2020/0313.41824.12.2020 11:51:45Karara Bağlandı 2020/0313.41823.12.2020 11:46:49Başvuru Tamamlandı 2020/0313.41824.12.2020 10:53:11Gündeme Alındı Dün yaptığım n11 şikayeti bugün karara bağlanmış. Savunmasını dahi istemediği için iptal edilmiş olabilir. Aynı şikayetle başvurmanın anlamı olmadığını tecrübe ettim böylece. |
Kobo Clara HD 6' 8 GB // N11 // -- 289TL -- (26. sayfa)





-
-
Oysa mantıklı gelmişti size -
İki firma da suçlu bu pozisyonda. Bir yaptırım olacaksa ikisine de olsun istedim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: LifelockBen sadece İdefix için tüketici hakem heyetine başvurmuştum. Burada n11'i de şikayet edenleri görünce mantıklı geldi, bugün onları da şikayet ettim. Başvuru yaptıktan sonra durumun ne olduğunu görmek için girdiğimde bu yazı dikkatimi çekti.
- "Aynı uyuşmazlıkla ilgili birden fazla başvuru yapılmamalıdır. Unutulmamalıdır ki aynı uyuşmazlıkla ilgili birden fazla tüketici hakem heyeti kararı karşı taraf için karara derdestlik itirazında bulunma hakkını doğuracaktır."
Sürece olumsuz yansır mı acaba? Şirketler farklı ama şikayet aynı sonuçta.
Bu durumda hangisini THH ye vermek daha mantıklı.
N11 mi idefix i mı acaba ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
N11 sadece aracı olduğu için idefix daha doğru olur sanırım. N11 fiyat hatası satıcı kaynaklı deyip sıyrılabilir.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
n11'i müşteri odaklı reklam yapmaktan rekabet kurumuna şikayet edebilirsiniz. Şayet ben öyle yapacağım. Çünkü geçirdiğimiz süreçte bahsettikleri o "müşteri odağını" görmedik. Her şey alışveriş yapana kadar, sonrasında bir destek, bir girişim vs. yok.
-
25.11.2020 Başvuru Tamamlandı
04.12.2020 Savunması İstendi
29.11.2020 Başvuru Bilgileri Güncellendi
04.12.2020 Savunması İstendi
ne garip işler ya. bakalım ne olacak sonunda dosyaya baktılar.
-
Ben hala karar veremedim idefix mi n11 mi şikayet edilecek ?
Benzer durumda önceden başvuru yapıp sürecin işleyişini kimse tecrübe etmedi mi ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: resslek
Ben hala karar veremedim idefix mi n11 mi şikayet edilecek ?
Benzer durumda önceden başvuru yapıp sürecin işleyişini kimse tecrübe etmedi mi ?arkadaşlar ben akakçeden bir ürün almıştım satıcı ebrarbilgisayardı ebrara dava açtım kazandım ürünü aldım. Buda aynı n11 ama satıcı kimse ona açın.
-
Eyvallah üstad bilgilendirmen çok iyi oldu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: XanthiNSabahın köründe N11'den aradılar, böyle böyle fiyat hatası olmuş bilginiz olsun ürün gönderilemeyecek diye "ha öylemi tamam" diyip kapattım. Tam olarak ne konuştuk hatırlamıyorum.
Şimdi bakıyorum N11 siparişim hala iptal edilmemiş. Kendileri iptal etsin diye bekliyorum. 240 liram haftalardır rehin kaldı.
Hala iptal olmayınca ben kendi isteğim ile N11 üzerinden iptal ettim. THH falan uğraşamam.
-
N11 özür mahiyetinde her hangi bir öneride bulunuyor mu.
250 tl kupon verelim filan gibi.
N11 hiç insiyatif almıyor galiba.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
20 TL kupon teklif ettiler bana şaka yapar gibi
-
Bir Yöneticimiz olarak aldığınız bu karar çok şaşırdım. Ben hatta bizlere yol göstermenizi beklerdim. Tüketici Hakem Heyeti başvuru için büyük bir ihtimal sizinde bildiğiniz üzere fiziken gidip müracaat gerekmiyor. Ayrıca yıldırma yapmaya çalışıyorlar bunu görememeniz çok acı. Sizin gibi düşünceye sahip arkadaşlarımızı yıldırıp, en azından onlara ürünü göndermeyecekleri için sayıyı ve zararı azaltmaya çalışıyorlar.
-
bu gün benide sesli yanıt sistemi aradı. ilgili konu üzerinde çalışıldığını söyledi o kadar. 20 TL kupon nedir Allah aşkına. bizim amacımız beklentimiz ürüne sahip olmak.
-
Bana göre komik bir yazı yazmışsınız. Ben kanaat önderi değilim, normal bir forum kullanıcısıyım tek farkım moderasyon yetkilerine sahip olmam. Sırf yıldızlarım yeşil diye birilerini etkileyecek bir pozisyonum, gücüm, niyetim yok. İstesem THH'ye gider sonuna kadar uğraşırdım fakat ben şahsen değmeyeceğini düşündüm ve şu dönem yaşadığım problemlerden dolayı uğraşasım yok. Herkesin kendi iradesi, herkes istediğini yapabilir neticede...
-
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: afsinedremitli
Yazışmada da gözüktüğü üzere 14 gün geciken kargolama süresi dolmadı mı ? Ayın 24’ü son kargo tarihiydi. 25’inden itibaren saydım, dün 14 gün tamamlandı bu gün 15 nci gün. Düşünceleriniz nelerdir ? Satıcının puanı ciddi düşmesi gerekmiyor mu ? Neden iade otomatik olarak gerçekleşmedi ? Bir şeyler oluyor ama nedir ?n11'in mağaza oylaması tırt demek oluyor yani. Tamamen katakulli ve yanıltıcı reklam. Ben süreç biter bitmez n11 denen oluşumdan koşarak uzaklaşacağım. Bu kafayla bırakın bir internet devini, köşede bakkal olamazlar. O bile yoğurttan şikayet gelse, toptancısını değiştirir. Kafasına göre satıcı yüzdeleriyle oynuyor demek ki.
-
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X