Şimdi Ara

Kerbal Space Program (2015) [ANA KONU] (27. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
721
Cevap
18
Favori
47.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cevaplariniz icin tesekkurler otomatik sistemler acikti ben herangibi bi tusa basmadim ilk amacim 30derece acigla yukselmekti bi turlu beceremedim interentten arastirdim zaten mumkun deyilmis interentte 10 acigla 2200 le gitmem gerektigi yaziyodu zaten ucagin delige donmesi 1500m/s den sonra gerceklesiyor once donmelere basliyor ve sonra taklalara geciyo
  • millet 160 kisiyi uzaya cikariyo (1.0.4) ben anca hala mk3 ile takla atayim
    http://i.imgur.com/GVkiAXc.png
    http://i.imgur.com/Chzl4zA.png
    heralde benim zeka yetmiyo



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • Sandboxta marsa gidip geldikten sonra career modda dünyanın şurasına git görevleri çok sıkıyor



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cengizhan66

    millet 160 kisiyi uzaya cikariyo (1.0.4) ben anca hala mk3 ile takla atayim
    http://i.imgur.com/GVkiAXc.png
    http://i.imgur.com/Chzl4zA.png
    heralde benim zeka yetmiyo

    hangardan mass ve lift merkezleribi yakit doluyken ve bosken cekip atarsaniz yardimci olabilirim.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsewiir


    quote:

    Orijinalden alıntı: cengizhan66

    millet 160 kisiyi uzaya cikariyo (1.0.4) ben anca hala mk3 ile takla atayim
    http://i.imgur.com/GVkiAXc.png
    http://i.imgur.com/Chzl4zA.png
    heralde benim zeka yetmiyo

    hangardan mass ve lift merkezleribi yakit doluyken ve bosken cekip atarsaniz yardimci olabilirim.



    http://pokit.org/get/?a57c5361732749f53658501983cb2da0.jpg 73km de bile surekli takla ve duzelmiyo bi turlu motorlar kapali
    http://pokit.org/get/?0f1c7911d1247f3e9661ea43b7ab8d66.jpg butun yakit bosken
    http://pokit.org/get/?06fe4df87d40ee79d2b7b4c0f10ccb34.jpg doluyken

    resimleri gosteri seklinde koyamadim kusrabakmayin

    milletken kopya cekerek yaptigim birbaska mk3 resim bosken doluykeni tahmin edersinizhttp://pokit.org/get/?9a81ebb19674c0b0a3df544c248bda50.jpg



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cengizhan66

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elsewiir


    quote:

    Orijinalden alıntı: cengizhan66

    millet 160 kisiyi uzaya cikariyo (1.0.4) ben anca hala mk3 ile takla atayim
    http://i.imgur.com/GVkiAXc.png
    http://i.imgur.com/Chzl4zA.png
    heralde benim zeka yetmiyo

    hangardan mass ve lift merkezleribi yakit doluyken ve bosken cekip atarsaniz yardimci olabilirim.



    http://pokit.org/get/?a57c5361732749f53658501983cb2da0.jpg 73km de bile surekli takla ve duzelmiyo bi turlu motorlar kapali
    http://pokit.org/get/?0f1c7911d1247f3e9661ea43b7ab8d66.jpg butun yakit bosken
    http://pokit.org/get/?06fe4df87d40ee79d2b7b4c0f10ccb34.jpg doluyken

    resimleri gosteri seklinde koyamadim kusrabakmayin

    mass ve lift merkezlerinin çok sorun yapmaması lazım bu şekilde ama 8 motor kullanmışsınız ve üstte 30 kmden sonra sapıttığını söylemişsiniz bu büyük ihtimalle intake airin yükseklere çıkınca azalıp dengesiz bir şekilde motorlara dağılmasıyla ilgili örnekle anlatmam gerekirse kspdeki intake air mantığını;

    kspde intake air motorlara sırayla dağılıyor yani,
    1. motor ihtiyacı olanı aldı.
    2. motor ihtiyacı olanı aldı.
    3. motor ihtiyacı olanı aldı.
    ama 4. motor yeterli miktarı alamadı ve çalışmayı durdurdu. siz rapier engine kullandığınız için jet engine'den liquid fuel engine moduna geçicek bu sırada. rapierin thrustu liquid fuel engine'ken daha fazla doğal olarak. yine dengesiz bir thrust oluşucak kanatlar arasında ve bu da uçağın kontrolünü kaybetmene neden olur.

    bunu çözmek için kanattaki motorları whiplashle değiştirebilirsin kanatlar arasında thrust farklı oluşmaması için, ya da rapier kullanmaya devam edip kerbal engineer reduxtan intake air miktarını takip ederek azalmaya başladıktan bi süre sonra hepsini manuel olarak liquid engine moduna geçirebilirsin.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • 22km de motorlari komple kapatip manuel olarak motorlari oxidisel e cevirmistim o zamanlarda bozulma olmamisti otomatiktede 16km de kendisi ceviriyor hala 2.50 hava varken intake de ama 26km ye dogru butun intakeler 0 laniyor. uzayda 73km de bile ki motarlarkapali cok ugrasmama rahmen ucagi duzeltemiyorum 2.5 dakka surem var ap ye kadar ucagin kendi etrafindaki sacma donusunu ufacik bile yavaslatamiyorum sas da hic etki edemiyor. ufak mono moduller kulanmaya kalksam atmosferden cikarken patliyolar.mk2 de 2 rapier 1 nuklearde orbite oturabiliyorum hic sacma sapan haraketler cikmiyor ama mk2de pek birsey tasiyamiyorum 40tonla pek birsey yapilamiyor
    her bi rapier engine kac tonakadar verimli oluyor? 20tondan hesaplamistim verim cok dusuk kaldi 5 rapierle 85 tonu kulanamadim 8 rapierle 100 ton yani yaklasik herbir rapier 12tonu yonetiyor gayet iyi verim bende verimi 12 den aldim sizde kac?
    kanatlardaki motorlari sildim agirligi 68tona indirdim 4 rapierle hepsi ana govdede bi ucus denemesi yaptim 30 a varmadan yakit bitti ama tabi 40km leri gorebildim motorlar kapatildiktan sonra gene donmeye basladi ve hic bi sekilde donmesine birsey yapamiyorum.
    sanirim olayi cozdum cargoya taktigim 100kiloluk probe uzayda araci dondurme ve sabitlemeyi yapamiyor adam gibi koktpit takmaklazim sonucta uzaydaki donme kanatlardan deyil merkezden geliyor. her bir engineye gote 15ton alirsam 6 engine 90 tonla iyibi deneme yapabilirim



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ictopbasli

    Kerbol lekeleri ve patlamaları.
    Kerbal Space Program (2015) [ANA KONU] Kerbal Space Program (2015) [ANA KONU] Kerbal Space Program (2015) [ANA KONU] Kerbal Space Program (2015) [ANA KONU]


    Hocam bu resimleri hangi bilimsel araç ile çektiniz ?
    Ya da mod yardımıylamı çektiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANKA159


    quote:

    Orijinalden alıntı: ictopbasli

    Kerbol lekeleri ve patlamaları.
    Kerbal Space Program (2015) [ANA KONU] Kerbal Space Program (2015) [ANA KONU] Kerbal Space Program (2015) [ANA KONU] Kerbal Space Program (2015) [ANA KONU]


    Hocam bu resimleri hangi bilimsel araç ile çektiniz ?
    Ya da mod yardımıylamı çektiniz ?

    Resimleri için şu modları kullandım:

    Distant Object Enhancement
    Bu mod uzaydaki gök cisimlerini (gezegenler, uzay araçları vs.) uzak mesafelerden görmemizi sağlıyor. Modu yüklediğinizde gökyüzünde gezegenleri parlak birer nokta olarak görebilirsiniz. Çok sevdiğim bir moddur.
    http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/98943

    Hullcam VDS
    Bu mod ise size kamera parçaları verir. Uzay aracınızın üzerine yerleştireceğiniz bu küçük kameralarla gerçekçi fotoğraflar yakalayabilirsiniz. Ayrıca bu modun içinde Hubble uzay teleskobuna benzer insansız bir kokpit var. Bu çok uzaktaki gezegenleri görebileceğiniz kadar yakınlaştırıyor.
    http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/46365-1-0-4-Hullcam-VDS-Nightvision-Dockingcam-and-other-filters-Updated-10-Aug

    Bunları yükledikten sonda bahsettiğim insansız teleskobu yüksek Kerbin yörüngesine çıkartın. Teleskobun dahili güneş panelleri vardır. Ekstra eklemenize gerek yok. Yörüngeye çıkardıktan sonra izlemek istediğiniz gezegeni (veya uzay aracını) hedef olarak belirleyin ve teleskobu hedefe doğru çevirin. Burada biraz zorlanacaksınız çünkü uzaktaki gezegenleri izlerken küçücük bir hareket bile görüntünün acayip kaymasına sebep oluyor. Bunun için herhangi bir moddan yardım alabilirsiniz MechJeb vs. Ayrıca teleskobu izleyeceğiniz cisme döndürürken RCS kullanmayın. Çok hızlı döndürüyor. SAS'ı açın böylece daha yavaş dönecektir. Fakat belirttiğim gibi teleskobun sürekli hedef gezegene doğru tutulması lazım. Elle bu iş çok zor, herhangi bir yardımcı mod gerekli.




  • Rehber serisinde bugün 12. bölümü ekledim arkadaşlar, linkten takip edebilirsiniz. "Roketim taklalar atıp duruyor" diyenler bugünkü bölümde detaylıca onu da anlattım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_109470513/f_//tm.htm#109470513

    ayrıca @cengizhan66, bugünkü bölümü izlemeni tavsiye ederim. ufak bir ssto tasarlıyorum ve neden uçağının ters döndüğünü anlatıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onder.t -- 21 Eylül 2015; 21:52:22 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekrar merhaba bu steamden verify cache işini oyuna her girişimden önce mi yapmalıyım?
  • Doruki kullanıcısına yanıt
    hayır, oyunda eksiklik görürseniz yapmanız lazım. mesela eksik parça olduğunu farkedince yapıyordum ben ve düzeliyordu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzayda yolculuk yaparken acemi olduğum için manevralarda ve inişlerde çok fazla yakıt harcıyorum biraz araştırırken madde dönüşümlerini buldum madencilik yaparak yakıtımızı yapabiliyormuşuz parçalar tasarladığım mekiklere göre çok büyük seyahat sırasında yakıt üretmemi sağlayacak bir mod varmı ?
    Gerçeklikten oldukça uzak ama elektrik ile yakıt üretmemi sağlayan bir mod varmı


    Şöyle 2 adet mod buldum sanırım bunlar ufaklar ve mekiklere kolayca bağlanıp yakıtını çıkartıp yola devam etmemi sağlayabilir
    http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/23979-Kethane-Pack-0-9-2-New-cinematic-trailer!-1-0-compatibility-update

    http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/89401-1-0-4-Karbonite-Mineable-Burnable-and-Community-Driven-0-6-4-2015-08-24

    Hangisi daha iyi ?
    Karbonite sanırım sadece belli gezegenlerde var kethane hangi gezegenlerde var bilmiyorum

    Karbonite konusunda kethane ile farkları ne ile ilgili bir yazı var

    How does this differ from Kethane?

    Karbonite is based on Regolith. Kethane uses it's own resource engine.
    Karbonite is concentration and biome based, Kethane has discreet deposits.
    Karbonite pushes you to select richer deposits for better efficiency. Kethane is all or nothing - either a spot has Kethane or it does not.
    Karbonite's resources are inexhaustible. Kethane's resource deposits can be depleted.
    Kethane uses a planetary scanning mechanism, Karbonite shows the relative resource level in a biome out of the box without scanning (though prettier SCANSat integration is available, including some amazing graphic overlays).
    Karbonite has open licensing (CC 4.0) for all assets - code, models, textures, etc. Kethane's licensing model, while now partially open, restricts reuse of some of the assets.
    Kethane deposits are land based only. Karbonite can be found in oceans and atmospheres too (Oceans of rocket fuel on Eve, cloud harvesting on Jool).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StartaBafras -- 26 Eylül 2015; 19:39:31 >




  • elektrikle yakıt üretme değilde yakıtı elektrikli sistemle harcama ünitesi var , sıvı ateşleme sistemi yerine.

    Xenon gazlar bu alanda kullanılıyor.

    Henüz madencilik konusunda bir adım atmadığım için hangi gezegenler de var bilmiyorum ama orbite gerekli uyduları koyarak yeryüzü madenleri hakkında bilgi sahibi olabiliyorsunuz.
  • oo çok iyi ya bir sürü kerbal oynayan insan var :) Yakında multiside gelecek diye duydum bayadır oynuyorum kerbal :) Gerçi çok bir öyle pro değilim ama işte :D Bu arada yeni başlayan arkadaşlar içinde hafif bir rehber niteliğinde ama daha çok kerbal maceralarımı içerecek bir seri çekiyorum :) linkide vereyim hatta izlemek isteyenler olursa buyursunlar. Pek fazla mod kullanmıyorum bu arada mümkün olduğunca oyunun kendine sabit gitmeye çalışıcam bakalım :)





  • Yahu arkadaşlar o kadar bilim puanı topladım iyon motorlarını açmak için açmaz olaydım. Kullanamıyorum bir türlü. Bir kere çok fazla enerji harcıyorlar 3000'den fazla elektrik vardı tek motoru çalıştırdım 1-2 dk'ya bitirdi. 2 tane en büyük güneş paneli eklemiştim oysaki onlar da kurtarmadı.
    Hadi onu geçtim ben şimdi 100 km. Kerbin yörüngesinde iyon motorlarını ateşleyip başka gezegene transfer etmek istiyorum ama motorlar çok yavaş hızlandırdığı için ayarladığım manevrayı yapana kadar Kerbin'in öteki yüzüne geçmiş oluyorum, bu da manevranın kafayı yemesine sebep oluyor. Bu iyon motorlarını nasıl kullanacağım hakkında bilen birisi bilgi verebilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ictopbasli

    Yahu arkadaşlar o kadar bilim puanı topladım iyon motorlarını açmak için açmaz olaydım. Kullanamıyorum bir türlü. Bir kere çok fazla enerji harcıyorlar 3000'den fazla elektrik vardı tek motoru çalıştırdım 1-2 dk'ya bitirdi. 2 tane en büyük güneş paneli eklemiştim oysaki onlar da kurtarmadı.
    Hadi onu geçtim ben şimdi 100 km. Kerbin yörüngesinde iyon motorlarını ateşleyip başka gezegene transfer etmek istiyorum ama motorlar çok yavaş hızlandırdığı için ayarladığım manevrayı yapana kadar Kerbin'in öteki yüzüne geçmiş oluyorum, bu da manevranın kafayı yemesine sebep oluyor. Bu iyon motorlarını nasıl kullanacağım hakkında bilen birisi bilgi verebilir mi?

    2-3 farklı parça halinde uzaya normal roket gönder. daha sonra onları uzayda birleştirip ionları diğer tarafa naklet.




  • 1.1 ne zaman çıkacakmış bilen varmı?
  • Angriel kullanıcısına yanıt
    Hafif bi rehber demişsin ama baya bi hafif bir rehber olmuş :) Oldukça acemi olduğun çok net belli oluyor :) Seriyi direkt "Kerbol maceram" vs. gibi isimlendirmeni öneririm :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pplhntr -- 1 Ekim 2015; 13:42:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pplhntr

    Hafif bi rehber demişsin ama baya bi hafif bir rehber olmuş :) Oldukça acemi olduğun çok net belli oluyor :) Seriyi direkt "Kerbol maceram" vs. gibi isimlendirmeni öneririm :)

    KSP diye kısalttım ya :) Teşekkürler bu arada geri bildirimin için önemli benim için iyi veya kötü eleştiriler ki kendimi geliştirebileyim ^^ Bilgilendirme konusunda daha fazla dikkat ederim ^^
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.