DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
..:: KARAR VERİLDİ HONDA CİVİC 1.5 .GÖRÜŞLER ? ::..
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
32
Cevap
0
Favori
19.762
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> ..:: KARAR VERİLDİ HONDA CİVİC 1.5 .GÖRÜŞLER ? ::..
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      390 Mesaj
      11 Mart 2008 21:30:01
      Marka Honda
      Model Civic 1.5
      Km 210000
      Yıl 1990
      Motor Hacmi 1301 – 1600 cm3 arası
      Motor Gücü / Beygir 101 - 200 arası
      Renk Siyah
      Vites Manuel
      Kasa Tipi Hatchback 3 kapı
      Yakıt Tipi Benzinli


      araç siyah temiz durumda

      Arkadaşlar 5000ytl ye bu araca anlaştım. nasipse alıcam.
      Son görüşler sizden.



      _____________________________

    • Binbaşı
      1057 Mesaj
      11 Mart 2008 22:06:15
      hayırlı uğurlu olsun resim de eklerseniz güzel olur iyi bir araçtır honda civic


      _____________________________

    • Binbaşı
      1707 Mesaj
      11 Mart 2008 22:12:55
      Civic yıllardır üretimde olan bir model ve hondanın direği konumunda. Bendede 97 civic var ve ben çok memnunum. Bir arkadaşta 93 vardı oda memnundu. MEmnun kalırsın.


      _____________________________

      Paran yoksa japon, paran varsa alman...
    • Yarbay
      5647 Mesaj
      11 Mart 2008 22:15:18
      hayırlı olsun çok güzel bir araç memnun kalacağınızdan eminim


      _____________________________

      G.S
    • Binbaşı
      1979 Mesaj
      11 Mart 2008 22:28:10
      Temiz değilse çok para harcatır,çok da iyidir aslında..


      _____________________________

    • Yarbay
      6330 Mesaj
      11 Mart 2008 23:29:18
      kasası önemli,sağlam durumdaysa hayırlı uğurlu olsun


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      526 Mesaj
      12 Mart 2008 12:45:38
      kayınpedere aldırmıştım bir zamanlar 2 sene kadar binmişti, süper bir araçtır tüketimi iyidir performansı kasa hafif olduğu için süperdir 90 HP nede olsa, motor 1400 dür 1500 değil 1396 cc, çift karbüratörlüdür ayarlarını iyi tutturmak lazım, bizdeki 91 model idi elektrikli sunroofu falan vardı, dıştan küçük görünmesine rağmen içi çok geniştir, süspansiyonu serttir biraz ve yere çok yakındır dikkat etmek lazım.


      _____________________________

    • Teğmen
      149 Mesaj
      12 Mart 2008 13:02:35
      son sahibi olacağın bir araç için bol şans kötü bir tercih


      _____________________________

      Hatalar bakiredir sebastian . ikincisi zevke girer ..!
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Mart 2008 13:23:36
      son sahibi olmazsın nispeten iyi,sorunsuz bi araçtır.fazla sorun çıkartabilecek elektronik donanımı falan da yoktur zaten.yalnız gücü 90 hp diye hatırlıyorum yanlışsam düzeltin..


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      526 Mesaj
      12 Mart 2008 13:27:29
      90 hp doğrudur, 150 binde iken restore katkısı koymuştuk inanılmaz farketmişti, tavsiye ederim


      _____________________________

    • Binbaşı
      1303 Mesaj
      12 Mart 2008 14:39:54
      harika bir tercih bence o paraya daha iyisini zor bulursun...ayrıca parçalarıda sanayide uygun fiyatlara bulunabiliyor...hayırlı olsun...


      _____________________________

    • Binbaşı
      1231 Mesaj
      12 Mart 2008 14:43:24
      Bir yakınım geçen sene 90 model civic aldı ve gerçekten çok memnun.Umarım sizde memnun kalırsınız hayırlı uğurlu olsun...


      _____________________________

      PSN: batuberlin60
    • Yüzbaşı
      390 Mesaj
      12 Mart 2008 20:48:29
      arkadaşlar gerçekten temiz araba resimlerini vereyim tabi alın.
      kasa tabi 90model araç için normal. bende 90hp diye biliyorum direk kapyaladm o yüzden warkadaş yanlış yazmıştır.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brtana -- 16 Mart 2008; 21:21:08 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      469 Mesaj
      12 Mart 2008 21:11:37
      90 model araba alacaksan zaten ya merso alacan ya da capon. 5000ytl ye alinabilecek en kral araclardan biri. Ben olsam ben de ya honda alirdim ya da toyota iyi tercih gule gule kullan


      _____________________________

    • Teğmen
      135 Mesaj
      12 Mart 2008 21:31:59
      kankim hayırlı olsun. ne zaman gidiyoruz almaya ? :)


      _____________________________

      lenovo Y510P, SONY 37ex500,Samsung 40ES6340,logitech z2300
      Golf 1.4 TSI 2015 highline
      Söz senettir...
    • Yüzbaşı
      390 Mesaj
      13 Mart 2008 00:17:08
      hadi arkadaşlar yardımcı olun


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      942 Mesaj
      13 Mart 2008 09:02:46
      90 model toros parasına civice biniyorsun iyi etmişsin kardeş sadece 2. el satış ve parça fiyatları açısından dezavantajlı görünsede sonuçta sen buna bineceksin. o fiyata başka binilcek iyi araba bulamazsın torosa şahine binmekten iyidir. Ben 91 model honda ile 2002 model cilonun çarpıştığı bi kazaya şahit oldum clio haşat oldu.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      390 Mesaj
      13 Mart 2008 13:59:43
      bende oyle düşünüyorum bu paraya 90-92 doğan alıo millet ama işte araç da honda olunca.

      bir de 1992-93 model şu kasa olanlar war 1000-1500 daha verip bunu mu alsam??
      ayrıca bunlarda lpg de dahil



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brtana -- 16 Mart 2008; 21:21:22 >
      _____________________________

    • Yarbay
      5679 Mesaj
      13 Mart 2008 14:20:32
      o 5 milyarlık olandan bizim karşı komşuda var yaşlı adam, arada ittirerek çalışıyor araba baya külüstür bişi....

      İett ye binerim gene buna binmem diye düşünüyorum bazı bazı görünce..Ne biliyim, utanırım böyle bi arabam olduğunu söylemeye....

      En azından İett ler Citaro klimalı filan acayip konfrolu

      Tabi bahsettiğim araba innaılmaz bakımsız boyası filan berbat, temizse araç ,tabiri caizse bakarsan çiçek gibi olur.

      Bakımlı araba da çirkin olmaz.

      Ama öyle dökük bişiyse, İettye bin daha iyi



      _____________________________

      May The Force Be With You
    • Yüzbaşı
      390 Mesaj
      13 Mart 2008 14:24:31
      yok abi temiz araç tabi az ufak dokkler wardır.
      diğer araca ne diyorsunuz



      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.