Şimdi Ara

KONU AÇMADAN ÖNCE MUTLAKA OKUYUNUZ - HABERLEŞME SİSTEMLERİ HAKKINDA TEMEL BİLGİLER (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
467
Cevap
18
Favori
41.016
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KONU AÇMADAN ÖNCE MUTLAKA OKUYUNUZ - HABERLEŞME SİSTEMLERİ HAKKINDA TEMEL BİLGİLER

    Hocam benim bilgilere de bakar mısınız. Upload hızım çok kötü. 0,1 mps . Değerlerim nasıl. Yeni modem alacaktım son anda konuyu gördüm. Teşekkürler

  • dogus_erd D kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Konu ile ilgili işletmeciniz ile görüştünüz mü? Kesintiler sistemlerinde gözüküyor mu?
  • hknhc H kullanıcısına yanıt
    Bu modem çok eski bildiğim kadarı ile. Vdsl2 destekli bir modem alıp vdsl2 bir pakete geçiş yaparsanız bağlantınız çok daha iyileşecektir.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Türknet kesinti olarak benim modemi kapattığım saati iletiyor yani kendileriyle alakalı bir problem olmadığını iletiyorlar. Geriye dönük de incelenmesini söyledim şuanda cevap beklemekteyim.

    Hat değerlerimi onlara da gönderdim beklediğim gibi bir cevap dahi vermediler.

  • dogus_erd D kullanıcısına yanıt
    Bağlantı kesintileri işletmecinizde görünmüyor ise, incelemenin sonuçlanmasını bekleyiniz. Gelecek olan cevaba göre alternatifleri konuşuruz hocam.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Türknet konuyla alakalı bana göre saçma bir cevap verdi. Kesintilerin gözükmediğini hatta günde 1-2 kere kopmanın aboneler için normal olduğunu müdahalede bulunamadıklarını söyledi. Yine de şuan ben kopmaların görüntülenip görüntülenmediğini görüntüleniyorsa tarih ve saat bilgilerini öğrenmeyi istedim . Türknet biraz bu konularda alakasız çalışıyor daha öncede uzun bir arıza süreci yaşamıştım .

    Hocam size sormak istediğim Türknet kısacası sorun yok kopma gözükmüyor diyor ama hat değerlerime bakarak bir sorun mevcutmudur? Modemi kapat aç yaptığımda internetim geri gelmektedir, misal şuan 1,5 gündür bir sorun yok.

  • dogus_erd D kullanıcısına yanıt
    Merhaba.

    Kesintiler işletmeci tarafında görüntülenemiyor ise alternatif bir modemle deneyebilirsiniz. Hat değerleriniz ise gayet iyi bir problem gözükmüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 29 Kasım 2020; 19:10:47 >
  • Merhaba.

    İnternet servis sağlayacım TT, gün içinde birden çok kez 1dk'lık internet kesintileri yaşıyorum. Geçtiğimiz hafta ADLS'den VDSL'e geçiş yaptık fakat problem hala devam ediyor. Aslında problem bahar aylarından beri devam ediyor, aradığım zaman kesintiyi görüyoruz fakat neden kesildiğini anlayabilmemiz için kesinti sırasında aramanız gerekiyor diyorlar fakat ben müşteri temsilcisine ulaşana kadar bağlantı normale dönüyor ve problemin kaynağını bulamıyoruz. Modemi yazın köydeki evimizde de kullandık sıkıntısız çalıştı yani modemde sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Bazı günler hiç olmuyor veya 1-2 defa oluyor bazı günler 5-6 defalara kadar çıkıyor çok sinir bozucu bir durum. Hat değerlerimin ekran görüntüsünü de alta bırakıyorum. Acaba bu konu hakkında ne yapabilirim, daha önce yaşayan var mıdır? Herhangi yardımcı olabilecek her tavsiyeye açığım, şimdiden teşekkürler.

    KONU AÇMADAN ÖNCE MUTLAKA OKUYUNUZ - HABERLEŞME SİSTEMLERİ HAKKINDA TEMEL BİLGİLER




  • Cukerinho C kullanıcısına yanıt
    Merhaba.

    Hat değerleriniz yönünden bir sıkıntı yoktur.
    Alternatif bir modemle deneme şansınız var mı acaba?
  • Maalesef deneyebileceğim başka bir modem bulunmuyor, ama dediğim gibi köydeki evimizde aynı modemle sıkıntısız 4-5 ay kullandık kopma olmadan. Buraya döndüğümüzde sıkıntı kaldığı yerden devam etmeye başladı.

    @XpressMusic34

  • Cukerinho C kullanıcısına yanıt
    Alternatifle denemeden kesin konuşmak zor olur hocam.
  • Merhaba yeni internet bağlattım, modemim Asus DSL AC750. 100mb hız istedim. Kablosuz bağlantı 5g ile maksimum 73mb hız alabiliyorum. normal 2g ile 40mb'e düşüyor hız. Pingim ise 110 bana çok yüksek geldi.


    bunu düzeltmek için ne yapabilirim. Hızımın düşürülmesini mi talep etmeliyim millenicomdan ? Teşekkürler.


    KONU AÇMADAN ÖNCE MUTLAKA OKUYUNUZ - HABERLEŞME SİSTEMLERİ HAKKINDA TEMEL BİLGİLER





    KONU AÇMADAN ÖNCE MUTLAKA OKUYUNUZ - HABERLEŞME SİSTEMLERİ HAKKINDA TEMEL BİLGİLER




  • Vanity Fair kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Hattınıza 79 hız tanımlı. Arayıp 100 tanımlatır mısınız?
  • abi merhaba şuanda türktelekom adsl kullanıyorum türktelekomla konuştum vdsl alabilirsiniz dedi ama internetten tüm sitelerden altyapı sorgulaması yaptım hicbirinde altyapınız yok falan dedi şuanda türktelekom özel müşteri mailine twitterden yusuf kıraç ve ttdestege yazdım başka ne yapmam lazım

  • yasarkurt1 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba.

    Sorgulama sayfaları bazen hatalı bilgi verebilmektedir. Size verilebilir dendi ise bu bilgiyi referans alabilirsiniz. Vdsl paketler vdsl modem gerektirmektedir.
  • hocam ttnet'ten milleni'ye geçince internette garip bir gecikme hissediyorum. hatta 12 mbit adsl ile takılmayan iptv 50 mbit vdsl ile felaket takılıyor. arkadaşın teki modem arayüzünden müdahale etmek gerekiyor ttnet yapıyor bunu falan dedi. var mı böyle bir şey? modem ttnet'in 5 sene önce verdiği zyxel marka bir modem. milleni'ye çevirdim

  • boogiee90 kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Modem arayüzünden hat değerlerinizi ekler misiniz? Yardımcı olmaya çalışalım kontrol edip.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Buyrun hocam. bu arada yaklaşık 3 ay olmak üzere. Attainable Net Data Rate kısmı 76 mbitten 70'e düşmüş durumda. indirme hızında sıkıntı yok saniyede 6 mb'a kadar çıkıyor


    KONU AÇMADAN ÖNCE MUTLAKA OKUYUNUZ - HABERLEŞME SİSTEMLERİ HAKKINDA TEMEL BİLGİLER



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boogiee90 -- 21 Ocak 2021; 20:42:49 >
  • boogiee90 kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam. Hattınızda dalgalanma yok ise (ani SNR değeri değişimi) hattınızda bir problem yok, çok iyi. Maksimum hız kısmı iner çıkar ona takılmayın çok hocam. Sistemsel bir durum, bölgenizdeki yoğunluğa göre etkilenebiliyor.


    Modem arayüzündeki kablosuz ayarlarını kontrol etmek lazım, eğer bu ayarlarda bir sorun yok ise alternatif bir modem ile deneyebilirsiniz. Modem arayüzünden işletmecilerin de yapabileceği bir şey yok pek esasen, size neden öyle söylenmiş bilmiyorum.


    Bu arada, işletmeciden işletmeciye performans farkı olması çok doğaldır. Hepsinin yurtdışı çıkışları, sunucuları vb. şeyler farklılık arz etmektedir. Aynı altyapı ile belli bir noktaya kadar hizmet alınıyor, sonrasında ilgili işletmecinin sistemine geçiyor verileriniz. Buradan kaynaklı da problem yaşıyor olabilirsiniz.


    Modem arayüzünden çok anlamıyorum, nereleri kontrol etmem gerekiyor bilmiyorum diyorsanız, sizinle aynı modemi kullanan forumdaşları bulabilirsiniz, ilgili modemin aynı konusu var modem konusunda diye biliyorum.


    Yeri gelmişken hocam, eskiden Teamviewer programı ile bilgisayarlara bağlanıp yardımcı olmayı düşünüyorduk insanlara. Ancak bu fikrimizi rafa kaldırdık zira modem arayüzünde bizler için normal olan ama insanlar için anlam ifade eden şeyler olabiliyor. Değişik tepkilerin gelebileceğini düşünerek bu fikrimizi rafa kaldırmıştık. Bunun yerine modem arayüzlerini tanıtan videolar çektik. Bunları da forumumuzda bulabilirsiniz, ilk mesaja da linkini eklemiştim.





  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    teşekkür ederim hocam. şimdi konulara bakarken aynı modemle farklı sıkıntılar yaşayan başkalarını gördüm ve modemi değiştirince her şey düzeldi demişler :)


    hangi modemi alsam bilmiyorum. asus'lara bakıyorum bir modem beğendim amazon fiyatı 250 dolar. o kadar da para vermeyim diyorum bi yandan. forumda arayış içerisindeyim

  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.