Şimdi Ara

Kulaklık test etme [Program] ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
4.997
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar yukarıda dediğim işi yapan program varmı aradım bulamadım. youtubeden video izliyorum ses dalgalı dalgalı geliyor. bi test etme imkanı varmı bunun. yoksa garanti yolu gözüktü mü ?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: akaradeniz

    arkadaşlar yukarıda dediğim işi yapan program varmı aradım bulamadım. youtubeden video izliyorum ses dalgalı dalgalı geliyor. bi test etme imkanı varmı bunun. yoksa garanti yolu gözüktü mü ?

    Öyle bir programvar mı bilmiyorum. Bu sorun sadece youtube üzerinde mi oluyor? Yoksa her türlü ses dosyası ve ya video üzerinde mi oluyor?
  • kulaklık için program olucağını sanmam.varsada kulaklık için deil ses çıkışının frekansını ölçen bir program vardır.
    yapabiliyorsanız kulaklıı başkabiryerde deneyin.sorun devam ediyorsa servise
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stainless..

    quote:

    Orijinalden alıntı: akaradeniz

    arkadaşlar yukarıda dediğim işi yapan program varmı aradım bulamadım. youtubeden video izliyorum ses dalgalı dalgalı geliyor. bi test etme imkanı varmı bunun. yoksa garanti yolu gözüktü mü ?

    Öyle bir programvar mı bilmiyorum. Bu sorun sadece youtube üzerinde mi oluyor? Yoksa her türlü ses dosyası ve ya video üzerinde mi oluyor?

    düşük frekanstaki kalitesiz videolarda oluyor. veya kalitesiz videolarda belli oluyor. tam farkına varamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akaradeniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stainless..

    quote:

    Orijinalden alıntı: akaradeniz

    arkadaşlar yukarıda dediğim işi yapan program varmı aradım bulamadım. youtubeden video izliyorum ses dalgalı dalgalı geliyor. bi test etme imkanı varmı bunun. yoksa garanti yolu gözüktü mü ?

    Öyle bir programvar mı bilmiyorum. Bu sorun sadece youtube üzerinde mi oluyor? Yoksa her türlü ses dosyası ve ya video üzerinde mi oluyor?

    düşük frekanstaki kalitesiz videolarda oluyor. veya kalitesiz videolarda belli oluyor. tam farkına varamadım.

    Her türlü videoda yada alternatif sitelerde bu sorunla karşılaşıyor musunuz? Videodan kaynaklı bir problemde olabilir. Örneğin Winamptan müzik açtığınızda da bu sorunu yaşıyorsanız sorun ya ses i/o 'da yada kulaklıktadır. program bilmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    kulaklık için program olucağını sanmam.varsada kulaklık için deil ses çıkışının frekansını ölçen bir program vardır.
    yapabiliyorsanız kulaklıı başkabiryerde deneyin.sorun devam ediyorsa servise

    peki hiç öyle programa rast geldinizmi ?
    ayrıca kulaklık 20 tl kargo ücreti 13 tl göndersem bile bi işe yaramaz yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salcalı Makarna

    quote:

    Orijinalden alıntı: akaradeniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stainless..

    quote:

    Orijinalden alıntı: akaradeniz

    arkadaşlar yukarıda dediğim işi yapan program varmı aradım bulamadım. youtubeden video izliyorum ses dalgalı dalgalı geliyor. bi test etme imkanı varmı bunun. yoksa garanti yolu gözüktü mü ?

    Öyle bir programvar mı bilmiyorum. Bu sorun sadece youtube üzerinde mi oluyor? Yoksa her türlü ses dosyası ve ya video üzerinde mi oluyor?

    düşük frekanstaki kalitesiz videolarda oluyor. veya kalitesiz videolarda belli oluyor. tam farkına varamadım.

    Her türlü videoda yada alternatif sitelerde bu sorunla karşılaşıyor musunuz? Videodan kaynaklı bir problemde olabilir. Örneğin Winamptan müzik açtığınızda da bu sorunu yaşıyorsanız sorun ya ses i/o 'da yada kulaklıktadır. program bilmiyorum.

    ya biraz müzik dinledim telden. kulaklık aynı. sesler kaliteli ama sanki bana kulaklıkların arasında 0.1 lik bir saniye farkı var gibi geliyor. böyle bir şey olabilir mi ki ? kablolar sağlam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akaradeniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    kulaklık için program olucağını sanmam.varsada kulaklık için deil ses çıkışının frekansını ölçen bir program vardır.
    yapabiliyorsanız kulaklıı başkabiryerde deneyin.sorun devam ediyorsa servise

    peki hiç öyle programa rast geldinizmi ?
    ayrıca kulaklık 20 tl kargo ücreti 13 tl göndersem bile bi işe yaramaz yani.

    yok rastlamadım.vardır belki müzikle uğraşan kişilerın kullandığı programlar.
    yanlız servisten önce bilgisayarında başka bir kulaklık yada hoperlor dene.telefon kulaklığı bile olur.
    eğer taktıgın calısıyosa sıkıntı kulaklıktadır.
    şöylede bir gerçek var o 20 tllik kulaklıklar ne ses kalitesiyle ne malzzeme kalıtesıyle bır ıse yaramaz.
    2 sene oncesıne kadar bende 20 tl verip kulaklık alırdım 2 ayda bir bozulurdu.
    mümkünse biraz daha kaliteli ürünler alın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    quote:

    Orijinalden alıntı: akaradeniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    kulaklık için program olucağını sanmam.varsada kulaklık için deil ses çıkışının frekansını ölçen bir program vardır.
    yapabiliyorsanız kulaklıı başkabiryerde deneyin.sorun devam ediyorsa servise

    peki hiç öyle programa rast geldinizmi ?
    ayrıca kulaklık 20 tl kargo ücreti 13 tl göndersem bile bi işe yaramaz yani.

    yok rastlamadım.vardır belki müzikle uğraşan kişilerın kullandığı programlar.
    yanlız servisten önce bilgisayarında başka bir kulaklık yada hoperlor dene.telefon kulaklığı bile olur.
    eğer taktıgın calısıyosa sıkıntı kulaklıktadır.
    şöylede bir gerçek var o 20 tllik kulaklıklar ne ses kalitesiyle ne malzzeme kalıtesıyle bır ıse yaramaz.
    2 sene oncesıne kadar bende 20 tl verip kulaklık alırdım 2 ayda bir bozulurdu.
    mümkünse biraz daha kaliteli ürünler alın.

    kullanıdığım phlips ürünü. normal kulaklık çoğu kşi tavsiye etti bası felan iyi dedi. bence bu fiyata alınabilecek en iyi ürünlerden. sen ne kullanıyorsın?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akaradeniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    quote:

    Orijinalden alıntı: akaradeniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    kulaklık için program olucağını sanmam.varsada kulaklık için deil ses çıkışının frekansını ölçen bir program vardır.
    yapabiliyorsanız kulaklıı başkabiryerde deneyin.sorun devam ediyorsa servise

    peki hiç öyle programa rast geldinizmi ?
    ayrıca kulaklık 20 tl kargo ücreti 13 tl göndersem bile bi işe yaramaz yani.

    yok rastlamadım.vardır belki müzikle uğraşan kişilerın kullandığı programlar.
    yanlız servisten önce bilgisayarında başka bir kulaklık yada hoperlor dene.telefon kulaklığı bile olur.
    eğer taktıgın calısıyosa sıkıntı kulaklıktadır.
    şöylede bir gerçek var o 20 tllik kulaklıklar ne ses kalitesiyle ne malzzeme kalıtesıyle bır ıse yaramaz.
    2 sene oncesıne kadar bende 20 tl verip kulaklık alırdım 2 ayda bir bozulurdu.
    mümkünse biraz daha kaliteli ürünler alın.

    kullanıdığım phlips ürünü. normal kulaklık çoğu kşi tavsiye etti bası felan iyi dedi. bence bu fiyata alınabilecek en iyi ürünlerden. sen ne kullanıyorsın?

    imzada azıyor görmedin heralde.
    gerçi benımkı bıraz profesıonele kacıyor ama Logitech g35 kullanıyorum.
    buradan bakabilirsiniz.
    alabiliyorsanız kesınlıkle öneririm ama 100 tlye creative sb alpha var onuda çok övüyorlar değerlendir istersen.
    yada 2.el bölümünde orta seviye kulaklıklar olabiliyo bazen takip et.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    quote:

    Orijinalden alıntı: akaradeniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    quote:

    Orijinalden alıntı: akaradeniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    kulaklık için program olucağını sanmam.varsada kulaklık için deil ses çıkışının frekansını ölçen bir program vardır.
    yapabiliyorsanız kulaklıı başkabiryerde deneyin.sorun devam ediyorsa servise

    peki hiç öyle programa rast geldinizmi ?
    ayrıca kulaklık 20 tl kargo ücreti 13 tl göndersem bile bi işe yaramaz yani.

    yok rastlamadım.vardır belki müzikle uğraşan kişilerın kullandığı programlar.
    yanlız servisten önce bilgisayarında başka bir kulaklık yada hoperlor dene.telefon kulaklığı bile olur.
    eğer taktıgın calısıyosa sıkıntı kulaklıktadır.
    şöylede bir gerçek var o 20 tllik kulaklıklar ne ses kalitesiyle ne malzzeme kalıtesıyle bır ıse yaramaz.
    2 sene oncesıne kadar bende 20 tl verip kulaklık alırdım 2 ayda bir bozulurdu.
    mümkünse biraz daha kaliteli ürünler alın.

    kullanıdığım phlips ürünü. normal kulaklık çoğu kşi tavsiye etti bası felan iyi dedi. bence bu fiyata alınabilecek en iyi ürünlerden. sen ne kullanıyorsın?

    imzada azıyor görmedin heralde.
    gerçi benımkı bıraz profesıonele kacıyor ama Logitech g35 kullanıyorum.
    buradan bakabilirsiniz.
    alabiliyorsanız kesınlıkle öneririm ama 100 tlye creative sb alpha var onuda çok övüyorlar değerlendir istersen.
    yada 2.el bölümünde orta seviye kulaklıklar olabiliyo bazen takip et.

    iyi diyenler var. benim dediğim kulaklığı kullanıp bunu deneyenler var. kimisi beğenmiş. kimisi pek fark yok demiş. bu arada sen kulaklığını kaça aldın ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akaradeniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    quote:

    Orijinalden alıntı: akaradeniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    quote:

    Orijinalden alıntı: akaradeniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    kulaklık için program olucağını sanmam.varsada kulaklık için deil ses çıkışının frekansını ölçen bir program vardır.
    yapabiliyorsanız kulaklıı başkabiryerde deneyin.sorun devam ediyorsa servise

    peki hiç öyle programa rast geldinizmi ?
    ayrıca kulaklık 20 tl kargo ücreti 13 tl göndersem bile bi işe yaramaz yani.

    yok rastlamadım.vardır belki müzikle uğraşan kişilerın kullandığı programlar.
    yanlız servisten önce bilgisayarında başka bir kulaklık yada hoperlor dene.telefon kulaklığı bile olur.
    eğer taktıgın calısıyosa sıkıntı kulaklıktadır.
    şöylede bir gerçek var o 20 tllik kulaklıklar ne ses kalitesiyle ne malzzeme kalıtesıyle bır ıse yaramaz.
    2 sene oncesıne kadar bende 20 tl verip kulaklık alırdım 2 ayda bir bozulurdu.
    mümkünse biraz daha kaliteli ürünler alın.

    kullanıdığım phlips ürünü. normal kulaklık çoğu kşi tavsiye etti bası felan iyi dedi. bence bu fiyata alınabilecek en iyi ürünlerden. sen ne kullanıyorsın?

    imzada azıyor görmedin heralde.
    gerçi benımkı bıraz profesıonele kacıyor ama Logitech g35 kullanıyorum.
    buradan bakabilirsiniz.
    alabiliyorsanız kesınlıkle öneririm ama 100 tlye creative sb alpha var onuda çok övüyorlar değerlendir istersen.
    yada 2.el bölümünde orta seviye kulaklıklar olabiliyo bazen takip et.

    iyi diyenler var. benim dediğim kulaklığı kullanıp bunu deneyenler var. kimisi beğenmiş. kimisi pek fark yok demiş. bu arada sen kulaklığını kaça aldın ?

    ben forumdan aldım.200 tlye.
    bugune kadar ozone marka attack kulaklık.yine ozone marka oxid kulaklık.forumda epey ovulen playvısıonun 5.1 modelini ve sayamayacağım bır dunya 20 tllık kulaklık kullandım.
    inan bana hıcbırı yanından gecemez g35in.
    tabi müzik kulağı olan insanla ses cıksın yeter diyen ınsan arasındada vark vardır.ben oyunlarda ses kasmayı istiyorumifilmlerdeki efektlerden zevk almayı istiyorum.müziklerden keyif almayı istiyorum diyorsan alıcaksın bu tğr kulaklıkları.mesela ses cıksın yeter dıyen bir dunya arkadaşım var benle alay ediyolar kulaklığa okadar para verilirmi diye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    quote:

    Orijinalden alıntı: akaradeniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    quote:

    Orijinalden alıntı: akaradeniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    quote:

    Orijinalden alıntı: akaradeniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    kulaklık için program olucağını sanmam.varsada kulaklık için deil ses çıkışının frekansını ölçen bir program vardır.
    yapabiliyorsanız kulaklıı başkabiryerde deneyin.sorun devam ediyorsa servise

    peki hiç öyle programa rast geldinizmi ?
    ayrıca kulaklık 20 tl kargo ücreti 13 tl göndersem bile bi işe yaramaz yani.

    yok rastlamadım.vardır belki müzikle uğraşan kişilerın kullandığı programlar.
    yanlız servisten önce bilgisayarında başka bir kulaklık yada hoperlor dene.telefon kulaklığı bile olur.
    eğer taktıgın calısıyosa sıkıntı kulaklıktadır.
    şöylede bir gerçek var o 20 tllik kulaklıklar ne ses kalitesiyle ne malzzeme kalıtesıyle bır ıse yaramaz.
    2 sene oncesıne kadar bende 20 tl verip kulaklık alırdım 2 ayda bir bozulurdu.
    mümkünse biraz daha kaliteli ürünler alın.

    kullanıdığım phlips ürünü. normal kulaklık çoğu kşi tavsiye etti bası felan iyi dedi. bence bu fiyata alınabilecek en iyi ürünlerden. sen ne kullanıyorsın?

    imzada azıyor görmedin heralde.
    gerçi benımkı bıraz profesıonele kacıyor ama Logitech g35 kullanıyorum.
    buradan bakabilirsiniz.
    alabiliyorsanız kesınlıkle öneririm ama 100 tlye creative sb alpha var onuda çok övüyorlar değerlendir istersen.
    yada 2.el bölümünde orta seviye kulaklıklar olabiliyo bazen takip et.

    iyi diyenler var. benim dediğim kulaklığı kullanıp bunu deneyenler var. kimisi beğenmiş. kimisi pek fark yok demiş. bu arada sen kulaklığını kaça aldın ?

    ben forumdan aldım.200 tlye.
    bugune kadar ozone marka attack kulaklık.yine ozone marka oxid kulaklık.forumda epey ovulen playvısıonun 5.1 modelini ve sayamayacağım bır dunya 20 tllık kulaklık kullandım.
    inan bana hıcbırı yanından gecemez g35in.
    tabi müzik kulağı olan insanla ses cıksın yeter diyen ınsan arasındada vark vardır.ben oyunlarda ses kasmayı istiyorumifilmlerdeki efektlerden zevk almayı istiyorum.müziklerden keyif almayı istiyorum diyorsan alıcaksın bu tğr kulaklıkları.mesela ses cıksın yeter dıyen bir dunya arkadaşım var benle alay ediyolar kulaklığa okadar para verilirmi diye

    zevkler tartışılmazmış :




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.