Şimdi Ara

King Çaycı, Çay makinesi Tavsiyesi (Sakın almayın)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 gün 16 saat 2 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • TC_Komando_05 (2 mesaj) Mekatroniks (1 mesaj) DOĞA_AŞKI (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bende sizin gibi çaycı tavsiyesi diye aratarak konuyla ilgili çeşitli yorumlar buldum ve King mağazasındaki en iyi ve en pahalı ürün olan P315 lea modelini aldım, Ürünün su ısıtma hızı, suyu sıcak tutması gayet iyi, üründen oldukça memnunken 2 ay sonra ürünün alt soketi temassızlık yapmaya başladı, ürünün garantisi olduğundan servise götürdüm servis 10 gün sonra soketi değiştirerek bana geri verdi ve sorunun kronik olduğunu bu ürünün sürekli bu arızayı çıkardığını söyledi. Aradan yine 2 ay geçmeden aynı sorun yeniden kendini gösterdi ve tekrar servise gittim, servis bu kez tamirin imkansız olduğu soketin yuvasının tamamen değişmesi gerektiğini ve fabrikaya iade istediklerini söylediler, ben değişim beklerken fabrikadan 1 ay geçmesine rağmen ses seda çıkmadı, farikayı aradım ürünü incelediklerini bu sürecin 45 günü bulabileceğini söylediler neyse zaten 1 ay bekledim 15 daha beklerim dedim, dedikleri gibi 45. gün arandım Ürünün tamirinin olamayacağını değişim yapılacağını ancak stoklarda P315 modeli kalmadığı için başka bir model göndereceklerini söylediler, tam kabul edecekken gönderecekleri modeli sordum ve bir taraftan görevliyle konuşurken bir taraftan modeli kontrol ettiğim de bana önerdikleri model plastik kettle modeliydi, ben hemen itiraz ettim, görevli p315 modelinin artık üretilmediğini stoklara girmeyeceğini söyledi o zaman para iadesi yapın dedim, para iadesi yapamıyoruz ya bu model yada diğer model stoğa girene kadar beklersiniz dedi.


    Durumu tüketici hakem heyetine sikayetimle aktardım, tabi pandemi süreci falan derken 3 ay daha bekledim, 3 ay sonra fabrikadan bir görevli tekrar arayarak şikayetim üzerine aradığını ürünü bir hafta içerisinde teslim edeceklerini söylediler, bir iki hafta bekledim ürün gelmedi fabrikayı tekrar aradım ürünü gönderdiklerini söylediler, kime hangi adrese gönderildi bana gelmedi deyince, ürünü servise gönderdikleri ortaya çıktı, servise gidip ürünü paketiyle aldım ancak eve geldiğimde bu kez ürünün soketinin hiç olmadığını gördüm, servisi aradım ürün o şekilde geldi bize dediler, fabrikayı aradım bir yanlışlık olmuş gönderiyoruz dediler, ancak yine 1 ay daha bekledim, bu gün ise soket geldi ancak çalışmıyor, ve şu an p315 modeli kendi sitesinde 539 liraya satışa sunulmuş, fabrikayı aradım ürün değişimi yada para iadesi istedim, değişim yada para iadesi yapamayacaklarını ürünün servis aracılığı ile gönderilip tekrar inceleneceğini söylediler, yaklaşık olarak 1,5 yıllık çaycımı 4 ay kullandım, bu esnada kullanmak için başka marka bir çaycı aldım ve onu kullanıyorum, ancak iş inada bindi. Bu olayı tekrar tüketici hakem heyetine aktaracağım. King ürünlerinden kesinlikle uzak durun.




    |
    |




  • alım gücü düşünce bu tür markalar maalesef öne çıkıyor. Ucuz alacak kadar zengin değilimin marka versiyonları bunlar. Geçmiş olsun

  • iyi de bu marka ve model ucuz da değil ki


    https://www.king.com.tr/King_P-315-Lea-

  • Ucuz markalara para verecek kadar zengin değilim daha doğru bir laf oldu artık .
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.