Şimdi Ara

japon D segment arabalar avrupalılara yenik. neden acaba? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
76
Cevap
0
Favori
6.534
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bikere Toyota Avensis D değildir.

    Toyota nın D segmenti Toyota Camry dir
     japon D segment arabalar avrupalılara yenik. neden acaba?


    Ve Türkiyede Vergi dilimi yüzünden satış fiyatı 55 bin eurodur, haklı olarak millet Audi A4 alır o fiyata Mercedes alır.
    Nissan Primera da D değildir japonların gözünde, Maxima D dir
     japon D segment arabalar avrupalılara yenik. neden acaba?



     japon D segment arabalar avrupalılara yenik. neden acaba?


    Yukardaki araç, Mercedes C serisinin , ve E serisinin en düşük donanımlılısından daha iyi araçdır emin olun. Binen bilir. Türkiyeye getirmiyo nissan, satılmıcağını biliyo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BirolAvci -- 12 Ekim 2010; 13:06:54 >




  • Avensis D değilse C olmalı. Peki Corolla ne oluyor B segment mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BirolAvci

    Bikere Toyota Avensis D değildir.



    peki diyelim d segmenti değil..hangi segment oluyor öyleyse?
  • Aslında bir önceki kasa accord ülkemizde iyi tuttu. O zamanlarda da accordun 2.0 dan düşük motoru yoktu ama araba tuttu. Ama günümüzde düşük hacim yüksek beygirli turbo motorlu araçlar tuttuğu için 2.0 motorlu arabaların satma şansıda düşmüş oluyor. Accorda da çıkartsınlar 1.6 motor 180 bg bakın nasıl satıyor.
    Aynı durum mazda 6 içinde geçerli
  • Toyota Avensis D sınıfıdır. Toyotanın C sınıfı corolladır. Camry'i bir sınıfa sokarsak özellik ve fiyat bakımından E sınıfı denilebilir. Bu arada camry 2.4 lt ve 3.5 lt benzinli motorla geldiğinden Türkiye'de pek satılmıyor ama ABD'de en çok satılan sedan araç. Satışta Ford ve Chevrolet pikaplarından sonra geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: BirolAvci

    Bikere Toyota Avensis D değildir.



    peki diyelim d segmenti değil..hangi segment oluyor öyleyse?


    C segmentinde, Türkiyede en büyük toyota sedan bu diye millet D segmenti yaptı aracı. Bikere japonlar 1.6 olan aracı D segmentine koymaz. Avensis corollanın biraz daha büyük versyonudur, daha çok konforu vardır, ama D yapmaz bu Avensisi.
    Bi araba boyutuna göre segmente dahil edilmez, donanımlar ve motorda baz alınır. Boyuta baksak, Mercedes C serisinin C segmentinde olması lazım ama değil. Aynı şey primera içinde geçerlidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BirolAvci -- 12 Ekim 2010; 13:16:37 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BirolAvci
    Bikere Toyota Avensis D değildir.

    Toyota nın D segmenti Toyota Camry dir



    quote:

    Skoda Octavia D, Superb ise C segmentidir.


    Polemik 2 :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: BirolAvci

    Bikere Toyota Avensis D değildir.



    peki diyelim d segmenti değil..hangi segment oluyor öyleyse?


    C segmenti
    Dünyanın en çok araç üreten markısının C segmentinde 1 den fazla aracı olamaz mı? Avensise D segmentinde demek, Mercedes C ye C segmentti demek gibi bi olay

    Camry de E segmenti olamıcağına göre, O segmentte Lexus giriyo devreye Camry D segmentidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BirolAvci -- 12 Ekim 2010; 13:20:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BirolAvci

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: BirolAvci

    Bikere Toyota Avensis D değildir.



    peki diyelim d segmenti değil..hangi segment oluyor öyleyse?


    C segmentinde, Türkiyede en büyük toyota sedan bu diye millet D segmenti yaptı aracı. Bikere japonlar 1.6 olan aracı D segmentine koymaz. Avensis corollanın biraz daha büyük versyonudur, daha çok konforu vardır, ama D yapmaz bu Avensisi.
    Bi araba boyutuna göre segmente dahil edilmez, donanımlar ve motorda baz alınır. Boyuta baksak, Mercedes C serisinin C segmentinde olması lazım ama değil. Aynı şey primera içinde geçerlidir.



    ozaman bu mantığa göre golf 3.2 v6 higline E segmenti, 1.4 passat trendline ise b segmenti..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: BirolAvci

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: BirolAvci

    Bikere Toyota Avensis D değildir.



    peki diyelim d segmenti değil..hangi segment oluyor öyleyse?


    C segmentinde, Türkiyede en büyük toyota sedan bu diye millet D segmenti yaptı aracı. Bikere japonlar 1.6 olan aracı D segmentine koymaz. Avensis corollanın biraz daha büyük versyonudur, daha çok konforu vardır, ama D yapmaz bu Avensisi.
    Bi araba boyutuna göre segmente dahil edilmez, donanımlar ve motorda baz alınır. Boyuta baksak, Mercedes C serisinin C segmentinde olması lazım ama değil. Aynı şey primera içinde geçerlidir.



    ozaman bu mantığa göre golf 3.2 v6 higline E segmenti, 1.4 passat trendline ise b segmenti..


    Sen anlamadın beni heralde, sadece boyut baz alınmaz, diğer faktörlerde etkili olur diyorum. D segmentti, definition a göre Executive bi segmenttir. Avensis Executive car değildir. Amerikada Accord mesela Camry ile rekabet ediyo Avensis ile değil. Accord D segmentedir, ama Avensis değildir. Anlatabildimmi? Avensis, Primera ile rekabet edebilir ancak bulunduğu konuma göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BirolAvci -- 12 Ekim 2010; 13:25:03 >




  • kan kokusu alıyorum galiba
    şu forumun nedir bu segment kavgasından çektiği ya :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BirolAvci


    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: BirolAvci

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: BirolAvci

    Bikere Toyota Avensis D değildir.



    peki diyelim d segmenti değil..hangi segment oluyor öyleyse?


    C segmentinde, Türkiyede en büyük toyota sedan bu diye millet D segmenti yaptı aracı. Bikere japonlar 1.6 olan aracı D segmentine koymaz. Avensis corollanın biraz daha büyük versyonudur, daha çok konforu vardır, ama D yapmaz bu Avensisi.
    Bi araba boyutuna göre segmente dahil edilmez, donanımlar ve motorda baz alınır. Boyuta baksak, Mercedes C serisinin C segmentinde olması lazım ama değil. Aynı şey primera içinde geçerlidir.



    ozaman bu mantığa göre golf 3.2 v6 higline E segmenti, 1.4 passat trendline ise b segmenti..


    Sen anlamadın beni heralde, sadece boyut baz alınmaz, diğer faktörlerde etkili olur diyorum. D segmentti, definition a göre Executive bi segmenttir. Avensis Executive car değildir. Amerikada Accord mesela Camry ile rekabet ediyo Avensis ile değil. Accord D segmentedir, ama Avensis değildir. Anlatabildimmi?



    exculitivesini bilmem. ama bildiğim şu var...3.16 ne kadar d segmenti ise 1.6 avensis de o kadar d segmentidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BirolAvci

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: BirolAvci

    Bikere Toyota Avensis D değildir.



    peki diyelim d segmenti değil..hangi segment oluyor öyleyse?


    C segmentinde, Türkiyede en büyük toyota sedan bu diye millet D segmenti yaptı aracı. Bikere japonlar 1.6 olan aracı D segmentine koymaz. Avensis corollanın biraz daha büyük versyonudur, daha çok konforu vardır, ama D yapmaz bu Avensisi.
    Bi araba boyutuna göre segmente dahil edilmez, donanımlar ve motorda baz alınır. Boyuta baksak, Mercedes C serisinin C segmentinde olması lazım ama değil. Aynı şey primera içinde geçerlidir.





  • avensisin segmentini tartışan bir kişi ile aynı forumda olmak çeşitlilik anlamında benim için büyük kazançtır
  • bu sorunun tek bir cvp ı var biz avrupalı sayılıcak bir milletiz ve dogal olarak kendimizi yakın görüyoruz bir abd,rusya,kanada gibi ülkelerde lüxs sekmente avrupalılar japonların cok gerisindeler asıl sebeb bu yan sebeb ise D sekmentinde cok secenek gelmemesi örnegin bir mercedes e serisinin her modelini türkiyeye getiriyor miz mazda onda getiriyor mu acaba tabiki hayır ?
  • Aslında kafa karışıklığının sebebi, -bence- hem Toyota'nın, hemde Lexus'un E sınıfında otomobilleri olması. Lexus daha lüks tabi...

    Ama Toyota Camry, bencede E sınıfı. Donanım özellikleri ne bilmiyorum, ama bir A4 ve 3 serisinden daha büyük bir otomobil. Donanım olarak belki o seviyelerdedir, bir E serisi yada 5 serisi kadar mıdır bilemeyiz. ( Belki öyledir, Japon'ların ciddi fiyat avantajı var çünkü o pazarda )

    Ama tabi Türkiye'de 100.000 TL'nin üzerinde, bu parayı veren adamda Toyota amblemiyle dolaşmak istemiyor.

    Ama bazı Arap ülkeleriyle, Abd gibi benzinin ucuz olduğu yerlerde Camry iyi satıyor. Türkiye için fazlasıyla lüks tabi...

    D sınıfı sorusuna gelince, bence bunun en önemli sebebi, motor seçenekleri. Yani sırf D için değil, C sınıfında bile doğru düzgün dizel motor yok. Toyota Corolla'ya bakıyorum, mesela bir Fiat'ın sunduğu dizel motoru yok.

    D sınıfında'da hep vergi dilimine giren motorlar var, bunlar önemli derecede baltalıyor bence satışlarını.

    Birde tabi prestij giriyor işin içine, Türkiye'de Alman otomobilleri, Japon'lardan hep üstün görülmüş, japon otomobilleri ise hep "ucuz, basit" olarak nitelendirilmiştir.




  • Hangi japon 1.6 Avensis D segmenti değilmiş dedi merak ettim gerçekten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Aslında kafa karışıklığının sebebi, -bence- hem Toyota'nın, hemde Lexus'un E sınıfında otomobilleri olması. Lexus daha lüks tabi...

    Ama Toyota Camry, bencede E sınıfı. Donanım özellikleri ne bilmiyorum, ama bir A4 ve 3 serisinden daha büyük bir otomobil. Donanım olarak belki o seviyelerdedir, bir E serisi yada 5 serisi kadar mıdır bilemeyiz. ( Belki öyledir, Japon'ların ciddi fiyat avantajı var çünkü o pazarda )

    Ama tabi Türkiye'de 100.000 TL'nin üzerinde, bu parayı veren adamda Toyota amblemiyle dolaşmak istemiyor.

    Ama bazı Arap ülkeleriyle, Abd gibi benzinin ucuz olduğu yerlerde Camry iyi satıyor. Türkiye için fazlasıyla lüks tabi...

    D sınıfı sorusuna gelince, bence bunun en önemli sebebi, motor seçenekleri. Yani sırf D için değil, C sınıfında bile doğru düzgün dizel motor yok. Toyota Corolla'ya bakıyorum, mesela bir Fiat'ın sunduğu dizel motoru yok.

    D sınıfında'da hep vergi dilimine giren motorlar var, bunlar önemli derecede baltalıyor bence satışlarını.

    Birde tabi prestij giriyor işin içine, Türkiye'de Alman otomobilleri, Japon'lardan hep üstün görülmüş, japon otomobilleri ise hep "ucuz, basit" olarak nitelendirilmiştir.




    Katılıyorum....

    Şimdi D segmenti nedir size göre? Her büyük aile arabası D segmentimidir? O zaman avensis D segmentidir. Ama konfora göre, donanıma göre motora göre kıyaslarsak C segmentidir bence.
    Camry D segmentidir, wikipediada mid size car olarak geçiyo zaten. Toyotanın E segmentinde toyota crown var, oda sadece japonyada satılıyo bildiğim kadarıyla, diğer ülkelerdeki E segment lexus a devredilmiş durumda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BirolAvci -- 12 Ekim 2010; 13:40:22 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BirolAvci

    Sen anlamadın beni heralde, sadece boyut baz alınmaz, diğer faktörlerde etkili olur diyorum. D segmentti, definition a göre Executive bi segmenttir. Avensis Executive car değildir. Amerikada Accord mesela Camry ile rekabet ediyo Avensis ile değil. Accord D segmentedir, ama Avensis değildir. Anlatabildimmi? Avensis, Primera ile rekabet edebilir ancak bulunduğu konuma göre.


    Hocam Amerikadaki Accord la Avrupada satılan Accordu bir tutmak nasıl bir mantıktır?

    Hem eğer Honda Accord modeli birgün 1.6 motorla satılırsa Accord düşüşe geçip C sınıfı mı olacak o zaman?


    Amerikada Corolla var, Avensis yok, Camry var. (http://www.toyota.com)

    Avensisi satıldığı pazar olan Avrupada diğer firmaların Avrupada satılan modelleriyle kıyaslamak lazım.

    Ayrıca adamlar Amerikada Avensis satmıyorsa bu Camry'yi Avensisin yerine D sınıfı yapmaz. Toyota Amerikada C sınıfının üzerine direkt olarak E sınıfıyla devam ediyor olur. Bir pazarın dinamikleri öyledir diye bir başka pazarda da öyle olmak durumunda değil ki!

    Ford Fusion diye bir model var Amerikada, bir arattır bakalım bizde satılan Ford Fusion ile "Ford" olması dışında ortak bir yanı var mı?

    Haluk




  • bakın arkadaşlar bu segment olayı sürekli forumumuzda tartışılıyor ve tartışıldı
    dünyada genel kabul görmüş ve bütün otoritelerin her araç için üzerinde anlaştığı ve evrensel niteliğe ulaşmış bir segment tarifi ve araçlar için bir listesi yok.
    hatta çeşitli pazarlama taktikleri gereğince markaların kendi aralarındaki rekabete istinaden farklı modelleri farklı ülkelerde birbileri ile rekabet bile edebiliyor.
    bu nedenle bu işi fazla kurcalamaya gerek yok birol arkadaşımızın sorduğa sorulardaki kriterleri göze alıp d segmentini yeniden tanımlasak emin olun bir çok model bu segmente girer yada çıkar.
    neyse yazdıkça yazasım geliyor bu nedenle d segmentinin içine s40 girermi octavia d segmentimidir alfa 156 ve primerayı ne yapacağızdan sonra birde avensisi tartışmayalım.
    zamanın behrinde bir arkadaş yine forumdan vectra c segmentidir demiştide ona kabul ettiremediğimizden hepimiz vectranın c segmenti olduğunu kabul etmiştik.:)
    bakın aşağıdaki videonun 1 ile 2 . dakikaları arasında üstad ne diyor ya inanacaksın yada inanmayacaksın kayışı fazla zorlamaya gerek yok...
    http://www.timsah.com/cubbeli-hoca-Sunucular-kopuyor/Z0TrQKy1emX




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.