Şimdi Ara

KARARSIZIM SİROCCOMU LUNA MI?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 14 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 22
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 7 saat 28 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • y.e.c. (3 mesaj) _ZuMaZuM_ (2 mesaj) BL@DE (1 mesaj) glumerna (1 mesaj) gumuscu (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Cep telefonu tavsiyeleri >> KARARSIZIM SİROCCOMU LUNA MI?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1222 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar bu ara bi tlf alıcam ve dahada değişmemek üzere uzun bi süre.. daha önce samsung u600 aldım arızalı cıkdı verdim geri gene nokiaya dönücem iki tel arasında kararsız kaldım artıları eksileri nelerdir kullanan arkadaslar yorumlarını yazarsa sevinirm.. Bu arada Ereyon nasıl bi sitedir güvenilirmi Daha önce alışveriş yapan arkadaslardan bilgi bekliyorum.. saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi y.e.c. -- 10 Eylül 2007; 2:36:47 >



    |
    |
  • Yarbay
    3611 Mesaj
    Bencee 8800 GoLD Serisinden Al Altın Telefon Kuyumcuya Satarsın Para Etsin
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Azad__Arda

    Bencee 8800 GoLD Serisinden Al Altın Telefon Kuyumcuya Satarsın Para Etsin



    bu tel cumhurıyet altınımı yoksa 24 ayar altınlamı kaplı
    |
    |
  • Yüzbaşı
    596 Mesaj
    ben tabiki luna derim daha kibar ve daha şık
    |
    |
  • Çavuş
    49 Mesaj
    siroccoyu düsünme bence luna çok güzel..
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    29604 Mesaj
    Luna hem daha yeni bir model. Hem bir çok kişiye göre siroccoya göre daha şık
    |
    |
  • Yüzbaşı
    748 Mesaj
    bence gümüş sirocco süper karizması var ama eskidi biraz istersen lunada olabilir
    |
    |
  • Binbaşı
    1222 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    bende lunaya yakındım saolun arkadaslar.. ama ereyon hakkında bilgi alamadım henuz guvenilir bi sitemidir acaba..
    |
    |
  • Yarbay
    2733 Mesaj
    luna derim
    |
    |
  • Yarbay
    44903 Mesaj
    Kardeşim işine karışmam ve yanlış anlşaşılmak istemem ama bence:
    Sadece para isrtafı!...
    |
    |
  • Binbaşı
    1497 Mesaj
    LUNA !!! (BİRDEN TEREYAĞI AKLIMA GELDİ BÖÖLE Bİ TEREYAĞI WARDI)
    |
    |
  • Binbaşı
    1222 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    para israfında haklısın ama şölede bişi var artıık sadece görüntüsü olan bi tel istiyorum ve 4 5 sene daha tel almıcam özellik kullanan biri değilim sağlam ve şık olması tercihim bilmiyorum vicdan azabı duydurtma bana şimdi
    |
    |
  • Yarbay
    2988 Mesaj
    luna deyil sana al
    |
    |
  • Binbaşı
    1128 Mesaj
    sirocco nun zamanı geçti luna al
    |
    |
  • Binbaşı
    1669 Mesaj
    luna daha karizmatik
    |
    |
  • Er
    13 Mesaj
    arkadaslar sirocco (siyah ve gold )ve iphone ile ilgileniyorsaniz yardimci olabilirim
    http://amerikadan.urun.sitemynet.com/hasan/id3.htm
    |
    |
  • Teğmen
    141 Mesaj
    Ereyon çok güvenilir bi site yani ben yanlışlarını görmedim bilgisayar parçası aldım o siteden kardeş ben sirocco siyah hemde sim siyah al derim onun karizması çok ayrı ama özelliklerini iyi oku mesala hafıza kartı yok bu aletin 125 mb sabit hafıza var kamera svg çok farklı bişey 2 mp denk geliyomuş kamerası karar senin ben sim siyah 8800 diyorum.
    |
    |
  • Binbaşı
    1971 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: candanemre

    Arkadaşlar bu ara bi tlf alıcam ve dahada değişmemek üzere uzun bi süre.. daha önce samsung u600 aldım arızalı cıkdı verdim geri gene nokiaya dönücem iki tel arasında kararsız kaldım artıları eksileri nelerdir kullanan arkadaslar yorumlarını yazarsa sevinirm.. Bu arada Ereyon nasıl bi sitedir güvenilirmi Daha önce alışveriş yapan arkadaslardan bilgi bekliyorum.. saygılar..

    iyi yapmışsın sams. para etmez bir tel, karizma dersen sirocco tabiki lunada güzel
    |
    |
  • Yarbay
    2013 Mesaj
    Luna
    |
    |
  • Binbaşı
    1838 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: (@yberk)

    sirocco nun zamanı geçti luna al

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
kripto para haberleri
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,719
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.