Heroes of Jin Yong | PS5 | ANA KONU ![]() Hepiniz nasıl savaşçılarsınız? Bu yıl Jin Yong'un doğumunun yüzüncü yıldönümü, Tucson Future, Minghe Topluluğu'ndan “Jin Yong Efsanesi ”nin orijinal lisansını aldı. Bu proje uzun zamandır üzerinde çalışılan bir projeydi. Hem siz hem de biz onu ortaya çıkarmak için sabırsızlanıyoruz. Yıllar geçecek ama duygularımız değişmeyecek. Kılıç ustalarının eski gölgesinde, Jianghu'nun rüyasını yeniden yaşayın. Heroes of Jin Yong, PC ve konsol platformlarında yayınlanacak dövüş sanatları tarzı bir açık dünya oyunudur. UE5 Unreal Engine ile üretilen ve geleneksel kültüre dayanan oyun, Jin Yong'un çeşitli dövüş sanatları romanlarının klasik karakterlerini ve 120'den fazla klasik sahnesini yeniden yaratıyor ve buna dayanarak toplam 960 kilometrekarelik bir alana sahip Jianghu'nun bir parşömenini yayıyor. Geliştirici : TuSimple Studio Yayıncı : TuSimple Studio Çıkış Tarihi : 2028 Resmi Site : https://www.jyqxol.com Duyuru Fragmanı ![]() Platform.: PC/Console
GameWeb.: jyqxol.com
Game Engine: Unreal Engine 5
Map Total area.: 960 square kilometers https://www.youtube.com/watch?v=5bQ4MTTOMCo< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 12 Ağustos 2025; 10:55:12 > |
Heroes of Jin Yong | PS5 | ANA KONU




-
-
Dövüş sanatları açık dünya oyunu "The Legend of Jin Yong" resmi olarak duyuruldu!
"Uçan kar beyaz geyiğe ateş ediyor ve gülen kitabın kahramanı mavi mandarin ördeğine yaslanıyor."
Tüm kahramanlara merhaba.
Bu yıl, Jin Yong'un doğumunun 100. yıldönümünü kutluyor ve TuSimple, Minghe Topluluğu'ndan "Jin Yong'un Kahramanları" için resmi izin aldı. Bu proje uzun süredir üzerinde çalışılıyor. Hem siz hem de biz bunu ortaya çıkarmak için sabırsızlanıyoruz. Zaman akıp gidiyor ama duygular değişmeden kalıyor.
Eski kahramanların gölgesinde nehir ve göl hayallerimizi yeniden yaşıyoruz.
"Jin Yong's Legend of Heroes", PC ve konsol platformlarında yayınlanacak, dövüş sanatları tarzı bir açık dünya oyunudur. Oyun, UE5 Unreal Engine kullanılarak üretilmiştir ve kökleri geleneksel kültüre dayanmaktadır. Jin Yong'un çeşitli dövüş sanatları romanlarından klasik karakterleri ve 120'den fazla klasik sahneyi yeniden üretir. toplam alan 960 kilometrekaredir.
Kahramanlarda yeni bir dönem: nehirler ve göllerde "döngüsel olmayan sonsuz" bir yolculuk
"Jin Yong'un Kahramanları Efsanesi"nin hikayesi, yüksek derecede özgürlüğe sahip açık bir dünyada, kahramanların yeni bir zaman ve mekânında geçiyor.
Jin Yong'un dövüş sanatları klasiklerinden kahramanları bir araya getirdik, orijinal eserin mantığını bozmadan kökenlerine göre düzenleyip tasarladık, birçok mezhepten kahramanlardan oluşan bir dünya yarattık.
Ve sizler, kahramanlar, yanlışlıkla bu kahramanlar dünyasına girmiş gezginler olarak, varlığınız şüphesiz bu dünyadaki en büyük değişkendir.
Sizin etkiniz altında, başlangıçtaki pişmanlıklar telafi edilebilir ve başlangıçtaki imkansızlık mümkün hale gelir.
Sizin varlığınız nedeniyle sığır ve koyunları doldurma vaadi artık bir hayalet olmayabilir. Sizin varlığınız nedeniyle Xiangyang'daki kanlı savaşın sonucu farklı olabilir.
Jin Yong'un orijinal eserinin zengin hikayesinin desteğiyle, bu dövüş sanatları açık dünyasını yüksek derecede özgürlük ve ayrıntılarla dolu bir şekilde inşa etmek için son derece çok sayıda yan olay örgüsü tasarladık.
Her köşe yeni bir efsanenin başlangıcı olabilir ve yoldan geçen her kişinin gizli bir geçmişi olabilir.
Sayısız seçim kaderle iç içe geçmiştir ve sonuçta farklı sonlara yol açar.
Dünyanın öbür ucuna ata binip, dünyadaki adaletsizliklere son vermek için kılıç kullanmak mı? Yoksa dövüş sanatlarının zirvesine ulaşmak ve bir mezhebin kurucusu olmak mı?
Yolunuza siz karar verin.
(Karakter tasarım taslağı oyunun nihai kalitesini temsil etmemektedir)
(Karakter tasarım taslağı oyunun nihai kalitesini temsil etmemektedir)
Dövüş sanatlarının özü: kılıç ustalığının ve kılıç gölgesinin gerçek doğası
Projenin başında ekip bir sorunla karşılaştı.
Pek çok açık dünya ve birçok dövüş sanatı dünyası var, peki "Jin Yong Efsanesi" ile onlar arasındaki fark nedir?
Verdiğimiz son cevap şuydu: Dövüş sanatlarının gerçek doğasına dönüş.
"Dövüş sanatları" kelimesine sadık bir oyun olarak, piyasadaki popüler "fantezi" ve "xianxia" tarzlarının yanı sıra "fantezi" özel efektleri ve göz kamaştırıcı becerileri de reddediyoruz.
"Jin Yong'un Kahramanları Efsanesi", Jin Yong'un orijinal çalışmasındaki dövüş sanatlarına dayanmaktadır. 200'den fazla dövüş sanatları rutinini geliştirmiş ve profesyonel bir dövüş sanatları ekibini hareket yakalama gerçekleştirmeye davet etmiştir. dövüş sanatları, yumruklar ve kılıçlarla dövüşmenin heyecanını sürdürmek için hareket eder. Etki duygusu ve pürüzsüz ve gerçekçi kombo efektleri, dövüş sanatlarını "canlı" kılar.
Köpek dövüşü sopa tekniği, Tai Chi, Dokuz Yang Kılavuzu... hayal ettiğiniz tüm dövüş sanatları hareketleri bu oyunda gerçekleştirilebilir.
Ayrıca çeşitli becerileri, hareketleri ve silahları dilediğiniz gibi karıştırmanıza olanak tanıyan, yüksek derecede özgürlüğe sahip bir dövüş sanatları sistemi oluşturduk.
Onsekiz Ejderhayı Bastıran Avuç, Büyük Değişen Zihin Tekniği ile birleştiğinde havalanıp bir oyun böceğine dönüşebilir! "Binlerce insanın binlerce yüze sahip olduğu" bir dünya gerçekten gerçekleştirilebilir ve "en güçlü iç güç" + "en güçlü dış güç"ün nihai heyecanını deneyimlemenize olanak tanır.
Sürükleyiciliği ve oynanabilirliği geliştirmek için Jianghu'nun ayrıntılarında da mükemmellik sağlamaya çalışıyoruz.
"Jin Yong'un Kahramanları Efsanesi" yalnızca gerçek bir fizik motoruna sahip olmakla kalmıyor, aynı zamanda ondan elde edilen gerçek savaş bonuslarına da sahip.
Dünyadaki insanlar anlaşmazlıklar yüzünden kavga ediyorlar. Bir şarap dükkanında rakibinizle dövüşüyorsunuz ve onu masaya atıyorsunuz. Bu sırada masa kırılır ve rakip masanın parçalarından ve tepki kuvvetinden yaralanır.
——Bu bizim hayal gücümüzdeki Jianghu'dur. Rüzgar bıçağı ve buz kılıcı, heyecan verici ve heyecan verici.
Nehir ve Göl Parşömenleri: Peyzaj Evlerinin Kültürel Mirası
"Jin Yong Efsanesi"nin açık dünya haritası, toplam 960 kilometrekarelik alana ve zengin doğal ve kültürel bölgesel özelliklere sahip, geniş ve geniştir. Dağların, nehirlerin birbirine bağlı olduğu, köşklerin birbiri ardına durduğu bu kadar karmaşık, hem güzel hem de ilginç bir mekan tasarlamak elbette kolay değil.
Heimu Kayalıkları, Şeftali Çiçeği Adası... Romandaki klasik mekanların yanı sıra, "Jin Yong'un Kahramanları Efsanesi"ndeki Jianghu resim parşömeni de gerçekte pek çok güzel yeri içeriyor.
Sahayı ziyaret ettik ve yüzden fazla ünlü dağ, nehir ve tarihi binayı yeniden oluşturmak için tarama teknolojisini kullandık ve bunları tamamen oyuna entegre ettik. Mükemmel geleneksel kültürü teşvik edin, daha fazla insanın tarihi mekanları görmesini, hatırlamasını ve korumasını sağlayın.
Kültürel önem taşıyan diğer bir alan da, içine birçok klasik müzik enstrümanı ve eski halk geleneklerini eklediğimiz "Jin Yong'un Kahramanları"nın ev sistemidir. Burada müzik, satranç, kaligrafi, resim, davul, arp ve shengxiao'yu deneyebilir veya arkadaşlarınızla çay içebilir, Nanshan'da fasulye yetiştirebilir ve geleneksel kültürün etkisini tam olarak hissedebilirsiniz.
"Jin Yong'un Kahramanları" samimiyet ve duyguyla geliyor ve sizi eski arkadaşlarınızla bir randevuya davet ediyor.
Dövüş sanatlarının azaldığı ve fantezinin popüler hale geldiği bu dönemde. Şövalyelik kelimesinin tozlandığı, sadakatin paranın, gücün, şöhretin ve servetin altına gömüldüğü bu çağda.
Burada toplandık ve kanıtlamak istediğimiz şey dünyanın hâlâ aynı dünya olduğu.
Bu tam olarak:
Geçmişin kahramanları şimdi yeniden buluşuyor ve kahramanın dönüşü daha da yoğun oluyor. Eski dostlar ve yeni ittifaklar yeniden bir araya gelir, kin ve kinler bir gülümsemeyle diner.
Uzun kılıç gökyüzüne yaslanmış ve kenarı oradadır ve kılıç, ejderhayı yüksek bir ruhla katletmektedir. Geçtiğimiz ay birlikte kadeh kaldırıp içki içtikten sonra nehirlere, göllere giden yol çok uzakta, hayal ise hâlâ açık.
Kaynak :
-
Konsept Görseller Paylaşıldı!!
-
Heroes of Jin Yong 2028'de yayınlanacak, ilk fragman bu yılın sonunda yayınlanacak!
Çeviridir:
Yapay zeka ve video oyun şirketi CreateAI, ünlü Hong Kong dövüş sanatları romancısı Louis Cha Leung-yung'un (diğer adıyla "Jin Yong")eserlerinin küresel haklarını kullanarak Çin'in bir sonraki gişe rekorları kıran AAA yapımını geliştirmeyi hedefliyor.
Eskiden otonom araç firması TuSimple olarak bilinen CreateAI, Heroes of Jin Yong'u "piyasadaki en büyük ölçekli AAA, açık dünya rol yapma oyunlarından (RPG) biri" yapmayı hedefliyor. Oyunun başkanı ve CEO'su Lu Cheng, Şanghay'da düzenlenen ChinaJoy 2025 fuarının yan etkinlikleri sırasında South China Morning Post'a böyle söyledi .
CreateAI'nin küresel haklarının, Cha'nın fikri mülkiyetinin Sony Interactive Entertainment tarafından kişisel bilgisayarlar ve PlayStation 5 konsolu için açık dünya RPG'sine dönüştürülmesini kapsadığını söyledi .
"Bu devasa bir yazılım mühendisliği projesi," dedi Lu. Geliştirme sürecinin en zor kısmının, devasa miktarda dijital kaynakla uğraşırken hem oyunun estetiği hem de dövüş özellikleri açısından yüksek standartları korumak olduğunu belirtti.
Lu'ya göre, Jin Yong Kahramanları, 300 yıllık bir zaman diliminde geçen karakterleri ve Cha'nın 15 dövüş sanatları romanından 120'den fazla ünlü sahneyi içerecek. Bu temel üzerine inşa edilen oyun, çeşitli oynanış biçimleri, yan hikayeler ve sürükleyici bir wuxia deneyimiyle dolu, 960 kilometrekarelik geniş bir dünya sunacak.
Bu ortam , Heroes of Jin Yong'u, The Legend of Zelda: Breath of the Wild ve Grand Theft Auto V gibi sektörün en popüler açık dünya oyunlarından 10 kat daha büyük hale getirecek .
İddialı proje, Çinli video oyunu geliştiricilerinin , geçen yıl Ağustos ayında piyasaya sürülmesinden bu yana Çin'i ve dünyanın geri kalanını kasıp kavuran aksiyon RPG'si Black Myth: Wukong'un başarısını tekrarlama konusundaki artan iştahını yansıtıyor .
Çin'in ilk AAA oyunu (büyük bütçeli ve uzun geliştirme sürelerine sahip video oyunları için kullanılan resmi olmayan bir tanım), Tencent Holding destekli Game Science tarafından , 16. yüzyıl Çin romanı Batı'ya Yolculuk'tan esinlenilerek yaratıldı .
CreateAI, Heroes of Jin Yong'un ilk yatırım maliyetinin yüz milyonlarca yuan olmasını bekliyordu.
Lu , Heroes of Jin Yong üzerinde şu anda 200'den fazla şirket içi geliştirici ve yaklaşık 200 yüklenicinin çalıştığını , bu işçilerin bir kısmının Japonya ve Polonya'daki en iyi stüdyolardan geldiğini söyledi. Bu gelişme, şirketin güney Guangdong eyaletinin başkenti Guangzhou'daki yan kuruluşunda yaklaşık 100 çalışanı işten çıkarma kararı almasının ardından geldi.
Şirket, Perşembe günü Pekin'in Huairou bölgesinde Asya'nın en büyük ve en gelişmiş dijital hareket yakalama merkezini açtı . 2.000 metrekarelik tesis, AAA video oyunları, filmler ve animasyonlarda yüksek hassasiyetli içerik üretimi için kullanılan 130 adet son teknoloji ürünü Vicon VK26 optik kamerayla donatılmış durumda.
Heroes of Jin Yong'un 2028'de piyasaya sürülmesi planlanırken, Lu, CreateAI'nin bu yıl sonuna kadar ilk fragmanı tamamlanan "oynanabilir bir demo" hazırlayacağını söyledi. Şirketin ayrıca 2026 sonuna kadar oyunun "ilk versiyonunu" yayınlamayı düşündüğünü de sözlerine ekledi.
Lu, CreateAI'nin kurucu ortağı Chen Mo'nun Heroes of Jin Yong'un yapım haklarının güvence altına alınmasında etkili olduğunu söyledi.
Anlaşma, Chen'in dört yıl önce animasyonlu bir uzun metraj film yapmak amacıyla Cha'nın Xiao Ao Jiang Hu'suna ( Gülümseyen, Gururlu Gezgin olarak da bilinir ) telif hakkı lisansını almasının ardından yapıldı.
Chen'e göre, Heroes of Jin Yong'un CreateAI için önemi, Black Myth: Wukong'un Game Science kurucusu Feng Ji için taşıdığı öneme benziyordu . Chen, TuSimple'ın Aralık ayında yeniden markalaşmasının ardından hissedarlara yazdığı bir mektupta, "Ben bu ürün için doğmuşum," diye yazmıştı.
Çocukluğunun büyük bir kısmını ABD'de geçiren Lu, Cha'nın romanlarının da uzun zamandır hayranıydı. Küçük yaşta Mandarin Çincesi öğrenmesinin, Cha'nın eserlerinin eski film uyarlamalarını izlemesine yardımcı olduğunu söyledi.
Heroes of Jin Yong'un ticari lansmanından önce Lu ve Chen, gelir elde etmek ve şirketin zararlarını azaltmak için CreateAI'nin diğer işlerine umut bağladılar.
Şirket, Aralık ayında Animon.AI da dahil olmak üzere yapay zeka araçlarını piyasaya sürdü. Lu'ya göre bu, anime için dünyanın ilk yapay zeka video üretim platformuydu.
CreateAI'nin video oyunu üretiminde yapay zeka araçlarının geleceği konusunda iyimser olduğunu belirtti. "Önümüzdeki iki veya üç yıl içinde [yapay zeka], video oyunu geliştirmenin önemli bir bölümüne yardımcı olabilir," dedi.
CreateAI, ChinaJoy'da bu yılın sonuna kadar yapay zeka destekli bir mobil oyun olan Breath of You'nun yanı sıra anime, çizgi roman ve oyun meraklıları için "ACG Hayranları" adlı çevrimiçi topluluğun lansmanını duyurdu.
Lu, Animon.AI ve mobil oyunların 2026'nın başlarında uygulanabilir işler olarak ortaya çıkmasını beklerken, şirketin diğer ürünlerinin 2027'de "olgunlaşacağını" tahmin ediyor.
Kaynak :
south china morning post
Hong Kong author Louis Cha’s works form the basis of China’s next AAA video gamehttps://www.scmp.com/tech/tech-trends/article/3321304/hong-kong-author-louis-chas-novels-form-basis-chinas-next-aaa-video-game
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 12 Ağustos 2025; 10:51:26 >
-
Hocam "Uçan kar gökyüzünde beyaz geyikleri vuruyor, mavi bir ördeğe yaslanmış ilahi savaşçının gülen kitabı." bu yazıdan bir şey anladıysam mavi ördeğe yaslanacam.
-
ChatGPT ve DeepL çevirileri maalesef tam istenilen ölçüde olmadığı için bunun gibi sonuçlar çıkıyor hocam. Oraları ingilizce hali ile kalması daha mantıklı olabilir. Sanırım çeviri kısmında önünde çok yol var bu yapay zekaların. :)
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X