bu laflarınla. Lol prosu oldun... Bu mesajlarınla da kaç yaşında olduğunu belirtmiş oldun.

    Sen direk insanların kusurlarını aramaya çalıştığın için asıl olayı anlayamadın malesef...
    Ryze topu kendi üzerinde sektirebilirmiş bu yüzden farklı
    Gerçekten çok komik insanlar var bu bölümde. Skillerin küçük ayrıntıları önemli değil. Genel olarak hepsi birbirinin kopyası. Bunu demeye çalıştım.

    Haa bu arada unutmuşsun. İleri doğru gitme bölümünde Shen ile Tryndamere demişim. Aslında Shen ilerlerken çarptığı kişilere taunt atıyor ama tryndamere damage vuruyor.



    Varsa bildiğin, öyle konuş. Dediklerinin çoğunda haklı adam. İlk yazdığın mesajda tamamen saçmalık

    Genel bir ağırlığı olmayan heroların 3 özellikli skilleri olur, 2 support 1 attack.Değişebilir ama genelde aynı. Ayrıca, kalkan gayet güzel bir seçim. Ben büyücü olsam kendime kalkan yapardım yani, tek biriyle sınırlandırmak yanlış olur . Ayrıca genel özellikler tabiki benzeyecek, çok farklı özellikler olursa denge problemi olur onu ayarla şunu düşür derken tutturamazsın ayarı




  • çoğu karakterin olduğu gibi bununda 2 ayağı ve 2 kolu var, yeter artık hepsi aynı bunların
  • O zaman demek ki ben sıkıldım oyundan. Bilmiyorum bana çoğu aynı geliyor. Ayrıca adamlar dengeyi tutturmak için hep aynı herolar çıkartıyorsa bu onların acemiliğini gösterir ''bence''. Hem farklı, değişik skiller ekleyeceksin hem de dengeyi tutturacaksın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok---


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Marvel_

    Bu arada herolara dikkat ederseniz çoğu birbirine benziyor. Hatta skiller neredeyse hep aynı.

    e skili genelde shield oluyor. Örnek, janna, morgana, annie, lux, shen ,rammus ,sivir, udyr, urgot
    q skili çoğu herolarda bir şey fırlatma Örnek olarak, pantheon, nidalee, mundo, shaco, shen, akali, kennen, olaf
    w skili yine çoğu heroda alan skili oluyor. havuz oluşturma gibi. Örnek, morgana, nasus, miss fortune, anivia.
    İleri doğru gitme skili olan herolar: Shen, Gragas, Tristana, Tryndamere, Corki, Akali, Jax,
    Fırlatma heroları. Blitzcrank, Singed, Alistar, poppy

    Özellikle dikkat çeken aynı skiller.
    1. Fiddlestick ve Ryze ve katarina bir şey fırlatıp düşmandan düşmana geçen skill.
    2.Pantheon ve Corki. Alan kesme skilleri.
    3.Sion ve Taric stunları.

    Demek istediğim skiller hep aynı oluyor sadece görsel efekt farkı oluyor. Bence bu sıkmaya başladı birbirinin aynısı herolar var hep.

    Benim en sevdiğim, en değişik, en yaratıcı skill Anivia'nın duvarıdır. Oyunda onun skili gibi hiç yok sanırım.

    Riot biraz daha değişik herolar yapmalı. Biraz yaratıcı olmalı.

    q'su bir şey atan w'si alan kesme olan e'si shield olan herolar istemiyoruz artık...

    Edit:Aynı skiller bölümüne Katarina ekledim



    Saçmalık.O zaman turret tamir etme skilli koysunlar.Veya oyundaki otları biçebilme özelliğine sahip bir support champ.Ne kadar gereksiz olurdu.Skiller gayet yerli yerinde en azından hepsinde birer farklılık var.Örnek olarak sonanın ultisi veya taricin ultisi.


    Niye saçmalık olsun ki arkadaşım? Bence turret tamir etme skili acayip işe yarar. Öyle bir hero çıksa support amaçlı hemen alırdım açıkçası. Otları biçebilme özelliği de işe yarar. Oyundaki stratejileri falan değiştirir. Benim istediğim farklı bir şeyler olsun... Hep aynı tür herolar sıkıyor beni




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Es_eS_26

    dostum zaten başka birşey yapamazlar ki ne yapacaksın ne değiştireceksin ? sen bir örnek ver bakam ben düşünüyorum düşünüyorum yok. mecbur değiştire değiştire kakalayacaklar


    Benim aklıma gelen bir sürü değişik şey var. Mesela oyundaki ormandaki duvarları ortadan kaldırma skili Saçma gibi gözüküyor ama team fightlarda kendi takımının heroları ormandaki duvarların içinden geçebilse belli bir süreliğine çok güzel olurdu.

    Düşmanı istediğin yere ışınlama skili olabilir. Işınlama derken flash gibi yani. Hatta flash gibi olmayıp TF'nin ultisi gibi olsa heronun fiyatını 12600 IP yapsalar değişik bir şey olurdu.

    Ragnorak'ın örnek verdiği gibi Turret yıkma ve ot biçme skilleri de çok kullanışlı bence.

    Dotadan hatırladığım bir hero vardı, onu bu oyuna göre yapsalar güzel olur.Hero şöyleydi, ormandaki yaratıkları kendine geçirebiliyordu yani bizim Annie'nin ayısı gibi kullanabiliyordu. Böyle bir şey olsa da güzel olur.

    Yeni bir özellik aklıma geldi, şöyle bir skill kendi takımındaki bir heroya 100 damage vuruyorsun, aynı zamanda düşmana 300 damage etki ediyor.

    Kalkan yerine bu tür skiller olsa oyun daha eğlenceli olurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Marvel_ -- 27 Ekim 2010; 23:24:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Marvel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Es_eS_26

    dostum zaten başka birşey yapamazlar ki ne yapacaksın ne değiştireceksin ? sen bir örnek ver bakam ben düşünüyorum düşünüyorum yok. mecbur değiştire değiştire kakalayacaklar


    Benim aklıma gelen bir sürü değişik şey var. Mesela oyundaki ormandaki duvarları ortadan kaldırma skili Saçma gibi gözüküyor ama team fightlarda kendi takımının heroları ormandaki duvarların içinden geçebilse belli bir süreliğine çok güzel olurdu.

    Düşmanı istediğin yere ışınlama skili olabilir. Işınlama derken flash gibi yani. Hatta flash gibi olmayıp TF'nin ultisi gibi olsa heronun fiyatını 12600 IP yapsalar değişik bir şey olurdu.

    Ragnorak'ın örnek verdiği gibi Turret yıkma ve ot biçme skilleri de çok kullanışlı bence.

    Dotadan hatırladığım bir hero vardı, onu bu oyuna göre yapsalar güzel olur.Hero şöyleydi, ormandaki yaratıkları kendine geçirebiliyordu yani bizim Annie'nin ayısı gibi kullanabiliyordu. Böyle bir şey olsa da güzel olur.

    Yeni bir özellik aklıma geldi, şöyle bir skill kendi takımındaki bir heroya 100 damage vuruyorsun, aynı zamanda düşmana 300 damage etki ediyor.

    Kalkan yerine bu tür skiller olsa oyun daha eğlenceli olurdu.



    Söylediğin skill lerden birisi olsa oyunda, op hero olur ve nerf yapılsın kaldırılsın remake olsun diye 1200 tane konu açılır kanımca. ya da çalı biçmeyi ele alalım, adamlar kendi junglelarına giden senin tüm stratejik yollarını kapatsa çok mu hoş olur?

    Ranked game için ele alalım, zaten gank yaparak kill alınıyo diye var sayıyorum, duvarları kaldıran bi hero gelse op olup her el ban yemez mi sence? düşünsene junglerına dalıyolar, ya da baron yaparken duvarı kaldırıp herkes içeri uçuyo? böyle bişey yapabilcek birisi gelse karşı takımına mutlu olmazsın emin ol ;) oyundaki champleri dengelesinler bu ne diye konu bile açılır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PhTx3


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Marvel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Es_eS_26

    dostum zaten başka birşey yapamazlar ki ne yapacaksın ne değiştireceksin ? sen bir örnek ver bakam ben düşünüyorum düşünüyorum yok. mecbur değiştire değiştire kakalayacaklar


    Benim aklıma gelen bir sürü değişik şey var. Mesela oyundaki ormandaki duvarları ortadan kaldırma skili Saçma gibi gözüküyor ama team fightlarda kendi takımının heroları ormandaki duvarların içinden geçebilse belli bir süreliğine çok güzel olurdu.

    Düşmanı istediğin yere ışınlama skili olabilir. Işınlama derken flash gibi yani. Hatta flash gibi olmayıp TF'nin ultisi gibi olsa heronun fiyatını 12600 IP yapsalar değişik bir şey olurdu.

    Ragnorak'ın örnek verdiği gibi Turret yıkma ve ot biçme skilleri de çok kullanışlı bence.

    Dotadan hatırladığım bir hero vardı, onu bu oyuna göre yapsalar güzel olur.Hero şöyleydi, ormandaki yaratıkları kendine geçirebiliyordu yani bizim Annie'nin ayısı gibi kullanabiliyordu. Böyle bir şey olsa da güzel olur.

    Yeni bir özellik aklıma geldi, şöyle bir skill kendi takımındaki bir heroya 100 damage vuruyorsun, aynı zamanda düşmana 300 damage etki ediyor.

    Kalkan yerine bu tür skiller olsa oyun daha eğlenceli olurdu.



    Söylediğin skill lerden birisi olsa oyunda, op hero olur ve nerf yapılsın kaldırılsın remake olsun diye 1200 tane konu açılır kanımca. ya da çalı biçmeyi ele alalım, adamlar kendi junglelarına giden senin tüm stratejik yollarını kapatsa çok mu hoş olur?

    Ranked game için ele alalım, zaten gank yaparak kill alınıyo diye var sayıyorum, duvarları kaldıran bi hero gelse op olup her el ban yemez mi sence? düşünsene junglerına dalıyolar, ya da baron yaparken duvarı kaldırıp herkes içeri uçuyo? böyle bişey yapabilcek birisi gelse karşı takımına mutlu olmazsın emin ol ;) oyundaki champleri dengelesinler bu ne diye konu bile açılır..


    Hala anlatamadım. Her skillin bir range'i mana cost'u ve COOLDOWN'ı olur. Ona göre ayarlayacaklar herhalde. Oyundaki bütün çimleri biçse oyun saçmalışır zaten ama kuralları olacak. En fazla 1-2 tane çim biçebilecek. Biçilen çim belli bir süreliğine yok olmuş olacak, süre bitince yeniden çıkacak. Aynı şekilde duvarlarda öyle olacak.
    Ayrıca bir takımda CORKI TRYNDAMERE SHEN EZREAL olsa zaten dediğim olay olur bütün herkes aynı anda duvardan geçebilir mesela. Ama bu durumda onlar OP olmaz. Bütün skilleri dengeleyebilirler.

    Hatta bir örnek vereyim. Bir hero olsa adını Penta killer koysalar Bir skili düşmandaki 5 kişiyi aynı anda öldürme olsa, sen yine OP dersin. Ama bu skili şöyle ayarlasalar. Cd süresi 30dakika olsa veya bu skili sadece 18 level olduğunda açabilse bence dengelenir biraz.

    Neyse fikrimden vazgeçiyorum, yine aynı tür herolarla oynayacağız malesef. Harita gelecek dediler kaç ay oldu hala hiçbir şeyin geldiği yok. Bence bir harita yapmak aylarca sürmemeli...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Marvel_


    quote:

    Orijinalden alıntı: PhTx3


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Marvel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Es_eS_26

    dostum zaten başka birşey yapamazlar ki ne yapacaksın ne değiştireceksin ? sen bir örnek ver bakam ben düşünüyorum düşünüyorum yok. mecbur değiştire değiştire kakalayacaklar


    Benim aklıma gelen bir sürü değişik şey var. Mesela oyundaki ormandaki duvarları ortadan kaldırma skili Saçma gibi gözüküyor ama team fightlarda kendi takımının heroları ormandaki duvarların içinden geçebilse belli bir süreliğine çok güzel olurdu.

    Düşmanı istediğin yere ışınlama skili olabilir. Işınlama derken flash gibi yani. Hatta flash gibi olmayıp TF'nin ultisi gibi olsa heronun fiyatını 12600 IP yapsalar değişik bir şey olurdu.

    Ragnorak'ın örnek verdiği gibi Turret yıkma ve ot biçme skilleri de çok kullanışlı bence.

    Dotadan hatırladığım bir hero vardı, onu bu oyuna göre yapsalar güzel olur.Hero şöyleydi, ormandaki yaratıkları kendine geçirebiliyordu yani bizim Annie'nin ayısı gibi kullanabiliyordu. Böyle bir şey olsa da güzel olur.

    Yeni bir özellik aklıma geldi, şöyle bir skill kendi takımındaki bir heroya 100 damage vuruyorsun, aynı zamanda düşmana 300 damage etki ediyor.

    Kalkan yerine bu tür skiller olsa oyun daha eğlenceli olurdu.



    Söylediğin skill lerden birisi olsa oyunda, op hero olur ve nerf yapılsın kaldırılsın remake olsun diye 1200 tane konu açılır kanımca. ya da çalı biçmeyi ele alalım, adamlar kendi junglelarına giden senin tüm stratejik yollarını kapatsa çok mu hoş olur?

    Ranked game için ele alalım, zaten gank yaparak kill alınıyo diye var sayıyorum, duvarları kaldıran bi hero gelse op olup her el ban yemez mi sence? düşünsene junglerına dalıyolar, ya da baron yaparken duvarı kaldırıp herkes içeri uçuyo? böyle bişey yapabilcek birisi gelse karşı takımına mutlu olmazsın emin ol ;) oyundaki champleri dengelesinler bu ne diye konu bile açılır..


    Hala anlatamadım. Her skillin bir range'i mana cost'u ve COOLDOWN'ı olur. Ona göre ayarlayacaklar herhalde. Oyundaki bütün çimleri biçse oyun saçmalışır zaten ama kuralları olacak. En fazla 1-2 tane çim biçebilecek. Biçilen çim belli bir süreliğine yok olmuş olacak, süre bitince yeniden çıkacak. Aynı şekilde duvarlarda öyle olacak.
    Ayrıca bir takımda CORKI TRYNDAMERE SHEN EZREAL olsa zaten dediğim olay olur bütün herkes aynı anda duvardan geçebilir mesela. Ama bu durumda onlar OP olmaz. Bütün skilleri dengeleyebilirler.

    Hatta bir örnek vereyim. Bir hero olsa adını Penta killer koysalar Bir skili düşmandaki 5 kişiyi aynı anda öldürme olsa, sen yine OP dersin. Ama bu skili şöyle ayarlasalar. Cd süresi 30dakika olsa veya bu skili sadece 18 level olduğunda açabilse bence dengelenir biraz.

    Neyse fikrimden vazgeçiyorum, yine aynı tür herolarla oynayacağız malesef. Harita gelecek dediler kaç ay oldu hala hiçbir şeyin geldiği yok. Bence bir harita yapmak aylarca sürmemeli...



    Sonra da 18 levele kadar def yapıp bir pushta oyun bitirseler, iyisin iyisin dengeledik

    Ekleme: Konuyla alakasız mesajlar atmayı bırakırsan sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LesSchtroumpfs -- 28 Ekim 2010; 13:24:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LesSchtroumpfs

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Marvel_


    quote:

    Orijinalden alıntı: PhTx3


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Marvel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Es_eS_26

    dostum zaten başka birşey yapamazlar ki ne yapacaksın ne değiştireceksin ? sen bir örnek ver bakam ben düşünüyorum düşünüyorum yok. mecbur değiştire değiştire kakalayacaklar


    Benim aklıma gelen bir sürü değişik şey var. Mesela oyundaki ormandaki duvarları ortadan kaldırma skili Saçma gibi gözüküyor ama team fightlarda kendi takımının heroları ormandaki duvarların içinden geçebilse belli bir süreliğine çok güzel olurdu.

    Düşmanı istediğin yere ışınlama skili olabilir. Işınlama derken flash gibi yani. Hatta flash gibi olmayıp TF'nin ultisi gibi olsa heronun fiyatını 12600 IP yapsalar değişik bir şey olurdu.

    Ragnorak'ın örnek verdiği gibi Turret yıkma ve ot biçme skilleri de çok kullanışlı bence.

    Dotadan hatırladığım bir hero vardı, onu bu oyuna göre yapsalar güzel olur.Hero şöyleydi, ormandaki yaratıkları kendine geçirebiliyordu yani bizim Annie'nin ayısı gibi kullanabiliyordu. Böyle bir şey olsa da güzel olur.

    Yeni bir özellik aklıma geldi, şöyle bir skill kendi takımındaki bir heroya 100 damage vuruyorsun, aynı zamanda düşmana 300 damage etki ediyor.

    Kalkan yerine bu tür skiller olsa oyun daha eğlenceli olurdu.




    Söylediğin skill lerden birisi olsa oyunda, op hero olur ve nerf yapılsın kaldırılsın remake olsun diye 1200 tane konu açılır kanımca. ya da çalı biçmeyi ele alalım, adamlar kendi junglelarına giden senin tüm stratejik yollarını kapatsa çok mu hoş olur?

    Ranked game için ele alalım, zaten gank yaparak kill alınıyo diye var sayıyorum, duvarları kaldıran bi hero gelse op olup her el ban yemez mi sence? düşünsene junglerına dalıyolar, ya da baron yaparken duvarı kaldırıp herkes içeri uçuyo? böyle bişey yapabilcek birisi gelse karşı takımına mutlu olmazsın emin ol ;) oyundaki champleri dengelesinler bu ne diye konu bile açılır..



    Hala anlatamadım. Her skillin bir range'i mana cost'u ve COOLDOWN'ı olur. Ona göre ayarlayacaklar herhalde. Oyundaki bütün çimleri biçse oyun saçmalışır zaten ama kuralları olacak. En fazla 1-2 tane çim biçebilecek. Biçilen çim belli bir süreliğine yok olmuş olacak, süre bitince yeniden çıkacak. Aynı şekilde duvarlarda öyle olacak.
    Ayrıca bir takımda CORKI TRYNDAMERE SHEN EZREAL olsa zaten dediğim olay olur bütün herkes aynı anda duvardan geçebilir mesela. Ama bu durumda onlar OP olmaz. Bütün skilleri dengeleyebilirler.

    Hatta bir örnek vereyim. Bir hero olsa adını Penta killer koysalar Bir skili düşmandaki 5 kişiyi aynı anda öldürme olsa, sen yine OP dersin. Ama bu skili şöyle ayarlasalar. Cd süresi 30dakika olsa veya bu skili sadece 18 level olduğunda açabilse bence dengelenir biraz.

    Neyse fikrimden vazgeçiyorum, yine aynı tür herolarla oynayacağız malesef. Harita gelecek dediler kaç ay oldu hala hiçbir şeyin geldiği yok. Bence bir harita yapmak aylarca sürmemeli...




    Sonra da 18 levele kadar def yapıp bir pushta oyun bitirseler, iyisin iyisin dengeledik

    Ekleme: Konuyla alakasız mesajlar atmayı bırakırsan sevinirim


    Off senle uğraşmayacağım, sanki ben riot'ta çalışıyorum da benim dediklerimi yapacaklar... Sadece örnek veriyorum. Neyse dediğim gibi bir şey yazmadım kabul edin siz, aynı kalkan, bıçak fırlatma ve alan skilli herolara devam...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Marvel_ -- 28 Ekim 2010; 14:48:46 >




  • Evet çocuksu hayalim sıradan bir oyunun içinde yeni değişik bir champın olması Nasıl hayal ediyorum bir bilsen... Bütün gün o çıkacak olan heroyu düşünüyorum. evet savaşlar falan olmasa ne güzel olurdu lan.
  • gene ap sırf bu yüzden oynamıyorum bayadır söle combat fighter gelsede oynasam tekrar :)
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.