Şimdi Ara

Kanuni Seyhan 150c alınır mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53
Cevap
1
Favori
29.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ya arkadaşlar bütün çin motorlarınada bu kadar yüklenmeyin. adamın parası yok alıyor ilk başta verdiği para koyuyor zaten. ben biniyorum beni götürüp getiriyor. asla bi japon motoru gibi olamaz ama şimdi sen yamahanın 125lik sözde sport modeline 8000 tl ver gidip alma çin işi bi 125 lik motor diyorsan orda yanlış yaparsın. paran varsa alırsın yoksa gider alırsın çin işi binersin paşalar gibi. en fazla 150 cc lik motorlar hakkında konusuyorsunuz. çinde duydunuz mu 600 lük motor var şu kadar iyi kötü diye?? çinde üretilip bütün dünyaya ismi değiştirilip satılıyor. kim bilir ne kadar üretiyorlar. kalkıp honda yamaha ne kadar üretiyor bi motoru. kalite konusunda bişey diyemem hepsi benzinli motor sonuçta. fakat seri üretimde işçilik faktörü var kullanılan malzeme var. haksızlık ediyorsunuz çin motoru böyle şöyle diye. honda da bu kadar üretse sorun çıkartır yamahada suzukide. ayrıca hangi çinli motor yarışlarda kullanılıyor reklamı bu kadar cok yapılıyor. büyük japon firmaların giderleri var bu konuda sadece malzeme için değil harcadığı para içinde sattığı motordan alıyor parasını. hiç mi japon motorlarında çin üretimi parçası yok?? dandik demeyelim bu kadar ben haksızlık edildiğini düşünüyorum.




  • ya arkadaşlar bende de vardı kanuni seyhan 125cc 7500 km de sattım. o zamana kadar hiç masraf çıkarmadı desem yeridir sadece km teli koptu onun için gittim servise. matoru çok sıkıştırdım 3 kişi rampalar çıktım. uzun yollar yaptım ( 250-300 km ) koydum benzini gittim hepsi bu. denilen çok doğru ne kadar köfte o kadar ekmek bu fiyatlara falza bişey beklemeyin. tabiki jap10 lar daha sağlam daha iyi karşılaştırması bile yapılamaz ama kanuni yi de yabana atmayalım harkulade işinizi görebilecek bi markadır. şimdi bende seyhab 150cc olandan alacağım. kafamda hiç bir soru işareti yok çünki 125 liğini kullandım sıkıntım olmadı. periyodik bakımlarını aksatmadan 5000 km de bir yaptırırsanız gerçekten üzmez sizi tabi hor da kullanmazsanız. ben 125 lik motorumu çok hor kullandım 7500 km de fazla bi km değil aslında belki ilerde sıkıntı açabilirdi kafama bilemiyorum ama o km ye kadar parasını hak etti. kimseye almasın yada alsın demiyorum. paran varsa jap10 al tabi :)
    grenajlarınız asfalt görmemesi dileğiyle Trabzon dan selamlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halilom

    ya arkadaşlar bende de vardı kanuni seyhan 125cc 7500 km de sattım. o zamana kadar hiç masraf çıkarmadı desem yeridir sadece km teli koptu onun için gittim servise. matoru çok sıkıştırdım 3 kişi rampalar çıktım. uzun yollar yaptım ( 250-300 km ) koydum benzini gittim hepsi bu. denilen çok doğru ne kadar köfte o kadar ekmek bu fiyatlara falza bişey beklemeyin. tabiki jap10 lar daha sağlam daha iyi karşılaştırması bile yapılamaz ama kanuni yi de yabana atmayalım harkulade işinizi görebilecek bi markadır. şimdi bende seyhab 150cc olandan alacağım. kafamda hiç bir soru işareti yok çünki 125 liğini kullandım sıkıntım olmadı. periyodik bakımlarını aksatmadan 5000 km de bir yaptırırsanız gerçekten üzmez sizi tabi hor da kullanmazsanız. ben 125 lik motorumu çok hor kullandım 7500 km de fazla bi km değil aslında belki ilerde sıkıntı açabilirdi kafama bilemiyorum ama o km ye kadar parasını hak etti. kimseye almasın yada alsın demiyorum. paran varsa jap10 al tabi :)
    grenajlarınız asfalt görmemesi dileğiyle Trabzon dan selamlar...


    Bende Seyhan 150 kullanıyorum, şimdilik motor aksamında herhangi bir problem çıkarmadı. 10000 km yi devirdim üstelik. Yalnız arka lastiği tutan civatalar ve saplamaları sorunlu, 3-4 defa kesti, değişmek zorunda kaldım! Sizin yerinizde olsam, yeni çıkan Puma modelinden alırdım. Yakından incelemedim ama Seyhan'a göre oldukça artıları varmış, servisin yalancısıyım. Üstelik 150 cc yine.




  • çin malı kötüdür yolda bırakır sakın haa alma sözlerine kesinlikle katılmıyorum.

    Evet çok kaliteli değil, ama çok kötüde değildir. 2006 mondial scooter kullanıcısıyım şuan 20 bin km e yaklaştı ve motor aksamından dolayı beni hiç üzmedi Tüm gün yollarda, yeri geliyor 50 km yeri geliyor 200 km yapıyor (günlük) yağı yeni olduktan sonra bakımı zamanınıda yapıldıktan sonra (uzun yolda motorun sesi değişse bile) kesinlikle seni yolda bırakmaz... Her sabah motoru çalıştırmadan mutlaka yağ seviyesine bakarım (10 saniye sürmez) çalıştırır çalıştırmaz haydi yallah diyip basmam enaz 2 dk kendi kendine çalışır. Ve maşallah saat gibi halen.

    Ama yok motorun iflahını gevretirsen bağırtıp orasını burasını elletirsen devirsiz hor kullanırsan buna yamahada dayanmaz honda da

    Adam gibi bindikten sonra kimse çin malı kötüdür diyemez.
  • Şu an 2007 model Seyhan 150c kullanıyorum.motorum 17.000 e yaklaştı.evet belki japonla daha uzun seneler gidilebilir yada servis daha az ziyaret edilebilir.Fakat çinliye adam gibi binilip ilgilenildiği zaman inanın pek bir fark olmaz.Hem seyhanda o kadar kötü bir çinli değildir.Kötünün iyisi denilebilir.Katır gibi motor vardır.3 kişi binin rampada banamısın demez.Motorunuz bakımlı olursa YBR bile tokatlarsınız.
  • selam arkadaşlar bende kanuni seyhan 150 aldım ama motoru nasıl üst seviyede yüksek performansa ta açabilirim bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf_türk20
    selam arkadaşlar bende kanuni seyhan 150 aldım ama motoru nasıl üst seviyede yüksek performansa ta açabilirim bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim

    ilk 5000 50 60 km hızı geçme rodaj ileriki zamanlarda çok önemli
  • Evet arkadaşlar 2009 Mart ayında aldığım Kanuni Seyhan 150cc Motorum 22.02.2012 tarihi olan şu an itibariyle hala ilk günkü gibi performansla asfaltı aşındırmaya devam ediyor. Motorum tam tamına 25.000 km'de. Arka ve ön lastikleri halen değiştirmedim. Arka lastik %60 oranında ön lastik %20 oranında yıpranmış durumda seyretmekteyim. Bugüne kadar sarf malzemeleri hariç değişen parçaları; 1 adet buji, 1 adet karbüratör, 1 adet komple debriyaj ve sinyalleri oldu. Birde toplamda 5 kez olmak üzere arka arka teker saplamalarını değiştridim ki onlarda 10'ar liralık 4 adet civatadan ibaretler. Motorum hem maddi olarak hemde konfor olarak asla bahsettiğim problemlerden başka bir sorun çıkarmadı. Çoğu zaman 2 kişi yokuş off-road ve asfalt yol yaptım. Kilometrelerce aldığım zorlu yollar ve iki kişi motoru oldukça zorlamamdan ötürü komple debriyaj ve karbüratörü feda etmek zorunda kaldım. Birde nadir olmakla beraber tanesini 2 lira'ya aldığım bir çift egsoz contasını bizzat kendim değiştim. Motorun geçmişi, şu an ki durumu ve muhtemel geleceğide bundan ibarettir. Her açıdan bilginize...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terminatorm -- 22 Şubat 2012; 15:09:35 >




  • Motorsikletimin son hali...

     Kanuni Seyhan 150c alınır mı?
  • 2. fotoğraf...

     Kanuni Seyhan 150c alınır mı?
  • Vayy, kardeş motor yakıyor, sorunsuz nice yıllara!Bu arada trafikteki gece görünürlüğünü artırma için ışıklandırma süper fikir hem de yakışmış...
  • 3 yıl sonra gelen mesajın, gerçekten fiyat -performans eğilimini düşünmeden tabiri caiz ise "sallayan", hayatında motora binmemiş dostlarımıza öğretici nitelikte olmuş. bakımını düzenli yaparsanız, çin malı motorlar da oldukça tatminkar olabilir. 10 ay ramzey qm 250 kullanmış ve hiçbir sorunla karşılaşmamış biri olarak yazıyorum.

    önyargıdan ziyade deneyime önem veriniz.
  • Seyhan 150 cc, hayatımda gördüğüm en sorunlu araçlardan birisidir. 1 Yıl önce Edremit'ten aldım. Öncelikle belirtmek isterim ki Bayisi ve servisi resmen
    kabadayı ve nezaket yoksunu insanlardan oluşuyor. Merkezlerine bildirdiğim halde değişen hiç bir şey olmadı. Hatta cevap verme gereğini bile duymadılar.

    Motora gelince;
    Haftada 2 kez tamircinin yolunu tutuyorum. Garanti kapsamındaki parçalar için 40 dereden su getirdikleri için özel tamircilere gitmek zorunda kalıyorum.
    Bıktım usandım para vermekten, ona buna ağız eğmekten..

    Başlıca sorunları:

    - Sürekli olarak hava filtresinin olduğu bölümden yağ kaçırıyor ve çözüm bulunamıyor.
    - Sıklıkla zincir atar veya gevşer ses yapar.
    - Çeşitli vidaları sürekli düşer elinizde anahtar ve penseyle gezersiniz.
    - Arka yolcu demirleri çok kolay kırılır sırf bu nedenle 2 kez kaynakçının yolunu tuttum.
    - Ampulleri 2 gün, bilemedin 1 haftadan fazla dayanmaz. Balon gibi sönerler.
    - Ön çamurluk hiç bir darbe almadığı halde yırtılır, zıngır zıngır ses yapar.
    - Aküsü eski model sulu akü olduğundan 2-3 ayda boşalır. Yenisini alırsınız.
    - Sarsıntı olması halinde Sinyal lambaları gevşer ve dökülür. Vidalarını silikon veya benzeri bir madde ile yapıştırmalısınız.
    - 70-80 km çıkarsanız vibrasyon başlar ve doğal masaj yaptırmaya başlarsınız. Bu arada elleriniz uyuştuğundan artık onları hissetmezsiniz.
    - Gösterge ışıkları çok sık bir şekilde patlar.
    - Vites takılma yapar sürekli 4 veya 5. viteste gitmek zorunda kalırsınız.
    - Benzin göstergesi yoktur. km. hesabı benzin dolumu yapmak zorunda kalırsınız.
    - Depo kapağından yakıt kaçırır çözüm bulamazsınız.

    Bütün bunlar şu an için aklıma gelenlerden bazılarıdır. Benden söylemesi takdiri sizlere bırakıyorum.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.