Şimdi Ara

Kendi LPG ayarını kendi yapmak (65. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.710
Cevap
58
Favori
309.336
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dndd D kullanıcısına yanıt
    Bende 10.4 yazılımı var. İlk olarak bunu kurmuştum fakat aracın ecu yazılımı güncel olmadığı için bağlantı aşamasında ecu yazılımınının eski olduğu için 1... versiyonu yüklemem gerektiği hatasını aldım. Bu yüzden 1.3.2 kurdum. Lpg sanırım 11 yıllık. Ecu güncelleme herhangi bir problem yaşatır mı? Kalibrasyon yaptığımız zaman ne tür ayarlar değişiyor?
  • cash-lock C kullanıcısına yanıt
    ecu güncelleyince fabrika ayarlarına dönebilir o yüzden güncellemeden önce yedek almalısınız, veya sayfa sayfa ayarlarının fotosunu çekin güncelledikten sonra yeniden ayarlarını eski haline getirirsiniz, başka bir problem olacağını zannetmiyorum ama yine de isterseniz güncellemeyi bir atiker servisinde yaptırın zaten firmware pek yok gibi
  • dndd D kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim. Atiker bayilerle görüştükten sonra ki gelişmeleri paylaşırım.
  • Merhaba dndd. Acaba atikfast programın da benzeri, muadili var mı? Elimde son sürüm 16.1 var. Fakat sadece map tablosu var. Harita çıkmadığı için müdahale şansım az gibi geliyor. Daha detaylı ayar yapmak istiyorum. Bu konuda bilgisi olandan talebim budur. Selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alusta -- 4 Aralık 2018; 16:13:4 >
  • alusta A kullanıcısına yanıt
    Atikfast 1.6.1 var elimde üstünü bulamadım daha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dndd

    Merhaba "yazılım güncellemesi yapmalısınız kullandığınız yazğlım doğru değil"
    Eğer böyle diyorsa kullandığınız programdan kaynaklı
    https://goo.gl/images/4uhExB
    Eklediğiniz resim de versiyon 10.4 değil ama 1.3.2 yazıyor o programda da bir problem olabilir, 10.4 ü de mail olarak atabilirim isterseniz, yazılımı çokmu eskiymişki kaç yıllık acaba, lambda konusu hakkında bilgim yok onun gaz basıncıyla pek alakası yoktur sanırım, yanlış yönlendirmek istemem eski mesajları biraz kurcaladım eklenen resimlerde lambda 1 civarı veya altı hep
    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?fromMobile=yes&fromZero=yes&m=129724299
    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?fromMobile=yes&fromZero=yes&m=129728788
    Bunlar benim eski eklediğim atiker resimleri sayfalarda biraz daha geri giderseniz başka resimler de var
    siz önce bir ecu firmware versiyonunu öğrenmeye çalışın, elimde fast ecu firmware yok ama nette bulmaya çalışırım, bu fast da zaten çok bi ayar yok regülatör basıncını 1 civarına getirip bir oto kalibrasyon yapıp geçiş sıcaklığını 40 dereceye çıkarıp deneyin derim
    Iyi aksamlar.Oncelikle bu sorularim sizin sahsinizda yardim edebilecek herkese.

    Bir hafta once ucel lpg ye annemin iki yil once atiker gold olarak taktirdigim lpg nin bakimi ve filtre degisimi icin gittim ancak orada bilg.baglandiginda arkadasa obd baglantisinin aktif olup olmadigini sordugumda olmadigini soylediki bu ayri bir konu aktif etmesini istedim ve aktif edildi.Ancak bir hafta sonra genlesme kabina baktigimda iki parmak suyin eksildigini gordum.

    Bir bu neden olabilir.

    Fakir karisimami ayarlar gecti.

    Aktif edildikten sonra ayar kitusundan -%3 olarak calismaya basladi sistem.

    Bu konuda veya ayar konusunda nasil davranmali veya davranmalarini istemeliyim.Yardimci olursaniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • froster2006 kullanıcısına yanıt
    merhaba ustalar cevap verir umarım az bir bilgimle düşündüğümde obd ile genleşme kabının pek alakası olacağını zannetmiyorum kendiniz motoru bir kontrol edin bence, biryerde kaçak varmı diye, eğer lpg ci motorla uğraştıysa belki hortumları gevşetmiş olabilir bağlantı noktalarında bir kaçak olabilir, hortumlarda bir yerde çatlak ve kaçak olabilir veya regülatör içindeki diyafram çatlamışsa ordan kaçırabilir ki eski regülatörlerde olur bilemiyorum
    "ayar kutusundan -%3" dediğiniz hakkında bilgim yok ancak n11 den ucuz yollu bir elm327 almanızı tavsiye ederim, fakir mi zengin mi olduğunu lft sft değerlerine bakarak anlayabilirsiniz bluetoothlu olanlarından alırsanız telefonunuzdan takip edebilirsiniz
  • Arkadaşlar Lovato markalı gaz takılı arabamda gazdayken araba stoplamaya başladı bende bir kablo aldım ecu nün yedeğini alıp resetledim tekrar yedeği geri yükledim sorun çözüldü ancak şimdi fazla yakmaya başladı her zaman 9, 9,5 litre yakan araba şimdi 11.5 litre yakıyor, bende yeni kalibrasyon yaptim




    kalibre sonrası resim ne gibi değişiklikler yapayım

    Bu map olayını iyice kavrayamadim.

    Kalibrasyonu Klima arka cam ısıtıcısı ve ışıklar açıkken yaptım arabanın sürüşünde herhangi bir sorun yok gibi

    Araba Hyundai Tucson 2.0 motor 2008 model 141 HP



    İlk resim kalibrasyon sonrası ikinci resim üzerinde olan map



     Kendi LPG ayarını kendi yapmak

     Kendi LPG ayarını kendi yapmak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isagül -- 10 Aralık 2018; 5:22:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • isagül İ kullanıcısına yanıt
    merhaba size tavsiyem
    1 bilgisayarı bağlayıp yan koltuğa yerleştirin, kablo yetişmezse usb uzatma kablolarını kullanabilirsiniz
    2 kendinize kısa ve rampalı bir güzergah belirleyin
    3 arabayı benzine alın, güzergahınızı dolanın bir gözünüz haritada ve benzin enjeksiyon süresinde olsun
    4 gaz a alın, üstdeki adımı tekraralayın, benzin enj. süresine dikkat edin
    5 haritada değişiklik yaparak benzinde ve lpgde benzin enj. süresini eşitlemeye çalışın
    bunları yaparken bir yardımcınız olsa daha iyi olur, o aracı sürer siz bilgisayarla ilgilenirsiniz, bir de ucuz yollu bir elm327 alırsanız lft sft değerlerini de kontrol edip daha sağlıklı sonuç alabilirsiniz, bu arada 2,0 motor araç çok da yakmıyormuş
  • dndd D kullanıcısına yanıt
    Eyvallah cevabın için teşekkür ederim kablonun uzunluğu yeterli elm cihazimda var ltf stf stabil değil devamlı değişiyor ama genellikle - 7 ile 10 arası bazen stf 20 lere kadar çıkıyor ama tekrar iniyor

    Şimdi beşinci madde benzin süresini gaz süresine eşitle demişsiniz bunu nasıl yapacağım örneğin resimde görüldüğü gibi rolenti de çalışan arabanın gaz süresi 6,38 benzin süresi 2.32 bunu map üzerinde nasıl bir değişiklik le eşitlerim?
    Arabayı alalı 4 ay oldu yakıtı sanki arızadan önce daha az yakıyordu belki havaların soğuması ile de artmış olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isagül -- 10 Aralık 2018; 16:29:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isagül İ kullanıcısına yanıt
    Gaz süresi ile benzin süresini değil, lpgdeykenki benzin süresiyle benzindeykenki benzin süresini exitlemeye çalışın, sft değişken olması normal sıfıra yaklaştırmaya çalışın sft zor ama lft sıfıra yakın olmalı artıda olması aracın fakirde kaldığını gösterir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dndd -- 10 Aralık 2018; 17:28:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dndd

    Gaz süresi ile benzin süresini değil, lpgdeykenki benzin süresiyle benzindeykenki benzin süresini exitlemeye çalışın, sft değişken olması normal sıfıra yaklaştırmaya çalışın sft zor ama lft sıfıra yakın olmalı artıda olması aracın fakirde kaldığını gösterir
    Teşekkür ederim tam olarak anlamasamda deneme yanılma ile yapabileceğimi düşünüyorum

     Kendi LPG ayarını kendi yapmak

     Kendi LPG ayarını kendi yapmak



    Resimler birisi benzinde diğeri gazdayken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba,
    BRC Sequent 24 kullanıyorum. Hazır harita dosyasına ihtiyacım var. Aracımda map sensörü olmadığı için otomatik kalibrasyon yapamıyorum. Aracım Corolla 1.6 2003 model ve 110 beygir. Yaklaşık değerdeği atmosferik motorlu bir aracın haritasını gönderene çok dua edicem. Kullandığım program Sequent 24 V1.16 ve istediğim dosyanın FSL uzantılı hazır map. Şimdiden çok teşekkürler
  • manager71 M kullanıcısına yanıt
    Selam , bende atiker var,, ayar yapılıp filtre değiştikten sonra 2000 deviri geçince sanki ikinci kademe gaz veriyor, gaz ayarını çok hafif düşürdüm diye böyle oldu dedi, ayar yaptım yeniden dedi fakat değişen birşey olmadı , sizce neden dolayı ..

    2000 devirden sonra 1.4 motor oluyor, 1.6 ,, önceden sollamak için veya hızlanmak için gaz pedalına %60 basıyorsam ,,, şimdi nerdeyse gaza dokunmam yetiyor, tamam atak oldu yağ gibi çevik oldu ama ben sakin süren adamım, aradaki pürüzleri istemiyorum ...

    Edit >>> Sabah tekrar gittim, abi dedim, aynı durum devam ediyor,
    Map da gaz verince belli bir alani daire dönüyor, dikdörtgen olarak, gaz basıncı 1.5,, 2500 devirlerde 1.25 oluyor, 2500-3100 arası kalibre yaptı,,,
    Haritada 1000-3000 arasını seçti, deger 9 ise 8 yaptı,,
    Haritada aşağı bölümdeki 8000-12000 bölgeyi seçti, orası kutuda 14 gösteriyordu, onuda 9 yaptı,,
    Git dene bakalım dedi, baktım yine aynı,, 2000 devirden sonra ufak bir atak yapıyor,,, başka daha iyi dedikleri lpg ciye gittim,, orasida triger sente ayarindan veya boğaz kelebeğinden yapar dedi,,, ordanda sonuçsuz çıktım, eve gelirken, gazı bırakınca devir 1500 de duruyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emin-Firtina -- 15 Aralık 2018; 10:17:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar merhaba pl2303 ile aldesa technoseq e baglanmaya calistim ama malesef olmadi.





    Baglanti kablosu 3lu 1i 12v veriyor digeri - muhtmelen 3. Haberlesme



    Eksi ve tx i bagliyorum rx bosta kaliyor. Varmi bi cozum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emin-Firtina kullanıcısına yanıt
    Benzinde denedinizmi sorun var mı, rolantide sıkıntı yok sanırım boğaz kelebeği olabilir araç markası nedir bir balata spreyiyle kendiniz de çözebilirsiniz egr valfini de temizletmediyseniz bir temizlettirin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M_aTRa_X kullanıcısına yanıt
    3 kablodan biri +12 v olduğunu nasıl anladınız avometreyle ölçerek mi, belki de üç kablo gnd rx tx dir kabloları takıp bir deneyin derim aldesa hakkında bilgim de yok salladım şuan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dndd D kullanıcısına yanıt
    Benzindede aynı,,, mesela yokuş iniyorum, ayağım gazda değil,, aynı hareketi yokuş inerken 2000 devri geçince motor kendini bırakıyor hızlanıyor gibi ,,, anlamadım gitti,

    Kelebek boğaz temizliği ve gaz ayarı gününde ortaya çıktı,,

    Neden 2000 devir den sonra,,, ustalardan birisi dediki, triger sentesi 1 diş kaymıştır, oda takılali 40.000 km oldu,, 35.000 km boyunca bu sorun yoktu, atlamasi bence kolay değil,, klima kompresörü temizlendi, fakat oda gergi kayışına bağlı ,,,,,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dndd

    3 kablodan biri +12 v olduğunu nasıl anladınız avometreyle ölçerek mi, belki de üç kablo gnd rx tx dir kabloları takıp bir deneyin derim aldesa hakkında bilgim de yok salladım şuan
    avometreyle ölçtüm aynen. rx tx de 12 v verme ihtimali var mı ?
  • Emin-Firtina kullanıcısına yanıt
    Ozaman sorun lpg de değil, rolantide bir problem yokmu rolanti motoru bozuluncada giderken kendi kendine gaz veriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.