Şimdi Ara

Kymco Xciting 250i

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
65
Cevap
2
Favori
37.023
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 34
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 67 gün 21 saat 19 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • alanya75 (7 mesaj) k_ozdirlik (5 mesaj) pourhome (5 mesaj) Ayı Baba (4 mesaj) Dozaj Filesi (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11 mesaj) Mobil (7 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3437 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sezersunar

    Arkadaşlar, Topiği gördüm, bu günlerde ben de bir maxi-scooter almayı düşünüyorum. Bayağı araştırdım ama karar da veremedim. xciting 250i piyasada yok diyenler oldu, fiyatı da bütçemi aşıyor, Kanuni'nin getirdiği MS3 250 nasıldır bilen var mı? 6300 tl zannedersem, su soğutmalı ve enjeksiyonlu..
    Bir de Xciting'i nerede en uyguna bulurum, kredi kartı vs kolaylıgı konusunda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar yaklaşık 9 aydır xciting 250i kullanıyorum.Motor 9.200 km oldu.Şimdiye kadar hiç problem yaşamadım.Motorumdan gayet memnunum.Sabahtan akşama kadar hiç dinlendirmeden gezdim.Bir kez olsun hararet vs.. arıza çıkarmadı.Çok sağlam sorunsuz bir motor.Zaten kymco türkiye pazarına 100 bin km gider sloganıyla girmiş.Ancak bazı kişiler bunu 100 bin km garantisi olarak algılayıp arıza durumunda mahkemeye verebilir düşüncesiyle sloganı yumuşatmışlar.Şimdiki sloganı 100 bin km keyfini sürün.Adamlar gururla yazmışlar bu sloganı ve bugüne kadarda arıza çıkaran , yolda bırakan kymco duymadık.Geçen yaz bir xciting250i kullanıcısı 2.500 km'lik güneydoğu turuna çıkıp bir günde 800 km yol yapmış.Sağlamlığını siz düşünün artık.Tek yaşadığım problem geçenlerde aküyü bitirdim.Onu da aküyü şarz ederek kurtardık.O da benim hatalarımdan kaynaklanıyo.Kış nedeniyle motoru fazla kullamadığım için akü biraz zayıflamış.Şehir içinde kısa mesafelerde 10-15 dakikalık kullanımda akü kendini yeterince şarz edemiyo ve zamanla zayıflıyo.Aslında arasıra motora atlayıp 1-2 saat gezerek aküyü tam şarz etmek lazım.Bir diğer hatam da çalıştırırken gaza yüklenerek motoru boğmam.Otomatik cikle olduğundan gaza hiç basmadan çalıştırmak gerekliymiş.

    Xciting250i cüsseli bir motor olmasına rağmen kontrolü çok kolay.Selesi gayet geniş ve rahat.Çok uzun süre oturduğumda bile hiç rahatsızlık hissetmedim.Bazı motorlarda 2 saatte bir popoyu dinlendirmek gerekiyo.CBS fren sistemi mükemmel bişey.Arka freni sıktığınızda %70 arka , %30 ön freni sıkıyo.Arka ve ön fren kombinasyonu yaparak arka tekerin kitlenmesini engelleyerek ıslak zeminde dahi mükemmel bir frenleme sağlıyo.Ayrıca önde iki disk , arkada tek disk fren çoğu maxiscooterda olmayan özelliklerden.Titreşim nerdeyse sıfır diyebilirim.Kavrama sistemi mükemmel.Yavaşlamalarda ve hızlanmalarda silkeleme yapmıyo.Ayak uzatma olması uzun süreli gezintilerde mükemmel bir konfor sağlıyo.Kask harici hiçbir yeriniz rüzgar ve yağmur almıyo.Tam bir rahatlık ve konfor motoru.Bakım masrafları çok ağır değil.Kullanma kılavuzuna göre 2 bin km'de bir yağ değiştiriyorum.22 beygirlik motoruyla uzun yolda benim için gayet yeterli.Kamyonların ve otobüslerin arasında kalmadan bir solukta sollayıp geçebiliyorum.Uzun yol düşünenler için en az 22 beygirlik ya da 250cc'lik bir motor almalarını tavsiye ederim.Daha düşük güçteki motorlar sollamalarda tehlikeli durumlarda kalabiliyo.Yakıt tüketimine gelince benim ölçümlerime göre 100 km'de 3.2 litre.Benzin uyarı ışığı yandığında depoyu dolduruyorum ve genelde 10 litre civarı benzin alıyo.Tekrar ışık yanana kadar 320 km civarı yol yapabiliyorum.Belki 10 kere falan ölçüm yapmışımdır ve her seferinde tüketim 100 km'de 3.2 litre civarı çıkıyo.Yalnız türkiye'ye ilk gelen xcitingler karbüratörlüymüş sanırım.Xciting alırken 250'nin yanında "i" harfinin bulunmasına dikkat edin."i" enjeksiyon anlamına geliyo.Yine eski karbüratörlü xciting500'lerin benzin tüketiminin baya fazla olduğunu duymuştum.Alırken enjeksiyonlu olmasına dikkat etmek lazım.

    Xcitingin rakiplerinden xmax'a bakarsak bir sürü kronik problemleri olduğunu görüyoruz.Elektrik arızası kolayca halledilebiliyo deseler de geçenlerde yolda giderken kendi kendine yanan xmaxı haberlerde izleyince çok şaşırmıştım.Sadece elektrik arızası olsa iyi.İnternette biraz araştırma yapınca daha birçok kronik problemleri olduğunu okumak mümkün.Zaten şu an yamaha Türkiyede servis konusunda problemli.Burgmana gelince geçenlerde bir burgmanla takas teklifi aldım ve test etmek için biraz kullandım.Motor çok temiz ve az kullanılmıştı.Ancak şehir içinde motorda bariz bir titreşim var.Bu titreşimden kurtulmak için 40 km hızın üzerine çıkmak gerekiyo.Uzun yolda mükemmel bir motor olabilir ama şehir içinde titreşime maruz kalacağınız kesin.Ayrıca burgmanların 2007 model sonrası varyatör sorunları olduğu biliniyo.Düşük hızlarda şehir içinde aşırı silkeleme yapıyomuş.2007model öncesinde ise kronik yağ eksiltme sorunları var.Piaggio gibi italyanlar çok kaliteli motorlar olsa da fiyat ve servis konusunda sınıfta kalıyolar bence.İtalyanların 250cc'leri 11 bin liradan başlıyo 14 bine kadar var.Xcitingi bugün 9 bine almak mümkün.Ayrıca italyanların 300cc'leri gerçek 300cc değil.Teknik özelliklere dikkatli bakarsanız 300cc diye geçen motorlar alında 267cc ve 22.4 beygir gücüne sahip.Xciting 250 ile aynı beygir gücüne sahip ama 250cc den büyük olduğu için üst vergi dilimine giriyo.Gerçek 300cc ise kymconun downtown300'ü.299cc hacme sahip ve 29 beygir gücünde.Ancak ayak uzatma mesafesi olmadığı için xciting bana daha konforlu geliyo.Xciting 500ir şu an kampanyada ve 12.990 gibi uygun bir fiyata satılıyo.Yamahanın 500'lüğü t-maxin 30 bin civarı satıldıını düşünürsek nerdeyse yarı fiyatından daha ucuz.Burgmanların fiyatları zaten uçmuş.Burgman 400'ün sıfırı en son 23 bin gibi bi fiyattan satılıyodu.

    Sonuçta görüldüğü gibi xciting250 kendisiyle aynı beygir gücüne sahip diğer markalardan 2 ila 5 bin lira arası değişen fiyatlarla daha ucuz.Hem de hiçbir kronik sorunu olmayan sağlam bir motor.Şu an kymconun diğer modelleri downtown300 ve xciting 500ir çok uygun fiyatlarıyla sağlam bi piyasa oluşturmuş durumda.Sonuçta kymco almayı düşünenlere kesinlikle tavsiye ederim.İlle de japon veya italyan olsun demeyin.Tamam japonlar diğer tarz motorlarda başarılı olabilir ancak konu scooter olunca japonlar oldukça başarısız.Diğer kronik sorunlu motorlara da hiç bulaşmayın derim.Benim başıma gelmez demeyin.Mutlaka o sorun sizinde başınıza gelecektir.




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: kingman29

    Arkadaşlar yaklaşık 9 aydır xciting 250i kullanıyorum.Motor 9.200 km oldu.Şimdiye kadar hiç problem yaşamadım.Motorumdan gayet memnunum.Sabahtan akşama kadar hiç dinlendirmeden gezdim.Bir kez olsun hararet vs.. arıza çıkarmadı.Çok sağlam sorunsuz bir motor.Zaten kymco türkiye pazarına 100 bin km gider sloganıyla girmiş.Ancak bazı kişiler bunu 100 bin km garantisi olarak algılayıp arıza durumunda mahkemeye verebilir düşüncesiyle sloganı yumuşatmışlar.Şimdiki sloganı 100 bin km keyfini sürün.Adamlar gururla yazmışlar bu sloganı ve bugüne kadarda arıza çıkaran , yolda bırakan kymco duymadık.Geçen yaz bir xciting250i kullanıcısı 2.500 km'lik güneydoğu turuna çıkıp bir günde 800 km yol yapmış.Sağlamlığını siz düşünün artık.Tek yaşadığım problem geçenlerde aküyü bitirdim.Onu da aküyü şarz ederek kurtardık.O da benim hatalarımdan kaynaklanıyo.Kış nedeniyle motoru fazla kullamadığım için akü biraz zayıflamış.Şehir içinde kısa mesafelerde 10-15 dakikalık kullanımda akü kendini yeterince şarz edemiyo ve zamanla zayıflıyo.Aslında arasıra motora atlayıp 1-2 saat gezerek aküyü tam şarz etmek lazım.Bir diğer hatam da çalıştırırken gaza yüklenerek motoru boğmam.Otomatik cikle olduğundan gaza hiç basmadan çalıştırmak gerekliymiş.

    Xciting250i cüsseli bir motor olmasına rağmen kontrolü çok kolay.Selesi gayet geniş ve rahat.Çok uzun süre oturduğumda bile hiç rahatsızlık hissetmedim.Bazı motorlarda 2 saatte bir popoyu dinlendirmek gerekiyo.CBS fren sistemi mükemmel bişey.Arka freni sıktığınızda %70 arka , %30 ön freni sıkıyo.Arka ve ön fren kombinasyonu yaparak arka tekerin kitlenmesini engelleyerek ıslak zeminde dahi mükemmel bir frenleme sağlıyo.Ayrıca önde iki disk , arkada tek disk fren çoğu maxiscooterda olmayan özelliklerden.Titreşim nerdeyse sıfır diyebilirim.Kavrama sistemi mükemmel.Yavaşlamalarda ve hızlanmalarda silkeleme yapmıyo.Ayak uzatma olması uzun süreli gezintilerde mükemmel bir konfor sağlıyo.Kask harici hiçbir yeriniz rüzgar ve yağmur almıyo.Tam bir rahatlık ve konfor motoru.Bakım masrafları çok ağır değil.Kullanma kılavuzuna göre 2 bin km'de bir yağ değiştiriyorum.22 beygirlik motoruyla uzun yolda benim için gayet yeterli.Kamyonların ve otobüslerin arasında kalmadan bir solukta sollayıp geçebiliyorum.Uzun yol düşünenler için en az 22 beygirlik ya da 250cc'lik bir motor almalarını tavsiye ederim.Daha düşük güçteki motorlar sollamalarda tehlikeli durumlarda kalabiliyo.Yakıt tüketimine gelince benim ölçümlerime göre 100 km'de 3.2 litre.Benzin uyarı ışığı yandığında depoyu dolduruyorum ve genelde 10 litre civarı benzin alıyo.Tekrar ışık yanana kadar 320 km civarı yol yapabiliyorum.Belki 10 kere falan ölçüm yapmışımdır ve her seferinde tüketim 100 km'de 3.2 litre civarı çıkıyo.Yalnız türkiye'ye ilk gelen xcitingler karbüratörlüymüş sanırım.Xciting alırken 250'nin yanında "i" harfinin bulunmasına dikkat edin."i" enjeksiyon anlamına geliyo.Yine eski karbüratörlü xciting500'lerin benzin tüketiminin baya fazla olduğunu duymuştum.Alırken enjeksiyonlu olmasına dikkat etmek lazım.

    Xcitingin rakiplerinden xmax'a bakarsak bir sürü kronik problemleri olduğunu görüyoruz.Elektrik arızası kolayca halledilebiliyo deseler de geçenlerde yolda giderken kendi kendine yanan xmaxı haberlerde izleyince çok şaşırmıştım.Sadece elektrik arızası olsa iyi.İnternette biraz araştırma yapınca daha birçok kronik problemleri olduğunu okumak mümkün.Zaten şu an yamaha Türkiyede servis konusunda problemli.Burgmana gelince geçenlerde bir burgmanla takas teklifi aldım ve test etmek için biraz kullandım.Motor çok temiz ve az kullanılmıştı.Ancak şehir içinde motorda bariz bir titreşim var.Bu titreşimden kurtulmak için 40 km hızın üzerine çıkmak gerekiyo.Uzun yolda mükemmel bir motor olabilir ama şehir içinde titreşime maruz kalacağınız kesin.Ayrıca burgmanların 2007 model sonrası varyatör sorunları olduğu biliniyo.Düşük hızlarda şehir içinde aşırı silkeleme yapıyomuş.2007model öncesinde ise kronik yağ eksiltme sorunları var.Piaggio gibi italyanlar çok kaliteli motorlar olsa da fiyat ve servis konusunda sınıfta kalıyolar bence.İtalyanların 250cc'leri 11 bin liradan başlıyo 14 bine kadar var.Xcitingi bugün 9 bine almak mümkün.Ayrıca italyanların 300cc'leri gerçek 300cc değil.Teknik özelliklere dikkatli bakarsanız 300cc diye geçen motorlar alında 267cc ve 22.4 beygir gücüne sahip.Xciting 250 ile aynı beygir gücüne sahip ama 250cc den büyük olduğu için üst vergi dilimine giriyo.Gerçek 300cc ise kymconun downtown300'ü.299cc hacme sahip ve 29 beygir gücünde.Ancak ayak uzatma mesafesi olmadığı için xciting bana daha konforlu geliyo.Xciting 500ir şu an kampanyada ve 12.990 gibi uygun bir fiyata satılıyo.Yamahanın 500'lüğü t-maxin 30 bin civarı satıldıını düşünürsek nerdeyse yarı fiyatından daha ucuz.Burgmanların fiyatları zaten uçmuş.Burgman 400'ün sıfırı en son 23 bin gibi bi fiyattan satılıyodu.

    Sonuçta görüldüğü gibi xciting250 kendisiyle aynı beygir gücüne sahip diğer markalardan 2 ila 5 bin lira arası değişen fiyatlarla daha ucuz.Hem de hiçbir kronik sorunu olmayan sağlam bir motor.Şu an kymconun diğer modelleri downtown300 ve xciting 500ir çok uygun fiyatlarıyla sağlam bi piyasa oluşturmuş durumda.Sonuçta kymco almayı düşünenlere kesinlikle tavsiye ederim.İlle de japon veya italyan olsun demeyin.Tamam japonlar diğer tarz motorlarda başarılı olabilir ancak konu scooter olunca japonlar oldukça başarısız.Diğer kronik sorunlu motorlara da hiç bulaşmayın derim.Benim başıma gelmez demeyin.Mutlaka o sorun sizinde başınıza gelecektir.

    Alıntıları Göster
    yorum yok




  • Er
    10 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozcandurak

    yorum yok

    Alıntıları Göster
    arkdaşlar 3 senedir 2 farklı xciting kullanıyorum hiçbir problem yok.ilk aldığım 2007 model karbiratörli idi.şimdiki ise 2011 enjeksyonlu ikiside kullanışlı ve inanılmaz sağlam kalitede bir motordur.kafasında soru işareti olan ve almayı düşünen herkese yardımcı olabilirim.herkese saygılar.
  • Binbaşı
    1722 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: green79

    arkdaşlar 3 senedir 2 farklı xciting kullanıyorum hiçbir problem yok.ilk aldığım 2007 model karbiratörli idi.şimdiki ise 2011 enjeksyonlu ikiside kullanışlı ve inanılmaz sağlam kalitede bir motordur.kafasında soru işareti olan ve almayı düşünen herkese yardımcı olabilirim.herkese saygılar.

    Alıntıları Göster
    kesinlikle verilen parayı hakeden bir motosiklet. yanlız boyu kısa olanlar için dez avantaj olabilir. çünkü selesi epey yüksek. ben 192 boyum olmasına rağmen ayaklarım yere tam basabiliyorum.




  • Yüzbaşı
    530 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Allochthonous

    kesinlikle verilen parayı hakeden bir motosiklet. yanlız boyu kısa olanlar için dez avantaj olabilir. çünkü selesi epey yüksek. ben 192 boyum olmasına rağmen ayaklarım yere tam basabiliyorum.

    Alıntıları Göster
    yamaha xcity 250 beyaz rengine bi bakın derim ... arada büyük bir fiyat farkı yok 2. olarakta yamahanın kalitesiyle xciting benim kanaatimce kıyaslanmaz
  • Binbaşı
    1222 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bkeskin

    yamaha xcity 250 beyaz rengine bi bakın derim ... arada büyük bir fiyat farkı yok 2. olarakta yamahanın kalitesiyle xciting benim kanaatimce kıyaslanmaz

    Alıntıları Göster
    Ben de 2si arasında kalıp x-city tercih ettim.
  • Yüzbaşı
    530 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sariyeron
    Ben de 2si arasında kalıp x-city tercih ettim.

    Hayirli olsun kazasiz kullanin insallah hele beyaz rengi bir harika xcitynin
  • Er
    10 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bkeskin

    quote:

    Orijinalden alıntı: sariyeron
    Ben de 2si arasında kalıp x-city tercih ettim.

    Hayirli olsun kazasiz kullanin insallah hele beyaz rengi bir harika xcitynin

    Alıntıları Göster
    hayırlı olsun.allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.x city de güzel bir motor.zaten yamaha söyleyecek çok fazla bir söz yok
    |
    |
  • Er
    10 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Allochthonous

    kesinlikle verilen parayı hakeden bir motosiklet. yanlız boyu kısa olanlar için dez avantaj olabilir. çünkü selesi epey yüksek. ben 192 boyum olmasına rağmen ayaklarım yere tam basabiliyorum.

    kesinlikle haklısın.en 180 boy gerektiriyor bu motor.
    |
    |
  • Teğmen
    107 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: green79

    arkdaşlar 3 senedir 2 farklı xciting kullanıyorum hiçbir problem yok.ilk aldığım 2007 model karbiratörli idi.şimdiki ise 2011 enjeksyonlu ikiside kullanışlı ve inanılmaz sağlam kalitede bir motordur.kafasında soru işareti olan ve almayı düşünen herkese yardımcı olabilirim.herkese saygılar.

    Alıntıları Göster
    Sayın green79, 50 cc. lik motorumu sattım, sanırım 250 veya 500 lük m. sooter kullanabilirim diye düşünüyorum. boyum 1.90. Sizlerden okuduğum kadarıyla downtown 300 bana göre değil; şu an önümde 2011 250i xciting 7000 tl. ve 2010 500 xciting 9000 tl seçeneklerim var. Çok kararsızım almışken 500 lük diyorm ama az uzun yol çok şehir içi kullanacağım için gönlüm 250 ye kayıyor.
    Bir de yamaha x max vardı ama sanırım boyuma uygun değil ve de kymco ya göre küçük gibi.
    Siz ne dersiniz?
    Saygılar, kazasız belasız sürüşler.




  • Yarbay
    3040 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: YAMYAM07

    Sayın green79, 50 cc. lik motorumu sattım, sanırım 250 veya 500 lük m. sooter kullanabilirim diye düşünüyorum. boyum 1.90. Sizlerden okuduğum kadarıyla downtown 300 bana göre değil; şu an önümde 2011 250i xciting 7000 tl. ve 2010 500 xciting 9000 tl seçeneklerim var. Çok kararsızım almışken 500 lük diyorm ama az uzun yol çok şehir içi kullanacağım için gönlüm 250 ye kayıyor.
    Bir de yamaha x max vardı ama sanırım boyuma uygun değil ve de kymco ya göre küçük gibi.
    Siz ne dersiniz?
    Saygılar, kazasız belasız sürüşler.

    Alıntıları Göster
    ben de uzun süren araştırma sonucunda kymco xciting 250i aldım.bana ruhsatı plakası anahtar teslimi olarak 8200 tl ye mal oldu.motor son derece atak ve bir depo ile 350 km yi gördü.araba kullanıcısı olarak unuttuğumuz bir deyim olan fulle demek ve be fulleme işinin 40 tlye mal olması da ayrı bir güzellik.motorsikletin tek olumsuz tarafı ön taraftaki rüzgar siperliğinin kısa oluşu.. bunu da değiştirerek çözmek mümkün.. hızlanması ve yol performansı da gayet yeterli.. açıkçası italyan tercih etmediğime memnun oldum ve italyanlara vereceğim farkı kaliteli bir kask ve giyim ekipmanı almaya harcamak daha mantıklı geldi..




  • Er
    1 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: meteg

    ben de uzun süren araştırma sonucunda kymco xciting 250i aldım.bana ruhsatı plakası anahtar teslimi olarak 8200 tl ye mal oldu.motor son derece atak ve bir depo ile 350 km yi gördü.araba kullanıcısı olarak unuttuğumuz bir deyim olan fulle demek ve be fulleme işinin 40 tlye mal olması da ayrı bir güzellik.motorsikletin tek olumsuz tarafı ön taraftaki rüzgar siperliğinin kısa oluşu.. bunu da değiştirerek çözmek mümkün.. hızlanması ve yol performansı da gayet yeterli.. açıkçası italyan tercih etmediğime memnun oldum ve italyanlara vereceğim farkı kaliteli bir kask ve giyim ekipmanı almaya harcamak daha mantıklı geldi..

    Alıntıları Göster
    selamlar.güzel bir forum dosyası açmışsınız.umarım güncel kalır.uzun araştırmalarım sonucunda bende geçen hafta başında xciting 250 aldım.ilk bakım km sini doldurdum bile :)şuan 512 km oldu.servis ilk bakımı 30 tl olarak fiyat aldım.yakıt tüketimide şu ana kadar çok iyi görünüyor ki motor henüz açılmış deil.km de 0,13 kuruş hesapladım.şimdilik her şey yolunda.ilk bakımını bu gün yarın yaptırıp şu radajın bitmesi için sabırsızlanıyorum :)))) malum rodaj da motoru fazla sıkıştırmak istemiyorum.performans olarak beni tatmin etti.rodajda olduğum için çeyrek gazı geçmememe rağmen motor kendi akışıyla 110 km gibi süratlere çıkıveriyor ve hissetmiyorum bile.şimdilik xciting tecrübem bu kadar kullandıkça deneyimlerimi paylaşacağım.her keze kazasız belasız sürüşler dilerim.




  • Er
    1 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: white2011

    selamlar.güzel bir forum dosyası açmışsınız.umarım güncel kalır.uzun araştırmalarım sonucunda bende geçen hafta başında xciting 250 aldım.ilk bakım km sini doldurdum bile :)şuan 512 km oldu.servis ilk bakımı 30 tl olarak fiyat aldım.yakıt tüketimide şu ana kadar çok iyi görünüyor ki motor henüz açılmış deil.km de 0,13 kuruş hesapladım.şimdilik her şey yolunda.ilk bakımını bu gün yarın yaptırıp şu radajın bitmesi için sabırsızlanıyorum :)))) malum rodaj da motoru fazla sıkıştırmak istemiyorum.performans olarak beni tatmin etti.rodajda olduğum için çeyrek gazı geçmememe rağmen motor kendi akışıyla 110 km gibi süratlere çıkıveriyor ve hissetmiyorum bile.şimdilik xciting tecrübem bu kadar kullandıkça deneyimlerimi paylaşacağım.her keze kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Alıntıları Göster
    Selamlar
    Ben de motorsiklet dunyasına yeni giris yapanlardanim. 4000km dir Kymco Xcting 250i kullaniyorum. Su an 8500de. Motorumdan cok memnunum.
    Sehir ici kullaniyorum. Tuketim 3.5-4 litre arasinda gibi. Benim sorum lastik havasini kac yapmak gerektigi? Kitapcik 2.5 yani 35ps ten bahsediyor ama servisteki cocuk 32 basmami tavsiye ediyor. On teker de 32 ps. Gecen hafta lastik havasi 28e dusmustu ve yol tutus cok kotuydu.




  • Yüzbaşı
    983 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Alp_K

    Selamlar
    Ben de motorsiklet dunyasına yeni giris yapanlardanim. 4000km dir Kymco Xcting 250i kullaniyorum. Su an 8500de. Motorumdan cok memnunum.
    Sehir ici kullaniyorum. Tuketim 3.5-4 litre arasinda gibi. Benim sorum lastik havasini kac yapmak gerektigi? Kitapcik 2.5 yani 35ps ten bahsediyor ama servisteki cocuk 32 basmami tavsiye ediyor. On teker de 32 ps. Gecen hafta lastik havasi 28e dusmustu ve yol tutus cok kotuydu.

    Alıntıları Göster
    arka lastiğe 31-32
    ön lastiğe 20-30 yeterlidir
    en yakın zamanda bende almak istiyorum bu motordan hayırlısıyla




  • Yüzbaşı
    621 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ErsinBoz

    arka lastiğe 31-32
    ön lastiğe 20-30 yeterlidir
    en yakın zamanda bende almak istiyorum bu motordan hayırlısıyla

    Alıntıları Göster
    ben geçen hafta 2.el kymco xciting 250i motor aldım. 2 aylık motor ve 2500km de aldım. aldığım kişi neden satmış diye soranları duyar gibi oldum ilk başta söylemek istemedi ama daha sonra xcitingde kronik bir varyatör sorunu(bu bilgiyi teknik servisten almış. garanti kapsamında değiştirebileceğini söylemiş ama aynı sorun tekrar olur demiş) olduğunu söyledi kalkışta titreme yapıyomuş. aldıktan sonra farkettim motor ilk çalıştırdığımda 2-3 kalkışta ciddi bir titreme var ancak motor biraz ısındıktan sonra herşey normal.

    sizin motorlarda böyle birşey var mı?




  • Yarbay
    5303 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dozaj Filesi

    sizin motorlarda böyle birşey var mı?



    Bu durum hemen hemen tüm scooter'larda yaşanan bir problemdir.

    Piaggio, Vespa, SYM, Kymco yada Gilera.. Bu markalarında hemen hemen tüm modellerinde aynı problem var. Ama az, ama çok! Bir şekilde oluyor...
    Malesef tam anlamıyla üstesinden gelinemiyor. Tasları zımparalarsınız, bilyeleri değiştirirsiniz, bir derece idare eder fakat yine tekrarlar.

    Bu sorunun olmadığı 2 scooter modeli biliyorum sadece. Honda PS150i ve Dylan 150

    Kafanıza takmamaya çalışın derim.
  • Yüzbaşı
    621 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: NovariX

    Bu durum hemen hemen tüm scooter'larda yaşanan bir problemdir.

    Piaggio, Vespa, SYM, Kymco yada Gilera.. Bu markalarında hemen hemen tüm modellerinde aynı problem var. Ama az, ama çok! Bir şekilde oluyor...
    Malesef tam anlamıyla üstesinden gelinemiyor. Tasları zımparalarsınız, bilyeleri değiştirirsiniz, bir derece idare eder fakat yine tekrarlar.

    Bu sorunun olmadığı 2 scooter modeli biliyorum sadece. Honda PS150i ve Dylan 150

    Kafanıza takmamaya çalışın derim.


    evet aynı zımparalama olayını eski sahibine de söylemişler. standart bir sıkıntıysa problem değil o zaman.

    teşekkürler
  • Er
    8 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dozaj Filesi

    quote:

    Orijinalden alıntı: NovariX

    Bu durum hemen hemen tüm scooter'larda yaşanan bir problemdir.

    Piaggio, Vespa, SYM, Kymco yada Gilera.. Bu markalarında hemen hemen tüm modellerinde aynı problem var. Ama az, ama çok! Bir şekilde oluyor...
    Malesef tam anlamıyla üstesinden gelinemiyor. Tasları zımparalarsınız, bilyeleri değiştirirsiniz, bir derece idare eder fakat yine tekrarlar.

    Bu sorunun olmadığı 2 scooter modeli biliyorum sadece. Honda PS150i ve Dylan 150

    Kafanıza takmamaya çalışın derim.


    evet aynı zımparalama olayını eski sahibine de söylemişler. standart bir sıkıntıysa problem değil o zaman.

    teşekkürler

    Alıntıları Göster
    19/Ağu/2011 de 2012 Kymco Xciting 250i aldım. 400 km yapabildim şimdiye kadar ve sadece sokak aralarında kullandım. 40-80 km/h hız aralığında ancak 100km yapmışımdır. Yaptığım hesaba göre km'de 0,043 litre yakıyor. Yani 100 km de 4,3 lt tüketimi oldu. Benzin lt fiyatı 4,42 tl iken 0,19 lira tüketiyor. Bunun haricinde ön sağ diskteki balatadan ince bir cıyıltı geliyor sadece motoru geri ileri yerinde oynattığımda oluyor rodaj dır dedim telaş etmedim fakat ince ince canımı sıkmıyor değil. 600km yi doldurunca gidicem bir servise bi baktırıcam fakat bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim.




  • Binbaşı
    1722 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: pourhome

    19/Ağu/2011 de 2012 Kymco Xciting 250i aldım. 400 km yapabildim şimdiye kadar ve sadece sokak aralarında kullandım. 40-80 km/h hız aralığında ancak 100km yapmışımdır. Yaptığım hesaba göre km'de 0,043 litre yakıyor. Yani 100 km de 4,3 lt tüketimi oldu. Benzin lt fiyatı 4,42 tl iken 0,19 lira tüketiyor. Bunun haricinde ön sağ diskteki balatadan ince bir cıyıltı geliyor sadece motoru geri ileri yerinde oynattığımda oluyor rodaj dır dedim telaş etmedim fakat ince ince canımı sıkmıyor değil. 600km yi doldurunca gidicem bir servise bi baktırıcam fakat bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim.


    o cızırtı cbs fren sisteminden dolayı olan bir ses. cbs olan tüm motosikletlerde olan birşey. yani anormal bir durum yok.
  • Yüzbaşı
    892 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Allochthonous

    quote:

    Orijinalden alıntı: pourhome

    19/Ağu/2011 de 2012 Kymco Xciting 250i aldım. 400 km yapabildim şimdiye kadar ve sadece sokak aralarında kullandım. 40-80 km/h hız aralığında ancak 100km yapmışımdır. Yaptığım hesaba göre km'de 0,043 litre yakıyor. Yani 100 km de 4,3 lt tüketimi oldu. Benzin lt fiyatı 4,42 tl iken 0,19 lira tüketiyor. Bunun haricinde ön sağ diskteki balatadan ince bir cıyıltı geliyor sadece motoru geri ileri yerinde oynattığımda oluyor rodaj dır dedim telaş etmedim fakat ince ince canımı sıkmıyor değil. 600km yi doldurunca gidicem bir servise bi baktırıcam fakat bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim.


    o cızırtı cbs fren sisteminden dolayı olan bir ses. cbs olan tüm motosikletlerde olan birşey. yani anormal bir durum yok.

    Alıntıları Göster
    Herkese merhaba,

    2006 martında ötv'ye zam gelmeden önce aldığım 150 zat'ımı sattım, maksi scootera geçmeyi düşünüyorum 2012 model beyaz kymco xciting 250i geçtiğimiz günlerde inceledim oldukça güven verici duruyordu. Sizlerden öğrenmek istediğim istanbulda yaşıyorum ve bu motor için plaka ruhsat sigorta hariç 8500 lira naki 8750 kk 12 taksit şeklinde fiyat aldım nakit düşünüyorum aslında ama daha düşük fiyata istanbulda neede bulabilirim yada 8500-9000 lira için başka 250-300 cc maxi scooter ne önerirsiniz.




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant vp
valorant points
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,357
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.