Şimdi Ara

Kanal İstanbul'a yapılacak ilk köprünün detayları açıklandı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
1
Favori
5.529
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hollowman_

    Montröye alternatif boğazın olmadığı için boğazdan geçme şu kanaldan geç diyemiyorsun. Kanal istanbul açılırsa, güvenlik sebebiyle boğaz geçişlerini kapattım diyebilirsin. geçenden de paranı alırsın.

    Bok kapatırsın.   Savaş çıkartmak istiyorsan başka tabii.


    Hayallerde yaşamaya devam et sen.

  • kazuya58 kullanıcısına yanıt
    2006 dogumlu ergen mi yazmis diye baktim, uyelik 2006’mis garip 😭😭

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Al sana yeni trafik nedeni

  • Kaşınmaya doymayan bir milletiz! Bu köprülerden bedava mı geçilecek sanıyorsunuz AK sakallılar?

  • Parti sayesinde olamayacağı yerlere gelen alamayacak işleri alan para sevici tayfa işi araştırmadan sırf karşı gelindiği için onay veriyorlar hayatta tek derdi para olan omurgasızlar geçim sıkıntısı çekenlerin üzerinden yararlanmaya devam edecek, sade vatandaşta seçenek yok deyip oy vermeye devam edecek, bir şeyleri değiştirmeye korkar vaziyete getirdiler insanları sorgulasan suç hak arasan suç garip bir dönemdeyiz..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: berden

    Ya arkadaşlar ikide bir kanal İstanbul konuları açmayın. Bu projeyi YA-PA-MAZ-LAR.
    Anlayın artık, sadece gündem değiştirmek istiyorlar. Bu proje için ne paraları ne de zamanları var.

    Parayi Biden verirse bal gibi yaparlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle mantık dışı değil. Proje biterse çevresinde bi rant alanı oluşturacak. Ülkenin kaynakları bu projeye akacak, ülke kaybedecek ama bireysel olarak bazıları çok kazanacak. Rant ekonomisi ekonomimizi bitirecek, bizi bitirenler de biz bitince bizden kazandıkları ile başka ülkelere taşınıp orda bu rantın sefasını sürerler artık

  • Köprü bayağı geniş güneyde ana ulaşım buradan gerçekleşecek büyük ihtimal. Ben beğendim İstanbul’a da bu yakışırdı. Hayırlı ve uğurlu olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel olacak, çatır çatır yapılacak inşallah.

  • kaç milyon kişi sözü verildi. eller cebe millet. daha az makarna ekmek yiyin. doyurmanız gereken şirketler var. daha çok çalışın köleler. pis köleler.

  • Haklısın panpa, muhalefetin azıcıkta olsa doğru birşey düşündüğünü söylemem tam ergen işi, muhalefetin hiçbir koşul altında doğru birşey yapmayacağı gün gibi ortada. Kendinizi bukadar iyi tanımanız takdire şayan.

  • hükümetin, halkın iradesine karşı çıkarak zorlama ile yaptığı rant ve araplaşma projesinin adıdır kanal istanbul.o kadar araplarla içiçe yaşmak isteyen buyursun gitsin arap ülkelerine.ülkeyi araplaştımak ne demek?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: asıkk

    Türk halkı kazmanın ilk vurulacağı yere gidip bu biz bunu istemiyoruz bize bir yararı yok diye eylemini yapıp projeyi iptal ettirecek gücü bulamıyorsa artık Türkiye'de milliyetçilik ölmüş ülke diye bir şey kalmamıştır. Tüm İstanbul işine ara verip burada toplanması çok mu zor.
    Gidip eylem yapanların hapse atılmayacağı garantisi ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Koy 30 TL ücreti de ohhh paraya para demez devlet. Bak bakalım trafik kalıyor mu orada :))

  • Paralı olursa hiç bir anlamı kalmaz bedava olacak yoksa orayı yıkarlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o değilde dikkat ettiniz mi 128 milyar dolar büyük para yani şu köprüleri falan o paraya yapıp üstüneü para tasarruf ediyorsunuz :/

  • Vatana millete hayırlı olsun gerçek anlamda çöküşümüzün ilk temelleri bunlar. Emeği geçen herkesin eline sağlık

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bedava olacaksa köprünün yeri çok doğru yerde. Şu an için bu bölgenin trafiğini inanılmaz rahatlatır. Ama kanal işi boş iş. Gemilerin geçiş parası ile kaç yılda maliyeti çıkaracağının araştırması bile ortaya koyulmadı. Bu verileri çıkarmadan projeye başlamak sadece rant için. Boğazdan geçen gemi sayısı her sene düşüyor. Düşmesinin en büyük sebebi gemilerin büyümesi. Peki büyük tankerler geçemedikten sonra kanal zaten parasını çıkaramıyacak. Peki kanal kime yarayacak tabii ki arsa sahiplerine ve mütahhitlerle anlaşma yapan siyasilere. Halk bundan ne kazanacak?Binlerce insan çalışacak ,

    fabrikalar malzeme üretecek v.b. Fakat projenin yükü geriye kalan milyonlara binecek maalesef. Halk bunu ödemek için daha fazla ötv daha fazla fatura ödeyecek. Sonunda ne olacak ekonomik olarak şahlanmamı olacak o da yok maalesef. Cebini dolduranlar yine aynı sermaye sahipleri olacak.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: en1gma

    Çanakkale boğazından montrö ile geçebilen gemi kanaldan montrö olmadan geçecek diye bir saçmalığa inandığını söyleme bana

    Para öderler çünkü boğazdaki olumsuz hava koşulları yüzünden kimse riske girmek istemeyecektir


    Kanalla ilgili eleştirilmesi ve sonuna kadar karşı çıkılması gereken şey oraya şehir kurulması.o parayla istanbulu baştan imar edersin

    Tam bir saçmalık.



    Alıntıları Göster

    Azicik kar etmek için neler yapılıyor gemiler.


    Bogazdan yilda 40 bin gemi geciyor. Kaza sayisi yilda ortalama 22. Ki bunun ne kadar hava kosulu ne kadar teknik ariza o da var. Ayni gemi teknik ariza yuzunden kanalda da kaza yapabilir.

    Yuzde 0.055 ihtimal kaza olabilir diye para odeyip gececekler oyle mi? Bogaz dusundugunuz ya da dusundurttukleri kadar tehlikeli degil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.