Şimdi Ara

klimaplus ve mitsubishi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
3.968
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Sayın Keyman2;
    "istediğim yere kurdururum" yaklaşımında yanlış bir şey yok.
    Beyaz eşya sektörü zaten böyle işliyor. Ancak klima sektörü beyaz eşya sektörü kadar olgunluğa erişmediğinden, aynı firma hem bayi hem de servis olabiliyor ki aslında bu yanlış bir şey. Neden olduğu saçma sapan yukarıda anlattığım gibi sorunlar yüzünden yanlış diyorum...

    Muhtemelen Klimaplus bunlara diyor ki, "herkes sattığı klimayı kurmak zorunda, kimse benden kurulum parası istemesin"
    Bunun sonucu olarak da Tire'deki firma da "ben başkasının sattığı klimayı kurmam" diyor gibime geliyor.

    Bugün gidin bi Arçelik, Vestel servisine (servis diyorum, bayi değil) yeni aldığınız bir klimayı, bozdolabını vs. kurmasını isteyin, gelir sorunsuzca çat diye kurar, parasını da Arçelik'den, Vestel'den alır, aleti kimin sattığı ile de ilgilenmez, bunu merak bile etmez. Faturada filan sorun yoksa malı sen kimden ve nereden aldıysan aldın, bu onu hiç ilgilendirmez de... Niye, çünkü adam servis, bu işten para kazanıyor, istiyor ki her gün bol bol bir şeyler monte etmeye çağırılsın...

    Ha benim açımdan durum ne oluyor; İst'dan aldığım klimayı Tire'ye kurduramıyorsam, ben de o distrbütörün malından uzaklaşıyorum ve bana kim bu servisi sağlıyorsa ona yöneliyorum. Klimaplus eğer klima satmak istiyorsa, rakiplerinin sağladığı hizmeti sağlamak zorunda.

    quote:

    Orijinalden alıntı: keyman2

    Aslen burada aslolan kelime saygı bence ister satıcı ister servis ister kullanıcı olsun mutlaka her birini madur eden bir karşı taraf söz konusudur, ben garantili mal adım istedigim yere kurdururum tavrının yanlış olması gibi işime gelirse kurrarım işime gelmez ise kurmam mantıgıda yanlıştır iki tavırda etik degildir Haklara saygı duymayı ögrenmedigimiz sürece bu boyle olacaktır unutmayın her tuketıcı bir şekilde bir iş yapıyor her satıcı servıs bayı de bir cok konuda da tüketici konumundadır.
    güzel bir ata sözümüz vardır : Kendine yapılmasını istemediğini başkasına yapma .




  • zaten böyle bir saçmalık yok,kurmam etmem diye o zaman durum şudur:klimaplus'dan klima alınmaz
  • Mitsubishi elektronik klimalar (diger markalardada boylemi bilmiyorum)
    klima kurulum dahil olark satılıyor

    hali ile A firmasına parayı verip hizmeti b firmasından istemis oluyorsunuz bu durumda
    klimaplusdan klima alınır bence

    3 yildir kullanıyorum serivs bakım vesaire gibi durumlarda pek sorun yasamadık kendileri ile
    ayrıca cihazda yıllık bakımlar haricinde ve filtre temizligi disinda herhangi bir is cikarmadi zaten
  • Sayın VasfiUysal;
    Konuyu anlamadınız ya da yukarıdaki mesajları tam olarak okumadınız galiba...

    Sorun zaten klimanın "kurulum dahil" satılıyor olması.

    İzmir'deki (Tire yani) servis benden alınmayan klimayı kurmam diyor,
    Klimaplus da diyor ki; İstanbul'dan alınan klimayı İzmir'deki servis kurmak zorunda değil.
    İstanbul'da klimayı satan da firma İzmir'e klima kurmaya gitmeyeceğine göre bu klimayı kim kuracak?

    Ben cebimden para verip başkasına kurdurmaya kalksam (-ki niye böyle bir şey yapayım, Mitsh'ye özel bir hayranlığım ya da duygusal bir bağım filan da yok) bu sefer de cihaz garanti kapsamı dışına çıkacak...

    İşte bu yüzden yukarıda bir çok kişi benim gibi böyle saçmalık mı olur anlamında yorumlar getirmişler...


    quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal



    Mitsubishi elektronik klimalar (diger markalardada boylemi bilmiyorum)
    klima kurulum dahil olark satılıyor

    hali ile A firmasına parayı verip hizmeti b firmasından istemis oluyorsunuz bu durumda
    klimaplusdan klima alınır bence

    3 yildir kullanıyorum serivs bakım vesaire gibi durumlarda pek sorun yasamadık kendileri ile
    ayrıca cihazda yıllık bakımlar haricinde ve filtre temizligi disinda herhangi bir is cikarmadi zaten







  • xnor2001


    Belki bilmeyebilirsiniz ama burada tam araştırmadığınız için kabahat Türkiye şartlarında sizde oluyor,

    nasıl mı,

    Bu gibi durumnlarda klima başka yerden alınacaksa kurulum parası düşülerek alınır, buda senelerdir hep böyledir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xnor2001

    Sayın Keyman2;
    "istediğim yere kurdururum" yaklaşımında yanlış bir şey yok.
    Beyaz eşya sektörü zaten böyle işliyor. Ancak klima sektörü beyaz eşya sektörü kadar olgunluğa erişmediğinden, aynı firma hem bayi hem de servis olabiliyor ki aslında bu yanlış bir şey. Neden olduğu saçma sapan yukarıda anlattığım gibi sorunlar yüzünden yanlış diyorum...

    Muhtemelen Klimaplus bunlara diyor ki, "herkes sattığı klimayı kurmak zorunda, kimse benden kurulum parası istemesin"
    Bunun sonucu olarak da Tire'deki firma da "ben başkasının sattığı klimayı kurmam" diyor gibime geliyor.

    Bugün gidin bi Arçelik, Vestel servisine (servis diyorum, bayi değil) yeni aldığınız bir klimayı, bozdolabını vs. kurmasını isteyin, gelir sorunsuzca çat diye kurar, parasını da Arçelik'den, Vestel'den alır, aleti kimin sattığı ile de ilgilenmez, bunu merak bile etmez. Faturada filan sorun yoksa malı sen kimden ve nereden aldıysan aldın, bu onu hiç ilgilendirmez de... Niye, çünkü adam servis, bu işten para kazanıyor, istiyor ki her gün bol bol bir şeyler monte etmeye çağırılsın...

    Ha benim açımdan durum ne oluyor; İst'dan aldığım klimayı Tire'ye kurduramıyorsam, ben de o distrbütörün malından uzaklaşıyorum ve bana kim bu servisi sağlıyorsa ona yöneliyorum. Klimaplus eğer klima satmak istiyorsa, rakiplerinin sağladığı hizmeti sağlamak zorunda.

    quote:

    Orijinalden alıntı: keyman2

    Aslen burada aslolan kelime saygı bence ister satıcı ister servis ister kullanıcı olsun mutlaka her birini madur eden bir karşı taraf söz konusudur, ben garantili mal adım istedigim yere kurdururum tavrının yanlış olması gibi işime gelirse kurrarım işime gelmez ise kurmam mantıgıda yanlıştır iki tavırda etik degildir Haklara saygı duymayı ögrenmedigimiz sürece bu boyle olacaktır unutmayın her tuketıcı bir şekilde bir iş yapıyor her satıcı servıs bayı de bir cok konuda da tüketici konumundadır.
    güzel bir ata sözümüz vardır : Kendine yapılmasını istemediğini başkasına yapma .




    Sayın xnor2001 aslında siz kendi yazınızda da özetlemişsiniz konuyu beyaz eşya sektörü başka klima yani gercek adı ile iklimlendirme başka bir sey klima diye bahsettiginiz iş aslen bir mühendislik işidir ve başlı başına bir sektördür bakmayın türkiyedeki haline malesef biz türkler bi işte rant varsa hemen herkez inek öküz tarla saban satar o meslege girer batırır cıkarız bir cok sektorde bu boyle olmuştur malsefde iklimlendirme sektörüde buna benzer olaylar yaşamış bir sektördür ben 1983 - 2005 yılları arasında bu sektörde idim o sebeple sektörün iç yapısını iyi bilirim ama bir cok firmada bayi, servis, bayiservis ve mekanik taahüt olarak farklı firmalar vardır bunların hizmet alanlarıda müşteri kitleleride farklıdır derinine inmek burada 2 satırda mümkün olmasada sektör genelde bu şekilde işler genel olarakda kimse benden al yoksa kurmam demez haklısınız öyle sacma sapan bir tavır sergılemez ama bazen özel durumlar oluşur sanırım buda öyle bir sey ama ben garantili aldım istedigime istedigim sekilde yaptırırım felanda hikaye onu geçin sizin arçelik servisi dediginiz seyin ederi miyon dolarlarla ölçülür adam gibi ir bölgede sonuçta bu bir işletmedir ve esas olan karlılıktır sadece diger sektorlerden farkı hizmet sektoru olmasıdır ama sızın bahsettıgınız tavır bi cafe bara gidipde parasıyla degilmi kardeşim diledigim gibi davranırım tavrınla örtüşür bunuda kimse kabul etmez ettiremezsiniz v.s v.s daldan dala atladım biraz kusura bakmayın ama hala söylüyorum hizmet beklemekde haklısınız ama bu tavır ve tarzla degil saygılar




  • ben birşey anlamadım ne anlattın yukarıda şimdi
  • Sayın KamPuska;
    İstanbul'dan alınan klimayı klimplus'ın "YETKİLİ" servisi olmayan yetkisiz bir yere taktırırsam bu klima otomatik olarak garanti kapsamı dışına çıkmayacak mı? Çıkacak tabi. Hem ayrıca niye distribütörün yetki vermediği bir başkasına klima taktırmak isteyeyim? Niye alakasız bir servisin yetkinliğine güveneyim?

    Ayrıca;
    Klimaplus bana montaj hariç bir opsiyondan bahsetmedi, kaldı ki bahsetse de işime gelmez zaten. Çünkü sırrf başka bir şehirden aldım diye Tire'de klima montajı yapmayı reddeden mitsubishi servisi, ileride başkasının montajını yaptığı klimaya garanti kapsamı içinde dahi olsa servis verir mi zannediyorsunuz? Diyecekleri belli; "git kardeşim klimayı kime monte ettirdiysen ondan servis al".

    Klimacılığın ya da iklimlendirmeciliğin ciddi bir iş olduğunu kabul ediyorum zaten, o sebepten garanti ve servis bakımından kendimi sağlama alamadığım bir distribütörün malından kaçıyorum.


    quote:

    Orijinalden alıntı: KamPuska

    xnor2001


    Belki bilmeyebilirsiniz ama burada tam araştırmadığınız için kabahat Türkiye şartlarında sizde oluyor,

    nasıl mı,

    Bu gibi durumnlarda klima başka yerden alınacaksa kurulum parası düşülerek alınır, buda senelerdir hep böyledir.




  • Sayın keyman2;
    Niye benim tarzımı eleştirdiğinizi anlamadım aslında.
    İstanbul'dan alınan klimaya Tire'de servis vermiyorlarsa vermiyorlar, kendileri bilir... Ben de gittim başka mal aldım, ne var bunda?
    Burada sadece adamların çalışma şeklini eleştiriyorum, hepsi bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xnor2001

    Sayın KamPuska;
    İstanbul'dan alınan klimayı klimplus'ın "YETKİLİ" servisi olmayan yetkisiz bir yere taktırırsam bu klima otomatik olarak garanti kapsamı dışına çıkmayacak mı? Çıkacak tabi. Hem ayrıca niye distribütörün yetki vermediği bir başkasına klima taktırmak isteyeyim? Niye alakasız bir servisin yetkinliğine güveneyim?

    Ayrıca;
    Klimaplus bana montaj hariç bir opsiyondan bahsetmedi, kaldı ki bahsetse de işime gelmez zaten. Çünkü sırrf başka bir şehirden aldım diye Tire'de klima montajı yapmayı reddeden mitsubishi servisi, ileride başkasının montajını yaptığı klimaya garanti kapsamı içinde dahi olsa servis verir mi zannediyorsunuz? Diyecekleri belli; "git kardeşim klimayı kime monte ettirdiysen ondan servis al".

    Klimacılığın ya da iklimlendirmeciliğin ciddi bir iş olduğunu kabul ediyorum zaten, o sebepten garanti ve servis bakımından kendimi sağlama alamadığım bir distribütörün malından kaçıyorum.


    quote:

    Orijinalden alıntı: KamPuska

    xnor2001


    Belki bilmeyebilirsiniz ama burada tam araştırmadığınız için kabahat Türkiye şartlarında sizde oluyor,

    nasıl mı,

    Bu gibi durumnlarda klima başka yerden alınacaksa kurulum parası düşülerek alınır, buda senelerdir hep böyledir.






    Ben size yetkisiz servise montaj yaptırın demedim ki, montaj parasını eksik ödeyerek tiredeki yetkili servise parayı vererek montajı yaptıracaktınız garantide başlayacaktı o servisde parasını alacaktı, buna kimse karşı çıkamaz ha bunada karşı çıkıyorlarsa verin mahkemeye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xnor2001

    Sayın keyman2;
    Niye benim tarzımı eleştirdiğinizi anlamadım aslında.
    İstanbul'dan alınan klimaya Tire'de servis vermiyorlarsa vermiyorlar, kendileri bilir... Ben de gittim başka mal aldım, ne var bunda?
    Burada sadece adamların çalışma şeklini eleştiriyorum, hepsi bu.


    Sanırım yanlış anlaşıldım sizi eleştirmiyorum konunuzda haklısınız buna diyecek yok ben sadece hakkınızı arama üslübunun yanlış olduğunu anlatmak istedim yoksa ithalatçı firma zaten bir ürünü ithal ederken belirli şartları kabul ederek bu izni alır ve bunun geregini yerine getirmelidirin sonunakadar arkasındayım ama eger yukarıda bir arkadaş deginmiş baglantılı cihaz alıp karla montajı harmanlamışlarsa bu bayi yahut servisden ziyade ithalatcı firmanın satış politikası belirlerken kullanıcıyı daha az düşündügü ticaretine baktıgı yani kullanıcı acısından güvenilir olmadıgını gösterir başlıkda ise konu bayi yahut servis hatası gibi gözüktü yani aslen balık baştan kokmuştur oradan olaya bakıp hakkımızı öyle aramalıyız taraftarıyım yoksa bende bir tüketici olarak bırakın kırkyılda bır alacagımız klma cıhazını gerek gsm gerek elektırık su gerek tv v.s gibi hayatta daha cok ihtiyaç duydugumuz seylerde bile büyük firmaların ama oyle ama boyle tüketici hakkını gaspetmesinden bıkmış bir bireyim yoksa size karsı degilim




  • Arkadaşlar merak ettim. Bu klimaları a firması satınca b servisi kurmak zorunda değilse koçtaş bauhaus mediamarkt carrefour gibi yerlerden alınan klimalar ne oluyor. Gree klima alan arkadaşlar kurulumu koçtaşa mı yaptırıyor. Ben ilk kampanyada daikin klima almayı düşünüyorum. Nerede ucuz bulursam oradan alacam bu adamlarda mı aynı şeyi yapıyor. Pazarlığı ona göre yapacağım.
  • Şu kadarını biliyorum ve söyleyebilirim; Daikın tarafında sorun sıkıntı yok.
  • Mitsubishi Electric gibi global bir markanın Türkiyede, KlimaPlus gibi amatör ticarı uygulamalarda bulunarak markaya verilen zarardan Mitsubishi Electric değil KlimaPlus zararlı çıkacaktır.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.