Şimdi Ara

lcd ekranımın bitmiş hali + lcdsmartie 2x16lcd ekran ayarları.. (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
554
Cevap
0
Favori
54.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 1...14...25262728
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • slm arkadaşlar bende bu lcd olayına merak saldım tam olarak
    *malzeme listesi
    *driver program vs
    *devre şeması koyarmısınız
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: erdogan1416
    slm arkadaşlar bende bu lcd olayına merak saldım tam olarak
    *malzeme listesi
    *driver program vs
    *devre şeması koyarmısınız

    forumu daha dikkatli gez elbet bulacaksın..
    _____________________________
    Yaptığın işi önce kendin beğenmelisin..
    Air Ride Controller Android App
    necoinside.com
  • arkadaşlar internette gezerken bu lcd ekranı buldum acaba bunu kasaya uygulayabilirmiyiz

    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3217

    bu sitede kargo bedava tek sorun gümrük acaba 35 $ lık ekran gümrüğe takılırmı?
    _____________________________
  • ben de aynı ürünü daha önce gördüm.. ayrıca psp yi aynı monitör gibi vga girişinden bağlanması hakkında daha önce bi yerde bi konuya rastlamıştım yani olma ihtimali var..
    gümrüğün sorun olacağını sanmıyorum daha önce o siteden alışveriş yaptık.. trt bandrolü ya da rehabet gören cep telefonu gibi sorunlar gümrüğe takılıyor bu tarz parçalarda sorun çıkmıyor genelde..
    _____________________________
    Yaptığın işi önce kendin beğenmelisin..
    Air Ride Controller Android App
    necoinside.com
  • Arkadaşlar işlerimin yogunlugu nedeniyle konuya hiç cevap yazamıyorum. Sorularınız Necbettin arkadas tarafondan eminim cevaplanacaktır.
    İyi forumlar
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hazar

    kaç bininciye veriyorum baygınlık gelmiştir belki ama koyayım yine de

    LCD smartie kullandım bu uygulamada.. Geçiş falan yapılabiliyor.

    />


    oooowwww
    _____________________________




  • up
    _____________________________
  • beyler eski bir telefonumun renkli ekranını bu tür bi projede değerlendirmemin bir yolu varmı acaba bilen varmı?

    n-gage qd ekranı eski ekranım.
    _____________________________
    |I'll be back...|
    bir zamanlar altanns idim.
  • arkadaslar bnm logitech g15 klavyem vardı bozuldu onun ekranını aldım sizce ondan yapabilirmiyim bu işlerden anlamıorum pek fakat cok istekliyim g15in ekranının cozunurlugu birazdaha yuksek bi sorun veya zorluk olur mu yapabilirmiyim resim atamadım problem vardı sanırım
    _____________________________
  • birde arkadaslar eski gameboy advance ekranı var onu yapabilirmiyim o renkli dahamı zor olur yada bilen varmı onların nasıl yapıldıgını
    _____________________________
  • tam olarak bilmemekle beraber

    datasheetini bulman lazım o ekranların bulabilirsen olur
    _____________________________
  • Merhaba arkada$larrr ßende 2x16 Lcd PaneL Kurdum calı$ıyor ama i$lemcı sıcaklıqı kasa sıcaklıqı vinamp eqolayzır feLan olmuyo yapamadımmm :( formu ßa$tan sona kadar okudummm 1. sayfadan 10. sayfaya kadar Mothermoard Monitör 5 i de yükledimmm ama hala göremıyorumm ßir$ey dikkatımı cektı ßütün ayarlar confiq die ßi yere kaydoluyo acaßa ßiriniz ßana yaptıgınız confıq'i gönderse ßen onu kopyalasam olur mu sızın gißi $imdiden t$k ederimmm
    _____________________________
    Bu memlekette Mustafa Kemal'e gerçekten sahip çıkanlar varsa, onlar da bizleriz. *Deniz Gezmiş*
  • USB TO LPT çalışıyormu?? benim LPT dolu
    _____________________________
  • s.a S.A DOSTUM ELİMDE JHD629-204A M12 LCD VAR BUNU PARALEL PORT TAN BAĞLAMAYI DÜŞÜNÜYORUM
    ELİNDE BAĞLANTI ŞEMASI VARMI BANA YARDIMCI OLURSAN SEVİNİRİM.
    MSN ADRESİM zalimfenerlee@hotmail.com
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1...14...25262728
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.