Şimdi Ara

Kanuni Seyhan 150c alınır mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
1
Favori
29.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quasi522

    Motorun ilk bakımı ücretsiz diyor. Kardeşim götürmüş motoru, yağ değiştirmeye nasıl 20 tl alabiliyor bu adamlar? Kafayı oynatacam, "ilk bakım ücretsiz" ne anlama geliyor? Lütfen bilen bir arkadaş açıklasın


    bu seferde yağın fiyatına 20 TL çekiyorlar demek arkadaşlar bu tip servisleri şikayet edin kendi kendinize söylenmenizin hiçbir yararı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quasi522

    Arkadaşlar motorumun ön sağ sinyal lambası yanmadı, daha sonra aynı tarafta sağ arka yanmamaya başladı...problem nedir acaba? Birde sola sinyal aralığı normal seyrinde yanıp sönerken sağa sinyal çok hızlı yanıp sönüyor. yarın servise ön koruma demiri taktırmaya gideceğim. Soracağım nedir diye ama öncesinde sizin önerilerinizi almak istiyorum. saygılar...


    bir musibet bin nasihatten iyidir. almayın dedikçe alıyorsunuz. bunlar daha başlangıç, daha neler gelir başına Allah bilir. birde servisin kötüyse yandın gitti. bu markaların servisleride eğitimsiz, deneyimsiz, soyguncu oluyor genellikle.
  • Model/Marka : Kanuni Seyhan 150-c
    Km: 900 km
    Max Hız: 100 km/saat (10 dk. süresince düz yolda bizzat denedim)
    Aralıksız sürüşüm: 300 Km (Dün saat 16:00 da çıktım gece 11:30 evdeydim. Trabzon-Giresun (140km gidiş 140km geliş+20 km şehir turu)
    Motor performansı: İyi
    Motor durumu: NO PROBLEM
    Sürüş keyfi: Maximum
    Oturak: Harika :)
    Uzun Ve Kısa farlar: Arabadan farkı yok
    Korna: Araba kornası :)
    Sinyaller: Büyüklüğü gayet iyi. Scooterlar gibi ufacık değil :)
    Yakıt tasarrufu: MÜKEMMEL. Dünkü yolculuğumda 23 tl yaktı (Rodajda olmasına rağmen)
    Trabzon-Samsun Arası yol: Tayyip baba sağolsun kaymak gibi ve üstelik çift şerit. Honda 1000 RR'em olsaydı 250 km/saat görmüştü ibrem ki zaten ilerde alacağım nasip olursa.
    İnsanlar: Çok duygu verici. Fındık satanlar,yürüş yapan ve el sallayan çocuklar ve daha nice fotoğraflık görüntüler. Tarifsiz bir duygu...
    Mekan: Gündüz deniz ve güneş arkadaşımdı. Gece karanlığı ise benim yoldaşımdı.

    Daha nice yol hatıram oldu ama onlarda bana kalsın motor dostları :) Şimdi gelinde motora binmeyin. O motor kötü çin malı...o japon malı daha iyi... Benim motorumun Türk malı olduğunu söylüyor yetkilileri bende buna inanıyorum ve almakla çok iyi ettiğimi düşünüyorum. Motorun iyisi kötüsü yoktur sadece bakımsızlık ve dikkatsizlik vardır. Her motorun parçası zamanla işlevini kaybeder ama birisi geç birisi erken. Ne farkeder ki ..? Hız istiyorsanız araba sevdanızdan vazgeçip o dayanıklı dediğiniz 35000 TL verip HONDA SUPER SPORT alacaksınız. Bizim gücümüz şimdilik buna yetiyor :) Sen motora ne kadar iyi bakarsan oda sana iyi bakar. Ferrarisini satan adam belkide haklıydı davranışında. Sevgiyle kalın motor dostları...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terminatorm -- 14 Şubat 2015; 22:22:37 >




  • Eğer bir araç sahibi ufak tefek sorunları halletmek için birşeyler öğrenmiyor çaba sarfetmiyorsa bence o adam iyi etti benden 20 tl almakla. Birdaha ki sefere usulca motorun yağını boşaltır üstten 10 tl'ye aldığın yağı eklersin.Motoru süreceksen ilkönce bütün parçalarını tanıyacaksın arkadaş. Kendi kullanma klavuzunda bile yağını sen değişeceksin yazıyor. Daha birçok şeyi kişinin kendi yapması gerekiyor. Bu şarttır yani. Atın varsa onun sahibi sensindir. Ondan en iyi anlayan yine sensindir yeterki onu iyi tanı.Sonra alet çantan olacak. Sonuçta ata binmiyorsun ki atın bile bir bakımı vardır. Ortalıkta hava atmayla, ahkam kesmeyle, gösteriş yapmayla motor sürüldüğünü ya da motordan anladığını zannetmesin kimse. Sinyal lambası patlamış..! Arkadaş söküp yerine yenisini takacaksın. Yağı eskimiş..! Aç kullanma klavuzunu OKU ! Orda ne zaman ve nasıl değişeceği yazıyor. 10 dakkanı almaz eğer ilk defa yapmıyorsan. Tekeri patladı..! Vuracaksın yamayı. Frenleri eskidi..! Sökeceksin tekeri balatayı yerleştirip kabloları kontrol ettikten sonra takacaksın yenisini. Aküsünde bir arıza oldu ya da eskidi..! Alacaksın yeni akünü söküp takacaksın. Bunları yapmak istemiyorsan ya motoruna binmeyeceksin ya da bindiğin zaman kurbanlık koyun gibi kim kaça tutturursa kuzu kuzu vereceksin. Gidip firmaya şikayet edersen senin sorunun çözülene kadar apışıp kalırsın. Bu işlerle uğraşa uğraşa zaten bende derman kalmadı. Oralarda harcadığım zamanı bu işleri öğrenmeye verseydim belkide hiçbir sorunum kalmayacaktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terminatorm -- 14 Şubat 2015; 22:21:26 >




  • dostum amma dertlenmişsin motosiklet gezisinden girmişsin polislerle devam etmişsin olayı siyasilerle bitirmişsin yeni motosikletlerin hepsi güzel gider daha motosikletin 900 km de. motosikletlerde ilk 10.000 km yi yaptıktan sonra tecrübeler paylaşılır. motosikleti her seferinde ufacık şeylerde bile servise götürmeye bende karşıyım, ufak tefek tamiratları öğrenmeli herkez böylelikle paramız cebimizde kalır, servislerdende güzel yaparsınız. yağ değişimi dediğin gibi her motosiklet sahibinin rahatlıkla yapabileceği birşey alttan tıpayı sök yağı boşalt tıpayı tak üstten doldur 3-5 dakika rolantide çalıştır. fakat bazı firmalar bakımlarını servislerinde yaptırmadığında aracını garanti dışında bırakabiliyorlar, o yüzden mecburiyetten ilk 2 yıl servislere gidiyor çoğu kişi. yağ değişimi, hava filtresi, yağ filtresi, fren teli, gaz teli, kilometre teli gibi şeyler herkesin yapabileceği işlerdir.




  • 10.000 km yapana kadar bütün motorlar hemen hemen aynı arızaları verir. Motor çok dayanıklı dahi olsa 10.000 km içerisinde kullandığın araziye göre birçok sorunla karşılaşılır. Filtreleri değişirsin bujiyi yenilersin motora supap ayarı yaptırsın supap değiştirisin çamurluk düşer ayna kırılır yani motorun 10.000 km sonunda bütün parçaları vidasına kadar herşeyinden arıza verebilir. Çünkü motor artık normal işleyişini çoktan atlatmıştır. Bütün parçalar titreşimden, rüzgardan,beklemekten, aşınmadan v.s sebeplerden dolayı ister istemez kul yapısı olduğu için arıza verecektir. Eğer paylaşılacak birşey varsa oda aynı motoru uzun sene kullanan yada aynı motora sahip olan kişilerin kendi aralarında teknik(mekanik,motor v.s) ve servis işlemleri hakkında birbiyle merak ettiklerini paylaşmasıdır bütün olay budur bence. ben burada kendi motorumun bütün aksamı hakkında bilgi verecek olsam tespit ettiğim birçok şey var ve onları buraya yassam altından kalkamam ki zaten bütün motorların özellikleri aslında birbirine çok benzer. birisi üstün elektronik aksam, dayanıklı malzeme kullanır fakat diğerinin birçok aksamında elektroniğe yer verilmemiş ve biraz daha kalitesiz malzeme kullanılmıştır. mesela abs, su soğutma, elektronik ateşleme ,tasarruflu elektronik yakıt sistemi gibi üstün özelliklere sahip olan motor var birde diğerleri var. İkisininde elektronik sistemleri hariç temelinde yatan sistemler aynıdır. Farklı olan sadece motorun dizaynı, parçaların yapısal özellikleri(motorun hacmi,silindir sayısı,dişlilerin çapı) ve en önemlisi parçaların yerleri :) Konu konuyu açıyor en iyisi ben bir çay molası veriyim :)))




  • bence yanlış düşünüyorsun, kaliteli motosiklette bu söylediklerin 10.000 km de gerçekleşmez kaliteli motosiklette söylediklerin 50.000 km civarında olabilecek şeyler. en fazla subap ayarı gerekir şu anda benim motosikletim 35.000 km de sadece yağını ve filtresini değiştirdim, subap ayarı daha yaptırmadım. problemsiz kullanmaya devam ediyorum.
  • fatihaxb kaymak gibi yolda honda 1000rr olsaydı 250 görürdüm demişsin bu demek oluyor ki daha evel 150km geçmemişsin
  • Nasıl bu sonuca vardın anlamadım ama ben otomobille 160 gördüm. Ama o otomobildi. Bu yüzden dediğin doğru hiç 150 görmedim motor üstünde ama buda son model sport hondam olsa ibreyi sona vurdurmayacağım anlamı gelmez. Önemli olan araca yüksek hızlarda en iyi sahip olabilmektir. Özellikle virajlarda. Frenlerin ve debriyajın çok iyi ve dikkatli kullanılması gerekir yuksek hızlarda aksi takdirde birçok tip kaza kaçınılmazdır. Mesela 6 ile yokuşta son ayar gazlarken birden yanlışlıkla 5 e atarsan hayatının hatasını yaptın demektir. Direkt taklayı basarsın hemde en az 200 metre :)))) Bu en basit hata daha. Mesela hızla gidiyorsun küçük 45 derecelik viraja geldin eğer burada gözlerini iyi açmassan,fren kontrolünü bilmessen, anında motorun sesine göre vitesi düşürmessen olacak şudur virajı doğru açıyla ve doğru yerden alamassın ve sonrada ne yaparsan yap bu hatayı düzeltemessin. Bu yüzden motor kullanmak gerçekten tehlikelidir. Motorda 2-3 kat daha fazla dikkat gerekir. Ustalık burdadır. Düz yolda ilkokul çocuklarıda hız yapar :)))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terminatorm -- 14 Şubat 2015; 22:27:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihaxb

    Nasıl bu sonuca vardın anlamadım ama ben otomobille 160 gördüm. Ama o otomobildi. Bu yüzden dediğin doğru hiç 150 görmedim motor üstünde ama buda son model sport hondam olsa ibreyi sona vurdurmayacağım anlamı gelmez. %99 ihtimalle hafif virajlı uzun ve düz bir yolda o motorun varya hızdan dolayı devrini geçirir ve o zincire temas eden çarkını adeta boşa döndürürüm :))):)):) Tabi motor kullanmak bu değildir orası ayrı mesele. Önemli olan araca yüksek hızlarda en iyi sahip olabilmektir. Özellikle virajlarda. Frenlerin ve debriyajın çok iyi ve dikkatli kullanılması gerekir yuksek hızlarda aksi takdirde birçok tip kaza kaçınılmazdır. Mesela 6 ile yokuşta son ayar gazlarken birden yanlışlıkla 5 e atarsan hayatının hatasını yaptın demektir. Direkt taklayı basarsın hemde en az 200 metre :)))) Bu en basit hata daha. Mesela hızla gidiyorsun küçük 45 derecelik viraja geldin eğer burada gözlerini iyi açmassan,fren kontrolünü bilmessen, anında motorun sesine göre vitesi düşürmessen olacak şudur viracı doğru açıyla ve doğru yerden alamassın ve sonrada ne yaparsan yap bu hatayı düzeltemessin. Bu yüzden motor kullanmak gerçekten tehlikelidir. Motorda 2-3 kat daha fazla dikkat gerekir. Ustalık burdadır. Düz yolda ilkokul çocuklarıda hız yapar :)))


    motosikletin daha 900 km deyken bu hızlara çıkmayı deneme bence, ileride motor arızaları sık sık olabilir.




  • zaten çıkmıyorum ki. bi kaç defa denedim o kadar :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihaxb

    10.000 km yapana kadar bütün motorlar hemen hemen aynı arızaları verir. Motor çok dayanıklı dahi olsa 10.000 km içerisinde kullandığın araziye göre birçok sorunla karşılaşılır. Filtreleri değişirsin bujiyi yenilersin motora supap ayarı yaptırsın supap değiştirisin çamurluk düşer ayna kırılır yani motorun 10.000 km sonunda bütün parçaları vidasına kadar herşeyinden arıza verebilir. Çünkü motor artık normal işleyişini çoktan atlatmıştır. Bütün parçalar titreşimden, rüzgardan,beklemekten, aşınmadan v.s sebeplerden dolayı ister istemez kul yapısı olduğu için arıza verecektir. Eğer paylaşılacak birşey varsa oda aynı motoru uzun sene kullanan yada aynı motora sahip olan kişilerin kendi aralarında teknik(mekanik,motor v.s) ve servis işlemleri hakkında birbiyle merak ettiklerini paylaşmasıdır bütün olay budur bence. ben burada kendi motorumun bütün aksamı hakkında bilgi verecek olsam tespit ettiğim birçok şey var ve onları buraya yassam altından kalkamam ki zaten bütün motorların özellikleri aslında birbirine çok benzer. birisi üstün elektronik aksam, dayanıklı malzeme kullanır fakat diğerinin birçok aksamında elektroniğe yer verilmemiş ve biraz daha kalitesiz malzeme kullanılmıştır. mesela abs, su soğutma, elektronik ateşleme ,tasarruflu elektronik yakıt sistemi gibi üstün özelliklere sahip olan motor var birde diğerleri var. İkisininde elektronik sistemleri hariç temelinde yatan sistemler aynıdır. Farklı olan sadece motorun dizaynı, parçaların yapısal özellikleri(motorun hacmi,silindir sayısı,dişlilerin çapı) ve en önemlisi parçaların yerleri :) Konu konuyu açıyor en iyisi ben bir çay molası veriyim :)))


    Yanlış düşünüyorsun. Kaliteli motosikletler 10.000km'de kolay kolay sorun vermez. Filtre - Buji - Yağ değişimi bir sorun değil; gerekliliktir. Subap değiştirmek, ayna kırılması, motor aksamında sorun meydana gelmesi vb. konular kaliteli makinelerde kolay kolay görülmez! Motosikletleri birbirinden ayıran şey kullanılan malzeme ve işçiliktir daha çok. Mesela senin kullandığın makine de 150cc karburatörlü bir motora sahiptir. Honda CBF150 de 150cc karburatörlü bir motor kullanır. İkisinin elektronik aksamıda hemen hemen aynıdır. Akü - Konjektör - Sarmallar - Farlar - Sinyaller - Göstergeler ve Buji'den oluşan sistemlerdir. Peki neden Honda CBF150, Kanuni Seyhan 150cc'ye göre çok daha sağlam ve performanslıdır?.. Motosikletin üretim aşamasındaki işçiliğinden tutunda; motor aksamında kullanılan malzemelere kadar KALiTE farkı vardır. Sen 10.000km'de çeşitli problemlerle servise 10-15 kere gitmek durumunda kalırsın ama aynı şartlarda aynı seviyelerde kullanılmış bir CBF150 periyodik bakımları dışında kolay kolay servise gitmeyecektir.
    Bahsedilen fark budur...

    Ne olursa olsun, ne kadar ekmek o kadar köfte mantığıyla düşünürsek Kanuni Seyhan 150cc iyi bir tercih. Gönül isterdiki teşekkür ettiğiniz o tayyip amca ona buna para harcamak yerine vergileri düşürerek halkına daha yüksek seviyede bir yaşam sunsaydı.. Sizde belkide aynı bütçeyle Seyhan yerine CBF150'ye biniyor olabilecektiniz..?

    Tekrar hayırlı olsun, kaskınız asfalt görmesin..




  • Bende en başından beri bazı noktalarda senin gibi düşünüyordum ve biliyordum hangi malın ne olduğunu. Fakat dediğin gibi ne kadar ekmek o kadar köfte hesabına yatırdık parayı kanuniye. Kardeş bir defa kaliteli motora binmek için para şarttır. Bunu herkez bilir. Üstelik parçaları sanki uzaydan gelmiş gibi pahalıdır bu meretlerin. Yakıtı makıtı dersen o zaten fazla yakar. 4.140 TL CBF 150'nin fiyatı bu diğer işlemlerle 4500 TL'ye yaklaşır. Benim ki ise 2,715 ve diğer işlemlerle 3000 TL'yi buldu. şimdi 4500-3000=1500 TL. Bu 1500 TL benim motorumun yaklaşık 5 sene garanti dışında kalan masrafları için yeterde artar bile. Bu 1500 TL ile Honda da 5 sene içinde rahat yer bu parayı. Orjinal sarf malzemeleri pahalı hondanın bu yüzden belki çok daha fazla yer :) Parça fiyatlarını henüz karşılaştırmadım ama eminim benimkinin parçalarının iki katı fiyatıdır. Eee ne oldu! Hadi diyelim ikiside 5 yıl içinde aynı masrafı çıkardı. Eee benim CBF yi alırken fazladan verdiğim 1500 TL hava parasımı :) Elin gavurunun cebine parayı koyiyim onlarda bu paralarla teknolojisini geliştirsin yesin içsin keyif sürsün sonra daha üst model çıkarsın daha sonrada bize daha pahalıya patlatsın motorlarını. Tayyip vergileri yüksek tutuyormuş. Çok iyi ediyor aslanım. Vergileri yüksek tutmasın bu seferde millet yabancıların mallarını kullana kullana onların kölesi olsun öylemi. Kardeş bu işte ben yokum. Gerekirse servisleri aşındırırım ama o din düşmanlarına para yedirmem. Ben ilk motorumu seyhan aldım belki 10 yıl sonra Kanuni yada benzer başka bir Türk firması çok daha iyi bir motor üretti kalkar onu alırım. Onlarda motorlarına münasip bir şekilde gerekeni yaparlar. HAYIRLI OLSUN MESAJIN İÇİN TEŞEKKÜRLER. BÜTÜN MOTORSİKLET SÜRÜCÜLERİ İNŞALLAH DAHA AZ KAZA YAPAR.




  • Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmanın, cahilliğin verdiği cesaretle atıp tutmanın güzel bir örneğini görüyorum.

    Herşeyden önce bilgili olmadığımız konularda konuşup rezil olmaktansa öğrenmeye çalışacağız. Kanuni, Türk malı üretim yapmaz. Yani mantığı Honda ile aynıdır. Dışarıdan alır, üstüne eşek gibi kar koyar, "din kardeşlerine" satar!.. Bizim safcana halkımızda Türk malı - markası diyerek gider kanuni alır. Kanuninin motorları has ve has çin malıdır! Verdiğiniz paralar çatır çatır Çin'e gider! Hani şu müslüman kardeşlerimizi katleden çine!!

    Olayı "din düşmanlığı" ekseninde incelemen zaten sığlığın ne raddede olduğunu göstermiş! Merak ediyorum, Honda'nın yada Suzuki'nin ne gibi bir din düşmanlığını gördün? Naptılar, camiilere mi saldırdılar..?

    Anadoludaki insanların beyinlerini nasıl böyle yıkıyorlar, cidden üzülüyorum! Kendi fikrine yada tabiatına uygun görmediği herkese, her konuya ve herşeye "din düşmanı" etiketini yapıştırır olmuş halkımız!? Arkadaşım, altıüstü motosiklet alıyoruz! Dinle ne alakası var bunun?..

    Ama sende haklısın.. Din dışında hiçbir konuda zerre bilgisi olmayan adam napsın; her konuyu aciziyet içinde dine-inanca çekecektir!...

    -----

    Vergiler konusunda da iyice saçmalamışsın! Yerli malında düşürsün vergileri, inan bu halk onada fazla fazla razı!
    Ama yok! Bu insanlar eşek oldukça semer vuran çok olur!.. Daha ne diyeyim!..

    Alın arkadaşım.. Çin malı alın! 6 ay sonra dökülmeye başlayıp 50 ordan 100 ordan derken 2 yılda 1000 lira masraf edince anlayacaksın nasılsa KALiTE neymiş, Honda - Yamaha neden daha pahalıymış!? Sen bu kafayla devam et.. Müstahaktır!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NovariX

    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmanın, cahilliğin verdiği cesaretle atıp tutmanın güzel bir örneğini görüyorum.

    Herşeyden önce bilgili olmadığımız konularda konuşup rezil olmaktansa öğrenmeye çalışacağız. Kanuni, Türk malı üretim yapmaz. Yani mantığı Honda ile aynıdır. Dışarıdan alır, üstüne eşek gibi kar koyar, "din kardeşlerine" satar!.. Bizim safcana halkımızda Türk malı - markası diyerek gider kanuni alır. Kanuninin motorları has ve has çin malıdır! Verdiğiniz paralar çatır çatır Çin'e gider! Hani şu müslüman kardeşlerimizi katleden çine!!

    Olayı "din düşmanlığı" ekseninde incelemen zaten sığlığın ne raddede olduğunu göstermiş! Merak ediyorum, Honda'nın yada Suzuki'nin ne gibi bir din düşmanlığını gördün? Naptılar, camiilere mi saldırdılar..?

    Anadoludaki insanların beyinlerini nasıl böyle yıkıyorlar, cidden üzülüyorum! Kendi fikrine yada tabiatına uygun görmediği herkese, her konuya ve herşeye "din düşmanı" etiketini yapıştırır olmuş halkımız!? Arkadaşım, altıüstü motosiklet alıyoruz! Dinle ne alakası var bunun?..

    Ama sende haklısın.. Din dışında hiçbir konuda zerre bilgisi olmayan adam napsın; her konuyu aciziyet içinde dine-inanca çekecektir!...

    -----

    Vergiler konusunda da iyice saçmalamışsın! Yerli malında düşürsün vergileri, inan bu halk onada fazla fazla razı!
    Ama yok! Bu insanlar eşek oldukça semer vuran çok olur!.. Daha ne diyeyim!..

    Alın arkadaşım.. Çin malı alın! 6 ay sonra dökülmeye başlayıp 50 ordan 100 ordan derken 2 yılda 1000 lira masraf edince anlayacaksın nasılsa KALiTE neymiş, Honda - Yamaha neden daha pahalıymış!? Sen bu kafayla devam et.. Müstahaktır!




    kesinlikle katılıyorum....halkımız saf kimse kusura bakmasın...Türkiyede yüzde 100 yerli motor ve otomobil üretilmiyor...Mesela şu Bmc yi bilirsiniz...yıllardır yüzde 100 yerli diye millete efekt verir...halbuki bmc araçlarının motor blokları ile elektroniği İngiltereden gelir...zaten yerli dedikleri BMC nin açılımı British Motor Company dir...Renault u hiç söyletmeyin bile....böyle uyutur dururlar...biz mi ne yapmalıyız....kardeşim yerli değil kaliteli ithal almalıyız...olay bu.....




  • bir zamanlar ülkemizde otomobilde motosiklette üretiliyordu, sağolsun siyasetçilerimiz öyle vergi politikaları uyguladılarki bu maliyetlerle dışarıdan gelen mallarla rekabet edemez olduk. olan her sektördeki imalatçılara oldu, gazamız mübarek olsun üretim sektörümüz hemen hemen tamamen durdu, şimdi zil takıp oynasınlar müslüman geçinen siyasetçilerimiz.
  • bendende ilk bakım için 25 lira aldılar.bakım ücretsizmiş sadece tağın parasını veriyormusuz.yağın iyisimi olsun diğerimi dedi bende shel'i sectim 25 lira aldı.siz 20 diyorsunuz 5 lira itmişler ozaman :D
  • Millet boşa konuşuyor değilmi zaten..ne kadar söylesekte boşş...5 liralık Grenajına aldanıp alıyorsunuz sonra öyleydi böyleydi biz Yamahanın Hondanın reklamcısımıyız zaten değilmi Müstehak size...!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cnr95 -- 20 Eylül 2009; 0:41:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cnr95

    Millet boşa konuşuyor değilmi zaten..ne kadar söylesekte boşş...5 liralık Grenajına aldanıp alıyorsunuz sonra öyleydi böyleydi biz Yamahanın Hondanın reklamcısımıyız zaten değilmi Müstehak size...!


    neyin ney olduğunu bizde biliyoruz insanlar bütcesine göre almak zorunda asıl sana müstahak
  • ewet bence cin malına karşıyım hepsi dandik 1 sene olmadan bozuluyor o motorlar arkadaşta vardı oradan biliyorum git bence de en iyisinden al
    HONDA CBF125 iyi
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.