Şimdi Ara

KVK ve azami tamir süresi geçmek üzere

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Telefonumuzu (lenovo) 02.04.2016 (Cumartesi) tarihinde kvk servsine teslim ettik.Eğer tamir süresi verildiği gün başlıyorsa bugün 20.günü ,başlamıyorsa 19.günü oluyor.

    20 iş günü dolduktan sonra cihaz yapılsa dahi telefonu almak istemiyorum.Ücret iadesi talep edeceğim.Ücret iadesi için prosedür ne şekilde oluyor ?Direkt tüketici hakem heyetinemi gideceğiz ?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: TNTB

    Telefonumuzu (lenovo) 02.04.2016 (Cumartesi) tarihinde kvk servsine teslim ettik.Eğer tamir süresi verildiği gün başlıyorsa bugün 20.günü ,başlamıyorsa 19.günü oluyor.

    20 iş günü dolduktan sonra cihaz yapılsa dahi telefonu almak istemiyorum.Ücret iadesi talep edeceğim.Ücret iadesi için prosedür ne şekilde oluyor ?Direkt tüketici hakem heyetinemi gideceğiz ?



    ilk önce firma ile görüşün eger olumlu sonuc alamazsanız en yakın kaymakamlık içerisindeki thh ne konuyu izah eden bir dilekce servisin teslim aldığı zamanda verdigi teslim formu ve faturanızla muracaat etmeniz gerekmektedir.
  • Teşekkürler.

    Biraz önce kvk dan cihazınız yapıldı diye mesaj geldi :)

    1.Servise verişimizde sorun görülmedi
    2.Servise verişimizde test yapıldı,yazılım yüklendi
    3.Servise verişimizde anakart değiştirilmiş.

    Tekrar aynı sorunu yaşarsak 4.servise verişimiz olacak.Bu sefer iade hakkımız doğmuş oluyor mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KISKANIYORLAR -- 26 Nisan 2016; 11:05:59 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TURKCELL İLETİŞİM

    quote:

    Orijinalden alıntı: TNTB

    Telefonumuzu (lenovo) 02.04.2016 (Cumartesi) tarihinde kvk servsine teslim ettik.Eğer tamir süresi verildiği gün başlıyorsa bugün 20.günü ,başlamıyorsa 19.günü oluyor.

    20 iş günü dolduktan sonra cihaz yapılsa dahi telefonu almak istemiyorum.Ücret iadesi talep edeceğim.Ücret iadesi için prosedür ne şekilde oluyor ?Direkt tüketici hakem heyetinemi gideceğiz ?



    ilk önce firma ile görüşün eger olumlu sonuc alamazsanız en yakın kaymakamlık içerisindeki thh ne konuyu izah eden bir dilekce servisin teslim aldığı zamanda verdigi teslim formu ve faturanızla muracaat etmeniz gerekmektedir.

    Ben telefonu kargo ile samsung servis merkezine göndermiştim. 20 günü geçti halen bana bir geri dönüş olmadı şimdi onların servise alındı formu mu kabul olur yoksa benim telefonu kargo ile gönderdiğim tarih mi ?




  • 3 gün önce Kvk ile bu sorunlari yasadim.

    Hiçbir şekilde Kvk ile muhatap olma seni sinir ediyorlar tuketici hakem heyeti ya da tuketici mahkemesi gibi haklarin yokmuscasina konuşuyorlar.

    Tel 600-700den ucuzsa gidiyosun belediyeden tuketici hakem heyetine. Yok 700den pahaliysa tuketici mahkemesine gidiyorsun.

    700 tl den fazla bedeller için tüketici hakem heyetinin karari bağlayıcı değil ama kanıt niteliğinde. 700 tl nin altı bedeller için ise tüketici hakem heyeti kararı bağlayıcıdır ve uygulanmak zorundadır. 700den fazla ise tüketici mahkemesinin karari baglayici ve uygulanmak zorunda. Uygulamama gibi şansları yok uymazlarsa iş büyür firmanın başı derde girer. Siz kvk şeref*** lefiyle hiç muhatap olmadan uçun hakem heyetine. Ve teslim edildiği gün sayılıyor. Elinizdeki teslim ettim belgesiyle gidin. İster değişim iste ister bedel iadesi 20 is günü gecsin analarini ağlat. Ama iş hemen hallolmaz sen yeni telefon al. Bir daha da benim de yaptığım gibi Kvk lı telefon almazsın zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.