Şimdi Ara

İtopya.com Ürün İadesi Kabul Etmiyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
3.493
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
27 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • uzak durmakta fayda var bu firmadan youtuberların reklamıyla insanlar aldanıyor ama cok kötü bir firma, alacaklara tavsiyem gidin elden alın inceleyin iade/sorun durumunda insan bulamıyorsunuz.
    konudaki arkadasa tavsiyem sesini yükselt ,konusmaya baslamadan kayıt aldıgını belirt ve dolandırıcılıkla suçla şu yazdıklarından bana öyle geldi.
    içteyse hasar dış kutudan anlamayıp kabul etmiş olabilirler ama cok iyi kargo yaptıgını belirtmişsin keşke video kaydıda alsaydın sorun cıkarırlarsa bimer/ukim tüketici mahkeme vs hepsine basvurmaktan cekinme .
    2020 ye girdik 1 tane adam akıllı firma ucundan biraz amazon var sanırım 1 tane memnun kaldıgım yer olmadı daha ...
  • xxxcem kullanıcısına yanıt
    Öncelikle zamanınızı ayırıp bana destek verdiğiniz için teşekkür ederim. Mesaileri başladığında bana dönüş sağlarlarsa sizin dediğiniz şeyleri eklemeler yaparak söyleyeceğim. Elimde mousea ait video ve fotoğraf var ama paketlenmiş halde kutunun yok maalesef, en büyük hatalarımdan biri de bu oldu. En azından gösterebileceğim bir videom olurdu. Şimdiki firmaların çoğu çıkar peşinde, tek düşündükleri nasıl daha çok para kazanırım derdindeler.
    Yarın yeni bir gelişme olursa buraya yazacağım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kendi konularına yazdığım tüm olumsuz yorumları da sildiler bu arada. Çok objektif bir firma gerçekten.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsiburada ve Amazon satıcı kendileri olmadığı sürece ürün almıyorum
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    En iyisi. Bu günden sonra sizinde belirttiğiniz gibi güvenilir ve bilindik siteler haricinde alışveriş yapmayacağım. Aldığım şeyin değeri çok fazla değil ama paramızla rezil oluyoruz.Şu parayı al, İtopya'dan istediğin bir ürünü al deseler almam.
  • gargamel_ kullanıcısına yanıt
    Amazon.de'den 2 sene önce Anakart aldım garanti bitmeye 2 hafta kala arızalandı. Bana destek vermediler, yeni ürün al eskisini bize geri gönder paranı verelim,eski ödediğin gümrük masrafınıda ödeyeceğiz dediler. Adamlar dediklerini yaptı 254 euro geri iade yaptılar.

    Ben yeni Anakartı 348 Euro'ya aldım bir kaç gün önce mail attılar, güzelim senden aldığımız gümrük masrafı olan 54 euro geri iade ediyoruz Türk Gümrüğü üründen vergi almadı dediler.

    Bende 97 tl ye yeni bir anakart almış oldum.
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    İşte bu. Müşteriye bu şekilde destek verilmesi gerekirken bizim firmalarımız bizi keriz yerine koyuyor. Şimdi siz firmanın bu davranışından sonra alışveriş yapmaya devam edersiniz ve benim gibi dolandırılmaya çalışanlara bu örneği vermeye devam edip firmanın müşteri kazanmasını sağlamaz mısınız?
    Keşke benimde anlatacak böyle bir anım olsaydı. Bakın abartmıyorum kıskandım sizi. :(
  • bu kadar eksi yoruma rağmen hala konuya müdahil olmamaları konuyu açan arkadaşın haklılık payını arttırıyor açıkçası itopyadan 15 20k arası bilgisayar toplamayı düşünüyordum ama müşteriyi inek gibi sağmaya çalışan bi firmaya güvenemedim hem böyle abuk sabuk işlerle hem kendimi hemde sinirlerimi yoramam en iyisi görüp almak
  • noncelalreis kullanıcısına yanıt
    Başınızı ağrıtmamak için ve virüslü günde kargo ile uğraşmamak için görerek almanız veya güvenilir bir yerden almanız daha iyi olacaktır. Desteğinizden ötürü teşekkür ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gargamel_ kullanıcısına yanıt
    Amazon iyidir 200-300 fazla olsun 2 yıl iade garantisi olsun. Amazon'a pazargünü gece 12 ye kadar Canlı Destek ulaşabiliyorsunuz.
    Pazar Gece 12 de olan canlı destek bile TIRT değil her türlü yetkileri var ve gerçekten yardımcı oluyorlar, Amazon almanya destek de çalışan bir kız arkadaş ile geçen sene alanya da görüşmüştüm. İşini severek yapıyorlar ve tek amaçları probolemi ortadan kaldırıp müşterilerini memnun etmek diğer firmalar gibi işi yokuşa sürmüyorlar. Amazon gerekirse zarar ediyor yinede müşterilerine elinden gelen desteği sunuyor.
    Geçen sene Cooler Masher H500M bilgisayar kasası aldım camında problem vardı hemen yeni kasa gönderdiler. 1. Ürünü de ben PTT ile gönderdim 270 tl nakliye parası verdim. Makbuzu gönderince hemen 280 tl nakliye parası olarak bana geri iade yaptılar.

    Ben herkese Amazon'u tavsiye ediyorum.
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Amazondan bende çok memnunum. Yurt dışından hiçbir şey almadım bugüne kadar ama Türkiye'ye geldikten sonra çoğu şeyimi Amazon Türkiyeden aldım. İade konusunda olsun yardımcı olma açısından olsun tek bir sıkıntım bile olmadı. Amazonu bende tavsiye ediyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • itopya ve teknobiyotik. bu iki firmadan düşmanıma bile alışveriş yap diye tavsiyede bulunmam.
  • suicide sheep S kullanıcısına yanıt
    Keşke bende almasaydım. Çok pişmanım. Tek tesellim yüksek bir tutar olmaması. :(

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yurt dışı ve yurt içi olmak üzere 1000 e yakın ürün almışımdır. Alırken yada gönderirken hep video çekerim. Bir kez bile başım ağrımadı. İtopya gibi sıkıntılı yerlerden hele ki çok uyguna bir ürün alıyorsanız her türlü güvencenizi alıp ona göre almakta fayda var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • develtex kullanıcısına yanıt
    Paketlemeden önce mouseun fotoğrafını çekmiştim ama kutunun fotoğrafını veya videosunu çekmedim. Neden çekmediğimi de bilmiyorum. Düşündükçe canım sıkılıyor. İtopya.com Ürün İadesi Kabul Etmiyor
    Göndermeden önceki fotoğraf bu da.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Canını sıkma boşuna senin bir yükümlülüğün yok. Ben yerinde olsam thh ye başvurmuştum bile. Kargoyu da kabul falan etme bırak kalsın. Adamlar ayak işlerini sana yaptırmaya çalışıyor. Tekrar konuş ya parayı gönderinde ya da thh masraflarıyla beraber ödersiniz de.

    Garantiye de gitse zaten kusurlu ürün olacak yeni aldığın için her türlü iade edecekler başka şansları yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cenkakay08 -- 13 Nisan 2020; 10:41:7 >
  • cenkakay08 C kullanıcısına yanıt
    Desteğinizden ötürü teşekkür ederim. Ürünü kabul ettikten sonra başvurmak daha iyi olur değil mi? THH görmek istediğinde gösteririm en azından.
    Kendi konularına o kadar mesaj yazdım ilk mesajı güncellediler az önce. Akıl alır gibi değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gargamel_ kullanıcısına yanıt
    Thh ye tek göstereceğin şey ürünü iade için verdiğin kargonun belgeleri(ekran görüntüsü, kargo no, kargo hareketleri falan). Thh ye başka bir şey göstermeyeceksin. Ürüne gelen hasarı onların ispatlaması gerekiyor ki zaten ispatlayamazlar tutanak tutmamış süper zekalar. Senin kendini savunmana gerek yok yani. Kargoyu da alma sonra iyice uğraşırsın.
  • cenkakay08 C kullanıcısına yanıt
    Kargo geldiğinde kabul etmiyorum, zaten kargo hareketlerini gösteren kağıtta elimde. Şimdi başvurumu yapıyorum. Ben neden uğraşıp stres yapıyorum ki cidden, versinler bakalım avukatla diğer masrafların parasını nasıl hissedecekler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gargamel_ kullanıcısına yanıt
    Bunların planı büyük ihtimal zaten sana kargoyu kabul ettirip tekrar onlara kargolatman. Sonrada tutanak tutucaklar, kabak sana patlayacaktı. Geçmiş olsun. Thh süreci uzun sürüyor ama yüzde 90 tüketici kazanıyor. Uzun sürdüğü için önce firmaya söyle thh ye gideceğini belki yan çizerler beklemek zorunda kalmazsın.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.