Şimdi Ara

deleted

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
924
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • deleted




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 6 Kasım 2024; 16:25:50 >



  • Öncelikle çok geçmiş olsun. Ben tüm kartlarımı internet ve telefon ile alışverişe kapalı şekilde tutuyorum. İnternet alışverişi yapmadan önce açıyorum akabinde tekrar kapatıyorum. Herkese de kartlarını bu şekilde kullanmalarını tavsiye ederim. Kart bilgileri bir şekilde birinin eline geçiyor ve internet alışverişi de açık olunca kod gelmeden çekim yapılabiliyor. Hakkınızı arayın bankayla sürekli iletişim halinde olun ve bundan sonra kartlarınızı internet alışverişine kapalı şekilde kullanın. Ben bu zamana kadar hep böyle kullandım ve hiçbir sıkıntı yaşamadım. İnternet alışverişi kapalı olmasına rağmen çekim yapılmışsa ( zannetmiyorum böyle olsun ) eğer o bankadan uzak durun. Böyle rezillik olmaz çünkü.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • realacc kullanıcısına yanıt
    Yalan söylüyorlar inanmayın siz tarafıma herhangi bir kod gelmedi diye ısrar edin ve kayıt açtırın. Finansbank'ı ne kadar sevsem de ( limit ve müşteri memnuniyeti açısından ) sistemlerini pek güvenli bulmuyorum maalesef. GO kart bende de var ayrıca Enpara kredi kartı da var ortak limitli. Keşke en başta kapatsaymışsınız ama unutmuşsunuz. Kod gelmeden çekim yapılınca ilgili tutarı karta iade etmek zorundalar diye biliyorum. Bir tanıdığımın da kartından çekim yapıldı 200 lira civarındaydı galiba. Kod gelmeden çekim yapıldığı için tutarı karta iade ettiler. Peşini bırakmayın kod gelmemiş size iade etmek zorundalar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam cihazınızda yüklü bir uygulama sebep olmuş olabilir mi?
    Eğer kod gelip işlem tamamlandıysa yardımcı olmazlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Android kullanıyorsanız Eset mobile indirip telefonda trojen var mı bakın.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Benim telefonumun sim kartını fiziki olarak hiçbir bayiden çıkartmadan, kopyalama yapmadan benim hattım üzerinden başkası aranıp dolandırılmaya çalışılmış. Ben bunun yüzünden mahkemeye çıktım.


    Hattım benim yanımdaydı ve ben yurt dışındaydım. Telefonumun hattını bizzat kendim bayiden aldım ve o bayiden aldığım günden beri asla telefonumun hattını kaybetmedim yedek sim bile çıkarmadım. Ona rağmen benim numaram üzerinden başkası aranabilmiş. Hatta BTK bu hat yurt içinde sinyal almış diye mahkemeye delil bile sunmuştu. Ancak ben anlattım beraat aldım.


    Ben bunu size şu yüzden anlattım, Türkiye'de öyle işler dönüyor ki maalesef ülkemizin en yetkili kurumu bile açıklama yapamıyor. Bu Deepweb, Hack, CC diye tabir edilen illegal işlerde o kadar uzmanlaştılar ki ne yerel bilir kişiler ne de yurt dışı kaynakları nasıl yapıldığını anlamıyor bile. Bankanın 3d secure kodu girilmiş diyip itirazı kabul etmemesine sakın morel bozmayın ve dibine kadar da bu işin peşine gidin. 80 milyonun verileri panelde 30 40 TL'ye satılırken bir sms servisini telefonunuzdan almak zor olmasa gerek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    deleted
    10 yıl önce açıldı
    dinotify.exe
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Çok geçmiş olsun. İnternet alışverişleri sanal kredi kartı üzerinden yapılmalı her zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yüklü miktar geçmiş olsun gelişmeleri bekliyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kart master yada visa ise bu kuruluslarin charge back sureci uzerinden itiraz ederseniz pos sahibi fatura ibrazi etmezse paranizi ger alirsiniz. Bu yapildi mi resmi yoldan? Musteri hizmetleri genelde bunu yapmadan red ediyor. Sms de ulasmamis bunu size yazili bildirmeleri gerekli savcilik sorusturmasina lazim olacaktir.


    https://www.qnbfinansbank.com/pdf/sizidinliyoruz/tbb_sikayet_formu.pdf


    Harcama İtiraz Formu’ doldurulup imzalanarak 0 216 524 00 35 nolu faksa ya da belge@qnbfinansbank.com gönderilmelidir.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.