Şimdi Ara

Kuba Black Cat görüşleriniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
18.237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle merhaba arkadaşlar. Motor dünyasına biraz yabancıyım ama İstanbul gibi bir şehirde toplu taşımayla ulaşımın zor olduğu yerlere gidiyorum. Bu yüzden 4 teker hayallerimi 2 tekere çevirdim.

    Motor tipi olarak hoşuma giden tek tip cross motorlar. Crosslara göre ince dişli bi lastikle şehir içi kullanmak istiyorum.

    Araştırmalarımda Kuba Black Cat in tarzı çok hoşuma gitti. 149cc gücünde. Sıfır-ikinci el arası fiyat farkı çok yok ve max 4000 liraya yeni modellerinden alınabiliyor.

    Pek kullanıcı yorumu bulamadım. Bilen duyan kullanan arkadaşlardan artı ve sebepleriyle eksilerini duymak isterim.

    Şimdiden teşekkürler, saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • bir kapitalist atasözü derki far be made in china, çin malından uzak dur. ucuz görünebilir ama sonrasında o paranın yarısını tamire parçaya vereceksin
  • Deneyim yok...Galiba ehliyette yok.....

    4K bütçe yetmez.....Ehliyet-ekipman-eğitim derken............................................
  • expertadvisor kullanıcısına yanıt
    Sadece motor için ayırdığım bütçe o civarlarda.

    Cezbeden tarafı yeni model olması. Düşündüren tarafı çin malı olması. Honda seçeneği de var tabi ama 2005 model 50bini görmüş motora sıfır kubadan fazla istiyorlar. İster istemez yöneliyor insan. Bi bakıyor nedir ne değildir diye

    Bir kaç yorum buldum bazı sitelerde. Kimisi tamirci yüzü görmedim diyor. Kimisi sıfırı arızalı hep sıkıntılı diyor. Bide uzun boylu biri için ufak bi motormuş. Ki 1.84 boyum var. Çok fazla kararsızım. Alternatif ne olabilir crossta?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Selçuk GÜMÜŞ -- 17 Ekim 2014; 11:46:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selçuk GÜMÜŞ kullanıcısına yanıt
    Yaşım gereği (63) motor düşünmem ama,alsaydım bajaj ,özellikle pulsar 2oo düşünürdüm.....

    Halen 2o13 CIVIC--carraro 224 var bende.....Motor ise genç işi............Allah korusun ,riskli aletler...
  • expertadvisor kullanıcısına yanıt
    Tavsiye ettiğiniz motor hoşuma gitti. Anlattıklarına göre sağlam bi markaymış. Düşünülebilir. Çok fazla seçenek var. İnşallah güzel sorunsuz bi modelde karar kılarım ve inşallah kaza bela görmem.

    İlgi alakanıza teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rİica ederim...Allah kimseye kaza,bela vermesin....Alırsanız,ekipman,eğitim ve dikkatli sürüş yapın....

    Başarılar
  • şehir içi mi kulanıcaksın yoksa dağ tepe mi çıkacaksın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sshyzhe -- 17 Ekim 2014; 23:09:19 >
  • sshyzhe kullanıcısına yanıt
    Sadece şehir içi kullanmayı düşünüyorum. Araziyi görmeme ihtimali bile var motorun. Cross seçme sebebim sadece tarzı hoşuma gittiğinden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selçuk GÜMÜŞ kullanıcısına yanıt
    Şehir içi ise touring al derim Kuba CR1 güzel motordur araştır hoşuna giderse al malum başlangıç motorun olacak 150 cc vs ile başlamı öneririm,iyi bakarsan düşük devir kullanırsan getirir Drift,CR1 vs gibi motorlar.
  • WR125x alabilrsin bence iki üç gündür birinde görüyorum güzel gidiyor hem yol versiyonu olduğuundan lastik masrafın olmaz
  • Klişe olacak ama,ÇİN MALI ALMA kardeşim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araştırmalarımda gördüm ki çin malları piyasada etrafı olan kişiler için mantıklı. Ben ne o motorun stresini çekebilirim, ne o motorla uğrşabilirim, ne de güvenip canımı emanet ederim.

    Cross yeni başlayan biri ve şehir içine uygun değilmiş pek. Ben de nakit miktarını arttırıp tarz değişikliğine giderek Cbr 125 kararı verdim. Mümkünse yeni model olacak.

    İlgili arkadaşlara çok teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk GÜMÜŞ

    Araştırmalarımda gördüm ki çin malları piyasada etrafı olan kişiler için mantıklı. Ben ne o motorun stresini çekebilirim, ne o motorla uğrşabilirim, ne de güvenip canımı emanet ederim.

    Cross yeni başlayan biri ve şehir içine uygun değilmiş pek. Ben de nakit miktarını arttırıp tarz değişikliğine giderek Cbr 125 kararı verdim. Mümkünse yeni model olacak.

    İlgili arkadaşlara çok teşekkür ederim

    iyi tercih hocam enduroların başlangıç için uygun olmadığına ben de katılıyorum,çünkü bu türlerin torkları çok fazla,yanlış ve dengesiz bir gazla hemen tekere gelebiliyorlar.O yüzden iyi tercihTekeriniz düz bassın :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İlk satışa sunulduğunda aldım kara kediyi. Gerçi kara değil yeşil ama neyse. Şuan 1700km de motor. Henüz bir sıkıntı yaşamadım. Şehir için uygun bir motor değil. Egzoz kendini yırttığı için sana da çevrene de zarar. Ayrıca yüksek bir motor, oturuş pozisyonu da yüksek ve selesi Cross tarzı ince uzun sele. Ben cross tarzı sevdiğimden bunu tercih ettim 1700 km nin 1500'ü dağ bayır geçti. Sayısız düşüşlerimden 2 si oldukça sertti, birinde gidon yamuldu ve göbek vidasını da yamulttu, 2. sinde ön amortisörler biri yaklaşık yarım santim yukarı kaydı. Ama tamiri basit ve ucuz hasarlar. Sonuçta amacına uygun alır ve özenle bakımını yaparsanız çin tayvan hint fark etmiyor. Yol motorunu dağa vurmak ile kara kediyle trafikte gitmeye çalışmak aynı şey diyelim.
    Genel malzeme kalitesi kötü değil kötünün iyisi. Orijinal takılı olan elcik korumalar plastik(dandik) ama hiç yoktan iyi, ben çelik plastik başka bir koruma taktım, çünkü ilk düştüğümde sol tarafın bağlantı aparatı kırıldı. Egzoz fena değil ama perçinlerini aşırı büyük seçtiklerinden egzozu da delmiş. Ben o delikleri sivri uçtu metal vidası ile kapattım. Zincir gergi ayarı için yerleştirilen aparat ölçüsüz bir metal parça. Gerginliği el ile doğrultusunda göz ile ayarlamak zorunda kaldım. Arka jant ile lastik birbirine tam uymuyor. Jant 110/90 lastik için küçük seçilmiş. Ön jant ise tam tersi :D. Motor fena değil, ancak karbüratör ayarını mutlaka tekrar tekrar yaptırtın, çok ayarsız geliyor fabrikadan. Hız göstergesi 60 tan sonra sapıtıyor, 80 den sonra toparlıyor(90'ın üstüne henüz çıkmadım gerek olmadı). Motor orta devirlerde daha iyi gibi bilmiyorum neden, sanırım torku fazla geldiğinden yüksek devirde fazla hassas oluyor en ufak gaz azlatmada öne yığıyor sizi yada arttırdığınızda tekere geliyor. Arazide oldukça iyi çekişi. Dik toprak bir yokuşu biraz sendeleme ile alıyor gücü yeterli yani. Bunların dışında ben zevkle kullanıyorum. Orijinal lastiklerin yerine off road lastik buldum onları takıcam yakında. Çin malı seçme sebebim 20bin lira veripte taşa hendeğe vurmak, çamura saplamak saçma geliyor bana. O paraya bundan 5 tane alır her türlü manyaklığı yaparım. Sonuçta cross tarzı yolla sürat ile işim yok.




  • Selçuk GÜMÜŞ kullanıcısına yanıt
    Merhaba motoru alalı 3 hafta oldu ve şimdiden 900km yapmış bulunmaktayım. Motoru canlı görmediyseniz görün derim çünkü fotoğraftaki motor ilgimi çekmemişti kuba bayiine gittiğimde tesadüfen gördüm ve tasarım hoşuma gitti. Motorun henüz ciddi bir eksikligine rastlamadım arka fren pedalının gevşek olduğunu farkettim kolaylıkla sıktırılabiliyor. Birde sol elciğe giden elektrik kablosu fazla sıkı kopabiliyor oda 20 dklık bir işlemle düzeltiliyor masrafsız 2 eksik. Tekerlekler enduro tekeri yani yl için gayet uygun. Boyum 1.70 kilom 70 Motorla 100 ü gördüm. Kilometreye 15 kuruş yaktığını söyleyebilirim cross için gayet az bir yakıt. Aynı zamanda boyumun kısa olmasına rağmen ışıkta durduğumda hiç zorlanmıyorum hele arkamda biri olunca 2 ayak tabanıyla yere basabiliyorum. Egzozu ve sesi 150 lik crosslardan daha iyi. Gaz kesince egzoz patlıyor çok hoşuma gitti 4000 gibi bir fiyat için ideal bir motor.




  • mondial'in xtreme max modelini de pek methediyorlar ona da bakabilirsiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.