Şimdi Ara

Jungle Rammus Rehberi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
2.002
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • RAMMUS

    SİHİRDAR BÜYÜLERİMİZ:
     Jungle Rammus Rehberi
     Jungle Rammus Rehberi


    RÜNLERİMİZ:

    Gelişmiş Zırh Damgası : 0,91 Zırh
     Jungle Rammus Rehberi

    Gelişmiş Zırh Mührü : 1,41 Zırh
     Jungle Rammus Rehberi

    Gelişmiş Büyü Direncinde Artış Nişanı
    Seviye başına +0,15 büyü direnci (Şampiyon 18.seviyedeyken +2,7)
     Jungle Rammus Rehberi

    Gelişmiş Hareket Hızı Cevheri : +%1,5 Hareket Hızı
     Jungle Rammus Rehberi


    YETENEKLER

     Jungle Rammus Rehberi
    Dikenli Kabuk

    Rammus, kabuğunu güçlendirerek ilave hasar elde eder ve zırhının %25'ini Saldırı Gücü'ne dönüştürür.

    Rammus'un pasifi zırhın belli bir miktarını saldırı gücüne dönüştürme ormandaki kampları daha hızlı temizlemek ve karşı takıma full tanky olsak bile hatırı sayılır bir hasar verir.

     Jungle Rammus Rehberi
    Güç Topu

    Bedel: 70/80/90/100/110 Mana
    Menzil: Kendin
    Rammus rakiplerine doğru hızlanarak ilerler; darbeden etkilenen hedefler hasar alarak yavaşlar.
    Rammus 7 saniyeliğine dönerek rakiplerine doğru ilerler ve hızı sürekli artar. Çarpma anında, yakınındaki rakiplere 100/150/200/250/300 (+100% Yetenek Gücü) büyü hasarı verir ve 3 saniyeliğine %20/25/30/35/40 yavaşlamalarını sağlar.Tortop etkinleştirildiğinde, bu etki ortadan kalkar.

    Oyundaki en iyi gank atabilen yetenek diyebilirim.Rakip oyuncuya yetişmede,kaçmada,kovalamada kullanılabilir.Ayrıca çarptığı zaman savurması ve yavaşlatması ganklerde işimizi kolaylaştırabilir.Bu yeteneğe 2.seviyede puan vermeli,ancak en son olarak geliştirmeliyiz.

     Jungle Rammus Rehberi
    Tortop

    Bedel: 40 Mana
    Menzil: Kendin
    Rammus savunma duruşuna geçerek Zırh ve Büyü Direnci değerlerini büyük oranda arttırırken, gelen hasarı yansıtır.
    Rammus 6 saniyeliğine savunma duruşuna geçerek, Zırh ve Büyü Direncini 40/60/80/100/120 arttırırken, ona saldıranlara 15/25/35/45/55 (+10% Zırh) büyü hasarı yansıtır.Bu yetenek, Zırh değerinin %10 kadarına eşdeğer hasar kazandırır.Güç Topu etkinleştirildiğinde bu etki ortadan kalkar.

    Rammus'un en etkili kamp temizleme yeteneğidir.Vermiş olduğu zırh ve büyü direnci bize ekstra koruma+pasifi etkileyerek saldırı gücü sağlar.Bunun yanında verdiği hasar da ormanı temizlerken çok işe yaramaktadır.Bu yeteneğe 1.seviyede puan vermeli ancak ikinci sırada geliştirmeliyiz.

     Jungle Rammus Rehberi
    Alaycı Dikenler

    Bedel: 50/60/70/80/90 Mana
    Menzil: 325
    Rammus bir rakip şampiyonu kışkırtarak sert kabuğuna pervasızca saldırmaya zorlarken, rakibin Zırh değerini de geçici olarak azaltır.
    Rammus'un kışkırtılan rakip şampiyon veya canavar, 1/1.5/2/2.5/3 saniye boyunca Zırh değerinden 10/15/20/25/30 kaybeder ve Rammus'a pervasızca saldırmak zorunda kalır.

    Geldik Rammus'u Rammus yapan yeteneğe.Alaycı Dikenler yeteneği,karşı rakibi kışkırtarak onu yerinde tutmamızı ve ganklerden %80 kill veya assist çıkarmamızı sağlar.Yetenek 5.seviyede verdiği 3 saniye kışkırtma ile rakibe baş belası olur.Bu yeteneğe 3.seviyede puan verip ilk olarak geliştirmeliyiz.

     Jungle Rammus Rehberi
    Sarsıntı

    Bedel: 120 Mana
    Menzil: Kendin
    Rammus yeri düzenli aralıklarla sarsarak çevresindeki birim ve yapılara hasar veren yıkım dalgaları oluşturur.
    Rammus'un her adımıyla altında yarattığı sarsıntılar, 8 saniye boyunca yakınındaki birim ve yapılara 65/130/195 (+30% Yetenek Gücü) büyü hasarı verir.

    Rammus'un bu yeteneğinin takım savaşları dışında o kadar işe yaradığını söylemek zor,ama takım savaşlarında bütün takıma gayet iyi hasar verebilirsiniz.

    BAŞLANGIÇ EŞYALARI

    Rammus için oyuna en iyi başlangıç eşyaları
    + 5 adet


    ANA EŞYALARIMIZ


    Antik Golem'in Ruhu bize ekstra can,can ve mana yenilenmesi veren,orman kamplarını temizlemede yardımcı olan ve karşı takımın zayıflatma etkilerinden (CC) daha az etkilenmemizi sağlayan Rammus için çok önemli bir eşyadır.
    Çivili Zırh,Rammus'un Tortop yeteneğiyle çok uyumlu olup bize ekstradan zırh ve saldırı gücü sağlayan Rammus'un çok önemli eşyalarından biridir.

    BUILDIMIZ

    NOT:Eğer oyun +45 dakikaya kadar uzarsa Antik Golemin Ruhu'nu satıp
    almanızı öneririm.


    JUNGLE NOTLARI

    Eğer MOR takımda jungler iseniz ilk olarak Tortop(W) yeteneğini açıp mavi alarak başlıyoruz.2 level olunca Güç Topu (Q) yeteneğini açıp hızlıca kırmızıya gidiyoruz (Rammus ile counter jungle tavsiye etmem,seviyeden geri kalmaktan başka birşey değil)ve onu alıyoruz.Ama kırmızıyı alırken counter jungle yememek için dikkat edin.Bu yüzden çimin içinde alın.Eğer coynter jungle yerseniz Rammus kill alıcak bir hero değil ama vericek bir heroda değil.Yeteneklerini dodgelemeye çalışın ve midinizi uyarın.Eğer midiniz uyumazsa rahat bir ilk kan alabilirsiniz.Counter jungle yemeyip 3.seviye olunca Alaycı Dikenler (E) yeteneğimizi açıp top laneye gank gidiyoruz.Top lane ccli bir şampiyonsa büyük ihtimal ilk kanı alırsınız veya flash attırırsınız.Eğer bu ikisinden biri olursa TAX yaparak bir iki minyon aşırıyoruz.Sonra ifritleri kesip 4 level olarak mide gank gidiyoruz.Sonrasında base gidip direk bot lane'e gidiyoruz. Haritadaki sayıları sırasıyla uygulayın.

     Jungle Rammus Rehberi



    Eğer MAVİ takımda iseniz işiniz biraz daha zor.Genellikle ilk gankler topa atılmalıdır,bu yüzden adc ve supportunuzun yardımıyla ilk olarak kırmızı alıyoruz.Sonra direk maviye gidip 3.seviye oluyoruz ve topa gank gidiyoruz.Eğer kill alırsak veya flash attırırsak bir iki minyon alıyoruz ve kurtlara gidip 4.seviye olarak mide gank atıyoruz.Sonrasında base gidip direk bot lane'e hücüm ediyoruz :)

     Jungle Rammus Rehberi


    KABİLİYET SAYFALARI

     Jungle Rammus Rehberi



    Rammus istatistiklerim

    Uzun bir süre normal oyunda denedikten sonra dereceli oyunlarda da deneyip çok iyi verim aldım.Ölüm ortalamam 1,assist ortalamam 30 iken son maçta bot premadelerin oyundan düşmesiyle :/

     Jungle Rammus Rehberi


    Rehber burada sona erdi.Okuyan herkese çok teşekkürler.Eğer bir yazım hatası veya katılmadığınız bir yer varsa bildirirseniz sevinirim.İyi forumlar :)


    EDIT: Mor Takım harita hatası düzeltildi.Masteriesler ve istatistikler eklendi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi askereplatonik -- 20 Ekim 2013; 20:09:08 >







  • Rehberi daha okumadımda eksik birşey dikkatimi çekti Kabiliyetleri(Masteries) koysaydın keşke.
  • Mor takımken neden mavi takımın baseine gidiyoruz ?


    Trollemeyi bir kenarı bırakacak olursak bu aralar aklımda rammus almak var fakat late game de çok düştüğü söyleniyor ? Görüşleri alayım. Ayrıca tortop skill i ile lane'e hücum ederken minyona çarpmamak için adeta dansöz gibi kıvırmak gerekiyor bu da biraz yetenek isteyen bir durum sanırım :) yazarken aklıma gelen fikir eğer baktık minyonlardan kurtulupda adama çarpamıyoruz en yakın minyona çarpıp alaycı dikenler menziline sokmak çözüm müdür ?
  • Rammus karşı takıma göre alınacak bir jungle dır karşıda 4 ad varsa alınır yoksa alınmaz bana göre
  • yastik1 kullanıcısına yanıt
    Vayne ve Tryn varsa iyi iş görür gibi sanki rammus 4 tanede biraz rammusa haksızlık :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saranghapanida

    Vayne ve Tryn varsa iyi iş görür gibi sanki rammus 4 tanede biraz rammusa haksızlık :)

    Onun yerine jungle jax daha iyi iş görür vayne e atlar e-q ile w+botrk bitirir işte işini
  • rehber güzel denicemyanlız şunu söylesen iyi olurdu:önce e fullnirki gangler başarılı olsun.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Zed vs Shen (zed gizli pasif)
    12 yıl önce açıldı
    Amumu Rehber
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bi Mysteries eksik.
  • Gezgin Çizmesi+ Sığınak , Shurelya'nın Rüyası , Günateşi Pelerini,Randuin (Çivili zırh duruma göre), Ruh Gömleği, G.A... OP Rammus Build
  • Gerçekten çok güzel olmuş rammusla arada oynuyorum,bi deniyim iyi olacağa benziyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mobility bot + sunfire daha iyi değişiklikler olur kanımca
  • Güzel ve işe yarar rehber bence.
  • şakacı rammus yapmadan çabuk masteriesleride koy
  • rammus,master yi tyrn darius fiora bulunan(bolca) bir sunucuda alınacak en etkili karakterlerden birisi güzel bir rehber olmuş eline sağlık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -EDD-

    Mor takımken neden mavi takımın baseine gidiyoruz ?


    Trollemeyi bir kenarı bırakacak olursak bu aralar aklımda rammus almak var fakat late game de çok düştüğü söyleniyor ? Görüşleri alayım. Ayrıca tortop skill i ile lane'e hücum ederken minyona çarpmamak için adeta dansöz gibi kıvırmak gerekiyor bu da biraz yetenek isteyen bir durum sanırım :) yazarken aklıma gelen fikir eğer baktık minyonlardan kurtulupda adama çarpamıyoruz en yakın minyona çarpıp alaycı dikenler menziline sokmak çözüm müdür ?

    Late gamede düşmediğini düşünüyorum,çünkü inanılmaz bir tanklık potansiyeli oluyor.Bütün karşı takım size saldırmaktan korkacağı için farkettirmeden alan etkili vuran ultimizle rakip takıma hatırı sayılır bir hasar veriyoruz,hele takım savaşına tam girecekken flash + karşı takımın apc veya adc'sine E attığımız zaman 5v4 girebiliriz.

    Evet,güç topu (Q) skilli gerçekten yetenek istiyor.Eğer rakibe çok yakın bir minyona çarparsak zaten alan hasarı verdiği için sadece minyonu değil rakibi de savurucaktır,eğer minyona çarptığımız zaman rakibi savuramazsak yakalamak güç,çünkü E'nin menzili gerçekten kısa.Yapıcak iki şey ya direk rakibe ya da ona çok yakın bir minyona çarpmak.




  • Bu arada masteriesleri koydum ve haritayı düzelttim uyardığınız için ve iyi yorumlarınız için çok sağolun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.