Şimdi Ara

JAPONLAR''TAKLİTÇİMİ TAKLİT EDİLENMİ'' (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
2.248
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yaw peki bişey sorucam.

    neden fuarlarda arabaların heryerinden koreli ve japonlar çıkıyor.

    ben daha hiç bi fuarda gaz pedalının altından bi almanın çıktığını görmedim
  • Japon Motorda bir numaradır bence...Her zaman motor teknolojisi bir numaradır...
    Ama gerisini bilemicem...
    Accord
    Bir de S2000 Motoru...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Professional -- 20 Ocak 2006 22:17:17 >
  • Sanayi casusluğu yapıyorlar. 6.vites programında izlemiştim. frankfurt fuarında ellerinde kamera 4 japon bmw'nin başına gelmiş.2 tanesi motoruna, diğer ikisi de iç kısımlarına bakıyordu..
    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    yaw peki bişey sorucam.

    neden fuarlarda arabaların heryerinden koreli ve japonlar çıkıyor.

    ben daha hiç bi fuarda gaz pedalının altından bi almanın çıktığını görmedim
  • bence estetik olarakda japonlar gayet iyi sadece tarzları biraz farklıydı eskiden simdi o farkda pek yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Slazer

    hehe toyota 1 numara gülesim yoktu
    japonların bu güne kadar tek güzel arabası var bence oda honda accord bide daha gelmediği için tan bilmiyorum ama honda civic olabilir...
    japonlar hiç bir zaman diğer ülkelere deki kesimlerin dikkatini çekemez (belki ilerde ama sanmam) ürettikleri araba amerikadaki büyük ve geniş araçları seven coğunluk kitlesine uymuyor...
    artık avrupadada geniş sw tarzı arabalar hep görülüyor...
    hadi honda tamamda mazda yada toyota ıhh onların önü tıkalı


    Japon arabaları Amerikada çok tutuluyor. Ayrıca küçük oldukları için amerika pazarına hitap etmediği doğru değil. Lexus un ve infinity amerika pazarı için yaratılmış markalar ve büyük araçları var. Ayrıca accodun coupe u görmüştüm ben. hem coupe hem de kocaman tam amerikalılar göre:) Toyota camry de amerika da çok tutan araçlardan biri. Bunlar türkiye de satılmadığı için sen japon araçalrı küçük diyorsun.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Slazer

    hehe toyota 1 numara gülesim yoktu
    japonların bu güne kadar tek güzel arabası var bence oda honda accord bide daha gelmediği için tan bilmiyorum ama honda civic olabilir...
    japonlar hiç bir zaman diğer ülkelere deki kesimlerin dikkatini çekemez (belki ilerde ama sanmam) ürettikleri araba amerikadaki büyük ve geniş araçları seven coğunluk kitlesine uymuyor...
    artık avrupadada geniş sw tarzı arabalar hep görülüyor...
    hadi honda tamamda mazda yada toyota ıhh onların önü tıkalı


    naptın abi hyundai inin okadar arabası var hondanın okdr arabası var okdr subaru var var toyota var




  • savunmaya gerek duymuyorum siz niye hemen başladınız almanlar şöyle almanlar böyle diye ...
    almanyadaki müşteri memnuniyetine bi göz at bunu yapabilrsin ..
    quote:

    kendi mükemmel ötesi avensisinin bmw 3 serisi audi a4 le aynı segment araçları


    eee müşteri memnun alan razı satan razı daha ne olsun ??
  • ayrıca bi haberde ekleyim...
    quote:

    General Motors ile Toyota, hibrid teknolojisinin gelişiminde bilgi paylaşımına gitmeye hazırlanıyor. GM CEO'su Rick Wagoner, mayıs ayının ortalarında yapacağı Japonya ziyaretinde Toyota yetkilileriyle bir araya gelecek. Dünyanın ikinci büyük otomotiv şirketi Toyota, son 10 yılda en güçlü rakibi GM'ye yaklaşmış durumda. Ancak bu rekabetin yanında iki şirket 1999 yılından bu yana New United Motor bünyesinde araştırma ve geliştirme faaliyetlerini sürdürüyor. GM elektrik ve benzinle çalışabilen Toyota Prius ile ilgili teknolojik bilgiye ulaşabilecek. Şirket bu bilgiler ışığında Lexus GS ve Highlander adlı dört çekişli aracın hibrid versiyonlarını üretmeyi planlıyor.
  • AYRICA

    quote:

    ABD'de en çok beğenilen ve tüketicinin aynı markadan tekrar satın almayı düşündüğü otomobillerin büyük bölümü Japon markalarından oluştu. En beğenilen otomobiller arasında Toyota Prius, Mini Cooper, Honda Accord da yer alıyor.





    ABD'deki 226 bin tüketicinin yanıtlarına göre hazırlanan Consumer Reports adlı tüketici raporunda, En Çok Beğenilen Otolar listesindeki 33 araçtan sadece 3'ü Amerikan malı. Beğenilmeyen araçlar listesindeki 28 aracın 15'i de Amerikan markalarından oluşuyor.

    ABD'de tüketiciyi en çok tatmin eden ve tüketicinin aynı markadan tekrar satın almayı düşündüğü otomobillerin listesi şöyle:

    -Küçük otolar: Toyota Prius, Mini Cooper, Honda Civic Hybrid,

    -Orta/Büyük otolar: Honda Accord, Toyota Avalon,

    -Üst sınıf/lüks otolar: Lexus LS430, BMW 3 Series,

    -Üstü açılan spor otolar: Infiniti G35 coupe, Lexus SC430,

    -Spor otolar: Chevrolet Corvette, Honda S2000, BMW Z4, Nissan 350Z, Mazda MX-5 Miata, Subaru Impreza WRX, BMW M3, Porsche Boxster,

    -Küçük minibüsler: Toyota Sienna, Honda Odyssey,

    -Binek tarzı arazi araçları: Lexus RX330, Honda Element, Nissan Murano, Honda Pilot, Volvo XC90, Toyota Highlander, Acura MDX, Infiniti FX, Subaru Forester,

    -Konvansiyonel arazi araçları: Toyota 4Runner (V8), Lexus GX470, Hummer H2,

    -Pikap: Toyota Tundra, Chevrolet Avalanche.''

    BEĞENİLMEYENLER

    ABD'de tüketiciyi memnun etmeyen ve tüketicinin bir kez daha satınalmak istemediği markalar da şöyle:

    -Küçük otolar: Hyundai Accent, Nissan Sentra, Chevrolet Cavalier,

    -Orta sınıf araçlar: Chrysler Sebring sedan, Dodge Stratus sedan,

    -Üstü açılan spor otolar: Chrysler Sebring coupe, Dodge Stratus coupe, Chevrolet Cavalier coupe, Pontiac Sunfire coupe,

    -Spor otolar: Mitsubishi Eclipse,

    -Küçük minibüsler: Dodge Caravan (4 silindir) Chevrolet Venture,

    -Konvansiyonel arazi araçları: Suzuki Vitara, Suzuki Grand Vitara, Nissan Xterra Jeep Grand Cherokee (6 silindir), Mitsubishi Montero, Chevrolet Tracker, Land Rover Discovery, Mercedes-Benz ML500, Chevrolet Blazer, Mitsubishi Montero Sport, Isuzu Rodeo,

    -Pikaplar: Nissan Frontier, Dodge Dakota (V6), GMC Sonoma S-15 (V6, 4WD), Chevrolet S-10 (V6, WD).




  • türkiye olarak avrupa bize daha yakin bosver amerikayi

    bu konuda haklisin almanyada servislerdeki müsteri memnuniyetinde almanlardan birtek porsche 1.sirada onun disinda japonlar daha hassas bu konuda ve öndeler.

    almanlar biraz ukela sayilabilirler , ama eminimki japonyada cok titizlerdir
  • Satış rakamlarına göre konuşan insanlara kaba etimle gülüyorum, Türkiye'ye göre de Megane'lar mı 1 numara.. Peki o zaman niye Yılın otomobili-avrupa'nın 1 numaralı otomobili gibi ödülleri japonlar hiç alamıyor?? J.D. diyecekseniz o toyota-hondanın sorunsuzluğudur, bir arabanın referans olabilmesi için

    -performans
    -yol tutuş
    -güvenlik
    -malzeme, işçilik
    -donanım
    -ergonomi vs. kriterlerde hep çıtayı belirlemesi lazımdır ki japonların belli bir modeli yok referans olabilcek.. Mx-5 hariç. roadster ların atası kabul ediliyor. Ama bana 320i ile de Avensis 2.0 ı karşılaştırtmayın şimdi, avensis in tek avantajı genişlik bmw'ye göre.. mesela. yani şimdi japoncu bir arkadaşımız bana japon düşmanı dicek (sanki adamlarla kavga etmişim gibi) ama ben gerekli yerde japon firmasınıı gerekli yerde de alman firmasını savunurum şuanda toyota 1 numara gibi söylemler saçmalığın daniskasından başka bir şey değildir.




  • bahsedilen otomobil üreticileri ticari şirketlerdir. büyüklüğü ekonomik olarak ölçülür. karlılığı, taşınmazları, demirbaşları, insan kaynağı, teknolojisi, geleceğe dönük beklentiler vs. bu büyüklüğü etkileyen faktörlerdir. en büyük olan en iyi arabayı üreten değil, en fazla kar edendir. mercedes ben 1 numarayım diyemez çünkü cryslerle birleşmesine rağmen 4 numaradır. çünkü sadece zengin azınlığa araba üretip satmaktadır. bmw en büyüğüm diyemez. lamborghini istediği kadar iyi araba üretebilir ama en büyüğüm diyemez. bazılarını cahilce aşağıladığı toyota ise en karlıdır, öngörülere göre 2006 sonunda dünya çapında en fazla satan araba olacaktır. bazılarının dünyayı türkiye pazarından ibaret sanması ve kendi şehirlerinde gördükleri arabalara bakıp japonlarla dalga geçmesi kendi cehaletlerini gösterir. dünya nüfusunun en yoğun olduğu doğu ve güney asya da japonlar açık farkla öndedir. ekonomik büyüklüğü 1 numara olan abd de toyota kafaya oynamaktadır. dünyası renault, peugeot, vw, mercedes, bmw, fiattan ibaret olanlar şaşıracak belki ama dünyanın en büyük 3 otomobil şirketi toyota, general motors ve ford dur. toyota'yı tr de satılan 3 4 modeliyle değerlendirenlere ekşi sözlükten bir alıntı:#5541341
    toyota
    dunyanin en fazla model icerigine sahip otomotiv markasi, japonya fabrikalarinda uretilen; allex, allion, alphord, altezza, ambulance, aristo, avalon, avensis, bb, blizzard, brevis, caldina, cami, camry, carib, carina, cavalier, celica, celsior, century, ceres, chaser, cielo, cinos, cluger, coaster, comfort, commuter, corolla, corona, corsa, cresta, crown, curron, cygnus, cynos, deliboy, duet, dyna, echo, emina, epsum, estima, exiv, fiarrier, fielder, funcargo, fx, gaia, grand hiace, granvia, harrier, hiace, highlander, hilux, hybrid prius, ipsum, ist, kc ceres, kluger, landcruiser, levin, liteace, lucida, majesto, marino, mark, masterace, miltux, mr, ms spider, nadia, noah, opa, origin, ovet, platz, prado, prius, probox, progress, pronard, publica, raum, rav4, regius, runner, run x, rx-300, sa, scepter, sd, sequoia, sera, sf, sienta, soarer, spacio, sparky, sprinter, starlet, staut, succeed, super, supra, surf, synas b, tercel, town, townace, toyoace, trueno, tundra, twill vs, verossa, vista, voltz, voxy, will, wish, x-sum, yaris, modellerini sayabiliriz. sanildaginin aksine bir far bir kaporta varyasyonlari ile elde edilmis modeller degil tamamen farkli otomobillerdir. bu modellerin alt guruplari da hayli kalabaliktir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Satış rakamlarına göre konuşan insanlara kaba etimle gülüyorum, Türkiye'ye göre de Megane'lar mı 1 numara.. Peki o zaman niye Yılın otomobili-avrupa'nın 1 numaralı otomobili gibi ödülleri japonlar hiç alamıyor?? J.D. diyecekseniz o toyota-hondanın sorunsuzluğudur, bir arabanın referans olabilmesi için

    -performans
    -yol tutuş
    -güvenlik
    -malzeme, işçilik
    -donanım
    -ergonomi vs. kriterlerde hep çıtayı belirlemesi lazımdır ki japonların belli bir modeli yok referans olabilcek.. Mx-5 hariç. roadster ların atası kabul ediliyor. Ama bana 320i ile de Avensis 2.0 ı karşılaştırtmayın şimdi, avensis in tek avantajı genişlik bmw'ye göre.. mesela. yani şimdi japoncu bir arkadaşımız bana japon düşmanı dicek (sanki adamlarla kavga etmişim gibi) ama ben gerekli yerde japon firmasınıı gerekli yerde de alman firmasını savunurum şuanda toyota 1 numara gibi söylemler saçmalığın daniskasından başka bir şey değildir.

    european car of the year ödüllerinde tabii ki avrupalı araçlar daha şanslıdır. zaten ödül avrupa da veriliyor. en az 5 avrupa ülkesinde satılıyor olması ve senede en az 5000 satması gerekiyor. bunlara rağmen toyota prius, toyota yaris, nissan micra 90 lardan itibaren bu ödülleri alan arabalar. ha european car of the year ödülüne göre karar veriyorum diyorsan bu ödülü fiat panda da aldı. git al bir tane.




  • Villeneuve

    sen 1 numara derken ne anliyorsun?

    toyota bukadar modeli ne zaman cikardi nezaman nerde satti?
  • dünya geneli tercih ediyor almanyada dahil

    burda bir avuç kişinin sözünemi bakacak

    quote:

    hayatinda kactane alman arabasina bindin


    diyen arkadaş sen kaç tane lexus kullandın?
    bindin kelimeside çok saçma olmuş 1 binmeyle olmuyo bu işler sokaktan adama sorsamda merso bmw diyebilir.......
  • 1 numara derken başarısına bakıyorum.toyota dünyanın en büyük 3 şirketin biridir. en fazla kar edenlerde 1 numaradır. piyasa değerinde 1 numaradır. en fazla satanda gm in ardından 2 numaradır. general motors en fazla satan olmasına rağmen zarar etmekte.
    konu başlığına bakalım, taklitçimi, taklit edilen mi?
    şu anda tüm otomobil üreticilerinin kullandığı üretim sistemi olan "just in time" ı toyota bulmuştur. hybridi toyota bulmuştur. 40 sene önce japonlar taklitçiydi. ama artık taklit edilen. hangi model nerede ne kadar satılıyor bilmiyorum. o sözlükten bir alıntıydı. ama kendi yaşadıklarımdan örnek vereyim. thailandda bulundum. kaldığım 2 hafta süresince 1 tane polo, 1 alfa romeo gördüm, 10 tane falan mercedes bmw gördüm. nadiren amerikan gördüm. işte tek tük diğer arabaların haricinde pazar komple japon. bütün taksiler toyota. honda da çok satmış. ve burda görmediğim modeller. mercedes s serisi kadar lüx duran japon arabaları. bahrain de bulundum, orda da thailand kadar olmasada oldukça fazla japon gördüm. özellikle hillux, yada ticari araçlar.
    arada şunu da söyliyim, toyota yada honda fanatiği falan değilim, gücüm yetse ben de bmw alırım. ama unutmaki dünyanın en büyük şirketleri en lüx ürünleri satan şirketler değildir. en geniş kitlelere ürün satanlardır. coca cola, microsoft, marlboro, mc donalds gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Villeneuve -- 21 Ocak 2006 1:45:50 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: freestyle_

    savunmaya gerek duymuyorum siz niye hemen başladınız almanlar şöyle almanlar böyle diye ...
    almanyadaki müşteri memnuniyetine bi göz at bunu yapabilrsin ..
    quote:

    kendi mükemmel ötesi avensisinin bmw 3 serisi audi a4 le aynı segment araçları


    eee müşteri memnun alan razı satan razı daha ne olsun ??


    oda doğru alan razı satan rağzı almanyada super araçlar uretiyor sonucta porsche mercedes bmw
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Villeneuve

    1 numara derken başarısına bakıyorum.toyota dünyanın en büyük 3 şirketin biridir. en fazla kar edenlerde 1 numaradır. piyasa değerinde 1 numaradır. en fazla satanda gm in ardından 2 numaradır. general motors en fazla satan olmasına rağmen zarar etmekte.
    konu başlığına bakalım, taklitçimi, taklit edilen mi?
    şu anda tüm otomobil üreticilerinin kullandığı üretim sistemi olan "just in time" ı toyota bulmuştur. hybridi toyota bulmuştur. 40 sene önce japonlar taklitçiydi. ama artık taklit edilen. hangi model nerede ne kadar satılıyor bilmiyorum. o sözlükten bir alıntıydı. ama kendi yaşadıklarımdan örnek vereyim. thailandda bulundum. kaldığım 2 hafta süresince 1 tane polo, 1 alfa romeo gördüm, 10 tane falan mercedes bmw gördüm. nadiren amerikan gördüm. işte tek tük diğer arabaların haricinde pazar komple japon. bütün taksiler toyota. honda da çok satmış. ve burda görmediğim modeller. mercedes s serisi kadar lüx duran japon arabaları. bahrain de bulundum, orda da thailand kadar olmasada oldukça fazla japon gördüm. özellikle hillux, yada ticari araçlar.
    arada şunu da söyliyim, toyota yada honda fanatiği falan değilim, gücüm yetse ben de bmw alırım. ama unutmaki dünyanın en büyük şirketleri en lüx ürünleri satan şirketler değildir. en geniş kitlelere ürün satanlardır. coca cola, microsoft, marlboro, mc donalds gibi.


    bilgili kişiler hemen anlaşılıyor..




  • dünya geneli ne tercih oluyor?

    ben sana servis memnuniyeti diyorum

    a8 kullandim lexus e gerek varmi? lexus is bmw 3 serisi ile test ediliyor 5-6-7 serisini neyle test edicez?

    bazen binmekte yetebilir sen bunu anlamazsin o ayri

    disardaki adam merso bmw diyorsa dogru diyordur bende bunlara ek olarak audi diyorum

    sen ne diyosun avensismi? lexus dedigin arac benimde hosuma gidiyor ama biryerde frene basarsin cünkü alman lüksleri karsina cikar

    türkiyede lexus bir opel gibi satiliyormu? almanyada bile her sehirde yok tek avantaji servisini toyotanin yapmasi

    amerikan egosuna sunulan araclarin ceyregi geliyormu türkiyeye ? fanatiklik yapmanin bile limitleri vardir-

    toyota corolla sorunsuzlukta lidermi , evet diyebilim

    toyota dünya genelinde cok satmis 1 numarami bunada evet diyebilirim

    müsteri memnuniyeti cokmu üst düzeyde evet diyebilirim

    ama bunlar beni bir golften yada bir astradan yada bmw yada audiden vazgecirmez cünkü kaliteyi onlar yapiyor japonun mekanigi biraz daha iyi olsun ben arabamin bakimlarini herseyini yapiarim beni yolda birakiyorsada biraksin !

    sizin gibi düsünen arkadaslarin yüzünden objektif olmakta zorluk cekiyoruz almanlarin avukatligini yapiyoruz

    20yil sonra görüsürüz!!!




  • japonlar 40 yil öncemi taklit ediyorlardi gülmem geldi nedense!!bugün bile git oto fuarlarina gör !!!

    taklitmi ediliyor kim ediyormus ? kia -hyundai bile japonlara bakip bisey yapmiyorlar

    uff inleyen namelere döndü bu is seninde olayin anlasildi fanatiklere ne anlatiyorumki

    KARDESIM BANA TOYOTANIN BIR NUMARA OLDUGUNU SATISLARA BAKIPTA ANLATMAYIN

    HATTA HIC BISEY ANLATMAYIN !!!!

    BENIM ICIN 1 NUMARA KALITEYI-KONFORU-LÜKSÜ-DIZAYNI- EN IYI SEKILDE BANA SUNAN ARABADIR.



  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.