Şimdi Ara

KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
546
Cevap
15
Favori
22.150
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt

    Hiç vatandaş yararına çalışanını gördünüzmü hepsi KAR amaçı yapan kuruluşlar adına karar çıkarıyor bu düzen değişmedikce hep bu firmalar KAR yapacaktır.

  • SupervisorFatih kullanıcısına yanıt
    Maalesef :(

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam.


    Başvurunuz reddedilmiş, ancak reddedilme sebebi daha çok istenilen tutara itiraz ediyormuşsunuz gibi gözüktüğü için gibi duruyor. Kamu Denetçiliği Kurumu kurumların iç işleyişlerine karışmadığı gibi, yalnızca BTK açısından durum değerlendirmesi yapıyor.


    Başvurunuz içerisinde BTK dan aldığınız yanıt var ise, işletmeciden aldığınız yanıt var ise, bu durumda itirazınız sadece BTK dan alınan yanıta itiraz üzerine olmalı. Özel şirketlerin (her ne kadar üzerinde devlet yüzdesi olsa bile) işleyişlerine Kamu Denetçiliği Kurumu karışmıyor. Çünkü Kamu Denetçiliği sadece devlet kurumlarının işleyişleri ile alakadar oluyor. Btk dan kaynaklı bir kusur var ise onu gideriyor internet konusunda. Forumumuzda da bu durumun pozitif sonuçlarını sıklıkla gördük,geçmiş mesajlardan da okuyabilirsiniz.


    Yeni bir başvuru oluşturarak ilgili karara itiraz edebilirsiniz. İtirazınızda özel şirketin size ilettiği tutardan vs bahsetmeyin. Sadece FTTH talebinizin olduğunu, BTK dan aldığınız yanıtın ekte olduğunu ve bir faaliyet göremediğinizi, BTK dan konu hakkında bilgi alınmasını ve mağduriyetlerin giderilmesini ve taleplerin yerine getirilmesini arz ettiğinizi yazabilirsiniz.



    Ülkemizdeki hukuk dilinde maalesef bazı eklediğimiz fazlaca bilgiler başvurularımızın sonucunu doğrudan etkiliyor. Bu sebeple taleplerimiz daima çok sade ve çok yalın, yalnızca birkaç cümle veya en fazla birkaç paragraf olmalı.


    İtirazınızı yapın hocam, bakalım ne sonuç çıkacak.


    Not: İlgili tutara itiraz etmek için farklı bakanlıkların farklı kanunları devreye giriyor, çok karmaşık bir süreç o. Çünkü üzerinde devlet yüzdesi olsa bile Telekom özel şirket. Özel proje kapsamındaki masrafına KDK karışmaz yani demek istediğim bu esasen. Ancak ilgili tutarda bir yanlışlık tespit edersiniz bununla ilgili BTK ya ardından KDK ya başvurabiliyorsunuz. Yani BTK ya her adımda başvurmanız gerekiyor KDK öncesi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 17 Şubat 2023; 17:40:48 >




  • By_Alesia B kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam bilgi için.

  • Merhaba,


    6 Şubat 2023 Tarihinde bende binamda herhangi bir altyapı şebeke olmaması dolayısıyla Kamu Denetçiliğine Türk Telekom hakkında başvuruda bulundum . Başvuru tarihine kadar birçok resmi kanaldan şikayet/ talep kaydı oluşturmuştum. Aldığım cevapları da dosyaya ekledim. Acaba TBMM e-dilekçe üzerinden de başvuru yapsam daha hızlı yanıt alır mıyım , emin değilim. Süreç hk burayı güncellerim.


    İyi akşamlar,

  • Merhaba. Muhatap kurum bilgisi kısmında "Bilgi Teknolojileri Kurumu" seçmeliydiniz, bunu konuda sıklıkla dile getirdim.Yani ilgili kurum kısmına direkt Türk Telekom yazmıyoruz. Eğer tarif ettiğim şekilde yaptı iseniz sorun yok. BTK dan almış olduğunuz yanıtları da eklediniz mi? (tuketici.btk.gov.tr üzerindeki kayıtlarınızın ekran görüntüleri, size verilen yanıtlar örneğin)


    Eğer bu şekildeyse bir sorun yok. Cevabı da burada paylaşırsanız sevinirim.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba ,

    İlgili Kurum olarak Türk Telekom A.Ş. yazmıştım benim dikkatimden kaçmış olmalı ,fakat tüm cevapları vs eklemiştim. Şu anda sizin dediğiniz şekilde yeni bir başvuru yapmam daha mantıklı olacak sanırım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam selamlar. Bir sorun olmaz umarım, belki kendileri manuel olarak düzeltebilirler. Sizi yönlendireceklerdir.


    Telefon: (312) 465 22 00


    Buradan bilgi alabilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 21 Şubat 2023; 15:31:19 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba,

    Bilmiyorum bu konuyu takip eden uzman bir arkadaş mı var ama ben dün ilgiliyi BTK seçerek aynı konuda başka bir başvuru yapmıştım. Bugün baktığımda önceki başvuru formumu doğru ilgiliyi seçtiğim 2. başvurum ile değiştirmişler. Yani ilk başvurum şu anda doğru bir şekilde değerlendirilecek. 2. başvurumu da kendileri ek evrak olarak düzeltmişler. Aramama gerek kalmadı . Ben de teşekkür mesajı yazdım sistemden. Size de teşekkür ederim. ✋🙂

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Mesajı yeni gördüm bildirim gelmiyor maalesef uygulama dan.

    O zaman btk ya bir tekrar şikayet açayım ardından da bu gelen cevap ile kdk ya tekrar başvuru yapayım diyorum mantıklı olur mu?

    Karar yeni çıktı biraz beklemeli miyim itiraz için?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Rica ederim hocam :)

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam

    Birde benim bölge adsl şimdi ben vdsl talep ediyorum fakat tam olarak nasıl yazmalıyım bilgi verebilir misiniz?

    Cimer ve btk şikayetleri mevcut. Açık kapı üzerinden 300 bin civarında ücret talep edildi bunu ekledim diye kdk red verdi sanırım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt

    Merhaba olur hocam dediğiniz gibi. Beklemenize gerek yok itiraz işlemleri çin.

  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt

    Üstte de belirttiğim gibi KDK nın alanına girmiyor o dediğiniz tutarla ilgili işlemler. KDK ya internet konusunda başvurmanın tek yolu, BTK üzerinden (tuketici.btk.gov.tr) alınan yanıta itiraz şeklinde oluyor.


    Durumunuzu detaylı arz ederseniz, port sıkıntısı sebebiyle yaşadığınız mağduriyeti anlatırsanız kafi olur.


    Örneğin,


    Bölgemde yeterli VDSL port olmadığı için hizmet alamıyorum, BTK ya başvurum sonucu aldığım yanıtlar ektedir gibi bir şey yeterli, altına da mağduriyet hakkında BTK dan bilgi alınmasını talep ederim gibi yazmanız yeterlidir. Açık Kapı dan yaptığınız başvuruları da ekleyebilirsiniz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tamamdır.

    Benim sorun vdsl kutu yok yani eski tip rl santral var bunun için kutu talep ediyorum şeklinde yazsam olur mu?

    Açık kapı ücret istediği için red alırım yine o yüzden sadece btk ya şikayet açıp onu ekleyip devam edeceğim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ediyorum ayrıca

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,


    Rica ederim.


    Kutu vs karıştırmayın hocam. Tek talebiniz şu olmalı, "İkamet adresim şu, adresimde VDSL hizmeti talep ediyorum ancak VDSL port olmadığına dair bilgiler veriliyor, bu bilgiler,verilen yanıtlar ektedir. BTK dan konunun sorulmasını ve tarafınızdan karara bağlanmasını talep ediyorum"


    Yazabilirsiniz.


    Niye böyle yalın yazmalıyım derseniz problemi birkaç cümleyle ifade etmek daha etkili. BTK nın vermiş olduğu yanıta itiraz ettiğinizi de belirtebilirsiniz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tamamdır teşekkür ederim

    BTK ya yazdım bakalım. Cevap gelsin ondan sonra dediğiniz şekilde tekrar kdk ya yazacağım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Bu arada kdk ya yazarken önceki başvuru yu referans vermeli miyim yoksa hiç bahsetmeden yeni bir şikayet mi açmalıyım?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sizin durumunuzda önceki başvuruyu karıştırmayın hocam hiç. Onun konusu farklı bu farklı çünkü. BTK dan açtığınız kayıta işletmeci yanıt verince itiraz edin, en nihayetinde kurum incelemesine düştüğünde size BTK yanıtverecek. Onu ekran görüntüsü yapıp KDK ya yükleyeceksiniz talebinize.


    Rica ederim hocam.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 22 Şubat 2023; 16:56:22 >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.