Şimdi Ara

LASTİK DEĞİŞİMİ 2003 TOYOTA COROLLA S/D 1.6 TERRA (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
21.778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yokohama nasıl bir lastik?Bilgisi olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum
  • EVET ULTRASEAL ADINDA LASTİK ZIRHI OLARAK TABİR EDİLEN BİR ÇEŞİT KİMYASAL JEL GEÇENLERDE ÇALIŞTIĞIM ŞİRKETE GELDİLER VE TÜM ARAÇLARIMIZA UYGULADILAR. LASTİK ÖLÇÜLERİNE GÖRE MİKTARI HESAPLANARAK LASTİĞİN ÖNCE HAVASI İNDİRİLİP İÇİNE ÖZEL Bİ SİSTEMLE ENJEKTE EDİLEREK UYGULANIYO ÖLÇÜ BİRİMİ OLARAK ONS KULLANILIYO (1 ONS=31 GR) FİYATI 1 ONS= 2,75 YTL + KDV. ÖZELLİKLERİNE GELİNCE LASTİKTEKİ TÜM DELİKLERİN İÇİNİ ANINDA DOLDURUP KAPATIYO SADECE DELİK DİİL 5 CM YE KADARKİ TÜM YARIKLARIDA ANINDA KAPATIYO EN YAKIN LASTİKÇİYE KADAR GİDECEKSİNİZ DİYE Bİ KAİDEDE YOK İSTERSENİZ LASTİK BİTENE KADAR KULLANABİLİRSİNİZ TABİİ DİLERSENİZ ÇÜNKİ ADAMLAR O GARANTİYİ VERİYORLAR. BENİM İZLEDİĞİM CD LERDE MKE VE ASKERİYE TARAFINDAN YAPILMIŞ TESTLER VARDI LASTİKLERE TÜFEKLE ATEŞ EDİLDİ VE JEL ANINDA GÖREVİNİ YAPTI ÖYLEKİ LASTİĞİN Bİ YANAĞINDAN GİRİP DİĞERİNDEN ÇIKAN KURŞUNUN AÇTIĞI DELİK AYNI HIZLA KAPANDI LASTİK BASINCINDA İSE 0,5 ATÜLÜK BİR DEĞİŞİKLİK OLDU OLMADI.AYNI ŞEKİLDE YİNE 30 TONLUK YÜKÜYLE BİR TIRI ÜZERİNDE 30/40 TANE ÇİVİ OLAN BİRTAHTADAN GEÇİRDİLER SONUÇ YİNE AYNI DÜŞÜNSENİZE Bİ LASTİKTE BELKİ 30 ADET DELİK VE HEPSİ ANINDA KAPANDI........... MUHTEMELN OLMAZ ÖYLE ŞEY DİYOSUNUZDUR BENDE ÖYLE DÜŞÜNÜYODUM TAKİ CD LERİ İZLEYENE KADAR.......... MALİYETİ HAKKINDA ŞÖYLE BİR BİLGİ VEREYİM BENİM ARABAM 175/65/14 LASTİK ÖLÇÜLERİNE SAHİP VE O JEL İN UYGULAMASI 4 LASTİK İÇİN TOPLAMDA 104,00 YTL TUTUYO.......DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR İÇİN SÖYLEYİM PİYASADA BU ÜRÜNÜN SAHTELERİDE MEVCUTMUŞ SATIŞ ELEMANI ÖLE DEDİ YANİ TAM SAHTE DİİL AMA Bİ TAKIM EK KATKI MADDELERİYLE MALİYETİ VE ÖZELLİKLERİ DÜŞÜRÜLMÜŞ UCUZ VERSİYONLARI ANLAYACAĞINIZ..................BENDEN BU KADAR...............
    .......................SAĞLICAKLA ARKADAŞLAR....................
    quote:

    Orjinalden alıntı: taşkafa

    Burada bir arkadaşım sormuş. Bildigimi yazayım....Patlak lastikle yol gitmek için lastigin içine bir sıvı dolduruluyor...Deodorant tüpü gibi çok basınçlı bir hava ve sıvı karışımı...Bu sıkılan madde devamlı lastigin içinde duruyor...Lastik patladıgı zaman bu sıvı delinen yeri dolduruyor...Hava alınca sertleşiyor... Lastikçiye kadar rahat rahat gidiyorsunuz...Büyük marketlerde ve aksesuar satan yedek parçacılarda var...Fiyatı kaç lira ? Bilmiyorum...Hiç kullanmadım...Bilginiz olsun diye yazıyorum...Saygılarımla....




  • Good Year- Ultragrip veya Hydragrip
  • quote:

    Orjinalden alıntı: baracuda05

    goodyear duragrıp al bridgestone al dunlop al hatta maxxis al ama asla michelin alma......... asla .......... çok kötü bir yol tutuş, kötü konfor, çok çabuk deformasyon ,ıslak zeminde allaha emanet yolculuklar, vs.vs.aracımda michelin energy var daha 10.000 km tamamlamadı geçen lastikçide havasını kontrol ettiriyorum lastikçi..... abi lastikleri değiştir bunlar ömrünü doldurmuş; dedi gerisini sen düşün artık. ha evinden işine direkt bi f1 pistin varsa o ayrı ozaman al...........
    ....................sağlıcakla...............

    Kardeş senin bu lastikler kaplama olmasın michelin energy nin 10 binde bitmesi üretim hatası veya araçta önemli bir sorun olmadıkça neredeyse imkansız. Bu lastikler 5 yıl en az 45 bin yapar.




  • beyler konuyu dağıtmadan .2003-2007 corollalar için 195 60 15 baz ölçüdür..diğer ölçüler pek tavsiye edilmiyo..bence de gereksiz..ufak bi oynama için jant yada astik maliyeti yapmaya gerek yok..
    yokohama bridgestone la aynıdır..sert lastik...dediğim gibi nokian h diyorum...kullananların hepsi memnun ama anladığım kadarıyla çok bilinmediği için çok satmıyor..düşünün avrupa yakasında nerde satılır bilmiyorum...anadolu yakasında var.
    o yüzden ben parti no suna yada üretim tarihine bakarak alıcam..lastikler 51 00 az kaymalar yaşıyorum ama hala sorun yok.
    yok ben nokian ı bilmem diyosanız michelinin adına para vermiş olacaksınız..saygılar..
    ha bi de continental hadi bi yerde ama kumho lassa pirelli good year biraz hikaye kalır.. paranıza yazık..
  • beyler aramıza yeni bir lastik katıldı..dunlop sp sport fast response...
    bu lASTİĞİ GOODYEAR BAYİLERİNDE BULABİLİR YADA ISMARLATABİLİRSİNİZ..
    FAST RESPONSE MODELİ ÇOK YENİ BİR LASTİK..ADINI ÇOK DUYACAKSINIZ...
    yokohama yı sesten dolayı tercih edecektim ama son anda bu lastiğe döndüm...
  • arkadaşlar yeniden merhaba.. hala karar verebilmiş değilim hangi lastiği alsam diye?? ama alternatiflerimi azalttım sayılır.. artık kredi kartımın hesap kesim tarihini bekliyorum lastiklerimi değiştirmek için.. :)) son olarak fikirlerinizi almak istedim.. aşağıda yazacağım lastiklerden hangisini tavsiye edersiniz?? bi de bu hız endeksinin H ya da V olması çok önemli mi sizce? ben açıkcası orijinali V olduğu için V alma taraftarıyım ama V alacağım diye de o kadar fark ödeyim mi sizce??

    bu arada aracımı tekrar hatırlatayım: 2003 model TOYOTA COROLLA S/D TERRA lastik ebatları:195/60/R15 88V

    1- BRIDGESTONE TURANZA ER300
    2- BRODGESTONE B390
    3- GOOD YEAR EAGLE NCT5
    4- GOOD YEAR HYDRAGRIP
    5- GOOD YEAR DURAGRIP
    6- GOOD YEAR EAGLE VECTOR EV-2
    7- PIRELLI P6000
    8- PIRELLI P7
    9- MICHELIN PRIMACY HP

    baktım da çok da azaltamamışım ya alternatiflerimi.. :))
    tavsiyelerinizi yaparken fiyat/performans açısından da değerlendirme yapabilirseniz çok sevinirim.. bir de bilginiz varsa yaklaşık fiyatlar hakkında..
    şimdiden çok teşekkür ederim..




  • www.reiffendirekt.de den baksana güzel kardeşim...
    ben sana şu an kullandığım dunlop fast response yokohama c drive yada bridgestone turanza er 300 ü tavsiye ederim.
    good year dunlop un diğer modellerini tavsiye etmem.
    michelin de olabilir. primacy hp fena bi lastik değildir.
  • b390 ı nasıl düşünürsün o da ay rı bi muamma..nct5 kullandığım ve beğenmediğim bi lastik..arabanın kıçını savuruyodu paso, p 6000 ondan da kötüdür, hydragrip yağmur lastiğidir, duragrip ve bu seslidir..vectoru bilmiyorum..p7 volvoda var..uzun yol yaptım..konforlu ve sessizdir ama yağmurda çok beğenmedim, kayma hissetttim..primacy hp için ise bir lastikçi uzun yol lastiğidir pasiftir demişti ama ben bi megane da gördüm fena değildi..
    gene de paranın tam hakkını alabileceğin yukarıda yazdığım lastikleri tavsiye ederim..fast response u 140 tek çekim, turanzayı 130, yokohama ac 01 c drive ı da 130 civarı bulursun..h al v alma..virajda farkettirir..bence gerisini düşünme ..benim şu an kullandığım arabanın yarı yarıya sesi azaldı..artık motor sesi batmaya başladı diyebilirim..
    gerisine aldırma...
  • yorumların için çok teşekkür ederim carbotti.. yok mu başka fikri olan??
  • Sordugun soruda 88 H hızı 210 Km./ saat, 88 V hızı ise 240 km/ saat... ..88 T ise 190 Km / saat hıza dayanıklıymış.. Türkiye şartlarında . Bize H sınıfı çok çok rahat yeter.... Boşa V alacagım diye fazla para verme....Saygılarımla...
  • teşekkür ederim ben de H almaya karar verdim zaten V'den vazgeçtim..

    quote:

    Orjinalden alıntı: taşkafa

    Sordugun soruda 88 H hızı 210 Km./ saat, 88 V hızı ise 240 km/ saat... ..88 T ise 190 Km / saat hıza dayanıklıymış.. Türkiye şartlarında . Bize H sınıfı çok çok rahat yeter.... Boşa V alacagım diye fazla para verme....Saygılarımla...
  • bu arada alternatiflerimi de 3'e indirmiş bulunmaktayım.. daha önce yazdıklarımdan biraz farklı olacak ama biraz daha araştırınca bunlarda karar kıldım en son.. yanlarına aldığım fiyatları da yazıyorum.. fiyatlar kredi kartına 4 ya da 5 taksit fiyatları.. peşin olursa daha da düşer tabi ki ama ben taksitle almayı düşünüyorum..

    1-) DUNLOP SP SPORT FAST RESPONSE 140 YTL/adet
    2-) NOKİAN H 145 YTL/adet
    3-) BRIDGESTONE TURANZA ER 300 135 YTL/adet

    size göre hangisi tercih edeyim neden?? şimdiden çok teşekkür ediyorum..
  • Baştan ikisi yeni gelen , satılmaya başlanmış , diger en sonuncu ise denenmiş ve çok tutulan bir lastik... Karar ve para senin.. Ben eylülde 3 tane er 300 alıp dördüncü olarak stepnede hiç kullanmadıgım tertemiz B 390 . ı sag arka tekere takacagım...Şimdilik düşüncem.... 400 e 4 lastik yenilenmiş olacak.. Çıkanlardan birini stepne yapacagım....hayırlısı......Bakalım....Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 24 Mayıs 2008; 19:09:16 >
  • beyler şu an benim aracımda 1 haftalık sp sport fast response var..
    şu an lastiğin havası 35 barda..siz de lastiğinizin ilk 1- 2 haftası bu değerlerde tutun..lastikler janta tam otursun...ayrıca sp sport fast response un tutunma olarak bi çok lastikten üstün olduğunu göreceksiniz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: carbotti

    beyler şu an benim aracımda 1 haftalık sp sport fast response var..
    şu an lastiğin havası 35 barda..siz de lastiğinizin ilk 1- 2 haftası bu değerlerde tutun..lastikler janta tam otursun...ayrıca sp sport fast response un tutunma olarak bi çok lastikten üstün olduğunu göreceksiniz.


    siz bunu nasıl değerlendiriyorsunuz?? ilk 1-2 hafta lastiklerin havasını yüksek tutma olayı sizce ne denli gerekli ve de faydalı??
    bir de normal bir zamanda ön ve arka lastiklerin havası kaç olmalı sizce? "ben önleri 30 arkaları 32 yapıyorum genellikle.."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi destinyofblue_80 -- 26 Mayıs 2008; 16:44:08 >
  • zaten 1 2 haftalık yaptık..yoksa b390 larda ben de 30 tutuyodum hepsini..bunda 31 yada 32 ye çekicem..bundaki amaç cant oturması..1-2 haftalık...
  • 1 ay oldu galiba Marshal / Kumo alalı.

    B390 lardan sonra lokum lokum ....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: carbotti

    zaten 1 2 haftalık yaptık..yoksa b390 larda ben de 30 tutuyodum hepsini..bunda 31 yada 32 ye çekicem..bundaki amaç cant oturması..1-2 haftalık...


    malum ben de lastiklerimi yakın zaman da değiştireceğim ya ondan dolayı soruyorum.. sence ben de yapayım mı senin yaptığın gibi?? 1-2 haftalık olsun dediğin gibi lastiğin janta oturması için yüksek havada mı tutayım?? bu arada 1-2 haftadan sonra genel olarak önler 30 arkalar 32 normal değil mi??
  • valla bana libadiyedeki lastiği aldığım yer böyle yaptı..adamın bi menfaati olacağını sanmam..lastiği janta oturttuktan sonra ilk olarak 100 psi hava bastı..indirdi tekrar bastı..sonra 1 2 hafta 35 psi da gez sonra normal değerine alırsın dedi. bu kişi orijinalde kamber kasterli rot balans yapan bi yerin eski ustası..adamın söylediği lastik tam oturmazsa oturmadığı şekilde kalıyor..bu da ileride balans sorunu yapıyormuş..daha ileride yalpalama..
    bazı lastikçilerin 1 - 2 gün sonra balans yaptığı muhabbetini duymuştum...bunla alakalı olabilir.
    ayrıca lastik takarken rot balans ve sibop değişimini mutlaka yaptır..siboplara da para ödeme 1-2 milyonluk şeylere 10 milyon diyolar..kendilerine güldürüyolar.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.