Şimdi Ara

izmirde kablo-uydunet problemi (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
811
Cevap
0
Favori
30.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yazıklar olsun. Resmen net hızını limitliyor bu adamlar. Utanmaz herifler.

    Düzenleme: Sorun bendeymiş, tamam çözdüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ramyth -- 24 Aralık 2010; 17:04:22 >
  • hızı akşam sınırladıkları çok belli hergün aynı şey mi olur ikindiye kadar 5 mb akşam 1 mb oluveriyo
    Allah Allah arıza bu kadar sürer mi?
  • Arkadaşlar kesinlikle limit koyuyorlar sonrada arayıp hızım düştü diyince türkiyede genel bir hız sorunu var yada alt yapı çalışması yapıyoruz diyorlar bu eziyeti fazla çekmeyin derim benim iptalim artık kesin.
  • Saat 20:00 itibariyle yurtiçi testler 2-3Mbps arası dalgalı, yurtdışı 1Mbps civarı. Ping ve paket kayıpları yine muhteşem(!) değerlerde. Sinyal seviyelerim ise tam olması gerektiği gibi. Demek ki sorun bizlerden değil tamamen Uydunet'ten kaynaklanıyor. 2 saat önce her şey tıkır tıkır işliyordu. Her gün aynı saatte aynı arıza. Nasıl bir arıza ise artık...

    @MelihTR
    Dün akşam 444 0 126 ile bir hayli detaylı muhabbetim oldu, ayrıca günlerdir de şu meşhur arızayı yaşadığımız saat dilminde e-posta gönderip duruyorum. Bugün neredeyse bütün gün İzmir İl Müdürlüğü'nü aradım, telefonları sürekli meşgul.
    Dün akşamki görüşmemde ben de aynen şunu söyledim:
    quote:

    Benim istediğim açık açık problem neyse söylesinler.


    Maalesef sorun başladığı günlerde söylediğim şeyi ciddi ciddi uyguladıklarını düşünüyorum. Uydunet'in kullandığı bant genişliğine müdahale ediliyor. Ya Telekom hizmet verdiği diğer servis sağlayıcıları kısıtlıyor ya da Uydunet müşterilerine Adil Kullanım Kotası gibi bir saçmalık uygulayamadığı için, yoğun kullanım saatlerinde müşterilerinin bant genişliğine müdahale ediyor.

    Başımıza gelene sesimiz çıkmadığı sürece de bunları yaşayacağız. Aylık 69TL ödeyip, 29TL'lik hizmete katlandığımız sürece bu böyle devam eder.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferdcasx

    Saat 20:00 itibariyle yurtiçi testler 2-3Mbps arası dalgalı, yurtdışı 1Mbps civarı. Ping ve paket kayıpları yine muhteşem(!) değerlerde. Sinyal seviyelerim ise tam olması gerektiği gibi. Demek ki sorun bizlerden değil tamamen Uydunet'ten kaynaklanıyor. 2 saat önce her şey tıkır tıkır işliyordu. Her gün aynı saatte aynı arıza. Nasıl bir arıza ise artık...

    @MelihTR
    Dün akşam 444 0 126 ile bir hayli detaylı muhabbetim oldu, ayrıca günlerdir de şu meşhur arızayı yaşadığımız saat dilminde e-posta gönderip duruyorum. Bugün neredeyse bütün gün İzmir İl Müdürlüğü'nü aradım, telefonları sürekli meşgul.
    Dün akşamki görüşmemde ben de aynen şunu söyledim:
    quote:

    Benim istediğim açık açık problem neyse söylesinler.


    Maalesef sorun başladığı günlerde söylediğim şeyi ciddi ciddi uyguladıklarını düşünüyorum. Uydunet'in kullandığı bant genişliğine müdahale ediliyor. Ya Telekom hizmet verdiği diğer servis sağlayıcıları kısıtlıyor ya da Uydunet müşterilerine Adil Kullanım Kotası gibi bir saçmalık uygulayamadığı için, yoğun kullanım saatlerinde müşterilerinin bant genişliğine müdahale ediyor.

    Başımıza gelene sesimiz çıkmadığı sürece de bunları yaşayacağız. Aylık 69TL ödeyip, 29TL'lik hizmete katlandığımız sürece bu böyle devam eder.



    band genişliğine müdahele etsin anlarım ama bu başka birşey %25 paket kayıpları 5mbit hatta 10kb upload resmen dalga geçiyor olmuyor kardeşim almayın yeni abone zorlamayın yeter artık 2 ayda bir aynı problem calla center ayrı gelen ekibe ayrı dert anlat.




  •  izmirde kablo-uydunet problemi


    İzmir Karşıyakada 3 saatir net fenalarda sizlerde nasil
  • Az önce yeni bir ping rekoru kırdım: 16938ms.
    Sinyal seviyelerini kontrol ettiğimiz sayfa açılmıyor. Forumda sayfalar yaklaşık 3 dakika civarında yükleniyor. Hız testleri tamamlanamıyor. Arıza bildirimi sayfasında İzmir ile ilgili tek bir kayıt yok.
    Tebrikler Türksat...

    Not: Arıza başladığından bu yana(yaklaşık bir aydır) speedtest gibi sitelerde ISP olarak Türk Telekom görünüyor. Daha öncesinde İstanbul'dan hız testi sonucu ekleyen Uydunet abonelerinde olduğu gibi bende de Turksat yazardı.
  • Yeni sonuçlarım benimde bu.

     izmirde kablo-uydunet problemi


     izmirde kablo-uydunet problemi


    Dikkat ediyorum bu sorun başladığından beri ciddi olarak bölgeler arası bir limit getiriyorlar nete mesela benim netim 10 gündür hep bu seviyede gezindi kaç gere gittim aradım sadece 2 gün önce 1 günlük düzeldi ve yine aynı sorun özellikle gece yarıları hızım yavaşta olsa artığını görüyorum buda gece 4'e denk geliyor artık o saat hızım 100 Mbps olsa neyime yarar kaç yıldır uydunet kullanırım hiç böyle saçma sorunlarla karşılaşmadığım için çok memnundum ama istemeyerekte olsa uydunet iptal ettireceğim vermediği bir hizmet için benden ayda 69 tl almaya hakları yok.




  • Evet aynı problemler o problemli saatlerde kullanınca benim de başıma geliyor. Bu işin altından ne çıkacak çok merak ediyorum. Bana telekom çıkacak gibi geliyor, abonenin artması olayından olsa bir anda çat diye bu problemlerin başlaması yerine yavaş yavaş artan şekilde olurdu diye düşünüyorum. Yok yok maille, telefonla olmayacak bu iş neresiyse genel merkez oraya gidip yüzyüze konuşmayı düşünmeye başladım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MelihTR

    Evet aynı problemler o problemli saatlerde kullanınca benim de başıma geliyor. Bu işin altından ne çıkacak çok merak ediyorum. Bana telekom çıkacak gibi geliyor, abonenin artması olayından olsa bir anda çat diye bu problemlerin başlaması yerine yavaş yavaş artan şekilde olurdu diye düşünüyorum. Yok yok maille, telefonla olmayacak bu iş neresiyse genel merkez oraya gidip yüzyüze konuşmayı düşünmeye başladım.


    uydunet de evinizdeki modemden CMTS'ye kadar uydunet'e ait altyapı fakat daha sonrası için ne yazıkki telekom'a ait olan metro ethernet ve frame relay devrelerini kullanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MelihTR

    Evet aynı problemler o problemli saatlerde kullanınca benim de başıma geliyor. Bu işin altından ne çıkacak çok merak ediyorum. Bana telekom çıkacak gibi geliyor, abonenin artması olayından olsa bir anda çat diye bu problemlerin başlaması yerine yavaş yavaş artan şekilde olurdu diye düşünüyorum. Yok yok maille, telefonla olmayacak bu iş neresiyse genel merkez oraya gidip yüzyüze konuşmayı düşünmeye başladım.


    Yurt çıkışında telekoma bağlı. Bir problem olduğunda uydunetide etkiliyor.
  • Haftasonu daha da güzel oldu! Saat 15:00 itibariyle 1Mbps hizmet almaya başladım.
    Yazıklar olsun Türksat!
  • ferdcasx sendemi hala bu ezyeti çekiyorsun !!? bakıyorum bir ben birde sen sorun yaşıyor gibiyiz bir süredir türksat sevmiyenimiz mi var ?! yahu yada bize kin duyan anlamadım gitti bugün yine aradım dedim böyle böyle çıkan herif bekleyin kontrol ediyorum dedi karşıda 0.5Mbit görünce afalladı ve az duraksayıp yine türkiye genelinde hız sorunu var demez mi ! adama aynen sen benli dalgamı geçiyorsun 2 haftadır yaşadığım olayları anlattım ve bana zaman verin bu sorunun düzelmesi için ısarar ettim bu seferde size kesin bir süre veremeyiz diye kibarca cevap verdi anlıyacağın tavuk mu yumurtadan çıktı yoksa hepimiz yumurtamıyız gibi bir mantık yürütüyor topluca bu arkadaşlar.




  • Aslında herkes sorun yaşıyor ama bir çok kişi farkında değil. Zaten sorunu yaşayanlar 1Mbps üstündeki tarifeler yani yüksek hız diyebileceklerimiz. 1Mbps'e kadar olan tarifedeki çoğu kişi şikayetçi değil çünkü bu sorundan pek etkilenmiyorlar. Ayrıca burada bulunan kaç Uydunet - İzmir abonesi var orası da ayrı bir konu.
    1Mbps'e kadar tarifesinde olanlar da bahsi geçen saatlerde pinglerini, paket kayıplarını sınasalar, pek de iyi sonuçlar alacaklarını sanmıyorum. En basiti konsoldan kendi ağ geçitlerine ping atsınlar, bakalım nasıl değerlere ulaşacaklar ya da Google'a traceroute çeksinler.

    Gelelim asıl konuya: Bugün ben de boş durmadım, önce İl Müdürlüğü, sonra da onların yönlendirmesi ile Teknik Kısım ile görüştüm. Teknik Kısım'la bir hayli detay vererek görüştüğüm için midir bilemiyorum ama onlar da benimle gayet detaylı ve uzun görüştüler. Sonuçta maalesef sorunun, ilk başta söylediğim gibi Telekom'un bant genişliğini kısıtlaması olduğunu öğrendim. Türksat, halihazırda bu sorunla ilgili Telekom'la görüşüyormuş yani onlarda durumun farkındalar. Önümüzdeki hafta(pazartesi veya salı) geri bildirimde bulunacaklarını söylediler, beklemeye karar verdim. Sorun yaşadığımız saatlerde bir sürü arıza kaydı aldıklarını fakat ertesi gün arızalar için giden ekiplerin hiçbir sorun bulamadığını da ilettiler.

    Telekom'la bütün ilişkimi kesmeme rağmen bir kez daha Telekom yüzünden sorun yaşamaksa işin en çok koyan tarafı. Ülkenin bütün iletişim altyapısını elinde tutan bir kurumu satanları, şu an o kurumun sahibi olan kişileri de bir kez daha saygı ve hürmetle andım tabii.

    Pazar gününü de büyük ihtimalle bu şekilde geçireceğiz, bakalım haftaya ne olacak. Sorun çözülmezse veya çok ileri bir tarihte çözüleceği gibi bir bilgi alırsam, hattımı 1Mbps'e kadar tarifesine düşüreceğim. Türksat, Telekom'la olan sorununu çözüp müşterilerine vaat ettiği hizmeti sunamayacaksa fazla para ödeyip o hizmeti almaya çalışmanın bir anlamı yok. Türksat, Telekom'la arasındaki sorunu müşterilerine bu şekilde yansıtmaya devam ederse bakalım kaç tane müşterisi kalır.

    Telekom'un son çıkardığı tarifelerden ülkenin internet kullanımını ne hale getirmeye çalıştığını görüyoruz zaten. Aynı şeyi dolaylı yolla da olsa Uydunet üstünde de uygulamaya çalışıyorsa helal olsun. Yeri geldiğinde "büyük ülkeyiz" nutukları atanların bir firma karşısındaki acizliği de işin başka boyutu. Hala daha koca ülkenin yurtdışı çıkışları bu firmanın elinde ve istediği gibi at oynatıyor. Ne diyeyim: Biz eşek olduktan sonra semer vuran da bulunur elbet.




  • uydunet harbi fiyaskoymuş yaw kimse memnun deilmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferdcasx
    Gelelim asıl konuya: Bugün ben de boş durmadım, önce İl Müdürlüğü, sonra da onların yönlendirmesi ile Teknik Kısım ile görüştüm. Teknik Kısım'la bir hayli detay vererek görüştüğüm için midir bilemiyorum ama onlar da benimle gayet detaylı ve uzun görüştüler. Sonuçta maalesef sorunun, ilk başta söylediğim gibi Telekom'un bant genişliğini kısıtlaması olduğunu öğrendim. Türksat, halihazırda bu sorunla ilgili Telekom'la görüşüyormuş yani onlarda durumun farkındalar. Önümüzdeki hafta(pazartesi veya salı) geri bildirimde bulunacaklarını söylediler, beklemeye karar verdim. Sorun yaşadığımız saatlerde bir sürü arıza kaydı aldıklarını fakat ertesi gün arızalar için giden ekiplerin hiçbir sorun bulamadığını da ilettiler.


    Çok teşekkürler, tam duymak istediğim aradığım cevaptı. Pazartesi ben de bunu yapmayı planlıyordum, gerek kalmadı.
    Bizim eski tekelci zihniyete sahip eski kanunlarımız, bürokrasi telekomu bu hale getirdi. Haberleşmedeki serbestlik gelmeden önce (4-5 yıl önce geldi sanırım), bir zamanlar Ege üniv. kendi bölümleri arasına fiber çekmiş, telekom benden izin alınmadı diye davalık olmuşlar. Eskiden hiç kimse telekomdan izin ve onay almadan haberleşme hattı çekemiyor, VOIP hizmeti bile veremiyordu. Böyle bir mantıkla özel şirket nasıl Türkiyede hat çeksin altyapı kursun, işletsin. Daha yeni yeni bu sertbestlik geldikten sonra süperonline kendi fiber hatlarını çekmeye başladılar. Ne yazık ki bunların sonuçlarını uzun yıllar ödeyeceğiz, yapacak birşey yok büyüklerimiz zamanında geniş vizyona sahip değillermiş. Bizim gözümüzü açıp ileriyi görmemiz, şirketleri yönlendirmemiz gerekli. Telekomun tekelliğini kırmak da biraz bizim elimizde. Bir problemle karşılaşınca hemen telekoma kaçmak yerine Turksatı çözüme zorlamaya devam etmek daha iyi olabilir. (Uzun süre çözmeyecekse müşterisini takmıyorsa o ayrı tabiki )


    quote:

    Orijinalden alıntı: vicentees
    uydunet harbi fiyaskoymuş yaw kimse memnun deilmi

    Aslında şu son 1 aylık problem hariç benim için fiyasko değildi, 1,5 yıldır kullanıyordum memnundum. Son şu olayla bu duruma geldik. Çözdürme konusunda elimden ne geliyorsa zorlayacağım olmazsa artık supronline fiber olabilir ADSL e kesinlikte dönmem. ADSL de sadace sabit telefon ayda 15 lira şimdi 19 mu oldu bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MelihTR -- 26 Aralık 2010; 14:54:00 >




  • uydunet ttnetin altyapısını mı kullanıyor? internet sevis sağlayıcı olarak yoksa kendi alt yapısı ayrımı? ttnetle bağlantısı ne iş ? onu anlmadm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vicentees -- 26 Aralık 2010; 16:28:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vicenteesuydunet harbi fiyaskoymuş yaw kimse memnun deilmi

    Daha önce de belirttiğim gibi şu son soruna kadar çok memnundum, hala çok memnunum. Bahsi geçen kısıtlamanın olmadığı dönemlerde adsl'den çok daha iyi. Her ne kadar bir çok kişi "adsl'de pingler daha iyi, kablo'da indirme/gönderme hızları daha iyi." dese de, kendi adıma her ikisinde de kablo'nun çok daha iyi olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Özellikle stabilite konusunda kablo adsl'den on kat daha iyidir.

    Kızgın olduğum nokta Türksat'ın Telekom'la olan problemini müşterilerine yansıtması daha doğrusu buna izin vermesi. Telekom'un yaptığı benim sorunum değil, Türksat'ın sorunu. Benim muhatabım Türksat, Telekom değil. Türksat bu sorunu en kısa sürede çözmeli ve müşterilerinin bu durumdan gördüğü zararı telafi etmeli. Aylık 199TL aldığı müşterisine 29TL'lık hizmet sağlayabiliyorsa, bunu faturalara da aynen bu şekilde yansıtmalı. Ama her zaman olduğu gibi bu söylediğim bir hayalden ibaret olarak kalacak.

    15 yıllık KabloTV, 4 yıllık Kablonet(Uydunet) abonesiyim, şimdiye kadar hiç böyle bir sorun yaşamamıştım. 12 saatten uzun süren bir sorun yaşamadım, her türlü şikayetim en geç 24 saat içinde çözüldü. KabloTV ve Uydunet hizmetinden son derece memnunum, herkese tavsiye ederim. Umarım Türksat, Telekom'la yaşadığı sorunu bir an önce çözer ve kendisine güvenen müşterilerini yüzüstü bırakmaz.

    Bu vesileyle bir kez daha Telekom'a ve uygulamalarına sevgi(!) ve saygılarımı(!) sunuyorum. Son getirdikleri AKN uygulaması ile ülkenin internet erişimine ve gelişimine yapacakları katkılardan dolayı da kendilerini tebrik(!) ediyorum.

    Yaşadığımız sorun ve çözümü ile ilgili edindiğim bilgileri aktarmaya devam edeceğim.




  • Bugün tekrar konuştum nede olsa hergün farklı bir süper zeka kardeşimiz karşımıza çıkıyor ! bu sefer bu arkadaş pc aç şunu yap bunu yap diye talimatlar verdi ok kardeşim dedik sonrada bana şu posta adresine müşteri no, ad soyad, hız testinin bir fotosu ve modem ip girip bağlantı değerlerini gösteren bir resim ile mesaj atmamı söyledi yani bu türksat düzelmez arkadaşlar her arayışımda mazeret ve isteklerin ardı arkası kesilmiyor önceden türkiye genelinde olan sorun başka gün izmirde olan alt yapı çalışmasına döndü bu seferde bende dns kontrol et yok şunun fotosu çek yolla diye isteklere dönüştü ne kadar saçma isteklerdede bulunsalar hepsini yerine getirdim ama bu son istedikleri artık benim elimden gelecek son uğraş olduğunuda söyledim çünkü zaten bu hız testi modem ve hat durumu önceden evime gelen kişiler tarafından zaten tespit edilmiş tel ile aranıp sorunun kullanıca değil kendilerinde olduğunu ve bunun kaydı alınmasını inanmam içinde yanımda arayıp bildirmiştir ne diye bu saçma döndü tekrardan başa dönülüyor offffffffffffff neyse sonuç bu ülke adam olmaz nerede yaşadığımı bir daha bu olaylar karşısında üzülerekte olsa tekrardan hatırlıyor ve kaderime küfrediyorum.




  • Güzelyalı'da sorun düzeldi galiba. En azından bende 2 haftadır normal.
    Ay başında gelen teknik servis elemanı arkadaş "yeraltı kabloları yenileniyor. 1 ay sürer" demişti. Ama sanıyorum bu iş bölge bölge oluyor.

    Birde telekom bant genişliğine müdahale etse bir bölgede bağlantı normalken diğerinde kötü olabilir mi?
    Belki çalışma yaptıkları bölgelerde buna benzer bir uygulama yapıyorlardır. Bilemiyorum tabii benim düşüncem.

    Zaten sorunları düzelen yerlerden pek ses çıkmıyor :)
    Şu ara sorunlu Bornova mı?

    İlk mesajda ya da konu içinde (sabit bir yerde) sorunlu yada normal bölgeler yazılsa-güncellense nasıl olur?
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.