Şimdi Ara

LAMBORGHINI LP 560 Vs FERRARI F458 ITALIA (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
249
Cevap
0
Favori
22.405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki

LAMBORGHINI LP 560 Vs FERRARI F458 ITALIA


(En Son Oy Tarihi: 22.9.2010)
Giriş
Mesaj
  • İkiside kesinlikle Mükemmel Araçlar Fakat Lamborghini Terazide daha Ağır Geliyor .

    Birde benim merak ettiğim bir husus var belki saçma gelecek ama sorayım bilen vardır mutlaka. Bu araçlar Kasislerden geçerken sürtme yapıyormu yada şöyle sorayım bu araçlar yere çok yakın olduğundan kasislerden geçebiliyormu ?
  • Ben ferrari derim sanırım.Daha sportif bi araba,vites kutusu inanılmaz. Lambo'da cok güzel fakat daha resmi duruyor.

    poweredTKM ;

    Çok mantıklı sorduğun,sonuçta türkiyede yaşıyoruz.
    Bunu tasarlıyan arkadaşlar türkiyeyi düşünmediği için böyle yapıyorlar.Çoğu araçta yüksekliği ayarlayabiliyorsun.
    Şu resimlerdeki race modunda sürtüyor ,sürtmesi için pay bırakmışlar.
  • Tasarım: LP560

    Performans:F458

    Benim şahsi fikrim lamborghını LP640
  • herşeyi geçtim koladan araba çıkan adama kafayı taktım ben :D

    öğrenci halli adamım ben. o araba bana çıksa kimse sattıramaz o arabayı :D yılın 6 ayı kullanırım. zaten km yapmayacaksın yılda bin Tl lik benzin yakarım. arada bir çıkartıp binerm. yılın geri kalanında da çekme belgesi çıkartırım mis gibi mtv nin yarınısı öderim. arada pistlerede çıkartma ihtimalim yüksek olur :D


    ulan Türk değilmiyim işte düşüncelere bak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 15 Eylül 2010; 1:16:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    Almak değil yapmak önemli şahsen benim bir araç için 400.ooo eurodan fazla bütçem olsaydı türkiyedeki birkaç özel usta ve mühendisi toplayıp 7-8 ayda mükemmel kalitede araç yaptırırdım.Hem o kadar para verince de dünyada tek olmasını isterim o da özel yaptırdığım olur :)


    Şirketler misal olarak süspansiyon veya yeni arka takım için milyarlar Euro harcıyorlar, kollaymı 400 bin euro sıfırdan bi araç yaratmak?



    imkansız



    İmkanı var sizle imkansız :)

    Pagani örneği verilebilir :)

    Sıfırdan değil ama slr motorlu ve yeryüzünün en iyi arabalarından birini yaptı Horacio Pagani hemde çok kısıtlı bütçe ile başladı bu işe


    quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Kendi başınıza bu işe kalkışırsanız,ancak Megane'dan bozma Etox çıkar ortaya.
    Bir aracı seri üretmek,özel yapım olarak üretmek ve sıfırdan konsept bir araç yapmanın maliyetlerini araştırın isterseniz.


    Tabi siz kendi başınıza üretmeye kalksanız anadol bile zor :)
    Ama ben kendi açımdan konuşuyorum.Abd'de sağlam bağlantıları olan formula 1 ile ilişkili aktif görev alan ve Abd'de hybrid ar-ge üzerine çalışmış biriyim.Onun için bilmeden konuşmayınız
    :)


    İmkansız mı evet imkansız. Bu ülkede, supersport'u hadi geçtim iyi bir sport'u hemde o paraya yapacaksınız ha.:) Sizin rüzgar tüneli
    testi maliyetlerinden haberiniz yok galiba. Horacio Pagani'den bahsetmişsiniz var mı bu adamın muadilini geçtim hadi yakın seviyesinde
    biri türkiyede? Bakmışsınız ama eksik olmuş Pagani'nin motorsporları geçmişi de ortada, o projeye ne zaman başladığı da yaptıkları da.
    Türkiyede'de öyle özel usta ve mühendis yok malesef dediğiniz şekilde makine hazırlayacak siz ülkemizi çok abartmışsınız Dünyada var ama
    epeyce. Fakat bu işler öyle olmuyor. Değil 400 kağıda böyle bir fikrin toplam ARGE maliyetinin çok çok daha azına zaten eski bir F1
    aracı alır pistte keyfinize bakarsınız. (2m $-8m $ arasında:) ) Buradaki ustaların yapacağı şey anca şu devamlı resimleri verilen ucube
    bi şahin var ya ona benzer yada etox'a. :) Dünyada çok iyi atelyeler var motorsporlarına ürün hazırlayan gruplar var ama bunlardan sadece
    bazıları kendi özel makinelerini hazırlama işine girişebiliyor. Zonda gibi bir projede ancak 30-50 araç sattığında maliyeti çıkarabiliyorsun ki aracın fiyatı
    belli ki Pagani'nin başka gelir kaynakları var tabi. Yapılacak her şey tabiki toplama olacak oradan buradan alınacak (türkiyede racing motor
    tasarlayacak, dökecek adam yok!) ki o fiyata şasi ve üstüne karoser bile hazırlayamaz/hazırlatamazsınız ki iyi bir sonuca hizmet edebilecek.

    Sizin dediğiniz rakamların altına zaten Corvette gibi araçların üzerine çok iyi canavarlar hazırlanabiliyor tabi sizin istediğiniz manada tasarım özelliği olmayacak fakat o insanlar o milyon € ları o sınırlı sayıdaki araçlara boşa mı veriyor ki kendileri yaptırmaya kalktıklarında bir uçak maliyetini göze alsınlar. :)

    İşte bunlar yüzünden imkansız bir Zonda bir Vector ucuza hazırlamak. Arkadaşlar eleştirilerinde haklı malesef yaklaşımınız çok düz.
    Amerika'da eğitim aldığınızı söylemişsiniz bari bunu siz yapmayın. Yaptırırım demek çocuk bakış açısıdır.
    Bu arada F1'de aldığınız görev nedir merak ettim. Hakem misiniz? Üst düzeyde görev alıyorsanız zira mutlaka tanıyorumdur.:D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guyverland -- 15 Eylül 2010; 2:28:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    Yukarıda zaten sıfırdan değil dedim ama siz takılmışsınız sıfıra size kolay gelsin :)





    Kendiniz sayın o zaman sıfır olmadan o paraylan neler yapılabilceğini! Modifikasyon ?

    Merak ediyorum Hindistanda Tatrayı sıfırdan kaça mal olduğunu
  • of neyse boşverin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi funkmaster -- 15 Eylül 2010; 3:13:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    of neyse boşverin



    Evet biz devam edelim ATTRACTIONa tavsiye etmeyi
  • Arkadaş sanırım özel yapım derken, custom amerikan muscle tarzı veya hot rod tarzı bir şeyler önermiş.
    Yani aracın şasi ve kaportası elden geçip, sıfır sandık motor ekleyip, zevke göre modifikasyondan geçirilmesi vb gibi.

    Bu arada Pagani Zonda'da kullanılan motor SLR'daki motordan farklıdır.
    SLR'da bildiğim kadarıyla supercharger lı v8 var önden(ön aksların hemen arkası) konumlandırılan, 620bg gücündeydi en son bu motor, geliştirilmiş olabilir.
    Zonda'da 7.3lt'lik v12 atmosferik 500bg eski SL73 AMG sınırlı üretim aracın motoru var. Bu motor arka aksın ortasında konumlandırılmış.
    Ancak Zonda çok daha hafif bir araç olduğundan daha hızlı, en azından test sürelerinde öyle, kullanmadık nerden bilicez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boost10

    Tasarım: LP560

    Performans:F458

    Benim şahsi fikrim lamborghını LP640




    Analitik bir cevap olmuş
  • iyi günler sizi tanımıyorum ama forumda yazılarınızı severek okuyorum bu konuyu da okumuştum ve yanlış hatırlamıyorsam iki gün önce istanbul anadolu yakasında palladium alışveriş merkezinin önünde kırmızı bir 458 gördüm ve işte dedim attraction yeni arabasını almış hayırlı olsun ama sanırım henüz almadınız. benim önerim ferrrari gerçekten çok farklı duruyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chncnyhn

    iyi günler sizi tanımıyorum ama forumda yazılarınızı severek okuyorum bu konuyu da okumuştum ve yanlış hatırlamıyorsam iki gün önce istanbul anadolu yakasında palladium alışveriş merkezinin önünde kırmızı bir 458 gördüm ve işte dedim attraction yeni arabasını almış hayırlı olsun ama sanırım henüz almadınız. benim önerim ferrrari gerçekten çok farklı duruyor


  • Bugün çekicide bi f458 gördüm, plakası felan da vardı
  • mclaren in yenisi hakkında ne düşünüyorsunuz. bilginiz vardır.
    bir de bu 458 lerin çok ısınma olayı var diyorlar yanıyor filan o konu ne derece doğrudur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rice-R

    Bugün çekicide bi f458 gördüm, plakası felan da vardı


    neydi plakası?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laktik

    mclaren in yenisi hakkında ne düşünüyorsunuz. bilginiz vardır.
    bir de bu 458 lerin çok ısınma olayı var diyorlar yanıyor filan o konu ne derece doğrudur.


    Ne ınceledım ne kullandım bılmıyorum

    458 lere has bır durum degıl kı bu F430 da da Modenada da vardı bu durum

    Hatta oyle kı F430 un arka camurlukları erıtecek kadar bır ısı olusuyord
    u..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laktik

    bir de bu 458 lerin çok ısınma olayı var diyorlar yanıyor filan o konu ne derece doğrudur.



    http://autos.yahoo.com/articles/autos_content_landing_pages/1514/ferrari-recalls-230000-458-italia-supercar/


    Amerika'da geri çağırmalar vardı. Sorunun basit olduğunu söylüyorlardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orijinalden alıntı: laktik

    mclaren in yenisi hakkında ne düşünüyorsunuz. bilginiz vardır.
    bir de bu 458 lerin çok ısınma olayı var diyorlar yanıyor filan o konu ne derece doğrudur.


    Ne ınceledım ne kullandım bılmıyorum

    458 lere has bır durum degıl kı bu F430 da da Modenada da vardı bu durum

    Hatta oyle kı F430 un arka camurlukları erıtecek kadar bır ısı olusuyord
    u..


    Hocam birşey sormak istiyorum. Madem arka çamurlukları eritecek kadar bir ısı oluşuyor ki bu ısı hiçte azımsanacak değerde değil sanırım. Neden satışa sunulmadan önce sorun halledilmiyor. Fabrika olarak gerekli testleri yapmıyorlar mı araç piyasaya çıkmadan önce?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: extraordinariuss


    quote:

    Orijinalden alıntı: thecaliph16





    Şu autoshow'larda adamlar işini iyi biliyor gerçekten, yeterince fazla param olsa bu hatunun hatrına 1 tane kendime alır, 1 tane de bu hatuna hediye ederim...patronuna da "sırf bu mankenin hatrına alıyorum, yoksa aklımda lamborghini filan yoktu" diye de takılırdım


    Hacı sende pek bi abazaymışsın.Alt tarafı bi hatun tavlamak için 2 tane araba mı alınır







  • Bugün otoparkta resmini çektiğim Hacizli - Yakalamalı 599




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.