|
Arkadaşlar, buzdolabı temizliği yaparken üst kısım delinmiş, dolabın havası kaçtı. Zaten alt kısım da buzlanma yapıyordu, tamiri de çok pahalıya mal olurmuş, 11 yıllık buzdolabı. Markası Beko idi, çok da memnun değildim. Çok araştırmaya zamanım yok. Halihazırda kampanyada olan ya da hesaplı kullanışlı, 520 600 litre kapasiteli bir buzdolabı lazım acil. Arçelik Bosch Siemens Vestel Altus profilo olabilir. Beyaz renk ve dondurucusu üstte olacak. Ben telaşla baktım kafam daha da karıştı. Tavsiyeniz varsa alabilir miyim? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

kullanıcısına yanıt







