Şimdi Ara

LAGUNA II GRUBU *** Gelin; Konuşalım, Tartışalım, Paylaşalım *** (842. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24.183
Cevap
248
Favori
1.644.906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 840841842843844
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MasterOfScorpions M kullanıcısına yanıt
    klima açıkken yapıyor olabilir mi? genelde klima komopresörü bu tarz uğultu yapar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BURALDİNYO

    klima açıkken yapıyor olabilir mi? genelde klima komopresörü bu tarz uğultu yapar

    yok ustad klima kapali
  • MasterOfScorpions M kullanıcısına yanıt
    yağ kapağının yanında bobinin dibinde elektrovana var.onun fişini çekerek deneyin bakalım ses devam edecek mi.fişi çıkarınca arıza ışığı falan yanacak,ama takınca hepsi düzeliyor.
  • arkadaşlar, bugün kış lastiklerimi taktım, hava filtremi değiştirdim, lpg bakım ve ayarını yaptırdım, bir kaç ufak tefek sorunu da hallettim. Lpg montajı yapılan yerde değil de farklı bir yere gittim bakım için. Adam dediki;regülatörün arızalı basıncı çok yüksek bunu değiştirmezsen aracın çok yakar ayrıca bu enjektörlerin yeri hatalı bunlar da değişecek. Benim enjektörlerim emme manifoldunun plastik üst kısmında montajlı.(fotograf ekliyorum) Adama göre alttaki benzin enjektörlerinin olduğu yere döküm kısma takılacakmış. Sonuş olarak oradan çıkıp montaj yapılan yere gittim. Bilgisayara bağlayıp regülatör basıncına baktı ortasına bir alyan takıp onu düşürdü yeniden tarama yaptı, bu sefer enjektörleri bir matkap ucuyla genişletti. Başka hata çıkmadı kafam enjektörün altta olması kısmına takıldı. Bu arada işlemlerden sonra 3000 devir üstü performansta çok ciddi artış var ama akt devirler hep aynı. O enjektörler altta olsa ne olur acaba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    arkadaşlar, bugün kış lastiklerimi taktım, hava filtremi değiştirdim, lpg bakım ve ayarını yaptırdım, bir kaç ufak tefek sorunu da hallettim. Lpg montajı yapılan yerde değil de farklı bir yere gittim bakım için. Adam dediki;regülatörün arızalı basıncı çok yüksek bunu değiştirmezsen aracın çok yakar ayrıca bu enjektörlerin yeri hatalı bunlar da değişecek. Benim enjektörlerim emme manifoldunun plastik üst kısmında montajlı.(fotograf ekliyorum) Adama göre alttaki benzin enjektörlerinin olduğu yere döküm kısma takılacakmış. Sonuş olarak oradan çıkıp montaj yapılan yere gittim. Bilgisayara bağlayıp regülatör basıncına baktı ortasına bir alyan takıp onu düşürdü yeniden tarama yaptı, bu sefer enjektörleri bir matkap ucuyla genişletti. Başka hata çıkmadı kafam enjektörün altta olması kısmına takıldı. Bu arada işlemlerden sonra 3000 devir üstü performansta çok ciddi artış var ama akt devirler hep aynı. O enjektörler altta olsa ne olur acaba.


    hocam sizin aracınız lpg de ne kadar yakıyor ben aracı alalı 2 ay oldu referans olması açısından soruyorum benim aracım şehir içinde 32 kuruş civarı bir tüketimi var.bu arada kışlık lastikle ve performanslı kullanmında çıkan değer bunlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cashuva -- 25 Eylül 2014; 23:03:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cashuva

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    arkadaşlar, bugün kış lastiklerimi taktım, hava filtremi değiştirdim, lpg bakım ve ayarını yaptırdım, bir kaç ufak tefek sorunu da hallettim. Lpg montajı yapılan yerde değil de farklı bir yere gittim bakım için. Adam dediki;regülatörün arızalı basıncı çok yüksek bunu değiştirmezsen aracın çok yakar ayrıca bu enjektörlerin yeri hatalı bunlar da değişecek. Benim enjektörlerim emme manifoldunun plastik üst kısmında montajlı.(fotograf ekliyorum) Adama göre alttaki benzin enjektörlerinin olduğu yere döküm kısma takılacakmış. Sonuş olarak oradan çıkıp montaj yapılan yere gittim. Bilgisayara bağlayıp regülatör basıncına baktı ortasına bir alyan takıp onu düşürdü yeniden tarama yaptı, bu sefer enjektörleri bir matkap ucuyla genişletti. Başka hata çıkmadı kafam enjektörün altta olması kısmına takıldı. Bu arada işlemlerden sonra 3000 devir üstü performansta çok ciddi artış var ama akt devirler hep aynı. O enjektörler altta olsa ne olur acaba.


    hocam sizin aracınız lpg de ne kadar yakıyor ben aracı alalı 2 ay oldu referans olması açısından soruyorum benim aracım şehir içinde 32 kuruş civarı bir tüketimi var.bu arada kışlık lastikle ve performanslı kullanmında çıkan değer bunlar

    aldığımdan beri bu tarz bir sıkıntım var. Size de izah edeyim 38 lt civarı yakıt ile (38x2,50 olsa=95 TL) 230-265 km yol yapabiliyordum yol bilgisayarım 14-15 lt arası gösteriyordu. Bu arada ortalama hızım 20-25 km/saat. Yani sonuç olarak 40 kuruş üzeri bir sarfiyat söz konusu. 38 lt ile 250 km yapıyorsan çok üzerine gitme dedi buradaki arkadaşlar ben de boşvermiştim. Ta ki düne kadar.
    Aracı ilk aldığım zaman bu performansın yarısı yoktu ama sonuçta aynı yol bilgisayarı bana en fazla 11,7 lt/100km verisi veriyordu. Biz performansı artırdık ama yakıtı düşüremedik bir türlü.
    Dün yeni orijinal hava filtresi+NGK LPG1 bujileri+yenilenmiş bobinler+yenilenmiş hava emiş tertibatı (farın arkasına kadar değil hortumun ucunu az daha uzatıp aşağı doğru çevirdim)+Atiker LPG kiti (enjektörlerin ucu anlattığım gibi genişletildi)+ sıfır kelebek hepsi bir araya gelince her sabahki yolculuğum 14 lt değil 10,7 lt.verisi ile sonuçlandı. Yani yaklaşık olarak sizinkiyle aynı yakıta ulaşacak. Bunu depoyu bitirmeden net söylemek yanlış olacak birkaç gün içinde depo biter ve sonuç ortaya çıkar.




  • Abiler ablalar .. 9 aydır laguna 2 faz 2 dizel 1.9 kullanıyorum. Deli bi araba yahu... şimdi on arka amortisör ve z-rot lar degismesin lazim... Monroe tavsiye edilir ki... organa toplam 850 (işçilik haric) tutuyor. Yan sanayi ise 500...Bu iki fiyatta da meganin z-rot lari kullanılacak... Zira meganin ki 35 laguna minder ki 280 tl... tane fiyati. .. bi öneri verecek var mi. .. teşekkür ederim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen önce doğru yaz deneyin parmak kadar telden bu kadar yaziliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde laguna 2 faz 2. 2008 1.9 dizel de ön göğüs un camdan tarafı kalkıyor. . Bi iki arada da gördüm aynı sorunu... halleden var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    quote:

    Orijinalden alıntı: cashuva

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    arkadaşlar, bugün kış lastiklerimi taktım, hava filtremi değiştirdim, lpg bakım ve ayarını yaptırdım, bir kaç ufak tefek sorunu da hallettim. Lpg montajı yapılan yerde değil de farklı bir yere gittim bakım için. Adam dediki;regülatörün arızalı basıncı çok yüksek bunu değiştirmezsen aracın çok yakar ayrıca bu enjektörlerin yeri hatalı bunlar da değişecek. Benim enjektörlerim emme manifoldunun plastik üst kısmında montajlı.(fotograf ekliyorum) Adama göre alttaki benzin enjektörlerinin olduğu yere döküm kısma takılacakmış. Sonuş olarak oradan çıkıp montaj yapılan yere gittim. Bilgisayara bağlayıp regülatör basıncına baktı ortasına bir alyan takıp onu düşürdü yeniden tarama yaptı, bu sefer enjektörleri bir matkap ucuyla genişletti. Başka hata çıkmadı kafam enjektörün altta olması kısmına takıldı. Bu arada işlemlerden sonra 3000 devir üstü performansta çok ciddi artış var ama akt devirler hep aynı. O enjektörler altta olsa ne olur acaba.


    hocam sizin aracınız lpg de ne kadar yakıyor ben aracı alalı 2 ay oldu referans olması açısından soruyorum benim aracım şehir içinde 32 kuruş civarı bir tüketimi var.bu arada kışlık lastikle ve performanslı kullanmında çıkan değer bunlar

    aldığımdan beri bu tarz bir sıkıntım var. Size de izah edeyim 38 lt civarı yakıt ile (38x2,50 olsa=95 TL) 230-265 km yol yapabiliyordum yol bilgisayarım 14-15 lt arası gösteriyordu. Bu arada ortalama hızım 20-25 km/saat. Yani sonuç olarak 40 kuruş üzeri bir sarfiyat söz konusu. 38 lt ile 250 km yapıyorsan çok üzerine gitme dedi buradaki arkadaşlar ben de boşvermiştim. Ta ki düne kadar.
    Aracı ilk aldığım zaman bu performansın yarısı yoktu ama sonuçta aynı yol bilgisayarı bana en fazla 11,7 lt/100km verisi veriyordu. Biz performansı artırdık ama yakıtı düşüremedik bir türlü.
    Dün yeni orijinal hava filtresi+NGK LPG1 bujileri+yenilenmiş bobinler+yenilenmiş hava emiş tertibatı (farın arkasına kadar değil hortumun ucunu az daha uzatıp aşağı doğru çevirdim)+Atiker LPG kiti (enjektörlerin ucu anlattığım gibi genişletildi)+ sıfır kelebek hepsi bir araya gelince her sabahki yolculuğum 14 lt değil 10,7 lt.verisi ile sonuçlandı. Yani yaklaşık olarak sizinkiyle aynı yakıta ulaşacak. Bunu depoyu bitirmeden net söylemek yanlış olacak birkaç gün içinde depo biter ve sonuç ortaya çıkar.

    baya bir işlem yapılmış araca hem performans hemde tüketim olarak düzelmesi oldukça sevindirici olmuş bende ölçümü şu şekilde yaptım sıfırladım yol bilgisayarını ve 100tl lik lpg aldım en son uyarı verip artık benzine geçene kadar kullandım 320km yol gitmişim buda yaklaşık 32kuruş yapıyor merak ettiğim şu yol bilgisayarında ortalama tüketim lpg için gösteriliyormu yoksa sadece anlık tüketim olarakmı bakabiliyoruz lpgde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cashuva -- 26 Eylül 2014; 11:50:22 >




  • cashuva C kullanıcısına yanıt
    Yol bilgisayarı ölçüyor ama sabit bir oranda hata yaparak ölçüyor. %15-20 civarında eksik gösteriyor bildiğim kadarıyla 12,5 lt. reel tüketiminiz var 10-11 lt/100km civarı göstermesi gerekli. Bu rakamları devamlı izleyin bir aksilik olursa fikir vermesi açısından faydalı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    Yol bilgisayarı ölçüyor ama sabit bir oranda hata yaparak ölçüyor. %15-20 civarında eksik gösteriyor bildiğim kadarıyla 12,5 lt. reel tüketiminiz var 10-11 lt/100km civarı göstermesi gerekli. Bu rakamları devamlı izleyin bir aksilik olursa fikir vermesi açısından faydalı olur.

    evet 12 lt civarı bir tüketime denk geliyo.r benim yol bilgisayarında 10.5 litre görünüyor dediğiniz gibi %20 civarı bir fark var sürekli arabayı dinleyen birisiyimdir zaten motor sesi ,tüketim değerleri farklılık gösteriyormu diye
  • arkadaşlar lpg enjektörleri için yardımcı olacak kimse yok mu? Atiker montajı yapan bayi foto"da yeri belli zaten bu noktada ısrarcı, bir başka bayii benzin enjektörlerinin oraya yani alttaki emme manifoldunun döküm kısmına alınması görüşünde. Herhangi bir fark yaratır mı? Bu zahmete girelim mi?
  • önemli bir fark olmaz.normalde yeri benzin girişinin dibi,doğrudur.ama arada 3 sm kadar fark var.performans vs. sorunu yoksa kalabilir.bu arada fotodaki parça sizinse contalar yenilemek şart.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drfx77

    önemli bir fark olmaz.normalde yeri benzin girişinin dibi,doğrudur.ama arada 3 sm kadar fark var.performans vs. sorunu yoksa kalabilir.bu arada fotodaki parça sizinse contalar yenilemek şart.

    zaten conta yenileme fotoları, daha yeni değiştirdik onları. Şimdi buraya gaz halinde LPG basıyor sistem öyle değil mi? Yani gazın yukarı doğru çıkması gerekmiyor mu o kanalın tamamına gaz dolmasının bir sakıncası da olmaz diye düşünüyorum. Ama performans artırır diyorsanız ve bunu %10 ve daha üstü şeklinde açıklarsanız ben bunu yaptırırım.
  • arkadaşlar benim bu ımmobilizerle başım dertte fikirlerinize ihtiyacım var...geçen hafta ımmobilizer ışığı kartı takınca sönmedi kartı tanımadı yani araç neyse kartta sorun yok ölçtürdük usta geldi ımmobilizer beynine lehim falan yaptık araba çalıştı sonra sıkıntı yaratmadı geçen akşam yine kartı tanımadı yani kartı takınca göstergeler hareketleniyo sonra geri kartı tanımıyor bende kaçak göçek çalıştırdım hemen marşa basarak az önce dışarı çıkıcaktım bu sefer kartı hiç tanımadı arabayı çalıştırmak mümkün değil ben şimdi napıyım ımmobilizer beynini değiştiriyimmi 700tl falan dimi fiyatı nasıl bi yol izlemem lazım....bu arada geçen birde drfx77 in dediği gibi arabadan inip kilitledim tekrar bindim çalıştı ama bu sefer hiç bi yol işe yaramadı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    quote:

    Orijinalden alıntı: cashuva

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    arkadaşlar, bugün kış lastiklerimi taktım, hava filtremi değiştirdim, lpg bakım ve ayarını yaptırdım, bir kaç ufak tefek sorunu da hallettim. Lpg montajı yapılan yerde değil de farklı bir yere gittim bakım için. Adam dediki;regülatörün arızalı basıncı çok yüksek bunu değiştirmezsen aracın çok yakar ayrıca bu enjektörlerin yeri hatalı bunlar da değişecek. Benim enjektörlerim emme manifoldunun plastik üst kısmında montajlı.(fotograf ekliyorum) Adama göre alttaki benzin enjektörlerinin olduğu yere döküm kısma takılacakmış. Sonuş olarak oradan çıkıp montaj yapılan yere gittim. Bilgisayara bağlayıp regülatör basıncına baktı ortasına bir alyan takıp onu düşürdü yeniden tarama yaptı, bu sefer enjektörleri bir matkap ucuyla genişletti. Başka hata çıkmadı kafam enjektörün altta olması kısmına takıldı. Bu arada işlemlerden sonra 3000 devir üstü performansta çok ciddi artış var ama akt devirler hep aynı. O enjektörler altta olsa ne olur acaba.


    hocam sizin aracınız lpg de ne kadar yakıyor ben aracı alalı 2 ay oldu referans olması açısından soruyorum benim aracım şehir içinde 32 kuruş civarı bir tüketimi var.bu arada kışlık lastikle ve performanslı kullanmında çıkan değer bunlar

    aldığımdan beri bu tarz bir sıkıntım var. Size de izah edeyim 38 lt civarı yakıt ile (38x2,50 olsa=95 TL) 230-265 km yol yapabiliyordum yol bilgisayarım 14-15 lt arası gösteriyordu. Bu arada ortalama hızım 20-25 km/saat. Yani sonuç olarak 40 kuruş üzeri bir sarfiyat söz konusu. 38 lt ile 250 km yapıyorsan çok üzerine gitme dedi buradaki arkadaşlar ben de boşvermiştim. Ta ki düne kadar.
    Aracı ilk aldığım zaman bu performansın yarısı yoktu ama sonuçta aynı yol bilgisayarı bana en fazla 11,7 lt/100km verisi veriyordu. Biz performansı artırdık ama yakıtı düşüremedik bir türlü.
    Dün yeni orijinal hava filtresi+NGK LPG1 bujileri+yenilenmiş bobinler+yenilenmiş hava emiş tertibatı (farın arkasına kadar değil hortumun ucunu az daha uzatıp aşağı doğru çevirdim)+Atiker LPG kiti (enjektörlerin ucu anlattığım gibi genişletildi)+ sıfır kelebek hepsi bir araya gelince her sabahki yolculuğum 14 lt değil 10,7 lt.verisi ile sonuçlandı. Yani yaklaşık olarak sizinkiyle aynı yakıta ulaşacak. Bunu depoyu bitirmeden net söylemek yanlış olacak birkaç gün içinde depo biter ve sonuç ortaya çıkar.

    Ustalar sizin araçlar kaç motor ki. Benim 1.6 2006 model 9 lt /100 km tüketimi var. Bu motor için iyi bir değermidir. Yol bilgisayarı 7.9 gösteriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysr86


    quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    quote:

    Orijinalden alıntı: cashuva

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    arkadaşlar, bugün kış lastiklerimi taktım, hava filtremi değiştirdim, lpg bakım ve ayarını yaptırdım, bir kaç ufak tefek sorunu da hallettim. Lpg montajı yapılan yerde değil de farklı bir yere gittim bakım için. Adam dediki;regülatörün arızalı basıncı çok yüksek bunu değiştirmezsen aracın çok yakar ayrıca bu enjektörlerin yeri hatalı bunlar da değişecek. Benim enjektörlerim emme manifoldunun plastik üst kısmında montajlı.(fotograf ekliyorum) Adama göre alttaki benzin enjektörlerinin olduğu yere döküm kısma takılacakmış. Sonuş olarak oradan çıkıp montaj yapılan yere gittim. Bilgisayara bağlayıp regülatör basıncına baktı ortasına bir alyan takıp onu düşürdü yeniden tarama yaptı, bu sefer enjektörleri bir matkap ucuyla genişletti. Başka hata çıkmadı kafam enjektörün altta olması kısmına takıldı. Bu arada işlemlerden sonra 3000 devir üstü performansta çok ciddi artış var ama akt devirler hep aynı. O enjektörler altta olsa ne olur acaba.


    hocam sizin aracınız lpg de ne kadar yakıyor ben aracı alalı 2 ay oldu referans olması açısından soruyorum benim aracım şehir içinde 32 kuruş civarı bir tüketimi var.bu arada kışlık lastikle ve performanslı kullanmında çıkan değer bunlar

    aldığımdan beri bu tarz bir sıkıntım var. Size de izah edeyim 38 lt civarı yakıt ile (38x2,50 olsa=95 TL) 230-265 km yol yapabiliyordum yol bilgisayarım 14-15 lt arası gösteriyordu. Bu arada ortalama hızım 20-25 km/saat. Yani sonuç olarak 40 kuruş üzeri bir sarfiyat söz konusu. 38 lt ile 250 km yapıyorsan çok üzerine gitme dedi buradaki arkadaşlar ben de boşvermiştim. Ta ki düne kadar.
    Aracı ilk aldığım zaman bu performansın yarısı yoktu ama sonuçta aynı yol bilgisayarı bana en fazla 11,7 lt/100km verisi veriyordu. Biz performansı artırdık ama yakıtı düşüremedik bir türlü.
    Dün yeni orijinal hava filtresi+NGK LPG1 bujileri+yenilenmiş bobinler+yenilenmiş hava emiş tertibatı (farın arkasına kadar değil hortumun ucunu az daha uzatıp aşağı doğru çevirdim)+Atiker LPG kiti (enjektörlerin ucu anlattığım gibi genişletildi)+ sıfır kelebek hepsi bir araya gelince her sabahki yolculuğum 14 lt değil 10,7 lt.verisi ile sonuçlandı. Yani yaklaşık olarak sizinkiyle aynı yakıta ulaşacak. Bunu depoyu bitirmeden net söylemek yanlış olacak birkaç gün içinde depo biter ve sonuç ortaya çıkar.

    Ustalar sizin araçlar kaç motor ki. Benim 1.6 2006 model 9 lt /100 km tüketimi var. Bu motor için iyi bir değermidir. Yol bilgisayarı 7.9 gösteriyor.

    bizimkiler 2.0 motor ustam




  • cashuva C kullanıcısına yanıt
    şöfor kapsınındaki açınca yanan lamba çalışmıyorsa benzer sıkıntıyı yapabiliyor.yani araçta herşey bir bütün.kapıyı açınca hoşgeldin yazısı çıkıyor ekranda ve çalışmaya hazır hale geliyor.kapı ışığı yanmayınca araç sizin bindiğinizi algılayamıyor.ve aptallaşıyor. :)
  • şuanda gaz sisteminde tekleme kalkışta titreme gibi sıkıntı yoksa kalabilir.lpg normalde havadan daha ağır,yani yukarı değil aşağı iner.birde akım yönü emişten dolayı motorun içine doğru,o yüzden yukarı çıkma şansı yok.püskürtülen lpg gazı emilen havayla beraber yanma odasına gider.%10 gibi performans artışı olacağının bariz garantisi yok.%5 en fazla olabilir,oda tahmini bir varsayım.
    aklınıza takılıyorsa yaptırın gitsin.sonuçta 20 dk bir işlem.eski yerlere kör tapa+4 adet yani delik.bu kadar basit.artısı olacağı kesin ama nekadar orası muamma :)
  • 
Sayfa: önceki 840841842843844
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.