Şimdi Ara

Kaspersky Teknik Destek Elemanları Adama Kafayı Yedirtir!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Diyalog şu şekilde gelişti:

    Siz
    19/12/2014 [01:54]
    Program Sistem Tepsisinde açık olarak görünmesine rağmen Görev Yöneticisinde İşlemler kısmında görünmüyor ve sistemi yavaşlatmaması için çoğunlukla bilgisayarı açtığımda programı kapatmam gerekiyor ama programın simgesi Sistem Tepsisinde görünmesine rağmen sistem programı açık görmediği için programın simgesine sağ tıklayınca herhangi bir seçenek çıkmıyor.

    Siz
    19/12/2014 [01:58]
    Bir de bazen 2-3 günde bir güncelleme yapmamı istiyor, program. Normalde 1 ayda falan güncelleme yapmamı istemezdi eskiden fakat ne zamandır programı sürekli kapatmaya başladıysam, o zamandan beri bazen 1 haftada bir bazen de 2-3 günde bir güncelleme yapmamı istiyor, veritabanlarının eski olduğu uyarısını veriyor.

    Yaşanan sorunların sebebi kullanmakta olduğunuz işletim sistemi veya diğer yazılımlar olabilir. Bu tarz durumlarda sisteminiz hakkında daha detaylı bilgiye ihtiyacımız olmaktadır. Get System Info isimli aracı kullanarak sorunun kaynağını daha kolay bir şekilde tespit edebilmekteyiz. Bu araçların yapmış olduğunuz tarama işlemi bittikten sonra masaüstünüzdeki zipli dosyayı tarafımıza iletmeniz gerekmektedir. Aşağıdaki linke tıklayarak açılan sayfadan GetSystemInfo4.zip linkine tıklayıp programı çalıştırabilirsiniz.

    http://www.getsysteminfo.com/download/GetSystemInfo.zip

    Daha sonra e-mail'den zip'li dosyayı yolladım, onda bir diyalog falan yok, elemanın yazdıkları yazıyor, sadece.

    Teknik Destek
    22/12/2014 [08:56]
    Aşağıdaki işlemleri yapmanız mümkün müdür?
    1- Başlat - Çalıştır kısmına %temp% yazdıktan sonra açılan klasördeki dosyaları silmeniz mümkün müdür?
    2- Bilgisayarım\C:\Windows\Temp yolunu izledikten sonra klasörünüz içerisindeki dosyaları silmeniz mümkün müdür?

    Bilgisayarınızda yüklü olan iolo technologies' System Mechanic Professional, Malwarebytes Anti-Malware 1.70.0.1100 sürümü, Media Player Codec Pack 4.3.4 ve System Mechanic 11 Professional programlarınızı kaldırmanız mümkün müdür?

    Bilgisayarınızın ip ve dns ayarlarının otomatikte olduğundan emin olunuz.

    Kurulum aşamasında hata veya kurulduktan sonra hata veren müşterilere gönderilen 3’lü işlem bilgisi
    Probleminizin giderilmesi için lütfen aşağıdaki adımları takip ediniz:

    1- Bilgisayarınızda bulunan Kaspersky yazılımının eski sürümünü aşağıdaki linkte belirtilen araç yardımıyla kaldırınız.

    http://support.kaspersky.com/downloads/utils/kavremover.exe

    2- Bilgisayarınızı güvenli modda başlatarak aşağıda bulunan Kaspersky virüs temizleme aracı olan AVP Tool (Kaspersky virüs removal tool ) programı ile bilgisayarınızı virüs taramasından geçirmeniz mümkün müdür? AVP Tool çalışmadan önce, ayarlardan (dişli simgesi) aşağıdaki işlemleri gerçekleştiriniz,
    • Scan Scope; My Computer’ın seçili olduğundan emin olunuz.
    • Security Level; High seviyesine çıkarınız.
    • Actions; Select actions’ın ve hemen altındaki iki seçeneğin seçili olduğundan emin olunuz.
    http://www.kaspersky.com/antivirus-removal-tool?form=1
    http://support.kaspersky.com/6187
    3- Yukarıda belirttiğimiz işlemler bittikten sonra bilgisayarınızı yeniden başlatınız. Sonrasında aşağıdaki adreste bulunan ürününüze ait linki tıklayarak en yeni sürümü indirip tarafınıza iletilen aktivasyon kodunuzla etkinleştiriniz.

    http://www.kaspersky.com/tr/downloads-multi-device-security


    Probleminizin devam etmesi durumunda almış olduğunuz hatanın ekran görüntüsünü tarafımıza iletmeniz mümkün müdür?

    Siz
    24/12/2014 [06:15]
    1- Çalıştır’a %temp% yazıp, çıkan dosyaları sildim.
    2- Baştan yanlışlıkla Bilgisayarım\C:\temp klasörünü sildim sonra ise Windows’un içindeki temp klasörünü sildim. Bir sorun çıkar mı?
    iolo technologies’ System Mechanic Professional, Malwarebytes Anti-Malware 1.70.0.1100 sürümünü ve System Mechanic 11 Professional programlarını sildim fakat Media Player Codec Pack’i kaldıramam zira o paket olmadan, Windows Media Player’da bir video uzantısı çalışmıyor.
    Bilgisayarıma DNS girmezsem, birçok siteye giremem, bu yüzden bunu yapamam maalesef ve eskiden de DNS ayarım bu şekildeydi fakat güncelleme kısmında sorun yaşamıyordum.
    İyi de program eski sürümde değil ki, sürekli veritabanını güncelliyorum, 2-3 günde bir.

    Siz
    24/12/2014 [20:27]
    Dediklerinizi yaptım ve taratma sonrasında şöyle bir hata aldım ve sorunumu yaşarken herhangi bir hata almıyorum.

    Siz
    24/12/2014 [23:08]
    Dediklerinizin hepsini yaptım fakat sadece Media Player Codec paketini kaldırmadım fakat programın simgesi sistem tepsisinde göründüğü hâlde, sağ tıklayınca yine bir seçenek çıkmıyor. Herhangi bir hata görüntüsü falan almıyorum. Bir de gönderdiğiniz linkten en son sürümü indirdim.

    Siz
    24/12/2014 [23:12]
    Aynı şekilde yeni programda da anlık güncelleştirmeler görüntülenmiyor. Bu sorunu düzeltin lütfen. Kaspersky Internet Security 2013’te güncelleme yaparken, güncelleştirme ilerlemesi ana menüde anlık olarak yüzdelik olarak görünüyordu.

    Siz
    24/12/2014 [23:15]
    Aynı şekilde tekrar Güncelleme butonuna sık sık bastığım hâlde güncelleme işlemi sanki hiç güncelleme yapılmıyormuş gibi, imleci, programın sistem tepsisindeki simgesine götürünce Güncelleştirme: 0% diye yazıyor.

    Siz
    24/12/2014 [23:19]
    Aa, pardon pardon, programın sistem tepsisindeki simgesinde güncelleştirme ilerlemesinin 0% olarak görünmesinin nedeni güncelleştirmenin tamamlanmamasıymış. Programı açınca ana sayfada güncelleştirme ilerlemesi yüzdelik olarak anlık olarak görüntüleniyor fakat dediğim gibi, bazen bilgisayarı açınca, programın sistem tepsisindeki simgesine sağ tıklayınca herhangi bir seçenek çıkmıyor.

    Teknik Destek
    25/12/2014 [08:29]
    Almış olduğunuz hatanın ekran görüntüsünü tarafımıza iletmeniz mümkün müdür?

    Siz
    25/12/2014 [10:07]
    E-mail’den attım ya.

    Siz
    25/12/2014 [10:08]
    E-mail attım ya. Neyse buradan da atayım.

    Burada önceden e-mail'den cevap verdiğim için aynı mesajı siteden de yazdım.

    Siz
    25/12/2014 [10:18]
    Resim çıkmıyor sanırım, Screenshot_10 diye yazıyor. Neyse hizliresim.com'a yükleyip, onun linkini atayım o zaman.

    http://i.hizliresim.com/XDqzPR.jpg

    Teknik Destek
    25/12/2014 [12:06]
    Göndermiş olduğunuz hata ekran görüntüsü Kaspersky virüs removal tool programımıza aittir ve işlemin sonuçlandığını bilgisayarınızın yeninden başlatılması gerektiğini belirtmektedir.

    Problem yaşamış olduğunuz ürünümüze ait hata ekran görüntüsünü tarafımıza iletmeniz mümkün müdür?

    Siz
    25/12/2014 [18:30]
    Peki, en son sürümü indirip, kurdum, zaten, bunda sorun yok. Yahu kardeşim bahsettiğim şeyi anlamakta sorun mu yaşıyorsunuz? Herhangi bir hata almıyorum, her-han-gi bir ha-ta al-mı-yo-rum. Bahsettiğim şey, bilgisayar açıldığı zaman Kaspersky Internet Security 2014 programı Sistem Tepsisinde(hani var ya sağ alt köşede Başlat Çubuğunun olduğu yerdeki saatin solunda bir ok, heh, o oka tıklayınca çıkan kısmı kastediyorum) göründüğü hâlde, programın simgesine mouse'un sağ tuşuyla tıklayınca seçenek çıkmıyor. Normalde Çıkış yap seçeneğinin çıkması gerekir. İşte bu seçeneklerin çıkması için programı yeniden açmam gerekiyor. Ben ise programı yeniden açmadan bu seçeneğin çıkmasını istiyorum. Çıkmayan şeyin neyinin ekran görüntüsünü atayım?


    Siz
    25/12/2014 [18:50]
    Bot musunuz nesiniz anlamadım ki, 50 kere söylediğim şeye 5000 kere aynı şeyi söylüyorsunuz.

    ÖZET İSTEYENLER OKUSUN: Olay şu, şimdi ben bilgisayarı açınca, hani en sağ alt köşedeki saat var ya, hah onun solundaki ok var hani işte ona tıklayınca çıkan Kaspersky Internet Security'e sağ tıklayınca hiçbir şey çıkmıyor. Normalde "Çıkış" seçeneğinin çıkması gerekir. Ben, şu sıralar çok fazla sekme kullandığım için Kaspersky Internet Security'i kapatıyorum, PC'yi açınca. Ve program 2-3 günde bir güncelleştirme istiyor, sürekli kapattığımdan dolayı. Eskiden bu kadar çok istemiyordu, o zaman da kapatıyordum ama 2-3 ay gidiyordu ve programı güncelleştirirken açık tutmadığım için de güncelleştirme tamamlanmadığı için de imleci saatin yanındaki oka tıklayınca çıkan bölümdeki programın simgesine tıklayınca güncelleştirme ilerlemesi 0% olarak görünüyor fakat programı açınca anlık olarak görünüyor, ben bunu bilmiyordum. Elemana sorunumu açık bir dille anlattığım hâlde "Almış olduğunuz hatanın ekran görüntüsünü tarafımıza iletmeniz mümkün müdür?" deyip durdu. Yahu hata falan almadığımı belirtiyoırum, hâlâ bot gibi cevaplar veriyor adam ki bot olmadığı da belli zaten de onu sarcasm amacıyla söyledim. Ama bundan önce de böyleydi bu adamlar, sadece biri değil, şimdiye kadar konuştuğum hepsi böyle, sanki duvarla konuşuyormuşum gibi hissediyorum bu adamlarla diyalog kurduğum zaman. Mesela önceden de internette gezinmeyle ilgili bir anket vardı, sürekli karşıma çıkıyordu. Ben o anketin Kaspersky ile ilgili olduğunu sanıp, Destek Talebi oluşturdum, elemana sorunumu anlattım, yine ekran görüntüsü atmamı istedi, ben de Windows Live Mail'den karşı tarafa nasıl dosya gönderildiğini bilmediğimden dolayı hatayı aldığım zaman hatanın ekran görüntüsünü Lightshot'ı kullanarak upload edip, linkini de mail'den yolladım, bu sefer eleman "Almış olduğunuz hatanın ekran görüntüsünü tarafımıza gelen maili yanıtlayarak gönderebilirsiniz." dedi. Daha sonra ben de "Linki attık ya kardeşim." dedim. Adam bu sefer "Gerekli kontrollerin yapılabilmesi için, almış olduğunuz hatanın ekran görüntüsünü tarafımıza iletmeniz gerekmetekdir." dedi ya şaka gibi.

    Daha sonra ben de şikâyet ettim, elemanı. OKUMAK İSTEYEN OKUSUN SADECE(baştan uyarayım da. ).

    "Bu talepte teknik destek servisinden yeterli cevapları alamadığınızla ilgili şikayetinizi sundunuz.Şikayetiniz Kaspersky Lab müşteri temsilcisi departmanı tarafından incelenecektir.

    Siz
    28/03/2014 [02:32]
    Teknik destek merkezi ile ilgili şikayette bulununuz:
    https://my.kaspersky.com/tr/support?action=closed&reqid=R210522312&srfid=315286248 bu linkte bulunan talebime cevap veren teknisyen elemanı sorunumu çözebilmek için almış olduğum hatanın ekran görüntüsünü tarafına iletmemi istedi. Ben de Windows Live Mail'den karşı tarafa nasıl dosya eklendiğini bilmediğimden dolayı hatayı aldığım zaman hatanın ekran görüntüsünü Lightshot'ı kullanarak upload edip, linkini de teknisyen elemanının tarafına yolladım. Aldığım cevapsa şuydu "Almış olduğunuz hatanın ekran görüntüsünü tarafımıza gelen maili yanıtlayarak gönderebilirsiniz." Ben zaten ekran görüntüsünün linkini yollamıştım fakat sanırım arkadaş ekran görüntüsünü resim dosyası olarak yollamamı istiyordu. Ekran görüntüsünü resim dosyası olarak yollamakla, resim upload etme sitelerinden birine yükleyerek ekran görüntüsünün linkini atmak arasında bir fark yok. Her iki şekilde de aldığım hata incelenebilir sonuçta. Ama bu arkadaş attığım linke bile bakmadan aldığım hatanın ekran görüntüsünü resim dosyası olarak atmamı istiyordu. Ben de bunun karşısında link attığımı söyledim ve aldığım cevap "Gerekli kontrollerin yapılabilmesi için, almış olduğunuz hatanın ekran görüntüsünü tarafımıza iletmeniz gerekmetekdir." oldu. Kendimi duvarla konuşuyormuş gibi hissettim. Attığım linkten resmi kendi cihazına kaydedebilirdi bu arkadaş, ama bunu yapmak yerine benden, aldığım hatanın ekran görüntüsünü resim dosyası olarak kendisine yollamamı istedi. Ben de Windows Live Mail'den nasıl dosya gönderebileceğimi sordum ve aldığım cevap "Size gönderilen maili yanıtlayarak dosya gönderebilirsiniz." oldu. Hiçbir ayrıntı vermeden, dosyanın nasıl gönderildiğine dair açıklama yapmadan verilmiş bir cevaptı bu. Oysa ki birine dosya yollayabilmek için maili yanıtlamak gerektiğini biliyordum fakat dosya eklemenin nerede olduğunu bilmiyordum. Daha sonra İleti'nin yanında Ekle sekmesini gördüm ve ona tıkladığımda en başta Dosya ekle butonuyla karşılaştım. Daha sonra oradan, aldığım hatanın ekran görüntüsünün resim dosyasını teknisyen elemanına yolladım ve sorun çözüldü. Fakat benim beklediğim cevap "Mailimizi seçin, Yanıtla'ya tıklayın, sol üst köşede İleti sekmesi seçili olacaktır, yanındaki Ekle sekmesine tıklayın ve altındaki en başta bulunan Dosya ekle'ye tıklayarak aldığınız hatanın ekran görüntüsünü tarafımıza iletin" tarzında bir cevaptı. Aldığım cevaplar hep üzerinde fazla durulmamış, müşteriyi önemsemeden verilmiş cevaplardı. Aldığım hatanın ekran görüntüsünün linkini attığımı söyledikten sonra, gerekli kontrollerin yapılabilmesi için neden linkin geçerli olmadığının açıklamasının yapılmasını beklerdim en azından. Çünkü sen benden resmi atmamı istemişsin ve ben resmi siteye yükleyerek resmin linkini sana atmışım, senin bana neden bu linkin geçerli olmadığının açıklamasını yapman gerek. İnternetten hizmet veren firmaların Müşteri Hizmetleri, müşterinin sorduğu sorulara tam ve detaylı cevap vermiyor genelde. Mesela bir sitede sorduğum sorulara tam cevap alamıyordum, cevap aldıktan sonra aynı soruyu tekrarlamam gerekiyordu. Bunlara dikkat edilmesi gerek."







  • Bu kadar kasmaya gerek yok aslında ama şu bir gerçek turkiye ofisi fiyasko teknik elemanın eline ttnet destek ekibine verdikleri gibi bir kolay kullanım kılavuzu vermişler ne derseniz deyin robot gibi sürekli sistemi kurtarma CD si ile taratın der durur. Dün. Ben senin kadar sakin kalamadığım için sıvadım geçtim tabi anlayabilecek yaş ve zekaya sahip kişiler muhatap olabiliyorsa bu konularda.

    Sorunun ile ilgili cevaba gelince System mechanic yazılımı kurulu olan sistemlerde nadirende olsa karşılaştığımız bir durum. Sistem kayıt defterinde düzenleme yaptığı esnada antiviruse ait kayıt girdilerinede düzeltme yaptığı için sorun oluyor. System mechanic yazılımını sildikten sonra kaspersky removal tools ile kaldırıp 2015 durumunu yeniden kurduğunda duzelecektir kayıt defterinde sıkıştırma yapmadıysan.duzelmez ise yeni bir kullanıcı hesabı açarak dene yine olmaz ise kötü. Son format olacaktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • black_flood kullanıcısına yanıt
    Yahu ben kasmıyorum, Kaspersky Destek Ekibi yelkenleri suya indirmiş!

    Nasıl yani? System Mechanic kurulu olan sistemlerde hangi durumla karşılaşılıyor? Bu program bir bakım programıdır, sisteme ne tür bir negatif etkisi olabilir ki? Yoo, sorunum hâlâ devam ediyor, programın simgesine sağ tuşla tıklayınca hiçbir seçenek çıkmıyor. Kayıt defterinde sıkıştırma nasıl yapılıyor ve bu ne işe yarıyor? Yok ya zaten yeni kullanıcı hesabı açmak formatla aynı şeye denk geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raptak -- 27 Aralık 2014; 20:54:15 >
  • yavaş ol bu ne böyle yaw uzay mekiği mi inşaa ediyorsun ayrıca sistem düzenleme yazılımı olmasının yada olmamasının bir anlamı yok sistem mechanic yazılımının. bu arada kullandığın yazılımların daha ne yaptığını bildiğini pek sanmıyorum kulaktan dolma bilgiler ile kurmuş geçmişsin Windows 7,8,10 bu işletim sistemlerinde normal şartlarda bu tarz programlara gerek yok. görünen sistemini formatlamak zorundasın dediklerimi yaptıysa başka bir çözümü yok ve sistem mechanic lisanlı kullanıcı değil ise bir daha kurma çünkü yazılımı yönetemiyorsun.
  • black_flood kullanıcısına yanıt
    Yahu arkadaş sen ne saçmalıyorsun? Ne uzay mekiği ne inşaa etmesi ne yavaş olması? Nasıl sistem düzenleme yazılımı olmasının ya da olmamasının bir anlamı yok, System Mechanic yazılımının? Bir sistem düzenleme yazılımı sistemde bir sorun çıkarıyorsa bal gibi de o yazılımın sistem düzenleme yazılımı olması ya da olmamasının anlamı vardır hem de çoktur. Ne alaka? Sen benim neyi ne kadar bildiğimi ne biliyorsun ki konuşuyorsun? "Kulaktan dolma bilgiler ile kurmuş geçmişsin" ne demek ya? Bak bakalım orada kulaktan dolma bilgiyle kurulmuş bir program var mı? System Mechanic Professional, Advanced System Care gibi bilgisayar bakım programıdır, tam olarak ne yaptığını bilmiyorum ama öyle, Malwarebytes Anti-Malware ise adı üzerinde, malware dosyalarını silmeye yaran programdır. Yine aynı şekilde Media Player Codec Pack de kodek paketidir yani bu programların ne işe yaradığını bilmek için bilgisayar mühendisi olmaya gerek yok, aynştayn. Sen ne saçmaladığını sanıyorsun? Ne alaka? Windows 7 olsun, 8 olsun bütün Windows sürümleri bakıma ihtiyaç duyar, bunu neye dayanarak söylüyorum peki? Bildiğimden değil, tamamen ezbere konuşuyorum çünkü bildiğime göre Windows zaman geçtikçe şişen bir işletim sistemi, bir Linux veya Mac OS gibi değil. İleride format atacağım zaten de şimdilik bir çözüm arıyorum, sadece. System Mechanic Professional, adı üzerinde "Professional." Crack'li olarak kullanıyordum, hatırladığım kadarıyla ve programı yönetmekten kastın ne?




  • sen bildiğin için zaten bu haldesin ve halen bildiğini idda ederek bilgili görünümünden asla vaz geçme derim bu kafayla daha iyi yol alabileceksindir.
  • black_flood kullanıcısına yanıt
    Yav he he. Yürü git arkadaşım ya senin gibi çoluk çocukla mı uğraşıcam? Konu açtığına bin pişman ediyorsunuz insanı. Eğer ben bu hâldeysem sen ne hâldesindir, kimbilir. Ben burda ne bir şey bildiğimi iddia ettim, ne de senin bilmediğini ama sen bu kadar basit şeyleri bilmediğimi iddia ederek asıl sen bildiğini iddia ederek bilgili görünümündesin. Ben daha önceden bir şey bildiğimi iddia etmedim ki hâlen bildiğimi iddia ederek bilgili görünümümden vazgeçmeyeyim. Merak etme, senin kafandan çok daha yol katettirir bana, benim kafam.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.