Şimdi Ara

Jip ile Sürat Yapmak Hakkında (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bizde 2006 grand vitara var 2.0 td , 110 dan sonra deli gibi titriyor
  • Bende BMW X1 var. Fabrikasyon 19" jantlar ve önde 225, arkada 255 lastikler var. Runflat de oldukları için oldukça sertler. Gereksiz bir konfigürasyon. Yazılım sonrası 240 hp civarında gücü var.

    X1'e ben suv demiyorum. Almanlar da sav demişler. Bana göre ise jipçik ile hb arası birşey.

    Kendi aracım için söylersem yüksek hızlarda güven veriyor. Viraj alışında bir sorun yok. Ama benimki tam suv sayılmaz. Bir de lastik-jant ikilisi otobana uygun.
    X5'in de çok iyi yol tuttuğunu biliyorum. Kullanmıştım.

    Amma velakin Chevrolet captiva gibi araçlarla yüksek hızlarda viraja girmekten çekiniyorum. O da kullandığım bir araba. Kayınpederimde var. Konforlu bir seyahat aracı, ama virajlı yollarda sakin olmak gerekiyor.

    Selamlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Uyduruk SUV diye geçen, C segmentin 7.5'luk yay takılıp yükseltilmiş versiyonu Qashqai-Tiguain gibi dandik araçlar normal arabaya göre tehlikeli ve takla riski daha yüksek, zaten yüksek hıza da çıkamıyorlar.

    Otobanların kralı genel olarak Range/Sport&Vogue-X5-X6-Q7-ML(GLE) gibi araçlar.

    Yine de bir D segment premium araç tadı hiç biri vermiyor, SUV segmenti gereksiz ego tatmini segmenti Dünya geneli.

    Peki ya Mokka ?
  • Ben Sportage var. Araç yan yatıyor evet ama belli bir yere kadar yatıyor ve sabit kalıyor... Tabikide süspansiyon ayarı iyi yapılmış yere yakın bir araç daha iyi yol tutar. C segment Crossoverlar 190 a kadar güzel zaten yeterli. Ha altında X5 X6 Range olur bas. Birde koltuğun yanal desteği çok önemli oda yan yatıyor hissine daha fazla hissiyat verir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YozgatLee0666

    Ben Sportage var. Araç yan yatıyor evet ama belli bir yere kadar yatıyor ve sabit kalıyor... Tabikide süspansiyon ayarı iyi yapılmış yere yakın bir araç daha iyi yol tutar. C segment Crossoverlar 190 a kadar güzel zaten yeterli. Ha altında X5 X6 Range olur bas. Birde koltuğun yanal desteği çok önemli oda yan yatıyor hissine daha fazla hissiyat verir...

    Anladım abi haklısın..
  • Kullanılan otomobil,suv veya crossover ne olursa olsun yerden yüksekliği arttıkça yol tutuşu azalıyor. o nedenle aşırı sürat yapmamak lazım
  • Babamda 3 yıldır makyajlı XC60 var. İlk aldığımızda uzun yolda baya zorlamıştım aracı. Hatta 150km hızla hafif viraj alırken önüme çıkan araç nedeniyle kaza tehlikesi de atlattım. Çok güzel toparladı. Ani frende hiç savurmadı. Oldukça güven veren bir araç. Virajlarda falan hiç bir fark yok...



    ...diye düşünüyordum ki 1 yıl sonra F30 aldım kendime. Ona alıştıktan sonra XC60'da o güvenli hissini yaşayamamaya başladım. Ama kesinlikle XC60'la sürat de yaparsın, viraja hızlı da girersin.


    Bir de bu Suv'ların gösteriş falan aracı olduğunu yazmışsınız bir kaçınız. Tamam doğru olabilir ama herkes de bu amaçla almıyor. Babam 62 yaşında göbekli bir adam ve sürekli uzun yol yapıyor. Yüksek araç ile yaşadığı konforu sedan araçta yaşayamıyor. Adam yüksekten rahat rahat görmek istiyor. Arabaya inip binerken sedana binmekte zorlanıyor. Hatta benim araca ne zaman binse bir binerken bir de inerken küfrediyor

    Suv bazıları için konfordur arkadaşlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Saylam06 -- 16 Ağustos 2016; 14:13:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silenforce

    140'la gidince hızlı mı oluyoruz?

    140 ile gidince hızlı olunduğu için trafik cezaları kesiliyor. Düşük bir hız değil. Otobanda hız sınırı belirli nedenlerden dolayı en fazla 132 ile sınırlandırılmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lotus1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Silenforce

    140'la gidince hızlı mı oluyoruz?

    140 ile gidince hızlı olunduğu için trafik cezaları kesiliyor. Düşük bir hız değil. Otobanda hız sınırı belirli nedenlerden dolayı en fazla 132 ile sınırlandırılmış.

    Yani 140'ı hiç geçmiyorsunuz.




  • Arabasına göre değişir. Yüksek olmasına karşın aracın ağırlığı, denge merkezi, rüzgar direnci, kullanılan süspansiyonlar, lastik ebatları vs hepsinin çok büyük etkisi var yüksek sürat için.

    Atıyorum bir ferraride 450 beygir vardır, 250 ile sanki gitmiyormuş gibi ilerlersiniz. Normal bir sedan araca 450 beygir koysanız aynı huzurla ilerleyemezsiniz biraz daha tedirgin eder. Bu motor yine yüksek bir suv'a konsa bu sefer o süratte giderken ister istemez tedirgin edecektir çünkü direnç ciddi şekilde artar. O mantıkla bakmak lazım.
    Ama üst segment suv araçların mühendislikleri ile 140-150 km lerde öyle pek bir fark hissetmezsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silenforce

    quote:

    Orijinalden alıntı: lotus1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Silenforce

    140'la gidince hızlı mı oluyoruz?

    140 ile gidince hızlı olunduğu için trafik cezaları kesiliyor. Düşük bir hız değil. Otobanda hız sınırı belirli nedenlerden dolayı en fazla 132 ile sınırlandırılmış.

    Yani 140'ı hiç geçmiyorsunuz.

    Yazdıklarımdan bu kanıya nasıl ulaştınız. 140 ın gayet yükaek bir hız olduğunu anlatmaya çalıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • pederde touareg 3.0 tdi var, 180-200'le hiç tedirgin etmiyor
  • honda cr-v ile viraja sert girdim arkada oturan babam çok etkilendi bana bişey olmadı. koltuklar deri olduğu için sağdan sola geçti kayarak
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.