Şimdi Ara

jazz-bravo-corsa-astra-kia(ceed)-fiesta (sıfır) sizce hangisi neden?HONDA JAZZ FUN i-shift ALINDI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
1
Favori
4.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ama ben Jazz hiç sürmedim. Duyduklarımı, izlediğim videoları vs... baz alaraktan bu yorumu yapıyorum... tabii ki test sürüşü yapmanız şart...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17


    quote:

    Orijinalden alıntı: metbey

    Hocam bravo al sen de... Çünkü ben de almayı düşünüyorum... Kobay olarak önce sen alırsan çok hora geçecek,,, yanarsan ben yanmayım.... Güzel dersen de biz de alalım

    Şaka bir yana bravo en üstünü tabii ki ama araba kullanmaya yeni başlayacaksan, jazz'da da c sınıfı donanımları mevcut ve zaten iç hacmi de c sınıflarıyla yarışır derecede... Arkasını görme, arabaya hakim olma gibi özellikler jazz'da daha iyidir. Ancak performans ve arabayı hissetme olayları bravo'da daha iyidir... Seçim senin




    ya jazz guzel aracda o para benzınlı bır araca verılır mı ya ıstedıgı kadar donanımı olsun bılmıyorum b sınıfı araclara bu kadar para vermek bana hıc mantıklı gelmıyor....

    bunları alacagımı astra classıc alırım bıde lpg takar keyfıme bakarım hepsını cebınden cıkarır bana gore....





    teşeküür ederimm
    tabii şu ek bilgi jazz için

    Şehir içi (lt) 6,7
    Şehir dışı (lt) 4,9
    Birleşik (lt) 5,5
    benzin ayrıcaaa işte buda oluncaaaaa
    kafam karışıyorrr kafamdaki sıralama böyle oluyor

    astra hb3 dizel (39250) > bravo (dizel) (41000 verirlerlse)>corsa (dizel-2010 36000tl)>jazz (fun-ishift 38000) oluyorrr




  • dostum,

    B sınıfı araç ile c sınıfı araç kesinlikle kıyas kabul etmez. alabileceğin en yüksek sınıftaki, güvenlikten ve ekonomiden ödün vermeyen, en hesaplı aracı almak en mantıklısıdır genelde. fiyat performans olarak değerlendirdiğinde. ben kia ceed aldım. ama aynı zamanda bravo da bakıyordum i30 da. ceed daha hesaplı oldu onu aldım. bravo da kullandım. motoru gerçekten de çok yırtıcı. 105 hp olanı bile. aynı motoru alfa giulietta da 2 gün kullandım yine aynı çekicilikte motor. eski kasa astra satıp bravo veya ceed alan çok insan var ama kimse bravo veya ceed satıp eski kasa astra almamıştır şimdiye kadar.

    ben olsam bravo veya ceed arasında tercih yapardım. bravo alırsan daha albenili ve daha performanslı bir aracın olur. ceed alırsan daha geniş daha ferah ama bravo kadar ben buradayım diye bağırmayan bir aracın olur. manueller için konuşuyorum ikiside aynı ekonomiyi aynı konforu aynı dayanıklılığı sağlar sana. fiat servisleri kia servislerinden çok daha kalitelidir bilgin olsun.

    ben ne ustalara ne de çokbilmiş her şeye maydanoz olan tiplere itibar ediyorum. beyefendi gibi kullanılan araç kronik bir sorunu da yoksa kolay kolay arıza yapmıyor. fiat olsun vw olsun. mühendisim, bir dergide otomobil yazıları yazıyorum ve test araçları geliyor. 4000-15000 km aralığında her yerinden tıkırtılar gelen, frene bastıgında saga sola yalpalayan, direksiyon tepkileri karmakarışık olmuş bir sürü anlı şanlı markaların araçlarını gördüm. babamın 200.000 de ki fransız arabası yag, filtre, balata dışında hiç bir şeye ihtiyaç duymadan çiçek gibi gidiyor. 1.000.000 u devirmiş kaç tane de ticari aracımız oldu belki üzerinden 50 şöför geçmesine rağmen. araçların değil insanların kabahati bunlar. ekonomik dizel araba alıp sonra da ekonomi arabasıyla, insanların işlerine, güçlerine, ailelerine gittiği yollarda makas atmaya çalışan, kişisel ezikliğini 3-5 beygir farkıyla başkalarıyla yarıştırmaya çalışan zavallılara araba da dayanmaz, marka da imaj da.

    bravo al şık ve atak gez, ceed al biraz daha orta yaşlı ama ekonomik gez. aynı paraları verip aman markası iyi olsun diye b sınıfı araba alma. rica ediyorum senden. ihtiyacın b sınıfı araba ise git onu da daha ekonomik bir biçimde al. zaten birer defa kullansan farkı anlayacaksın.

    formül şu: alabileceğin en yeni model, en az km de ki aracı en ucuza almak. güvenlikten ve ekonomiden ödün vermemek kaydı ile. eskiye rağbet yok artık. 35.000 tl verip b sınıfı araç almakta bana göre anlamsız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asaletinbedeli -- 19 Ekim 2010; 2:25:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asaletinbedeli

    dostum,

    B sınıfı araç ile c sınıfı araç kesinlikle kıyas kabul etmez. alabileceğin en yüksek sınıftaki, güvenlikten ve ekonomiden ödün vermeyen, en hesaplı aracı almak en mantıklısıdır genelde. fiyat performans olarak değerlendirdiğinde. ben kia ceed aldım. ama aynı zamanda bravo da bakıyordum i30 da. ceed daha hesaplı oldu onu aldım. bravo da kullandım. motoru gerçekten de çok yırtıcı. 105 hp olanı bile. aynı motoru alfa giulietta da 2 gün kullandım yine aynı çekicilikte motor. eski kasa astra satıp bravo veya ceed alan çok insan var ama kimse bravo veya ceed satıp eski kasa astra almamıştır şimdiye kadar.

    ben olsam bravo veya ceed arasında tercih yapardım. bravo alırsan daha albenili ve daha performanslı bir aracın olur. ceed alırsan daha geniş daha ferah ama bravo kadar ben buradayım diye bağırmayan bir aracın olur. manueller için konuşuyorum ikiside aynı ekonomiyi aynı konforu aynı dayanıklılığı sağlar sana. fiat servisleri kia servislerinden çok daha kalitelidir bilgin olsun.

    ben ne ustalara ne de çokbilmiş her şeye maydanoz olan tiplere itibar ediyorum. beyefendi gibi kullanılan araç kronik bir sorunu da yoksa kolay kolay arıza yapmıyor. fiat olsun vw olsun. mühendisim, bir dergide otomobil yazıları yazıyorum ve test araçları geliyor. 4000-15000 km aralığında her yerinden tıkırtılar gelen, frene bastıgında saga sola yalpalayan, direksiyon tepkileri karmakarışık olmuş bir sürü anlı şanlı markaların araçlarını gördüm. babamın 200.000 de ki fransız arabası yag, filtre, balata dışında hiç bir şeye ihtiyaç duymadan çiçek gibi gidiyor. 1.000.000 u devirmiş kaç tane de ticari aracımız oldu belki üzerinden 50 şöför geçmesine rağmen. araçların değil insanların kabahati bunlar. ekonomik dizel araba alıp sonra da ekonomi arabasıyla, insanların işlerine, güçlerine, ailelerine gittiği yollarda makas atmaya çalışan, kişisel ezikliğini 3-5 beygir farkıyla başkalarıyla yarıştırmaya çalışan zavallılara araba da dayanmaz, marka da imaj da.

    bravo al şık ve atak gez, ceed al biraz daha orta yaşlı ama ekonomik gez. aynı paraları verip aman markası iyi olsun diye b sınıfı araba alma. rica ediyorum senden. ihtiyacın b sınıfı araba ise git onu da daha ekonomik bir biçimde al. zaten birer defa kullansan farkı anlayacaksın.

    formül şu: alabileceğin en yeni model, en az km de ki aracı en ucuza almak. güvenlikten ve ekonomiden ödün vermemek kaydı ile. eskiye rağbet yok artık. 35.000 tl verip b sınıfı araç almakta bana göre anlamsız.




    çok teşekkür ederimm detaylı msjın için,,

    ceed'e hiç bakmadım ama yakın zamanda bakıcağım ...bravoya gelincee işte ne bileyim fiat diyorlar :) ama bravo farklı diyende var:)
    aam ceed'e bakıcamm peki hiç yeni jazz fun'a binme şansın oldumu yani ben bravo dan daha ferah bulmuştumm cam tavan olması vs de artısı ...:) tabi dizel yok jazzz da.. :)

    teşekkürler tekrar paylaşımınaa ...




  • eski kasa cvt (yanılmıyorsam cvt idi şanzımanın ismi) şanzımanlısını bir hafta kullandım. hiç keyifli konforlu değildi. çokta yakıyordu. yeni kasasını kullanmadım. bravo nun arka koltukları biraz kasvetlidir ama ceed öyle değil. jazz ne kadar ferah olursa olsun ferah olan bir c sınıfına yetişemez.

    dostum honda çok şişirdi fiyatları. 29.000 e satılan aynı civic şimdi oldu 40.000 küsür. 38.000 verip benzinli araç alma rica ediyorum. birde arkadaşlar demişler ki kullanım konforu yeni şöför olmak vs. doğrudur küçük araba biraz daha rahattır şehir içinde ancaaak sende 1 hafta sonra eski şöför olacaksın merak etme. insan elinde hangi araç varsa ona kolay alışır. bende saxo sahibiyken x5 ler geliyordu mercedesler geliyordu kocaman. 15 dakikada alışıyorsun hiç sorun değil. bravo al i30 al ceed al hadi olmadı eskimiş ama insanımızın hala opel diye aldığı eski astrayı al ama b sınıfı hele de benzinli araba alma lütfen. senede 8-10 bin yapmayacaksan. bin kullan araçları aradaki farkı anlayacaksın.


    quote:

    Orijinalden alıntı: huntere


    quote:

    Orijinalden alıntı: asaletinbedeli

    dostum,

    B sınıfı araç ile c sınıfı araç kesinlikle kıyas kabul etmez. alabileceğin en yüksek sınıftaki, güvenlikten ve ekonomiden ödün vermeyen, en hesaplı aracı almak en mantıklısıdır genelde. fiyat performans olarak değerlendirdiğinde. ben kia ceed aldım. ama aynı zamanda bravo da bakıyordum i30 da. ceed daha hesaplı oldu onu aldım. bravo da kullandım. motoru gerçekten de çok yırtıcı. 105 hp olanı bile. aynı motoru alfa giulietta da 2 gün kullandım yine aynı çekicilikte motor. eski kasa astra satıp bravo veya ceed alan çok insan var ama kimse bravo veya ceed satıp eski kasa astra almamıştır şimdiye kadar.

    ben olsam bravo veya ceed arasında tercih yapardım. bravo alırsan daha albenili ve daha performanslı bir aracın olur. ceed alırsan daha geniş daha ferah ama bravo kadar ben buradayım diye bağırmayan bir aracın olur. manueller için konuşuyorum ikiside aynı ekonomiyi aynı konforu aynı dayanıklılığı sağlar sana. fiat servisleri kia servislerinden çok daha kalitelidir bilgin olsun.

    ben ne ustalara ne de çokbilmiş her şeye maydanoz olan tiplere itibar ediyorum. beyefendi gibi kullanılan araç kronik bir sorunu da yoksa kolay kolay arıza yapmıyor. fiat olsun vw olsun. mühendisim, bir dergide otomobil yazıları yazıyorum ve test araçları geliyor. 4000-15000 km aralığında her yerinden tıkırtılar gelen, frene bastıgında saga sola yalpalayan, direksiyon tepkileri karmakarışık olmuş bir sürü anlı şanlı markaların araçlarını gördüm. babamın 200.000 de ki fransız arabası yag, filtre, balata dışında hiç bir şeye ihtiyaç duymadan çiçek gibi gidiyor. 1.000.000 u devirmiş kaç tane de ticari aracımız oldu belki üzerinden 50 şöför geçmesine rağmen. araçların değil insanların kabahati bunlar. ekonomik dizel araba alıp sonra da ekonomi arabasıyla, insanların işlerine, güçlerine, ailelerine gittiği yollarda makas atmaya çalışan, kişisel ezikliğini 3-5 beygir farkıyla başkalarıyla yarıştırmaya çalışan zavallılara araba da dayanmaz, marka da imaj da.

    bravo al şık ve atak gez, ceed al biraz daha orta yaşlı ama ekonomik gez. aynı paraları verip aman markası iyi olsun diye b sınıfı araba alma. rica ediyorum senden. ihtiyacın b sınıfı araba ise git onu da daha ekonomik bir biçimde al. zaten birer defa kullansan farkı anlayacaksın.

    formül şu: alabileceğin en yeni model, en az km de ki aracı en ucuza almak. güvenlikten ve ekonomiden ödün vermemek kaydı ile. eskiye rağbet yok artık. 35.000 tl verip b sınıfı araç almakta bana göre anlamsız.




    çok teşekkür ederimm detaylı msjın için,,

    ceed'e hiç bakmadım ama yakın zamanda bakıcağım ...bravoya gelincee işte ne bileyim fiat diyorlar :) ama bravo farklı diyende var:)
    aam ceed'e bakıcamm peki hiç yeni jazz fun'a binme şansın oldumu yani ben bravo dan daha ferah bulmuştumm cam tavan olması vs de artısı ...:) tabi dizel yok jazzz da.. :)

    teşekkürler tekrar paylaşımınaa ...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: huntere


    quote:

    Orijinalden alıntı: asaletinbedeli

    dostum,

    B sınıfı araç ile c sınıfı araç kesinlikle kıyas kabul etmez. alabileceğin en yüksek sınıftaki, güvenlikten ve ekonomiden ödün vermeyen, en hesaplı aracı almak en mantıklısıdır genelde. fiyat performans olarak değerlendirdiğinde. ben kia ceed aldım. ama aynı zamanda bravo da bakıyordum i30 da. ceed daha hesaplı oldu onu aldım. bravo da kullandım. motoru gerçekten de çok yırtıcı. 105 hp olanı bile. aynı motoru alfa giulietta da 2 gün kullandım yine aynı çekicilikte motor. eski kasa astra satıp bravo veya ceed alan çok insan var ama kimse bravo veya ceed satıp eski kasa astra almamıştır şimdiye kadar.

    ben olsam bravo veya ceed arasında tercih yapardım. bravo alırsan daha albenili ve daha performanslı bir aracın olur. ceed alırsan daha geniş daha ferah ama bravo kadar ben buradayım diye bağırmayan bir aracın olur. manueller için konuşuyorum ikiside aynı ekonomiyi aynı konforu aynı dayanıklılığı sağlar sana. fiat servisleri kia servislerinden çok daha kalitelidir bilgin olsun.

    ben ne ustalara ne de çokbilmiş her şeye maydanoz olan tiplere itibar ediyorum. beyefendi gibi kullanılan araç kronik bir sorunu da yoksa kolay kolay arıza yapmıyor. fiat olsun vw olsun. mühendisim, bir dergide otomobil yazıları yazıyorum ve test araçları geliyor. 4000-15000 km aralığında her yerinden tıkırtılar gelen, frene bastıgında saga sola yalpalayan, direksiyon tepkileri karmakarışık olmuş bir sürü anlı şanlı markaların araçlarını gördüm. babamın 200.000 de ki fransız arabası yag, filtre, balata dışında hiç bir şeye ihtiyaç duymadan çiçek gibi gidiyor. 1.000.000 u devirmiş kaç tane de ticari aracımız oldu belki üzerinden 50 şöför geçmesine rağmen. araçların değil insanların kabahati bunlar. ekonomik dizel araba alıp sonra da ekonomi arabasıyla, insanların işlerine, güçlerine, ailelerine gittiği yollarda makas atmaya çalışan, kişisel ezikliğini 3-5 beygir farkıyla başkalarıyla yarıştırmaya çalışan zavallılara araba da dayanmaz, marka da imaj da.

    bravo al şık ve atak gez, ceed al biraz daha orta yaşlı ama ekonomik gez. aynı paraları verip aman markası iyi olsun diye b sınıfı araba alma. rica ediyorum senden. ihtiyacın b sınıfı araba ise git onu da daha ekonomik bir biçimde al. zaten birer defa kullansan farkı anlayacaksın.

    formül şu: alabileceğin en yeni model, en az km de ki aracı en ucuza almak. güvenlikten ve ekonomiden ödün vermemek kaydı ile. eskiye rağbet yok artık. 35.000 tl verip b sınıfı araç almakta bana göre anlamsız.




    çok teşekkür ederimm detaylı msjın için,,

    ceed'e hiç bakmadım ama yakın zamanda bakıcağım ...bravoya gelincee işte ne bileyim fiat diyorlar :) ama bravo farklı diyende var:)
    aam ceed'e bakıcamm peki hiç yeni jazz fun'a binme şansın oldumu yani ben bravo dan daha ferah bulmuştumm cam tavan olması vs de artısı ...:) tabi dizel yok jazzz da.. :)

    teşekkürler tekrar paylaşımınaa ...



    Ben de onu dedim, jazz bir istisna... C sınıfı gibi çok ferah ama aynı zamanda sürmesi kolay.....Fakat tabii şehir içi 7lt yi geçer... Ceed de 8'i bulur, çünkü tam otomatik fabrika verisi 7 ama emin ol 8'i bulursun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metbey -- 19 Ekim 2010; 2:43:02 >




  • 8 i bulur mu bulmaz mı onu ceed forumundaki otomatik kullanan arkadaşlara bir sor istersen. ben bilmiyorum. manuel 90 hp ile istanbul e5 trafiğinde 5.0 litreyi geçmiyorum ben kendi aracımla. test aracı olsa 7 yi bile buldururum çok kolay. ama otomatiklerde işler biraz daha karmaşık :) neyse ben yazımı bitirdim ve yatıyorum. sana kolay gelsin. ama 40.000 lirayı benzinli arabaya verirsen hele de b sınıfı arabaya verirsen konuşmayacağım bir daha senle :)

    Selamlar.


    quote:

    Orijinalden alıntı: metbey


    quote:

    Orijinalden alıntı: huntere


    quote:

    Orijinalden alıntı: asaletinbedeli

    dostum,

    B sınıfı araç ile c sınıfı araç kesinlikle kıyas kabul etmez. alabileceğin en yüksek sınıftaki, güvenlikten ve ekonomiden ödün vermeyen, en hesaplı aracı almak en mantıklısıdır genelde. fiyat performans olarak değerlendirdiğinde. ben kia ceed aldım. ama aynı zamanda bravo da bakıyordum i30 da. ceed daha hesaplı oldu onu aldım. bravo da kullandım. motoru gerçekten de çok yırtıcı. 105 hp olanı bile. aynı motoru alfa giulietta da 2 gün kullandım yine aynı çekicilikte motor. eski kasa astra satıp bravo veya ceed alan çok insan var ama kimse bravo veya ceed satıp eski kasa astra almamıştır şimdiye kadar.

    ben olsam bravo veya ceed arasında tercih yapardım. bravo alırsan daha albenili ve daha performanslı bir aracın olur. ceed alırsan daha geniş daha ferah ama bravo kadar ben buradayım diye bağırmayan bir aracın olur. manueller için konuşuyorum ikiside aynı ekonomiyi aynı konforu aynı dayanıklılığı sağlar sana. fiat servisleri kia servislerinden çok daha kalitelidir bilgin olsun.

    ben ne ustalara ne de çokbilmiş her şeye maydanoz olan tiplere itibar ediyorum. beyefendi gibi kullanılan araç kronik bir sorunu da yoksa kolay kolay arıza yapmıyor. fiat olsun vw olsun. mühendisim, bir dergide otomobil yazıları yazıyorum ve test araçları geliyor. 4000-15000 km aralığında her yerinden tıkırtılar gelen, frene bastıgında saga sola yalpalayan, direksiyon tepkileri karmakarışık olmuş bir sürü anlı şanlı markaların araçlarını gördüm. babamın 200.000 de ki fransız arabası yag, filtre, balata dışında hiç bir şeye ihtiyaç duymadan çiçek gibi gidiyor. 1.000.000 u devirmiş kaç tane de ticari aracımız oldu belki üzerinden 50 şöför geçmesine rağmen. araçların değil insanların kabahati bunlar. ekonomik dizel araba alıp sonra da ekonomi arabasıyla, insanların işlerine, güçlerine, ailelerine gittiği yollarda makas atmaya çalışan, kişisel ezikliğini 3-5 beygir farkıyla başkalarıyla yarıştırmaya çalışan zavallılara araba da dayanmaz, marka da imaj da.

    bravo al şık ve atak gez, ceed al biraz daha orta yaşlı ama ekonomik gez. aynı paraları verip aman markası iyi olsun diye b sınıfı araba alma. rica ediyorum senden. ihtiyacın b sınıfı araba ise git onu da daha ekonomik bir biçimde al. zaten birer defa kullansan farkı anlayacaksın.

    formül şu: alabileceğin en yeni model, en az km de ki aracı en ucuza almak. güvenlikten ve ekonomiden ödün vermemek kaydı ile. eskiye rağbet yok artık. 35.000 tl verip b sınıfı araç almakta bana göre anlamsız.




    çok teşekkür ederimm detaylı msjın için,,

    ceed'e hiç bakmadım ama yakın zamanda bakıcağım ...bravoya gelincee işte ne bileyim fiat diyorlar :) ama bravo farklı diyende var:)
    aam ceed'e bakıcamm peki hiç yeni jazz fun'a binme şansın oldumu yani ben bravo dan daha ferah bulmuştumm cam tavan olması vs de artısı ...:) tabi dizel yok jazzz da.. :)

    teşekkürler tekrar paylaşımınaa ...



    Ben de onu dedim, jazz bir istisna... C sınıfı gibi çok ferah ama aynı zamanda sürmesi kolay.....Fakat tabii şehir içi 7lt yi geçer... Ceed ise 8'i bulur, çünkü tam otomatik fabrika verisi 7.1 ama emin ol 8'i bulursun...




  • Hocam jazz'a o kadar para verilmez bence.
    Geriye kalan Bravo,Astra ve Ceed'den birini seçebilirsin.
    Git hepsine bin test sürüşüne çık kanının ısındığı aracı al hepsi güzel arabalar.
    Bravo motoruyla, Astra marka imajıyla, Ceed ise fiyat-performans oranıyla ön plana çıkıyor.
  • Bunlar arasında Bravo en iyisidir tabii ki. Albea bile şehiriçinde 300-400 bin km gidiyor. Bravo mu gitmiycek. 100.000 olayı falan kesinlikle yalan. Kulaktan dolma bilgilerle insanları yanıltan tipler onu diyenler.
  • arkadasım ben sana hyundai i20 veya i30 öneririm i30 un fiyatını tam olarak bilmiorum ama alabilecegin en sorunsuz asla masraf cıkartmayacak bir arac birde hyundai 5 YIL GARANTİ !! veriyor daha ne olsun kafanda da 100 bin km sorunu olmasın hyundai ın motoru en iyi dizel motor secildi 500 bin km gider hiç elletmezsin gecen hafta hyundai era taksiye bindik 397 binde ve motor hiç ellenmemiş hyundai artık motor ve kasa olarak cok ilerde ben sana bu aracı öneririm 10 aylık hyundai kullanıcısıyım 21 bin km yol yaptım allaha sükür bakımı hariç hiç masraf cıkarmadı
  • Dualogic şanzıman nasıldır araştırmadım ancak motoru ve tipi açısından Bravo`yu tek geçerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asaletinbedeli

    eski kasa cvt (yanılmıyorsam cvt idi şanzımanın ismi) şanzımanlısını bir hafta kullandım. hiç keyifli konforlu değildi. çokta yakıyordu. yeni kasasını kullanmadım. bravo nun arka koltukları biraz kasvetlidir ama ceed öyle değil. jazz ne kadar ferah olursa olsun ferah olan bir c sınıfına yetişemez.

    dostum honda çok şişirdi fiyatları. 29.000 e satılan aynı civic şimdi oldu 40.000 küsür. 38.000 verip benzinli araç alma rica ediyorum. birde arkadaşlar demişler ki kullanım konforu yeni şöför olmak vs. doğrudur küçük araba biraz daha rahattır şehir içinde ancaaak sende 1 hafta sonra eski şöför olacaksın merak etme. insan elinde hangi araç varsa ona kolay alışır. bende saxo sahibiyken x5 ler geliyordu mercedesler geliyordu kocaman. 15 dakikada alışıyorsun hiç sorun değil. bravo al i30 al ceed al hadi olmadı eskimiş ama insanımızın hala opel diye aldığı eski astrayı al ama b sınıfı hele de benzinli araba alma lütfen. senede 8-10 bin yapmayacaksan. bin kullan araçları aradaki farkı anlayacaksın.



    teşekkür ederim aseletin bedeli...

    Esasında haklısın jazz biraz (tabirimi mazur görün) bazen böyle ne bileyim teneke gibi duruyor dıştan bakınca... gerçi bazende çok hoş gözüküyor..)
    ve fiyat konusunda haklısın fiyatları gerçekten çok artmış..(gerçi bana sorarsanız hepsi öyle..krizi fırsat biliyorlar..) 38000 verip benzinli almak bazen benide düşündürüyor..:)

    bravo'yu en yakın zamanda gerçek anlamda inceleyeceğim herşeyi ile ancak umarım 44000 den 40000'e verirler...(gerçi bayan yaparız ederiz tarzı konuşuyordu umarım öyle olur) ceed'e gelincee elimde patlar diye korkuyourm şöyle tahmini söylüyourum 5-6 sene kullanıp satmak istiyourm yeni alırkende en azından birazz değeride kalsın tabi hepsi değer yitiriyor ancak bazıları daha az değer yitiriyor malum satması da kolay olmalı....işte buarada astar devreye giriyor ama yanlış bilmiyorsam 7-8 senenlik bir geçmişi var bende 7 sene kullansamm olur 14-15 senelik araba :) (eskkii çok eski kasa olur)
    ceed'i incelemediğim için bakıcam ama fiyatı dediğim gibi yüksekkk dizel+otomatik. 44200 liste fiyatıı ...ona bakıcağımm

    teşekkürlerrr paylaşımına



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huntere -- 19 Ekim 2010; 20:02:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    arkadasım ben sana hyundai i20 veya i30 öneririm i30 un fiyatını tam olarak bilmiorum ama alabilecegin en sorunsuz asla masraf cıkartmayacak bir arac birde hyundai 5 YIL GARANTİ !! veriyor daha ne olsun kafanda da 100 bin km sorunu olmasın hyundai ın motoru en iyi dizel motor secildi 500 bin km gider hiç elletmezsin gecen hafta hyundai era taksiye bindik 397 binde ve motor hiç ellenmemiş hyundai artık motor ve kasa olarak cok ilerde ben sana bu aracı öneririm 10 aylık hyundai kullanıcısıyım 21 bin km yol yaptım allaha sükür bakımı hariç hiç masraf cıkarmadı



    teşekkür ederim 9997

    bilemiyecem nedendirr hiç ısınamadım şu hyundai ye ...esasında oarada tanıdık da var .tahminimce iyi de indirim alabilirim.. ama ne bileyim bir türlü ısınamadım herhalde web sayfasının iğrençliğinden olsa gerek...:) .. bir kere gittim bayisine i20 de dizel otomatik yok tu..onun için i30 baktık o da dizel otomatik 1.6 crdi 115ps prime otom. ful+ful deniyor gerçektende öyle sunroof+deri+çelik jant vs.. herşey var tabi fiyat ta (45900 dediler -500 takas ind. var.. tanıdık arkadaşı devreye sokmamıştım herhalde 43- belki 42 olurr..))ama işte o paraya ne bileyimmm (ufff jetta aklımı başımdan aldınn :) )

    anlayacağınız i30da incelenecek detaylı :)
    teşekkürler yorumunuzaa
    bu arada dizel otomatik i30 un yakıt tüketimi jazzdan da fazla 7.6 şehir içi 4.9 şehir dışı :) :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: /Bulut\

    Hocam jazz'a o kadar para verilmez bence.
    Geriye kalan Bravo,Astra ve Ceed'den birini seçebilirsin.
    Git hepsine bin test sürüşüne çık kanının ısındığı aracı al hepsi güzel arabalar.
    Bravo motoruyla, Astra marka imajıyla, Ceed ise fiyat-performans oranıyla ön plana çıkıyor.




    teşekkür ederim bulut ;

    sen olsannn 35000(vermek istiyorsun arabaya) ama biraz zorlarsa hepsini alabilecek durumdasın ve yılda tahmini 20000 km yapacaksın diyelim ve 6-7 sene kullanmayı düşünüyorsun sonra satıp üzerine ekleyip yeni araba alacak olsan hangisini alırsınn ??

    bilgi paylaşımına teşşekürlerrr :)




  • astra alınmaz çünkü kasası eskidi, motoru güçsüz ve easytronic vites sorun çıkarabilir...
    ama malzeme kalitesi, konforu vs 10 numaradır. 40bin tl ye alınır mı? bence alınmaz...
    jazz corsa vs b segmenti araçlara bakılmaz, jazz 38 bin tl zaten fiyatı c sınıfıyla aynı, kasası çok çirkin..

    sonuçta bravo ve kia arasında kalırdım ikisi arasında, hangisini alırsanız alın pişman olmazsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sunshines35

    astra alınmaz çünkü kasası eskidi, motoru güçsüz ve easytronic vites sorun çıkarabilir...
    ama malzeme kalitesi, konforu vs 10 numaradır. 40bin tl ye alınır mı? bence alınmaz...
    jazz corsa vs b segmenti araçlara bakılmaz, jazz 38 bin tl zaten fiyatı c sınıfıyla aynı, kasası çok çirkin..

    sonuçta bravo ve kia arasında kalırdım ikisi arasında, hangisini alırsanız alın pişman olmazsınız



    teşekkür ederim sunshines35 :)
    astra eskidiii
    şuanda acayip derecede bravo ile ceed arasında kaldımm :) (jazz içi bana en hoş gelendi ama sıfır araba sonuçta baktığımm:) tabiki güzel olacak)
    senin son kararın ne olurduu?? bravonunda yakıt tüketimi şehri içi 5.9 ancak satış elemanı bunlar yalan dedi ona 2 daha ekleyin dedi..(inanamadım kendi broşürlerin yalan dedi resmen birazda o satıcı yüzünden bravo istek sıramda biraz arka planda kaldı..gerçi ilgili ama ne bileyim yaparız ederiz tarzı bir uslupuda vardıı :) )
    bu arada bravo dizel dualogic olacak herhalde hatay da oturuyourm malum yokuş her taraf ve arabalar dipdibe bunalr geri kaydırmaz dimii?? :))

    teşekkürler paylaşımınıza



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huntere -- 19 Ekim 2010; 20:44:11 >




  • bu arada bravo ile ceed'in otomatik dizel tüketimini test edenler varmı??

    bravo
    şehir içi 5.9
    şehir dışı 4.1

    ceed
    şehir içi 7.0
    şehir dışı 4.7

    bravo satan kişi bu internette ve broşurde olanalara 2 ekleyinn dedi 5.9+2=7.9 oluyor fazla değilmii???

    bilgi ve deneyiminiz paylaştığınız için teşşekürler :)
  • hyundai i30 geçen sene çok alınabilir bir araba idi. ama bu sene öyle değil. nedenine gelince. kurthan tarakçıoğlu hyundai ceo luğundan istifa etti. sebep kore ile yaşanan anlaşmazlıklar. onun döneminde i30 çok rekabetçi bir fiyatla satılıyordu ve fiyat performans oranı çok yüksekti. ama şimdi ne yazık ki öyle değil ve fiyatlar uçmuş vaziyette.

    hyundai i 20 de çok başarılı bir araç ama ne i30 un kalitesine yaklaşabilir ne konforuna. fiyatı da hiç rekabetçi değil.

    hyundai 5 yıl garanti veriyor doğrudur. kia ceed türkiye de 5 yıl 150.000 km garanti ile, avrupada 7 yıl garanti ile, amerikan pazarındaki muadili forte (türkiye de cerato) 10 yıl garanti ile satılıyor.

    i30 ve ceed tamamen aynı araçlar. en iyi dizel motor seçilen motor da her ikisinde aynı. ortak platform ürünü ikisi de. hiç bir kayda değer fark yok.

    ayrıca ceed motion dizel otomatik 39.100 lira liste fiyatı. biraz zorla 1500 lira düşürebilirsin. düşüremezsen ben düşürürüm senin için :) daha önce satın alma mühendisi olarak çalışmıştım türkiyenin en büyük perakendecilerinden birinde. sorunsuzluk ve masraf çıkarmama konusunda bravo da, ceed te. i30 da eşdeğerdir. sen düzgün kullandığın sürece. ben saxo dizel ile 200.000 km yaptım bakım silecek ve far ampülleri dışında hiç masraf çıkarmadı. 21.000 de arabanın masraf çıkarmaması keramet değil :)

    bravo yırtıcı, ceed ferah. asrta aaa opele biniyor diyecekler. fark bu. ama ben olsam astrayı da elerdim. eskidi artık eskidi.



    quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    arkadasım ben sana hyundai i20 veya i30 öneririm i30 un fiyatını tam olarak bilmiorum ama alabilecegin en sorunsuz asla masraf cıkartmayacak bir arac birde hyundai 5 YIL GARANTİ !! veriyor daha ne olsun kafanda da 100 bin km sorunu olmasın hyundai ın motoru en iyi dizel motor secildi 500 bin km gider hiç elletmezsin gecen hafta hyundai era taksiye bindik 397 binde ve motor hiç ellenmemiş hyundai artık motor ve kasa olarak cok ilerde ben sana bu aracı öneririm 10 aylık hyundai kullanıcısıyım 21 bin km yol yaptım allaha sükür bakımı hariç hiç masraf cıkarmadı




  • hiç şüphen olmasın yarı otomatik şanzımanlar yokuşta kaydırır. çok mu büyük sorun. bence değil ama sen yine de bilmiş ol. kaydırır.


    quote:

    Orijinalden alıntı: huntere

    quote:

    Orijinalden alıntı: sunshines35

    astra alınmaz çünkü kasası eskidi, motoru güçsüz ve easytronic vites sorun çıkarabilir...
    ama malzeme kalitesi, konforu vs 10 numaradır. 40bin tl ye alınır mı? bence alınmaz...
    jazz corsa vs b segmenti araçlara bakılmaz, jazz 38 bin tl zaten fiyatı c sınıfıyla aynı, kasası çok çirkin..

    sonuçta bravo ve kia arasında kalırdım ikisi arasında, hangisini alırsanız alın pişman olmazsınız



    teşekkür ederim sunshines35 :)
    astra eskidiii
    şuanda acayip derecede bravo ile ceed arasında kaldımm :) (jazz içi bana en hoş gelendi ama sıfır araba sonuçta baktığımm:) tabiki güzel olacak)
    senin son kararın ne olurduu?? bravonunda yakıt tüketimi şehri içi 5.9 ancak satış elemanı bunlar yalan dedi ona 2 daha ekleyin dedi..(inanamadım kendi broşürlerin yalan dedi resmen birazda o satıcı yüzünden bravo istek sıramda biraz arka planda kaldı..gerçi ilgili ama ne bileyim yaparız ederiz tarzı bir uslupuda vardıı :) )
    bu arada bravo dizel dualogic olacak herhalde hatay da oturuyourm malum yokuş her taraf ve arabalar dipdibe bunalr geri kaydırmaz dimii?? :))

    teşekkürler paylaşımınıza





  • quote:

    Orijinalden alıntı: asaletinbedeli

    hiç şüphen olmasın yarı otomatik şanzımanlar yokuşta kaydırır. çok mu büyük sorun. bence değil ama sen yine de bilmiş ol. kaydırır.




    teşeküredseirm tekrar..
    bu kaydırır lafını duydumm da.. 3sn diyorlar yaklaşık olarak frenden ayak çekildiği zaman doğrumudur? 3sn boyunca bekliyor diyorlar doğrumudur? (herhalde 3snde de gaza basarımm )

    teşekkürler bilgi ve paylaşımınızaaa!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huntere -- 19 Ekim 2010; 23:46:01 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.