Şimdi Ara

^^^^KİA CEED CLUB^^^^ (154. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.762
Cevap
59
Favori
850.134
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: punisher90

    zımzımettin gerçekten müthiş değerler ben sadece ilk depoda şehir için 450 yapabildim uzun yolda en faazla 600 yapardım heralde gayet iyi hatta müthiş zamanla daha artar 1100 gidersin rahat :)

    Aracım 1000 kmde bir depu 53 litre motorin ile sert ve şehir içi kullanımda 730 km gitti. Otomatik ve station bir araç için iyi bir değer oldugunu düşünüyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deepkurt

    KIA'nın international Web sitesinde Ceed için 1.6L CRDi 128 PS gücünde 255 Nm torka sahip bir motor seçeneği de görünüyor.

    Bu motor seçeneği ile ülkemize gelecek mi acaba, bilen var mı?

    Ayrıca mevcut otomatik şanzıman performans ve yakıt verilerinden dolayı hoşuma gitmiyor, 6 vites bir otomatik şanzıman gündemde var mıdır?

    Autoswowda vardı bu araba.. Bizimkinden farkı motor ve yan aynalarda sinyaller koymuşlar. 2011 de 115 yerine 128 beygirli modeller gelcekmiş..
  • Teşekkürler ZSARA

    Zira bende aracı 2000-3000 devir arasında kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vesuv


    quote:

    Orijinalden alıntı: borabd

    Daha bugün servis müdürüne sordum aracı rölantide 1 dk çalıştır özellikle sabahları dedi.Işıklarda uzun beklemelerde vitesi N konumuna al dedi. Rampada park ederken önce N sonra el freni en son P konumuna al dedi . 7500 de bir yağ değiştirmen gerekmiyor garantin falanda bozulmaz ama yılda 1 kez filtrelere baktır dedi.İstersen 15 binde bir yağ değiştir castrol 5.30 b4 koyuyoruz daha dayanıklı ama fiyatı diğer yağın 2 katı dedi.
    Bu arada kia ceed den çok memnunum F/P olarak 1 numara bence .Çevremdeki herkese tavsiye ediyorum .Dizel otmtk emsallerine göre epey dolu bir donanım ve 37500 fiyat daha ne olsun.


    Bakın Arkadaşlar,

    Uzun yıllar Otomotiv sektöründe Çalıştım, ayrıca Otomotiv tedarikçilerine de. VW grubunda ARGE Müdürü Akrabam var ve ezbere konuşmuyorum, servis müdürü ne demiş o ne demiş ile olmuyor. Neticede SADECE Servis Müdürü onlar, Üreticinin onaylamadığı veya beyan etmediğin HİÇ bir şey beyan etme yetkisi de yok bilgisi de yok.

    Ona bakarsanız benim Aracıma SÖZDE Cruise Control orjinal takılamazmış (2010 Model Pro Ceed Dizel Manuel Vites) ve yine de yaptırmak istersen 3.500 TL tutarmış (Çelik Motor beyanı). Ben bu işi Nakliye her Şey dahil 1.200 TL'ye mal ettim. Neticede özellikle soğuk Motorda Rölanti Araç için ölümdür, Araç ilk çalıştırdığına Yağın Karter'den Motorun yağlanacak bölümlere ulaşması belirli bir zaman alıyor ve en iyi vizkositesini zaaten Çalışma sıkaklığına ulaştığında alıyor şimdi soruyorum. Araç bu sıcaklığa nasıl daha çabuk ulaşıyor, Rölantide mi (1 dk) veya hareket halinde mi. Ve şimdi de düşünün TAM 1 dakika Soğuk Motoru Soğuk yağ ile Calıştırıyorsunuz.

    Ben kesinlikle yapmam ve tavsiye de etmem, ilk çalıştırmada her zaman düşük devirde ve fazla ani hızlanmalar yapmadan giderim ve bu şekilde de Aracıma iyilik yaptığımdan da eminim.



    Nasıl bir özgüvenin var şaştım kaldım. Kitapçıkta yazanlar yanlış, arabanın sağında solunda yazan turboyla ilgili bilgiler yanlış, servis müdürünün dedikleri yanlış, ama sizin dedikleriniz doğru ve herkesin bunu kabul etmesini istiyorsunuz. Gerçekten nasıl bu kadar kendinize güveniyorsunuz? Kia kendi aracı için yazdığı bilgilerin yanlış olduğunu sizin Kia dan daha iyi bildiğinizi iddia ediyorsunuz. Ve buna gerekçe olarakta iş tecrübenizden bahsediyorsunuz. Öncelikle yukarıda msj da. Turbonun ilk çalışması ve stop etmeden önce beklemesinin nedenlerini yazdım. 2000 devir nereden çıktı dediniz. dizel araçlardan bahsettiğimi bile anlayamadınız. Dizel araçların rolantide çalıştırılmasının "YASAK" olduğunu hayatımda ilk defa sizden duyuyorum. bunun teknik nedenlerini açıklarsanız. tecrübelerinizden kat kat yararlanacağız ama sizinde bunu pek bildiğinizi sanmıyorum. Hala iddia ediyorum atıp tutmayalım. elimizdeki teknik bilgilere güvenelim. Bütün avrupa bu bilgilere göre araçlarını kullanırken biz atıp tutup kurallar türetmeyelim lütfen forumu 100 lerce kişli okuyor akıllarını bulandırmayalım. Kitapçıklarda ne yazıyorsa o gerisi ben çok serviste çalıştım benim çevrem var hayatımda binmediğim sürmediğim araba kalmadılarla bir yere gelinmez...




  • Birşey daha ekliyeyim , aracın 1dk 'ya yakın ilk çalıştırmada rölantide bekletilmesi moturun ısınması ile ilgili değil , mevcut yağlanması gereken parçaların ilk hareket hali için yağlanması (ki her araç için geçerli) -ki özellikle turbo 'nun yağlanması gerektiğindendir.. Ayrıca siz hareket eder etmez soğuk yağ biranda ısınmıyor aynı şekilde.. Belirli bir süre yol almak tabiiki mecburi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kitty


    quote:

    Orijinalden alıntı: punisher90

    zımzımettin gerçekten müthiş değerler ben sadece ilk depoda şehir için 450 yapabildim uzun yolda en faazla 600 yapardım heralde gayet iyi hatta müthiş zamanla daha artar 1100 gidersin rahat :)

    Aracım 1000 kmde bir depu 53 litre motorin ile sert ve şehir içi kullanımda 730 km gitti. Otomatik ve station bir araç için iyi bir değer oldugunu düşünüyorum..


    Gerçekten güzel bir değer :) Benim kasa da sw daha doldurduğum iilk depo bitmedi. 400 küsür km de ve 200 küsür gider oranı var. Bakalım sonuç ne olacak. Gerçi arabayı daha çok eşim kullanıyor ve sakin kullanım söz konusu. Çoğunlukla eskişehir yolunu kullandığımız için, fazla dur kalk yapmamaktan ötürü bu sonuç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SaLoVoLa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vesuv


    quote:

    Orijinalden alıntı: borabd

    Daha bugün servis müdürüne sordum aracı rölantide 1 dk çalıştır özellikle sabahları dedi.Işıklarda uzun beklemelerde vitesi N konumuna al dedi. Rampada park ederken önce N sonra el freni en son P konumuna al dedi . 7500 de bir yağ değiştirmen gerekmiyor garantin falanda bozulmaz ama yılda 1 kez filtrelere baktır dedi.İstersen 15 binde bir yağ değiştir castrol 5.30 b4 koyuyoruz daha dayanıklı ama fiyatı diğer yağın 2 katı dedi.
    Bu arada kia ceed den çok memnunum F/P olarak 1 numara bence .Çevremdeki herkese tavsiye ediyorum .Dizel otmtk emsallerine göre epey dolu bir donanım ve 37500 fiyat daha ne olsun.


    Bakın Arkadaşlar,

    Uzun yıllar Otomotiv sektöründe Çalıştım, ayrıca Otomotiv tedarikçilerine de. VW grubunda ARGE Müdürü Akrabam var ve ezbere konuşmuyorum, servis müdürü ne demiş o ne demiş ile olmuyor. Neticede SADECE Servis Müdürü onlar, Üreticinin onaylamadığı veya beyan etmediğin HİÇ bir şey beyan etme yetkisi de yok bilgisi de yok.

    Ona bakarsanız benim Aracıma SÖZDE Cruise Control orjinal takılamazmış (2010 Model Pro Ceed Dizel Manuel Vites) ve yine de yaptırmak istersen 3.500 TL tutarmış (Çelik Motor beyanı). Ben bu işi Nakliye her Şey dahil 1.200 TL'ye mal ettim. Neticede özellikle soğuk Motorda Rölanti Araç için ölümdür, Araç ilk çalıştırdığına Yağın Karter'den Motorun yağlanacak bölümlere ulaşması belirli bir zaman alıyor ve en iyi vizkositesini zaaten Çalışma sıkaklığına ulaştığında alıyor şimdi soruyorum. Araç bu sıcaklığa nasıl daha çabuk ulaşıyor, Rölantide mi (1 dk) veya hareket halinde mi. Ve şimdi de düşünün TAM 1 dakika Soğuk Motoru Soğuk yağ ile Calıştırıyorsunuz.

    Ben kesinlikle yapmam ve tavsiye de etmem, ilk çalıştırmada her zaman düşük devirde ve fazla ani hızlanmalar yapmadan giderim ve bu şekilde de Aracıma iyilik yaptığımdan da eminim.



    Nasıl bir özgüvenin var şaştım kaldım. Kitapçıkta yazanlar yanlış, arabanın sağında solunda yazan turboyla ilgili bilgiler yanlış, servis müdürünün dedikleri yanlış, ama sizin dedikleriniz doğru ve herkesin bunu kabul etmesini istiyorsunuz. Gerçekten nasıl bu kadar kendinize güveniyorsunuz? Kia kendi aracı için yazdığı bilgilerin yanlış olduğunu sizin Kia dan daha iyi bildiğinizi iddia ediyorsunuz. Ve buna gerekçe olarakta iş tecrübenizden bahsediyorsunuz. Öncelikle yukarıda msj da. Turbonun ilk çalışması ve stop etmeden önce beklemesinin nedenlerini yazdım. 2000 devir nereden çıktı dediniz. dizel araçlardan bahsettiğimi bile anlayamadınız. Dizel araçların rolantide çalıştırılmasının "YASAK" olduğunu hayatımda ilk defa sizden duyuyorum. bunun teknik nedenlerini açıklarsanız. tecrübelerinizden kat kat yararlanacağız ama sizinde bunu pek bildiğinizi sanmıyorum. Hala iddia ediyorum atıp tutmayalım. elimizdeki teknik bilgilere güvenelim. Bütün avrupa bu bilgilere göre araçlarını kullanırken biz atıp tutup kurallar türetmeyelim lütfen forumu 100 lerce kişli okuyor akıllarını bulandırmayalım. Kitapçıklarda ne yazıyorsa o gerisi ben çok serviste çalıştım benim çevrem var hayatımda binmediğim sürmediğim araba kalmadılarla bir yere gelinmez...



    aynen katılıyorum +1




  • Arkadaşlar, özellikle otomatik vites dizel sahipleri (Bu arada ben inimicus; bir kaç güne ban kalkar geri dönerim). Kazadan sonra arabayı 3. kullandığım gün yani bugün fark ettiğim bir şey var ve canımı sıkıyor. Yumuşak olarak gaza basılı giderken vites değiştirirken arabada sanki ufak bir yığılma oluyor ve motorun sesinde sanki devir biraz artmış gibi bir ses geliyor. Bu sorunu yaşayan var mı? Yine bugün fark ettiğim bir şey de araba giderken ve rölantide çalışırken çok az ıslığa benzer bir ses geliyor. Bir fikri olan?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahinlipide

    Arkadaşlar, özellikle otomatik vites dizel sahipleri (Bu arada ben inimicus; bir kaç güne ban kalkar geri dönerim). Kazadan sonra arabayı 3. kullandığım gün yani bugün fark ettiğim bir şey var ve canımı sıkıyor. Yumuşak olarak gaza basılı giderken vites değiştirirken arabada sanki ufak bir yığılma oluyor ve motorun sesinde sanki devir biraz artmış gibi bir ses geliyor. Bu sorunu yaşayan var mı? Yine bugün fark ettiğim bir şey de araba giderken ve rölantide çalışırken çok az ıslığa benzer bir ses geliyor. Bir fikri olan?

    naptın sen arkadaşım, yoksa ilk çalıştırmada 1 dk yerine, 59 saniyemi bekledin. yada 30km yol aldıktan sonra 30sn. 100 km yol aldıktan sonra 1,5dk yada 1000 km yol adıktan sonra 10 dk. civarı stop etmeden önce beklemedin mi?

    turbo arızalandı ve salovola arkadaşın dediğine göre garanti dışı. çünkü kullanıcı hatası.




  • Bana bak kardeş Salovola veya diğerleri ile problemin varsa direk ona msj atarak sorununu hallet. Benim mesajımı kullanarak başkaları ile dalga geçip uğraşma. Burada canımız yanmış kaza geçirmişiz sen dalga geçiyorsun.
    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahinlipide

    Arkadaşlar, özellikle otomatik vites dizel sahipleri (Bu arada ben inimicus; bir kaç güne ban kalkar geri dönerim). Kazadan sonra arabayı 3. kullandığım gün yani bugün fark ettiğim bir şey var ve canımı sıkıyor. Yumuşak olarak gaza basılı giderken vites değiştirirken arabada sanki ufak bir yığılma oluyor ve motorun sesinde sanki devir biraz artmış gibi bir ses geliyor. Bu sorunu yaşayan var mı? Yine bugün fark ettiğim bir şey de araba giderken ve rölantide çalışırken çok az ıslığa benzer bir ses geliyor. Bir fikri olan?

    naptın sen arkadaşım, yoksa ilk çalıştırmada 1 dk yerine, 59 saniyemi bekledin. yada 30km yol aldıktan sonra 30sn. 100 km yol aldıktan sonra 1,5dk yada 1000 km yol adıktan sonra 10 dk. civarı stop etmeden önce beklemedin mi?

    turbo arızalandı ve salovola arkadaşın dediğine göre garanti dışı. çünkü kullanıcı hatası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahinlipide

    Arkadaşlar, özellikle otomatik vites dizel sahipleri (Bu arada ben inimicus; bir kaç güne ban kalkar geri dönerim). Kazadan sonra arabayı 3. kullandığım gün yani bugün fark ettiğim bir şey var ve canımı sıkıyor. Yumuşak olarak gaza basılı giderken vites değiştirirken arabada sanki ufak bir yığılma oluyor ve motorun sesinde sanki devir biraz artmış gibi bir ses geliyor. Bu sorunu yaşayan var mı? Yine bugün fark ettiğim bir şey de araba giderken ve rölantide çalışırken çok az ıslığa benzer bir ses geliyor. Bir fikri olan?


    ben arabayı çok sık kullanamıyorum. eşim kullanıyor. haftasonu bu dediklerin için motora dikkat kesilir sesleri dinlerim. sesler çok mu rahatsız edici?
  • ARACI İLK ÇALIŞTIRMADA VE EVE PARK EDERKEN RÖLANTİDE ÇALIŞTIRMA KONUSUNU SORDUM ARKADAŞLAR..

    turbo dizellerde amaç ilk çalıştırmada ve stop ederken aracın zorlanmaması esasına dayanıyor
    ilk bir kaç dakika aracı rölantide çalıştırmaya gerek yok sadece gaza basmadan debriyajla ilk hareket ved sonraaında 2-3 dakia düşük devirde aracı asla zorlamadan sürmek yeterli
    eve gelip stop ederkende 2 -3 dakika 1000 1500 devir aralığında yavaş yavaş motoru söndürmek gerek buda park esnasında kaybedilen zamana eşdeğer
    sonuç budur arkadaşlar
    cevaplayan kişi bu işin kalbinde olan tereddütsüz güvenebilenecek bir kişi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi banabunno -- 11 Kasım 2010; 16:19:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahinlipide

    Bana bak kardeş Salovola veya diğerleri ile problemin varsa direk ona msj atarak sorununu hallet. Benim mesajımı kullanarak başkaları ile dalga geçip uğraşma. Burada canımız yanmış kaza geçirmişiz sen dalga geçiyorsun.
    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahinlipide

    Arkadaşlar, özellikle otomatik vites dizel sahipleri (Bu arada ben inimicus; bir kaç güne ban kalkar geri dönerim). Kazadan sonra arabayı 3. kullandığım gün yani bugün fark ettiğim bir şey var ve canımı sıkıyor. Yumuşak olarak gaza basılı giderken vites değiştirirken arabada sanki ufak bir yığılma oluyor ve motorun sesinde sanki devir biraz artmış gibi bir ses geliyor. Bu sorunu yaşayan var mı? Yine bugün fark ettiğim bir şey de araba giderken ve rölantide çalışırken çok az ıslığa benzer bir ses geliyor. Bir fikri olan?

    naptın sen arkadaşım, yoksa ilk çalıştırmada 1 dk yerine, 59 saniyemi bekledin. yada 30km yol aldıktan sonra 30sn. 100 km yol aldıktan sonra 1,5dk yada 1000 km yol adıktan sonra 10 dk. civarı stop etmeden önce beklemedin mi?

    turbo arızalandı ve salovola arkadaşın dediğine göre garanti dışı. çünkü kullanıcı hatası.





    Kardeşim öncelikle sorununa gelince. senin farkettiğin gaza az basınca yığılmaya benzer durumu bende yaşadım. servise bu durumu sordum. oda şanzımana yük bindiği için normal olduğunu söyledi. Özellikle devir 1.2 1.1 civarında aşırı bir yığılma hissi veriyor. Diğer sorununa gelince dizel araçlarda garip sesler çıkıyor aslında pek dizel tecrübem yok ama bende çok titremesinden şikayetçiydim. dizellerde bu durumun normal olduğunu yine servisteki yetkili kişiler söyledi. duyduğun sesi araç birsoğukken birde sıcaklığı normal düzeye gelince dinlersen daha faydalı olacağı kanısındayım. özellikle araç soğukken garip sesleri bende duyuyorum. ama radyoyu açıp 7-8 ses verince hiç bişey duyulmuyor benzinli araç gibi oluyor :D


    ben 1 dk çalışması 1 dk beklenmesi konusunda yazanları söylüyorum bunlar benim fikrim değil. kaldı ki acizane bu konularda pekte bilgisi olmayan bir tüketiciyim. şahsen sabahları 15 sn beklerim sonra rolantide aracın kendi ivmesiyle giderim. durduracağım zaman en fazla 30 sn beklerim. çünkü yeterli olduğunu düşünüyorum. çünkü araç benim aracım bopzulursa benim aracım bozulur. kimseye fikrimi beyan etmiyorum başkasının aracına fikir söylemem haddime değil. kitapçıkta yazanları söylüyorum. Doğrusuda bu ne kadar aksini iddia etsenizde...




  • Aracın üstündeki michelin primacy hp gerçekten çok berbat bir lastikmiş bunu anlamış oldum. neden diye soracak olursanız aracı sert kullanıyorum ve bu lastiklerin yol tutusundan hiç memnun değilim şöyleki kaymaması gereken yerlerde acayip kayıyor ESP topluyor sürekli dün araca 4 tane Bridgestone Potenza Adrenalin RE001 taktırdım o ESP nin devreye girdiği hiçbir yerde ESP devreye girmedi lastikler gercekten de yolu tutuyor. Bu arada Michelin ler 7000km de satılıktır 225-45-R17 dir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: getz_crdi88

    Aracın üstündeki michelin primacy hp gerçekten çok berbat bir lastikmiş bunu anlamış oldum. neden diye soracak olursanız aracı sert kullanıyorum ve bu lastiklerin yol tutusundan hiç memnun değilim şöyleki kaymaması gereken yerlerde acayip kayıyor ESP topluyor sürekli dün araca 4 tane Bridgestone Potenza Adrenalin RE001 taktırdım o ESP nin devreye girdiği hiçbir yerde ESP devreye girmedi lastikler gercekten de yolu tutuyor. Bu arada Michelin ler 7000km de satılıktır 225-45-R17 dir.

    bizim lastikler kötü değil
    senin lastiğin çok iyi Berkay..
  • Arkadaşlar bu ilk çalıştırma - motoru durdurma mevzusunu dehşetle takip ediyorum
    Benzinli araç kullanıcısı olarak ben bile ilk hareket ve motoru durdurma öncesinde yaklaşık 20-30 saniye bekliyorum ancak şunuda hemen belirteyim ben aracı Pazar gününden Pazar gününe kullanabildiğim için bunu yapıyorum. Sürekli kullanımda ne yapılır açıkçası bende öğrenmek istiyorum. Hadi bakalım bu işin doğrusunda bir uzlaşmaya varında bizde yanlış birşeyler yapmayalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: banabunno


    quote:

    Orijinalden alıntı: getz_crdi88

    Aracın üstündeki michelin primacy hp gerçekten çok berbat bir lastikmiş bunu anlamış oldum. neden diye soracak olursanız aracı sert kullanıyorum ve bu lastiklerin yol tutusundan hiç memnun değilim şöyleki kaymaması gereken yerlerde acayip kayıyor ESP topluyor sürekli dün araca 4 tane Bridgestone Potenza Adrenalin RE001 taktırdım o ESP nin devreye girdiği hiçbir yerde ESP devreye girmedi lastikler gercekten de yolu tutuyor. Bu arada Michelin ler 7000km de satılıktır 225-45-R17 dir.

    bizim lastikler kötü değil
    senin lastiğin çok iyi Berkay..

    ilk kez michelin kullandım daha da kullanmam açıkcası




  • @Salovola+hangiaraba
    Teşekkürler.
  • Orijinalden alıntı: Vesuv


    Orijinalden alıntı: SaLoVoLa


    Orijinalden alıntı: Vesuv


    Orijinalden alıntı: borabd

    Daha bugün servis müdürüne sordum aracı rölantide 1 dk çalıştır özellikle sabahları dedi.Işıklarda uzun beklemelerde vitesi N konumuna al dedi. Rampada park ederken önce N sonra el freni en son P konumuna al dedi . 7500 de bir yağ değiştirmen gerekmiyor garantin falanda bozulmaz ama yılda 1 kez filtrelere baktır dedi.İstersen 15 binde bir yağ değiştir castrol 5.30 b4 koyuyoruz daha dayanıklı ama fiyatı diğer yağın 2 katı dedi.
    Bu arada kia ceed den çok memnunum F/P olarak 1 numara bence .Çevremdeki herkese tavsiye ediyorum .Dizel otmtk emsallerine göre epey dolu bir donanım ve 37500 fiyat daha ne olsun.


    Bakın Arkadaşlar,

    Uzun yıllar Otomotiv sektöründe Çalıştım, ayrıca Otomotiv tedarikçilerine de. VW grubunda ARGE Müdürü Akrabam var ve ezbere konuşmuyorum, servis müdürü ne demiş o ne demiş ile olmuyor. Neticede SADECE Servis Müdürü onlar, Üreticinin onaylamadığı veya beyan etmediğin HİÇ bir şey beyan etme yetkisi de yok bilgisi de yok.

    Ona bakarsanız benim Aracıma SÖZDE Cruise Control orjinal takılamazmış (2010 Model Pro Ceed Dizel Manuel Vites) ve yine de yaptırmak istersen 3.500 TL tutarmış (Çelik Motor beyanı). Ben bu işi Nakliye her Şey dahil 1.200 TL'ye mal ettim. Neticede özellikle soğuk Motorda Rölanti Araç için ölümdür, Araç ilk çalıştırdığına Yağın Karter'den Motorun yağlanacak bölümlere ulaşması belirli bir zaman alıyor ve en iyi vizkositesini zaaten Çalışma sıkaklığına ulaştığında alıyor şimdi soruyorum. Araç bu sıcaklığa nasıl daha çabuk ulaşıyor, Rölantide mi (1 dk) veya hareket halinde mi. Ve şimdi de düşünün TAM 1 dakika Soğuk Motoru Soğuk yağ ile Calıştırıyorsunuz.

    Ben kesinlikle yapmam ve tavsiye de etmem, ilk çalıştırmada her zaman düşük devirde ve fazla ani hızlanmalar yapmadan giderim ve bu şekilde de Aracıma iyilik yaptığımdan da eminim.



    Nasıl bir özgüvenin var şaştım kaldım. Kitapçıkta yazanlar yanlış, arabanın sağında solunda yazan turboyla ilgili bilgiler yanlış, servis müdürünün dedikleri yanlış, ama sizin dedikleriniz doğru ve herkesin bunu kabul etmesini istiyorsunuz. Gerçekten nasıl bu kadar kendinize güveniyorsunuz? Kia kendi aracı için yazdığı bilgilerin yanlış olduğunu sizin Kia dan daha iyi bildiğinizi iddia ediyorsunuz. Ve buna gerekçe olarakta iş tecrübenizden bahsediyorsunuz. Öncelikle yukarıda msj da. Turbonun ilk çalışması ve stop etmeden önce beklemesinin nedenlerini yazdım. 2000 devir nereden çıktı dediniz. dizel araçlardan bahsettiğimi bile anlayamadınız. Dizel araçların rolantide çalıştırılmasının "YASAK" olduğunu hayatımda ilk defa sizden duyuyorum. bunun teknik nedenlerini açıklarsanız. tecrübelerinizden kat kat yararlanacağız ama sizinde bunu pek bildiğinizi sanmıyorum. Hala iddia ediyorum atıp tutmayalım. elimizdeki teknik bilgilere güvenelim. Bütün avrupa bu bilgilere göre araçlarını kullanırken biz atıp tutup kurallar türetmeyelim lütfen forumu 100 lerce kişli okuyor akıllarını bulandırmayalım. Kitapçıklarda ne yazıyorsa o gerisi ben çok serviste çalıştım benim çevrem var hayatımda binmediğim sürmediğim araba kalmadılarla bir yere gelinmez...


    Bakın,

    Ben burada atıp tutuyorum da ne demek oluyor. Dünyanın en büyük Oto Tedarikçilerine malzeme sağlıyoruz ayrıca otomotiv şirketlerinin (Servis veya Distribütör değil) direk tedarik sağlıyoruz ve standartları biliyoruz. Sizin parasını verip satın alamayacağınız standartlardan bahsediyorum burada. Siz Hyundai ve Kia Ana tedarikçisini bile bilemeden çıkı laf ediyorsunu karşımda. Burada Çelik Motorun verdiği veya servisin verdiği hiç bir bilgi kesin değildir. Yoksa siz gerçekten Kia kendi yedek parçalarını kendi mi ürettiğini düşünüyorsunuz veya Turbolarını. Dünya'da direk büyük Markalara Turbo üreten bir kaç tane şirket var (Holset, Borgwarner Turbsystems, vs.). Ama bunların hiç biri direk markalara Üretemiyor bunları, Aracı şirketler vardı (TRW, Dalphimetal, Mobis vs. vs.) bunlar alır, kontrol eder ve tedariğni ve organizasyonunu sağlar. Ve Standartları her zaman benzerdir (GM standartları).

    Ben Kia'nın tedarikçileri ile ilişkiler içerisindeyim ve oradan alıyorum bu size verdiğim bilgileri, ezbere değil Dinlemek isteyen dinler dinlemek isteyen de dinlzemez O size kalmış bir şey.

    Araca 1 haftalık bekleme bir zarar vermez onu merak etmeyin sadece dediğim gibi soğuk motorda Rölatide çalıtşırmayın bu konuda size kim ne derese desin, kesinlikle ve kesinlkle tavsiye edilmiyor. Yağın görevi hem Motoru soğutmasıdır hem de HAREKETLI parçaları yağlamasındır ama yağ belirli bir Viskositeye ulaşması gerekiyor en iyi yağlama değerini yakalaması için be bu Isıya Araç yük altındayken daha çabuk ulaşıyor (Rölatide değil). Demek oluyor ki, en iyi yağlamayı Motor Isındıktan sonra sağlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vesuv -- 11 Kasım 2010; 23:34:36 >




  • Bugun Cee'd Hatchback MOTION Otomatik Vites Dizel olan bayideki test aracini kullandim iscilik kalitesi ve konfor cok hosuma gitti bayii 37.000tl manuel vites icin 35.000tl fiyat verdi.Bence bu fiyata alinacak tek arac Kia guven veren bir marka oldu ayrica Anadolu grubu getirmesi ayrica bir avantaj bu markaya bayagi isindim.
  • 
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.