Şimdi Ara

[ANA KONU] Last Epoch 2. Sezon 17 Nisanda

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
418
Cevap
19
Favori
13.991
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki

[ANA KONU] Last Epoch 2. Sezon 17 Nisanda


(En Son Oy Tarihi: 23.5.2025)
Giriş
Mesaj
  • [ANA KONU] Last Epoch 2. Sezon 17 Nisanda

    Oyunun Adı: Last Epoch

    1.0 çıktı

    Geçmişi Ortaya Çıkarın, Geleceği Yeniden Şekillendirin. 15 ustalık sınıfından birine yükselin ve tehlikeli zindanları keşfedin, destansı ganimetleri avlayın, efsanevi silahlar üretin ve yüzden fazla dönüştürücü beceri ağacının gücünü kullanın. Last Epoch, tutkulu Aksiyon RPG meraklılarından oluşan bir ekip tarafından geliştiriliyor.

    Yapım: Eleventh Hour Games

    Türü: RPG , Open World , Hack and Slash

    Platform: Windows 10, Windows 8.1, and Windows 7 SP1
    Ubuntu 19.10, Ubuntu 18.10, and Ubuntu 16.04
    macOS 10.15 Catalina and 10.14 Mojave



    Web: https://lastepochgame.com/

    Steam: https://store.steampowered.com/app/899770/Last_Epoch/

    Fiyatı: 18 $

    Sınıflar
    Acolyte, Mage, Primalist, Rogue, Sentinel. Her Sınıfın bir mastery sınıfı var. TEMEL SINIFINIZI SEÇIN VE ÜÇ BENZERSIZ USTALIKTAN BIRINE YÜKSELIN. BUNLAR MACERANIZDA HANGI BECERILERI, PASIFLERI VE OYUN TARZLARINI KULLANACAĞINIZI BELIRLEYECEK.

    5 sınıf. 15 ustalık. 100+ beceri.

    [ANA KONU] Last Epoch 2. Sezon 17 Nisanda

    Skill Sistemi : Her yeteneğin kendin has skill ağacı var. Ayrıca Mastery sistemi ile passive skill sistemi var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eternia -- 14 Nisan 2025; 15:44:54 >







  • 1.0 patch notları açıklandı ama yoğunluktan açılmıyor. ara ara açılıyor ama..


    sanırım oyuna melee lightning şaman olarak başlayacam, tempest strike + earthquake + leap + storm totem + yeni yetenek gathering storm... eğer earthquake gerek kalmaz ise kargaları ya da heal veren başka yetenek alırım. neyse beni boş verelim, ilk etapta bizler için önemli noktaları aktarmaya çalışayım.. karakterlerden dengelerden bahsetmeyeceğim.


    patch not özeti olduğu için yeni oyuncuları etkilemeyebilir. ama 3-5 bir şey kaparsınız çünkü çok detaya girmeyeceğim.



    * All characters and items will transfer over to Legacy, where also all pre-1.0 characters and items are. yani tüm erken erişim karakterleri ve itemler cycle (sezon) dışı server a aktarılacak.


    * full çevrim dışı modu gelecek. oyuna girmeden aktif edilebiliniyor Steam üzerinden. kitaplık > last epoch sağ tık > özellikler > başlatma seçenekleri > çevrim dışı (kontrol ettim şimdilik aktif değil) ilk bir kaç gün server lerin kötü olacağını düşünürsek fena olmaz. bunun dışında oyuna çevrim içi girip çevrim dışı olabiliyoruz ama tam tersi olmayacakmış. çevrim dışı modda bir çok şey kapalı olurken ESC e basıldığı anda oyun donuyor (pause). çayını koy gel hardcore karakterin ölmemiş olur geldiğinde.


    * animasyonları cilalamışlar. ışıklandırmayı cilalamışlar. yakışıklı oyun daha artı puan katar tabi. şu ayının "maul" yeteneğinin saçma animasyonunu düzeltmişlerdir umarım, hava da asılı kalan ayı mı olurmuş. elden ring malenia mısın.


    * Overall we have Increased enemy health and damage globally above level 60, by around 5% at level 80 and around 25% at level 100. bunun dışında yaratıkların hasarını düşürmüşler ama yaratıklar corruption dan ve diğer etkilerden daha fazla buff alacakmış. yani o %25 ortalamanın altı gibi duruyor. neyse. deneyip göreceğiz. (aslında yazmama gerek yoktu)


    * arena dan gelen exp i yi azaltmışlar.


    * hikayeye bir şeyler eklemişler.


    * zindanlardan gelen exp i yi arttırmışlar. sanki exp i için giriyorduk. hiç.


    * blessing leri nerflemişler. genelde nerf sevmem ama gavurların power creep dediği şeyden olmayalım. nerf iyidir. candır.


    * ekoların corruption ları arttıkça yaratıklar erken erişime göre kabaca 1 kat daha güçlenecek. üsteki madde ile iyidir. bizden al yaratığa ver, zor olsun ama souls like oyunlar kadar da olmasın.


    * ekolarda %5 daha çok mob olacakmış. sanki fark edeceğiz +1 yaratığı..


    * Disabled bonus xp from Monolith for characters below level 50. hikayeyi tamamlamadan girmeye devam. yaratıklardan da geliyor kardeşim o exp i. (tüh ama iyiydi yav erken erken girmek)


    * Added full controller support for the entire game. arpg kol ile oynanır zaten. (bu konu bende tartışmaya kapalı, almam meteoru olur biter) Cycle through loot on ground. ...hımm bu iyi birşeye benziyor.



    * The Max # of online characters per player has been increased to 25 from 20... 25 karakter limiti, zaten silecem ki cycle (sezon) bitince.. babamın oğlu mu ne duygusal bağ kuracam. sezonlar candır.


    * mazoşist zorluğu silmişler. yerıne oyun başında bulunan bir item koymuşlar aynı görevi gören... bu da beni ilgilendirmiyor yaşlandık artık sado mazo işleri ters bize..


    * Added Parry as a new defense type and as a new Affix type. pari eklemişler ama %75 şans maksimum ile, neyse hasarı almıyorsun ama hasardan gelen zehir mehir debuff etkilerini alacakmışız, ıskalasa da ıskalamasa da vuruş sayılacakmış.


    * Changed how stun avoidance affects chance to be stunned. (kıllandım bak şimdi diablo 4 1.0 gibi olmasın yüksek corruption larda) açıklaması uzun da gerek yok.


    * Bosses are no longer pushable. öyle miydi unuttum, itip kakabiliyor muyduk bossları, onlara patronun kim olduğunu gösterebiliyor muyduk.. sanırım gıdım gıdım ittirebiliyorduk.


    * When a player dies, their minions are now unsummoned. benim karakterin olmadığı yerde petlerde olamaz tabi. dirilir kahveden adam toplar kafa göz dalarız.


    * Shadow Daggers Now has 68 base damage (from 90) and 340% added damage effectiveness (from 450%) olsun bu gene tek atar. (biliyorum karakterlerden bahsetmeyecektim ama şadow degırs önemli bi yetenek rogue lar için)


    * Localization Continued improvements to translations for all supported languages. Türkçe de olsun korrapşın demeyelim yav.


    * gerisi de bug fix....



    karakter, yetenek, yaratık detaylarına girmedim gerek yok. bunlar hem eski hem yeni oyuncuları ilgilendiren işler sanırım atladıklarım vardır muhakkak.. gerisini de bakarak okuyarak test ederek öğreniriz.


    eski oyunculara lafım, hantal kullanışsız bulduğumuz yeteneklere animasyonsal ya da hasar olarak değişiklikler yapılmış, eskisi gibi hantal olmayabilirler deneyin derim. (smelter's wrath hariç niye varki o yetenek, ya da ben çok beceriksizim..)



    yeni oyunculara ya da merak edenlere lafım. alın oynayın paranızı sonuna kadar hak ediyor.


    herkese bol şans 1.0 da..

    800 saat Diablo 4, 200 saat Last Epoch oynadıktan sonra neden Last Epoch'u daha çok beğendiğimi anlatıyım. 


    1-diabloda base hasar silahlardan geliyor. aldığınız yetenekler bunu scale ediyor. yani silah değiştirince bütün yeteneklerdeki vereceğiniz hasarlarınız değişiyor. çünkü damage statı silahdaki özellik. LE de yeteneğin hasar miktarı belli. silahtan bağımsız. tam tersi silahlar ile bunu scale ediyorsunuz. 

    2-LE'de RNG cok daha fazla ve iyi kullanılmış. hala ilk defa gördüğüm unique'ler var. sanki aylarca oynasam hala yeni item düşürecekmişim hissi var bende. veya buildiniz ile daha uyumlu bir item düşürürsünüz. diablo gibi 10 tane sabit mitik item peşinde koşmuyorsunuz. 

    3-her build işe yarıyor çalışıyor. rehber takip etmeyin. gözünüz kapalı build yapsanız ilerlersiniz bu oyunda. 

    4-çok detaylı çok karışık. ama bir o kadarda güzel sunmuşlar bence bu kadar karışık bir içeriği. öğrenmesi çok kolay. 

    5-Combatın ortasında craft yapın, upgrade yapın. Town'a gidip blacksmith bulmak zorunda değilsiniz. diabloda ben bazen üşeniyorum town a gitmeye. diyelimki LE de envanter alanınız doldu. hemen F tuşuna basıp item larınızı kırıp yer açabiliyorsunuz. diablodaki gibi 10 level da bir town a gidip iksirinizi büyütme olayı yok. hiç bunun mantığını anlamadım zaten.çok saçma bir mekanik. neden her 10 levelda bir iksirciye gidip dokunuyorum? 

    6-bilmem ne iksiri içiyim %10 fazla experience alıyım. yok tütsü yakıyım %5 experience alıyım. yok mother blessing günü var %20 fazla tecrübe kazanıyıyım gibi bufflar yok. diabloda bunlar var. ben mob keserken acaba bir iksir unuttummu daha fazla tecrübe kazanırmıydım diye düşünüyordum. veya içtiysem süresi bittimi diye kontrol etmeyi unutuyordum. unutursam bir başkası benden daha çok experience kazanıyor aynı emeğe.

    7-diabloda yüzüne bakmadığınız satıcılar LE de yok. gerçekten buildinizie uygun item lar bulabiliyorsunuz. çok sık değil ama level 87'im. şimdiye kadar 3 kez satın aldım. diabloda ise 2 yıldır hiç satın almadım. 

    8-aynı boss ları keserek tekrara düşmüyor. sürekli yeni boss lar görüyorum. ve gerçekten zorluyorlar. 300 defa aynı boss a girmiyorsunuz diablo gibi. 

    9-diabloda ekranı göremiyorsunuz okuyamıyorsunuz. yüksek levellarda yetenekler öyle bir ekranı kaplıyorki renk cümbüşü oluyor. bazen karakterimi bile bulamıyorum. buda düşünmeden bütün tuşları rastgele spamlememe neden oluyor. (controller ile oynuyorum). 

    10-oyunda dahili gelen loot filter muhteşem. isterseniz tek bir item bile arıyorsunuz onu girin, sadece o düştüğünde size göstersin. diğer item'ları göstermiyor. oynayış tarzınıza uygun bir loot filter yaratırsanız çok rahat oynuyorsunuz. sürekli her düşen item i kontrol edip o item yorgunluğu oluşmuyor. 

    11-offline seçeneği var. ping süresi ile server yoğunluğu ile uğraşmıyorsunuz. saçma sapan oyunda atmalar olmuyor. 

    12-oyunun ilk dakikalarında bile güçlü unique item lar bulabiliyorsunuz. diablodaki gibi önce mavi, sonra rare, sonra legendary, sonra legendary içindeki aspectleri arttırma gibi bir sıralama yok. Oyunun en başında bulduğunuz bir item'ı hiç değiştirmeden oyun sonuna kadar gelme ihtimaliniz var.

    13-oyun lineer gidiyor. diablodaki acık dünya konsepti beni yordu. üşeniyorum sanki bir yerden bir yere gitmeye.ayrıca bazende ne yapacağımı bilemiyorum koca açık dünyada. LE'de oyun seni yönlendiriyor. Lineerden kastım bu.
    (bu benlik olabilir). 

    14-diabloda etkinlikler dışında MOB kesmek istemiyorum. helltide varken, veya sezon etkinliği varken,hiç bir etkinlik olmayan alandaki yani düz haritadaki mob ların yüzüne bakmıyormusunuz bile. kesiyim deseniz zaten çok güçsüz ve tecrübe vermiyor. kocaman acık dünya var ama sadece etkinlik olan alanı kullanıyorsunuz. LE'de özel bir etkinlik alanı olmadığından haritadaki bütün düşmanlar gayet kesilesi ve tecrübe kazandırıyor. 

    15-yere düşen gold az miktarda ve değerli hissi uyandırıyor. 10 gold kalsa bile dönüp alıyorum. çünkü yetmiyor. gercekten bir değeri var. diablodaki gibi milyarlarca gold unuz olmuyor. LE de az gold unuz olduğundan harcarkende tekrar tekrar düşünüyorsunuz. hatta ödülü gold olan haritaları oynuyorsunuz. diabloda ödülü gold olan event lere bakmıyorum bile. yine benzer şekilde diablodaki gibi etkileşime girdiğiniz yüzlerce binlerce sandık yok. tek tük görüyorsunuz. görüncede dokunup açıp içindeki altını almak istiyorsunuz.

    16-öldükten sonra hangi hasar tipi ile öldüğünü yazıyor. bir sonraki sefere önlem alabiliyorsun. necrotic, void, physical vs.. gibi.

    17-yaratıkların buff ve debuff ları can çubuğunun altında yazıyor. diabloda bilemiyoruz yaratığın nasıl olduğunu. karambole vuruyoruz. anlaşılırsa belki vuruşlarındaki renklerden anlaşılır ama LE de daha çok buff var. canın yarısına indiğinde bir tane daha summon olur veya ateş direnci düşük vs.. gibi ilginç özellikleri var yaratıkların


    Last Epoch'da neler daha iyi olabilir?
    1-Set eşyaları ve experimental eşyalar geliştirilebilir. Şu ana kadar hiç kullanmadım.
    2-Grafikler diablo ile kıyaslanamayacak kadar kötü.
    3-Vuruş hissi çok zayıf.
    4-FPS düşüşleri oluyor.


    Sizlerinde yorumları olursa eklerseniz sevinirim.
  • Uzun süredir niyetleniyorum ancak Wolcen gibi görünüyor. Grim Dawn gibi geniş bir haritada değil de koridor bazlı mekanlarda dolaşıyorsunuz bu da beni itiyor böyle bir oyunda. Hiç oynayan eden de yok gibi hakkında bilgi almak imkansıza yakın. Ekşide bile üç kişi yorum yapmış.

  • İlk izlenimlerim olumlu. Oyun henüz betada. Grim Dawn sonrası çıkan bu tarz oyunlar içerisinde en fazla umut vaad eden oyun bu bence. Skill mekaniklerinin ve itemizasyonun ayrıntılarına henüz hakim değilim . Belki ileride fikrim değişir ama şu an için oyunu beğendiğimi söyleyebilirim.

  • beyler oyun %25 indirimde, almaya değer mi


    wolcene benzemesin sonu sonra




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-19B1EB24B -- 5 Aralık 2020; 21:14:10 >
  • Oyun gelişecek ve gelişiyor. Umudumuz bu yönde en azından topluluk ile işbirliği yapmaya çalışıyorlar. Wolcen faciası gibi olmaz diye umut ediyorum. En son rogue sınıfını çıkardılar.

  • Oyunun konusunun bu kadar ölü olması ilginç. gerçekten oynanabilir düzeyde. yakında cosmeticler de gelecek. ben wolcen ve bu arasında sürekli dokuma yapıyorum.


    keşke herolar arası paylaşılan bir stash olsaymış. sorcerer oynuyorum ama çok fena minion damage itemler düşüyor.

  • mesajı yazdım elektrikler gitti geldi ve 80 level sorcerer save i gümledi.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Diablo IV [ANA KONU] | 9. Sezon
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • bu oyunu oynamak istiyorum ama endişeliyim. poe’den daha kolay mı acaba? en azından craft’ı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • saintroyo kullanıcısına yanıt

    Yapma be hocam kötü olmuş geçmiş olsun.

  • fenah2007 kullanıcısına yanıt

    Eyvallah, evet çok kötü oldu. Ama yapacak bir şey yok. Ben de Grim Dawn a geri döndüm.

  • saintroyo kullanıcısına yanıt

    Oyun daha gelişmeye devam ediyor hocam elbet sorunlar çözülür şuan için biraz zaman vermeniz yerinde olur ki zaten 0.8.4 yaması ile hem craft hem de end game içerikleri elden geçiyor. Daha keyifli olur.

  • fenah2007 kullanıcısına yanıt

    2 gün sonra büyük patch geliyor. bakalım. ben de hazırlık için başladım gene. ara sıra oyundan çıkıp save atıyorum [ANA KONU] Last Epoch 2. Sezon 17 Nisanda 

  • saintroyo kullanıcısına yanıt

    Aynen hocam bende bekliyorum da bende hazırlık yok buildler bir otursun sıfırdan başlamayı düşünüyorum.

  • adamlar eternity cache diye bir craft olayı getirmişler, sanırsın beyin ameliyatı yapıyorsun. yok 4 affixli mor item olacak, yok potansiyelli 50 level altı legendary olacak. ki bunu yapmak için de rift atıyorsun ve bu rifti atmak için oyunda düşürdüğün keyleri( grim dawn daki skeleton key gibi) kullanıyorsun...


    direk normal end of games e devam ederimm ben. hiç uğraşamam bu craft ile.

  • saintroyo kullanıcısına yanıt

    Hocam ben denemedim de ilk başta zaten karmaşık olduğunu görünce dedim bu muhtemel bu patchteki gibi kalmaz işleri kolaylaştırmıyor rahatlatmıyor daha sövdürecek gibi dediydim haklıymışım. End Game yine tatlanmadı pek benim gözümde. Bakalım bir kaç patch daha beklemek gerek.

  • oyun baba bir patch ile multiplayer geldi. ayrıca item çeşitliliği arttı. 2 heroda 3. alt karakterler de açılmış.


    yalnız oyunun fiyatı 325 lira olmuş. bu fiyata değer mi, değer bence.

  • Fiyatı sudan ucuzken almadık. Gerçi o zamanlar su fiyatları nasıldı bilmiyorum.[ANA KONU] Last Epoch 2. Sezon 17 Nisanda Bu fiyattan alacağım eğer 16'sında indirime girmezse. 30 saat oynasam parasını çıkarır.

  • ya turk guild felan varmı ya da discordu

  • offline olan eski karakterlerin kaybolma yok olma durumu devam ediyor. dün 97 level karakterim uçtu Allahtan her oyun sonrası yedekleme aldığım için geri aldım. gerçi artık online olarak oynuyorum da olsun gene de aklınızda bulunsun.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.