Şimdi Ara

Kayıtlı Hatlarla Kullanıma Kısıtlanmıştır Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
10.957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar,


    Çok karışık bir durumun içerisindeyim. Acil olarak deneyimlerinize ihtiyacım var.


    Abimin eşi yabancı, ancak oturum kartı ve TC kimlik numarası var. Telefonunu işletmek için gerekli harcı yatırdı, hat kendi üstüne olması gerektiğinden kendi adına gsm hattı da aldı ancak e-devlette imei sorguladığımızda "bu tc numarasına ait hatlarla kullanım 2025'e kadar kısıtlanmıştır" diyor ancak ilk defa telefon-hat kayıt ettiriyor. Telefonu kendi adına kayıt ettirdi. Böyle bir sorun yaşamamızın sebebi nedir acaba? Çözüm öneriniz bulunuyor mu?


    *Telefon iphone 12 bu arada bir önemi varsa.


    Yardımlarınızı rica ediyorum. Evde büyük gerginlik söz konusu. :( Şimdiden teşekkürler.




  • Yaşadığınız bir sorun yokki. Kanuna uygun olarak IMEI kaydı yapılmış. Telefon 3 takvim yılı boyunca yani 1/1/2025'e kadar kayıt yapan kişinin TC'sine kayıtlı hatlarla çalışır.

  • @wolkan33


    Volkan bey merhaba,


    Şimdi siz bu şekilde söylediğinizde bir aydınlanma yaşadım denebilir. :) Ancak hat 4 gündür açılmadı, sorun yaşadığımızı da düşündüren bu oldu aslında. Hem de "kısıtlanmıştır" vs yazınca direkt eyvah modu açıldı bizde.


    Sonuç olarak sorun yok mu diyorsunuz? Hattın açılmasının uzun sürmesi de olağan mıdır?

  • bakbuasansorturk B kullanıcısına yanıt
    Önce hattın sorunsuz olarak çalıştığını başka bir telefonda test edin. Eğer hat çalışıyor ancak iPhone 12'ye taktığınızda sinyal gelmiyorsa hat yeni açıldığı için BTK sisteminde henüz cihaza eşlenmemiş olabilir.

    Öncelikle;
    https://www.turkiye.gov.tr/btk-imei-kayit-hakki-sorgulama adresinden kayıt edilen telefonun yanında eşleşen hat numaraları bölümünde numaranın gözüküp gözükmediğine bakın. Ardından BTK'yı (120) arayarak yeni bir hat aldığınızı ancak eşleşme olmadığını ya da 4 gündür sinyal gelmediğini belirtin, sistemden güncellesinler. Ara sıra da telefonu yeniden başlatın, uçak modunu açıp kapatın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolkan33 -- 28 Aralık 2022; 13:28:6 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.