Şimdi Ara

JEEP RENEGADE EURONCAP TESTİ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 5 YILDIZ.

    euroncap.com
    Latest Safety Ratings | Euro NCAP
    http://euroncap.com/results/jeep/renegade/586.aspx











  • Jeep Firması Fiat sayesinde güvenlik seviyesini yükseltti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni kriterler sonrası en iyi puanlardan biri. Muhtemelen 500X de benzer puanları alacak.

    Jeep/Fiat şeklini koymuş ortaya..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


  • Bu ne boyle pahali diyenler belki bir daha dusunur neden pahali acaba diye. Yeni standartlarla 5 yildiz almak eskisinden daha zor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Jeep Firması Fiat sayesinde güvenlik seviyesini yükseltti

    Aynen, 2-3 yıldızlardan 5 yıldıza hemde testin standartları yukselmisken, Fiat ı tebrik etmek lazım bu konuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatı konusunda sadece Türkler değil, İngilizler de yüksek olarak yorumlamışlar.



    Against:
    Rivals more refined and fun to drive
    Questionable design touches
    Expensive

    Auto Express
    Jeep Renegade review
    http://www.autoexpress.co.uk/jeep/renegade

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Inque

    Fiyatı konusunda sadece Türkler değil, İngilizler de yüksek olarak yorumlamışlar.



    Against:
    Rivals more refined and fun to drive
    Questionable design touches
    Expensive

    http://www.autoexpress.co.uk/jeep/renegade


    Gecen Renegade konusunda Ingiltere de ucuz Turkiyede pahali demistiniz. Ben de size Ingilterede sizin beklediginiz fiyattan daha yuksek fiyata satilacagini soylemistim. Ki simdi Ingilterede de pahali diyorsunuz.
    Yazida Yeti ile ayni fiyat diyor. Ki biri Skoda biri Jeep. Yaziyi yazan neye gore pahali demis anlamak zor. Jeep`in Skodadan ucuz olmasini beklemek hata.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Inque

    Fiyatı konusunda sadece Türkler değil, İngilizler de yüksek olarak yorumlamışlar.



    Against:
    Rivals more refined and fun to drive
    Questionable design touches
    Expensive

    http://www.autoexpress.co.uk/jeep/renegade


    Türkler Renegade'in fiyatına yüksek mi diyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    Yeni kriterler sonrası en iyi puanlardan biri. Muhtemelen 500X de benzer puanları alacak.

    Jeep/Fiat şeklini koymuş ortaya..

    Fiat , çok doğru bir hamle yaptı

    jeep in arazi tecrübesi de tartışılmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    quote:

    Orijinalden alıntı: Inque

    Fiyatı konusunda sadece Türkler değil, İngilizler de yüksek olarak yorumlamışlar.



    Against:
    Rivals more refined and fun to drive
    Questionable design touches
    Expensive

    http://www.autoexpress.co.uk/jeep/renegade


    Gecen Renegade konusunda Ingiltere de ucuz Turkiyede pahali demistiniz. Ben de size Ingilterede sizin beklediginiz fiyattan daha yuksek fiyata satilacagini soylemistim. Ki simdi Ingilterede de pahali diyorsunuz.
    Yazida Yeti ile ayni fiyat diyor. Ki biri Skoda biri Jeep. Yaziyi yazan neye gore pahali demis anlamak zor. Jeep`in Skodadan ucuz olmasini beklemek hata.

    İngiltere araçların uygun fiyatla satıldığı ülkelerden birisi.

    Ve otomobil kültürü çok yüksek bir toplum. Yüzden fazla markaya zamanında sahip olmuş, üretim yapmış bir ülke.

    Onlar da mevcut fiyatı pahalı buluyorsa, sorun onlarda olamaz.

    Ayrıca bu segmentte Skoda ile Jeep arasında bariz kalite farkları olmaz.

    İngiltere'de BMW 1 Serisi ile VW Golf ve diğer C segment araçlar benzer fiyatlardan başlıyor.

    Bizde de aynı durum olsa bugün BMW 1 Serisi Avrupa gibi 60.000 TL falan baz fiyatla satılırdı. Maalesef bizdeki üçkağıtçı distribütörler lüks markaların alt segment normal araçlarını bile olduğundan çok abartılı şekilde piyasaya iteliyorlar.

    BMW 1 Serisi alanlar bile kendini özel zannediyor. Oysa normal bir C segment, sadece arkadan itiş farkı var, hepsi bu.

    Lüks araçlarda kalite ve premium E sınıfından başlar.

    Bizde abartılan ve distribütörlerin kazıklaması sayesinde fiyatlar saçma noktalarda.

    Mesela Passat ile BMW 3 Serisi Avrupa'da çok yakın fiyattan başlar.

    Ama bizde birisi 68000 TL iken, diğeri 118000 TL.

    Arada 50000 TL'lik bir kalite farkı yok. Ama araba kültürü zayıf olduğu ve bugüne kadar 1 adet bile kendi markamızla araç üretmediğimiz için, vatandaş arada dağlar kadar fark var zannediyor.

    Olması gereken BMW 3 Serisinin Avrupa'da olduğu gibi mesela Passat'a çok yakın bir fiyattan başlaması örneğin 75.000 TL.

    Ama öyle değil tabiki.

    Kısacası bazı markaları çok kaliteli ve lüks diye halka iteliyorlar. Ama az biraz bu işleri araştırınca olayın bizde olduğu, dünyada bu tarz üçkağıtçılığın olmadığını görüyoruz.

    Hangi ülkede var model yılı değişince fiyat değişmesi? Sadece Türkiye'de.

    Neden? Çünkü senelerdir böyle alıştırmışlar da ondan. Yoksa durduk yere model yılı değişince Almanya, Fransa, İspanya neden 1000 Euro mesela zam yapmıyor her sene?

    Üstelik bizde her ay zam yapıyorlar.

    Bu aralar metal fiyatları, enerji fiyatları düştü. Kurlar da sabit aralıkta. Normalde indirim olması lazım ama 2 ay sonra C segmenti 3-4000TL, D segmenti de 5-7000 TL zamlı gelecek. Bu da getirenlerin cebine direkt kar olarak girecek.

    Nasıl olsa Tüketici Dernekleri falan hiç bir girişimde bulunmuyor, distribütörler de dayayıp devam edecekler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Inque


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    quote:

    Orijinalden alıntı: Inque

    Fiyatı konusunda sadece Türkler değil, İngilizler de yüksek olarak yorumlamışlar.



    Against:
    Rivals more refined and fun to drive
    Questionable design touches
    Expensive

    http://www.autoexpress.co.uk/jeep/renegade


    Gecen Renegade konusunda Ingiltere de ucuz Turkiyede pahali demistiniz. Ben de size Ingilterede sizin beklediginiz fiyattan daha yuksek fiyata satilacagini soylemistim. Ki simdi Ingilterede de pahali diyorsunuz.
    Yazida Yeti ile ayni fiyat diyor. Ki biri Skoda biri Jeep. Yaziyi yazan neye gore pahali demis anlamak zor. Jeep`in Skodadan ucuz olmasini beklemek hata.

    İngiltere araçların uygun fiyatla satıldığı ülkelerden birisi.

    Ve otomobil kültürü çok yüksek bir toplum. Yüzden fazla markaya zamanında sahip olmuş, üretim yapmış bir ülke.

    Onlar da mevcut fiyatı pahalı buluyorsa, sorun onlarda olamaz.

    Ayrıca bu segmentte Skoda ile Jeep arasında bariz kalite farkları olmaz.

    İngiltere'de BMW 1 Serisi ile VW Golf ve diğer C segment araçlar benzer fiyatlardan başlıyor.

    Bizde de aynı durum olsa bugün BMW 1 Serisi Avrupa gibi 60.000 TL falan baz fiyatla satılırdı. Maalesef bizdeki üçkağıtçı distribütörler lüks markaların alt segment normal araçlarını bile olduğundan çok abartılı şekilde piyasaya iteliyorlar.

    BMW 1 Serisi alanlar bile kendini özel zannediyor. Oysa normal bir C segment, sadece arkadan itiş farkı var, hepsi bu.

    Lüks araçlarda kalite ve premium E sınıfından başlar.

    Bizde abartılan ve distribütörlerin kazıklaması sayesinde fiyatlar saçma noktalarda.

    Mesela Passat ile BMW 3 Serisi Avrupa'da çok yakın fiyattan başlar.

    Ama bizde birisi 68000 TL iken, diğeri 118000 TL.

    Arada 50000 TL'lik bir kalite farkı yok. Ama araba kültürü zayıf olduğu ve bugüne kadar 1 adet bile kendi markamızla araç üretmediğimiz için, vatandaş arada dağlar kadar fark var zannediyor.

    Olması gereken BMW 3 Serisinin Avrupa'da olduğu gibi mesela Passat'a çok yakın bir fiyattan başlaması örneğin 75.000 TL.

    Ama öyle değil tabiki.

    Kısacası bazı markaları çok kaliteli ve lüks diye halka iteliyorlar. Ama az biraz bu işleri araştırınca olayın bizde olduğu, dünyada bu tarz üçkağıtçılığın olmadığını görüyoruz.

    Hangi ülkede var model yılı değişince fiyat değişmesi? Sadece Türkiye'de.

    Neden? Çünkü senelerdir böyle alıştırmışlar da ondan. Yoksa durduk yere model yılı değişince Almanya, Fransa, İspanya neden 1000 Euro mesela zam yapmıyor her sene?

    Üstelik bizde her ay zam yapıyorlar.

    Bu aralar metal fiyatları, enerji fiyatları düştü. Kurlar da sabit aralıkta. Normalde indirim olması lazım ama 2 ay sonra C segmenti 3-4000TL, D segmenti de 5-7000 TL zamlı gelecek. Bu da getirenlerin cebine direkt kar olarak girecek.

    Nasıl olsa Tüketici Dernekleri falan hiç bir girişimde bulunmuyor, distribütörler de dayayıp devam edecekler.

    Premium isi kaliteden ziyada marka imaji zaten. Insanlar 1 serisine arkadan itis diye ya da kaliteli oldugu icin degil bmw oldugu icin o parayi veriyorlar. Nasilki iphone a lacoste a, louis vitton a normalden cok daha fazla para veriyorlarsa. T shirt cok mu kaliteli ya da cok mu farkli hayir ama markasi icin 5-6 kat para veriyorlar. Araba fiyatina satilan cantalar var. Luks tuketim zaten baska bir dunya. Turkiye de araba vergi yuzunden hala luks sayiliyor bu yuzden premiumlar luksun luksu duruma geliyor ve fiyatlar ucuyor. O acindan bakarsak zaten Turkiye de butun araclar pahali. Distributorun ittirmesinden ziyade Turkiyedeki pazar bu sekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • GC daha güzel araç.

    2 litre motorla bekliyoruz.

    Fiat duy bizi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    GC daha güzel araç.

    2 litre motorla bekliyoruz.

    Fiat duy bizi.

    fiat dan gc için 2.0 litre bekleme bence

    2.0 litre + 9 ileri zf cherokee de mevcut

    2 litre çift turbo volvo xc90 da var

    sınıfında en uygun bence xc90
  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    O da güzel tabi.

    GC daha kalıplı, daha güçlü geliyor bana.

    XC90 hafif sanat eseri kategorisine kaçtı.

    Çamura vurulmaz
  • Şu araba 4 yıldız alsa yerden yere vuracak tayfa şimdi susmuşlardir ;)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    GC daha güzel araç.

    2 litre motorla bekliyoruz.

    Fiat duy bizi.

    2 litre zor :)

    Vergi sistemi degissin en azindan Avrupa gibi emisyona dayali olsun. Devlet baba duy bizi:)
  • Hemican kullanıcısına yanıt
    Hocam seni bulmuşken sorayım

    Nasıl memnun musun??

    Bana göre 2 litrelik şöyle 230-250 HP bandında bi motor sıkıntısız götürür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Hocam seni bulmuşken sorayım

    Nasıl memnun musun??

    Bana göre 2 litrelik şöyle 230-250 HP bandında bi motor sıkıntısız götürür.



    Ben dizel diye dusundum. Gerci bmw koydu 2.0 dizel X5e.
    Goturur tabi ama zor dememin sebebi goturmemesi degil oyle bir talep olmamasi. Sonucta Avrupada 2.0 diye bir kistas yok. O yuzden mesela Cherokee de 2.2 dizel var 200 beygir, Mercedes de 2.1 var vs. Su an Jeepte o araci tasiyacak 2.0 motor yok. O yuzden zor dedim.

    Ben cok memnunum valla. Hem rahat, sessiz, konforlu yakit tuketimi iyi (o boyuta gore). KArda kista beni her yere goturuyor. cok kar yagan bir yerde yasiyorum ve yolun durumunu dusunmeden disari cikabiliyorum. V6 ZF sanzimanla cok iyi. 1 den 2 ye geciste hafif bir sorun var ama onun haricinde hic hissettirmiyor,

    Donanim super otesi. Uconnect sistemi var basta 12 ay ucretsiz vermislerdi, bitti. Simdi aylik 15 dolar yazin actirmadim. Kis geldi actirdim. Cep telefonundan arabayi calistirabiliyorum. ISten cikmadan calistiriyorum. Otoparka gidene kadar isinmis oluyor. Koltuk isitmasi ve direksiyon isitmasini da otomatik acmis oluyor. -10,15 derecelerde mukemmel bir sey.




  • renegade'nin ve fiat 500l nin fiyalarına bakıyorum da aceba bu 500x kaça gelecek merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Resimlere göre canlısı cok daha güzel ve albenili.

    Güvenlikte tamam olduğuna göre bence ciddi bir alternatif bu araç. QQ yerine Jeep RENEGADE daha mantıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.