Şimdi Ara

LANCİA DELTA hakkında görüşleri burada paylaşalım.. (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
326
Cevap
10
Favori
189.345
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: csimsek

    Arkadaşlar bi kaç sorum olacak yanıtlarsanız sevinirim.Lancia Delta 120 hp manuel dizel versiyonu almayı düşünüyorum bu araca maksimum sıfırına ne kadar vereyim ? bu ilk sorumdu diğer sorum ise Kayseri de yaşıyorum burda lancia veya alfaromeo bayii yok sadece fiat var aracın senelik bakımını veya diğer bakımlarını fiat bayiileri yapıyormu?cvplarsanız sevinirim


    İnternetteki liste fiyatından yaklaşık %4 veya %5 indirim yapılacaktır bayi tarafından, zaten araba vereceğin her kuruşa değer. Bu arada internet sitesinde bayi ve servis listesi ile iletişim bilgilerini bulabilirsin...
  • bugn lancia delta'yı inceledim. 1.6 mjt selectronic versiyonunda vites kolunun olduğu kısmın işciliği çok kötü. alttan birazcık yukarı itseniz direk elinizde kalacak gibi geliyor. böyle güzel bir araca böyle işçilik hatasını hiç yakıştırmıyorum
  • Bende ilk gördüğümde aracı markasını okuyamadım internette 1 saatlık bir çalışma sonucu aracın marka fiyatını öğrendiydim ama o zaman fiyatı pahalı gelmişti onra lancer aldım .
  • Bugün Lancia Delta'yı inceledim. Donanım ve iç hacim olarak bir çok büyük markadan önde. Tek hoşuma gitmeyen şey otomatik vitesin etrafındaki sallanan plastik parçaydı. Hem otomatik hem de dizel olması büyük avantaj bence. Scirocco siparişi vermiştim, ama siparişteki gecikmeden dolayı almicam sanırım.
    Sormak istediğim şu: Dizel otomatik Delta'larda sık karşılaşılan sorunlar var mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hguvel

    Bugün Lancia Delta'yı inceledim. Donanım ve iç hacim olarak bir çok büyük markadan önde. Tek hoşuma gitmeyen şey otomatik vitesin etrafındaki sallanan plastik parçaydı. Hem otomatik hem de dizel olması büyük avantaj bence. Scirocco siparişi vermiştim, ama siparişteki gecikmeden dolayı almicam sanırım.
    Sormak istediğim şu: Dizel otomatik Delta'larda sık karşılaşılan sorunlar var mı acaba?


    sana katılıyorum. biraz zorlasan elinde kalacakmış gibi bir his veriyor. marka imajına yakışmıyor bence. benim bildiğim sorunlarla karşılaşılmıyor ama kullananların görüşleri daha önemlidir tabii :)
  • Dizel otomatik versiyonunu kullananlarin yorumlarini alalim
  • 2009 Haziran dan beri otomatik Lancia Delta kullanıyorum.Şu anda 28000 km deyim.Araç gerçekten iddialı dizayn edilmiş ve donatılmış bir araçtır.Dış ve iç dizaynı mükemmeldir.Güçlüdür,ataktır.Yakıt tüketimi otoyol testlerimde ,130-205 km arasında 6,8 lt dir.Normal kullanımda şehir içi ve dışı dahil 6,2 lt dir.
  • Ikinci el piyasasi dusuk galiba lancialarin
  • Benimde düşündüğüm araçlardan biri..

    Ancak yeterli araştırma fırsatı bulamadım..

    2.Ellerine bakıyorum gerçekten uçuk fiyatlar, bu fiyatların böyle olması normal mi...

    Ayrıca bu araçla ilgili daha aktif bir başlık varmı forumda
  • Türkiye de 2.el çok farklı lancia gibi güzel donanımlı araçların fiyatı malesef 2.elde çok kötü ama vw gibi 2.eli nerdeyse sıfırı fiyatına satılan araçlar revaşta anlamış değilim
  • Bu aracı ısrarla takip etmekteyim fakat sahibindendeki fiyatlar neredeyse sıfır fiyatına yakın.
    2011 modellerin en fullünü 60binliraya alırken ikinci eli 55bine satmak nasıl bir mantıktır anlayamadım.
    45-47 arası satanlarda var tabiki orası ayrı.
    Bütçemiz bu aracın ikinci eline belki yetişir diye umut ediyorum :)
  • İyi günler! Başka bazı sitelerde ve burda Lancia Delta dizel otomatik için olumsuz yazılar gördüm;bunun üzerine size bilgi amaçlı yazmak istedim.10 gün önce Lancia Delta Multijet 1.6 Selectronic ( 2011 Model ) Tekno Paketli (Siyah Renk) aldım.Aracım şu an 1500 Km. de.Tam Otomatik vites araba daha önce çok kullandım; fakat bu aracı tam otomatik olmaması sebebiyle merak ediyordum.İnanın eğer otomatik vitesde biraz yumuşak kullanırsanız,çok yumuşak ve seri vites geçişleri var, ilk üç vitesde bile otomatik vites değişimlerini hissetmiyorsunuz.Ayrıca çok dik yokuşlarda dur kalk yaptım kesinlikle araba banamısın demeden,yüksek tork günücün ( 300 ) sayesinde sanırım;süper performans gösterdi.Dik yokuşta hız kestim ve yokuşta devrini merak ettim,3'üncü vitesde 2000 devir saatini geçmeden, zorlanmadan, yokuşta ses çıkarmadan devam etti.Aracın konforu,işçiliği,hızlanması ( düz yolda otomatik olarak 180 Km/s'e çok seri zorlanmadan geçti ),sessizliği ( emsalin deki diğer dizel motorlu araçlara göre ),iç ve dış görünümü gerçekten çok güzel.Aracı aldığımda depoyu tam doldurdum ( 58 Lt'lik deposu var ),hiç doldurmadan 1280 Km. uzun yol yaptım, hızım genelde cruise kontrolde 109 Km/s.idi ve bu Km. sonunda hala depoda yakıt vardı ben emniyet olsun diye doldurdum.Almayı düşünenlere tavsiye ederim; servis olarak nerdeyse Türkiye'deki bütün merkezi Fiat servisleri desteklemektedir.Araç servis bakım süreleri 20000 Km.'de bir yapılmaktadır.








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shy4434 -- 10 Ekim 2010; 21:35:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shy4434

    İyi günler! Başka bazı sitelerde ve burda Lancia Delta dizel otomatik için olumsuz yazılar gördüm;bunun üzerine size bilgi amaçlı yazmak istedim.10 gün önce Lancia Delta Multijet 1.6 Selectronic ( 2011 Model ) Tekno Paketli (Siyah Renk) aldım.Aracım şu an 1500 Km. de.Tam Otomatik vites araba daha önce çok kullandım; fakat bu aracı tam otomatik olmaması sebebiyle merak ediyordum.İnanın eğer otomatik vitesde biraz yumuşak kullanırsanız,çok yumuşak ve seri vites geçişleri var, ilk üç vitesde bile otomatik vites değişimlerini hissetmiyorsunuz.Ayrıca çok dik yokuşlarda dur kalk yaptım kesinlikle araba banamısın demeden,yüksek tork günücün ( 300 ) sayesinde sanırım;süper performans gösterdi.Dik yokuşta hız kestim ve yokuşta devrini merak ettim,3'üncü vitesde 2000 devir saatini geçmeden, zorlanmadan, yokuşta ses çıkarmadan devam etti.Aracın konforu,işçiliği,hızlanması ( düz yolda otomatik olarak 180 Km/s'e çok seri zorlanmadan geçti ),sessizliği ( emsalin deki diğer dizel motorlu araçlara göre ),iç ve dış görünümü gerçekten çok güzel.Aracı aldığımda depoyu tam doldurdum ( 58 Lt'lik deposu var ),hiç doldurmadan 1280 Km. uzun yol yaptım, hızım genelde cruise kontrolde 109 Km/s.idi ve bu Km. sonunda hala depoda yakıt vardı ben emniyet olsun diye doldurdum.Almayı düşünenlere tavsiye ederim; servis olarak nerdeyse Türkiye'deki bütün merkezi Fiat servisleri desteklemektedir.Araç servis bakım süreleri 20000 Km.'de bir yapılmaktadır.







    Sevgili dostum Öncelikle Allah kazadabela vermesin! Bide merakım var ;aracı kaça aldınız acaba bana bu araç için 55 bin fiyat vermişlerdi Mersin bayii size ne kadara mal oldu




  • csimsek çok teşekkür ederim; Allah hepimizi kazadan beladan korusun.Ben bu aracı İzmir Enrico Aliberti bayiiden aldım 53.400 TL. artı plaka masrafları şeklinde bana maloldu; eğer alırsanız inanın memnun kalacaksınızdır.İyi günler diliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shy4434 -- 14 Ekim 2010; 21:33:58 >
  • İyi Günler,

    Yaklaşık 1.5 senedir cam tavan Delta dizel seletronik kullanmaktayım Araç 45.000 km ye dayandı. Rengi herkesde olduğu gibi fildişi, aşağı yukarı piyasada ilk alanlardan biri olduğumu düşündüğümden ilk zamanlar araç bayağı ilgi çekiyor du, halan daha bi ilgi var üzerine.

    Aracın performansı gayet iyi(daha önce astra 1.7cdti kullanmaktaydım), BMW 1 serisine göre performans çok daha iyi, yalnız şu seletronic bazen hakkaten çıldırtıyor(galiba muadili her araçta aynı sorun var), mazallah, atik davranayım derken trafikte kaza bile yaptırtır. Özellikle trafikte ani unu dönüşü yapılacağı zaman ileri geri takıldığında mutlaka algılamada zorlanıyor.

    Şu yokuş kaydırmama özelliğini pek göremedim, araç gayet de kayıyor, her daim el freni çekmek zorunda kalıyorum.

    Araç otobanda 170 den sonra çok güvenli hissettirmiyor.

    Araçta yağmur sensörü var olmasaymış daha iyimiş, biraz sensör algılamada zorluk çekiyor, ve aracı 45.000 kullanmama rağmen silecek olayını halen daha çözemedim, baaşrısız kalıyor. Ayrıca arka silecek öyle gürültülü çalışıyor ki baş ağrısında kapatmak zorunda bile kalıyorum.

    Aksine, sinyaller ve flaşör öyle sessiz çalışıyor ki yanıp yanmadığını anlamıyorsun, bu da kötü bir özellik...

    Bir başka dezaavantaj, yol bilgisayarının çok küçük ve sadece söförün görebileceği konumda olması, özellikle saatin araçta ki diğer kişiler tarafından görülmemesi kötü.

    Araç Türkiye şartlarına bir Opel kadar dayanamadı, 15 bininci kilometre den itibaren özellikle koltuklar başta olmak üzere, alt takımdan ve her yerinden seslser ve ötmeler gelemeye başladı(normal bir kullanıcıyımdır)

    40.000 de aracın beyni gitti, garantiden değişti...

    Araca 16 jant yakışmamış, bir garip duruyor, 17 jantlar gerçekten başarılı.

    Araçta gece farlar açıkken direksiyon sağa sola döndüğünde tek taraflı sis farı yanıyor, buda çoğu kişinin sislerin bozuk olduğu uyarısı yapma durumuna getiriyor, fakat bu virajlarda iyi bir durum.

    Bunun Dışında;

    aracın iç ve dış tasarımı oldukça sık. Aynı şekilde aydınlatmalarda.

    Sınıfının en geniş iç hacmine sahip olduğunu söyleyebilirim, öyle ki bence çoğu suv den bile daha geniş oturma hacmine sahip. Aynı şekilde bagaj tatmin edici, özellikle arka koltukların kaydırabilir ve yatırabilir özellikte olması gayet iyi.

    Çift taraflı klima oldukça başarılı ve orta kolluk içi dolap klima ile oldukça soğuyor.

    Kullanım oldukça konforlu ve rahat, uzun yolda yorulmuyorsun.

    Dizele göre gayet sessiz.

    Tavan yüksekliği de çok iyi.

    Araç bayağı uzun ve geniş.

    iç işcilik çok kaliteli(ötmeler hariç)

    Sonuç olarak ben aracı 3 yıllık filo kiralama ile kullanıyorum, bakım filan derdim yok ama ilk 10000 de ara bakım, sonrasında 20 binde genel bakım yapıldı, 550 TL masrfa çıktığını biliyorum, bu 40.000 de 750 TL ye çıktı, servis bu arada çok iyi, sorun çıktı mı anında ilgileniyorlar. Genel olarak araçtan çok memnunum.




  • 1,6 selectronic Delta aracım 33.000 km oldu.Araçta czu18 arkadaşımızın 10000-15000 arasında gördüğü ses alt takım dan gürültüler olaylarını yaşamadım henüz.Araçlar arasında farkmı oluyor veya kullanım farkımı emin değilim.Sınıfında alınabilecek fiyatını hakeden nadir araçlardan biri diye düşünüyorum.
  • Forumda araçın aktif kullanıcılarını bulduğuma sevindim..

    Yaza doğru almayı düşündüğüm araçlardan bir tanesi..

    Julyet
    Delta
    Yeni Astra

    Bu üç arabadan birini alıcam..

    Muhtemelen 2. el olucak..

    Detla'nın 2. eli pek yok, baktığım araçlar arasındaki fiyat farkı enterasan

    Araçın kaç farkılı donanım seçeneği var bunu merak ediyorum, donanım seçenekli fiyatı bu kadar fark ettirirmi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: czu18

    İyi Günler,

    Yaklaşık 1.5 senedir cam tavan Delta dizel seletronik kullanmaktayım Araç 45.000 km ye dayandı. Rengi herkesde olduğu gibi fildişi, aşağı yukarı piyasada ilk alanlardan biri olduğumu düşündüğümden ilk zamanlar araç bayağı ilgi çekiyor du, halan daha bi ilgi var üzerine.

    Aracın performansı gayet iyi(daha önce astra 1.7cdti kullanmaktaydım), BMW 1 serisine göre performans çok daha iyi, yalnız şu seletronic bazen hakkaten çıldırtıyor(galiba muadili her araçta aynı sorun var), mazallah, atik davranayım derken trafikte kaza bile yaptırtır. Özellikle trafikte ani unu dönüşü yapılacağı zaman ileri geri takıldığında mutlaka algılamada zorlanıyor.

    Şu yokuş kaydırmama özelliğini pek göremedim, araç gayet de kayıyor, her daim el freni çekmek zorunda kalıyorum.

    Araç otobanda 170 den sonra çok güvenli hissettirmiyor.

    Araçta yağmur sensörü var olmasaymış daha iyimiş, biraz sensör algılamada zorluk çekiyor, ve aracı 45.000 kullanmama rağmen silecek olayını halen daha çözemedim, baaşrısız kalıyor. Ayrıca arka silecek öyle gürültülü çalışıyor ki baş ağrısında kapatmak zorunda bile kalıyorum.

    Aksine, sinyaller ve flaşör öyle sessiz çalışıyor ki yanıp yanmadığını anlamıyorsun, bu da kötü bir özellik...

    Bir başka dezaavantaj, yol bilgisayarının çok küçük ve sadece söförün görebileceği konumda olması, özellikle saatin araçta ki diğer kişiler tarafından görülmemesi kötü.

    Araç Türkiye şartlarına bir Opel kadar dayanamadı, 15 bininci kilometre den itibaren özellikle koltuklar başta olmak üzere, alt takımdan ve her yerinden seslser ve ötmeler gelemeye başladı(normal bir kullanıciyimdır)

    40.000 de aracın beyni gitti, garantiden değişti...

    Araca 16 jant yakışmamış, bir garip duruyor, 17 jantlar gerçekten başarılı.

    Araçta gece farlar açıkken direksiyon sağa sola döndüğünde tek taraflı sis farı yanıyor, buda çoğu kişinin sislerin bozuk olduğu uyarısı yapma durumuna getiriyor, fakat bu virajlarda iyi bir durum.

    Bunun Dışında;

    aracın iç ve dış tasarımı oldukça sık. Aynı şekilde aydınlatmalarda.

    Sınıfının en geniş iç hacmine sahip olduğunu söyleyebilirim, öyle ki bence çoğu suv den bile daha geniş oturma hacmine sahip. Aynı şekilde bagaj tatmin edici, özellikle arka koltukların kaydırabilir ve yatırabilir özellikte olması gayet iyi.

    Çift taraflı klima oldukça başarılı ve orta kolluk içi dolap klima ile oldukça soğuyor.

    Kullanım oldukça konforlu ve rahat, uzun yolda yorulmuyorsun.

    Dizele göre gayet sessiz.

    Tavan yüksekliği de çok iyi.

    Araç bayağı uzun ve geniş.

    iç işcilik çok kaliteli(ötmeler hariç)

    Sonuç olarak ben aracı 3 yıllık filo kiralama ile kullanıyorum, bakım filan derdim yok ama ilk 10000 de ara bakım, sonrasında 20 binde genel bakım yapıldı, 550 TL masrfa çıktığını biliyorum, bu 40.000 de 750 TL ye çıktı, servis bu arada çok iyi, sorun çıktı mı anında ilgileniyorlar. Genel olarak araçtan çok memnunum.


    14 ekim 2008' den beri Delta 1.4 150 PS kullanıyrum ve aracım 49500 km' de. şu ana kadar yukarıda bahsedilenler de dahil olmak üzere hiçbir problem yaşamadım. Hakikaten göz alıcı ve her kuruşunu hakeden bir araç. Ancak ben önümüzdeki yaz gibi değiştirmeyi düşünüyorum, nedeni ise çoluk çocuk nedeniyle bagajının yetersiz kalması. Gerçi her hatchback araç kadar bagaj hacmi geniş, ancak bizim eşyalarımız olması gerekenden fazla :)) Bu sefer bir SW yada SUV alacağım herhalde...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tsppst -- 25 Ekim 2010; 18:02:30 >




  • merhaba,
    ben 2011 model 1,6 dizel selectronik bir delta kullanıcısıyım, 4000 küsür km nin ardından aracın bu versiyonuyla ilgili merak edilen noktalara değinmek için bir yazı yazayım dedim;

    öncelikle konforlu bir araç. yol tutuş, yola oturma, virajlardaki performansı kusursuz. tasarım konusunda her hangi bir yorumum olmayacak çünkü bu tamamen zevkle ilgili bir konu. yakıt tüketimi çok başarılı. bu performansa sahip bir araç için şu ana kadarki şehir içi şehir ışı ortalamam 6,1 lt. ekonomik modunda çalıştırırsanız vites geçişlerini düşük devirlerde yapıyor (1000-2000 rpm arası) ve o zaman bu rakam 5,7lt seviyesine inebiliyor.
    başlığın ilk kısımlarında bir arkadaş yokuş kalkışlarında asılı kalmakla ilgili bir konuya değinmiş, üzerine kimse bir şey yazmamış, evet biz de öyle bir sıkıntı yaşadık. araç yavaş seyrettiği bir rampada 2.viteste ilerlerken daha da yavaşlayıp birinci vetese düştüğünde, hızlanmak istediğinizde br iki saniye kadar size cevap vermiyor ve sonrasında ani bir kalkış yapıyor. bunun için servise götürdük, yazılım güncellemesi yapıldı ve bu problemle daha sonra karşılaşmadık. ama ustası daha önce de bu sorunla gelen müşteriler olduğundan bahsetti. yani ortak bir sıkıntı bu araçla ilgili.

    araç sessiz denebilir. ama ben gittikçe içeri daha çok ses aldığını düşünmeye başladım ve bu konuyla ilgili de servise götürmeyi düşünüyorum. eğer bir gelişme olursa sizlerle paylaşabilirim.

    çift taraflı kliması sorunsuz. yokuş tutunma desteği sağlayan hill holder aracı 5 derece ve üzeri açılı rampalarda yola mıh gibi yapıştırıyor. arka koltuklar raylı ve zannedersem bagaj hacmi koltuk konumlarına göre 380 ile 465 lt arasında oluyor . eğer koltuklar katlanırsa 760 lt ye kadar varabiliyor.

    ses sistemi gayet başarılı. tekno paketinde gelen yağmur sensörleri ise gerçekten mantığını çözmesi zaman alan bir şey. olmasa daha iyiydi bile dediğimiz oluyor. çok az bir yağmurda deliler gibi çalışmaya başladığında bir iki kez kapatıp açarak normale döndürebiliyorsunuz. bu da zaten yağmurlu ve dikkatli olmanız gereken bir yolda dikkatinizi dağıtabiliyor.

    servis sıkıntısı ise tamamen uydurma bir konu. yok öyle bir şey yani. fiat servislerinin olduğu her yerde servis sağlayıcısı bulmak mümkün. büyük şehirlerde ise sadece alfa ve lancia ustaları mevcut fiat servislerinde. yedek parçası gayet makul fiyatlarda. kısacası yukarıda yazdıklarım konusunda "sıkıntı yaşamam ben" diyenler için sonuna kadar tavsiye edeceğim bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korto -- 30 Ekim 2010; 14:01:13 >




  • kısmetse bu hafta test sürüşüne çıkacağım ama kullanıcıların yorumları çok daha işime yarar

    Araç için 2 konu benim için önemli,
    -aracın sessiz olması
    -süspansiyon konforunun iyi olması

    bu iki konuda deltayı değerlendirebilir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.