k2 ye mail atmıştım aktive kodu gelmiyo diye. bu 2. ticket ve aynı cevap
Thank you for contacting Knight Online Customer Support. We are aware of this issue, and it should have been resolved by this time. I apologize for any inconvenience this may have caused. Please do the following if you are still having difficulties: within your @hotmail.com, @gmail.com account please allow email from info@knightonlineworld.com If you have any further issues, please submit a new ticket. Thank you for your continued support of Knight Online!
burda yazanı çevirebilcek var mı?
sanırım info@knightonlineworld.com u kişilere ekle diyo işte hotmailden. onu yaptım zaten. adamlarada diyorum yaptım. ama hala aynı cevap yardım lütfen
bize ulaştığın için teşekkür ederim diyor.aktivasyon güncellemsinde @hotmail yada @gmail den mail adresi kullanırsan senin o mailine gönderebiliriz o kodu diyor. sen o mail adresini yazıp ticket gönder diyor
kısacası yani özetcesi böle yazıyor. senin mail adresin ney.
mynet filanmı
tamam saolasın. gmail adresimi yazdım gönderdim buraya atın diye kodu . inş atarlar