Şimdi Ara

JANT LASTİK EBATI HAKKINDA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba ilk defa aracıma jant lastik yapıyorum araç bmw e34 üstünde 195 65 15 var önler 225 40 18 arkalar 255 40 18 olması gerekiyor alacağım jant için bunun ne gibi eksileri olur bilmediğim için foruma danışmak istedim bilen arkadaşlardan yardım bekliyorum. Eleştiri yerine Öner’i yaparsanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Çap olarak birbirlerine yakıt ebatlar, hızda çok sapma olmaz, 18" olan lastiklerde yanak daha dar olacağı için virajlarda lastik daha az esner ve yol tutuşu kuru zeminde daha iyi olur. Ama 18" jant ve lastikleriniz daha ağır olacaktır, özellikle ön takım daha çabuk yıpranır, ayrıca yakıtınız hissedilir derecede artar. Aracın konforu azalır, çukurlarda ve bozuk yollarda lastiğin darbeyi emme yeteneği azalır, çok sert çukurlarda jantın yamulması veya kırılması daha olasıdır 18" jant ile.

    Alacağınız lastikler daha geniş olacağı için, ön lastikleriniz tam turda davlumbaza veya kollara sürtme yapabilir gözle kontrol etmek lazım bu arada.
  • Piyasada ikinci el olarak satılan 18" jant ilanlarında kaynaklı, çatlak tamirli olanlara çok rastladım. 16" jantlarda hiç görmedim. Büyük ihtimalle 18" takıp lastik yaran jant eğilince çap düşürenlerin bıraktığı malzemeler bunlar. Bu riskleri de düşünmek gerek... Yarık lastikle yolun ortasında kalmak çok kötü bir his. Hele bir de bunun daha çok yağmurlu günlerde çukurlar gizlendiği zaman olduğunu düşünürsek, pek fena.

    K.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Lastik Ebatları
    3 yıl önce açıldı
    Lastik ebatı
    9 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.