Şimdi Ara

İSTİKBAL HEDİYE ÇEKİ ALDATMACASI (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
2.645
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • geçmiş olsun @kaju waffle

    büyük firmalara da güven kalmadı artık. her türlü çirkefliği yapıyorlar. sokak arasında bir mağaza bunu yapsa şaşırmazsın da, anlı şanlı firmalar yapınca şaşırıyor insan.

    ismi lazım değil büyük bir perakenede zinciri, ödemeyi yaptıktan sonra fişe "iade/değişim yoktur" diye mühür basıyor. buyur burdan yak. hani derler ya oyunun ortasında kural değiştiriyorlar. kapılarında kendini komando sanan güvenlikler, saygısız elemanlar. nasılsa denizde sazan çok diyorlar, biri küser gider, bini oltaya gelir.
  • * Kampanyamız boyunca İstikbal Mağazalarından, tüm İstikbal ve Deco Markalı ürünlerden, tek seferde her 9.900 TL tutarındaki alışveriş yapan tüketicilerimize 1.300 TL değerinde Hediye Çeki, tek seferde her 6.900 TL tutarındaki alışveriş yapan tüketicilerimize 700 TL değerinde Hediye Çeki verilecektir. Söz konusu alışverişlerin aynı İstikbal Mağazasından ve tek seferde yapılması gerekmektedir. 6.900 TL altındaki alışverişlere hediye çeki verilmez. Kampanya kapsamında kazanılan hediye çeki, çekin kazanıldığı İstikbal Mağazasından 30 Haziran 2016 tarihine kadar kullanılabilecektir. Hediye çeklerinin kullanımı ile ilgili ayrıntılı bilgi hediye çeklerinin arka yüzünde yer almaktadır.
    Kampanya ve tavsiye edilen perakende fiyatlarımız 01.04.2016 - 30.06.2016 Tarihleri arasında geçerlidir. İstikbal, ürünleri üzerinde önceden belirtmeksizin değişiklik yapma hakkına sahiptir. KDV veya diğer vergi oranlarında olabilecek değişiklikler ve gelebilecek yeni vergiler fiyatlara aynen yansıtılacaktır. Fiyatlarımıza KDV dahildir. Belirtilen kampanya tarihinden önce kampanyayı sona erdirme hakkı mahfuzdur. Kampanya koşullarıyla ilgili ayrıntılı bilgi için, lütfen bir İstikbal yetkili satıcısı’na başvurunuz. Tipografik hatalardan İstikbal sorumlu tutulamaz. Peşin fiyatına 12 taksitle ödeme koşulları mobilya ürün grubunda Maximum üyesi olan bayilerimizde geçerlidir. Ev tekstili ve halı ürün grubunda kredi kartı avantajı 9 taksit ile sınırlıdır. Peşinat +11 taksit seçeneği senetli satış yapan bayilerimizde geçerlidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tesekkurler. Sizinki daha kotuymua ancak faturaya basilan o ibarenin hukuken bir sey ifade etmedigini soyleyeyim. Tuketinin korunmasi hakkinda kanunun emredici hukmune aykiri ve tek tarafli bir islem. O zaman biz de faturanin ustune mal teslim edilmemistir yazip urunu tekrar isteyelim. Ayni mantik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Avukat oldugunuz icin size bu isi tuketici mahkemesi ile cozmek yakisir. Bir meslektasiniza vekalet verin o da vekalet ucreti kazansin. Cekinizi alin. (Hakem heyeti limitini asiyor galiba miktar)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ali222 A kullanıcısına yanıt
    Hediye cekinin 1300 TL olmasi ve basvuru sebebinin bu cekin verilmemesi olmasi nedeniyle hakem heyetinin gorevli oldugunu dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • başınıza bu geliyor ve yine de alışverişi yapıyorsanız, bence evleneceğiniz zaman da yine bu adamlara gider alışveriş yaparsınız. onlar da bunu bildikleri için siz çıkar çıkmaz arkanızdan girecek müşteriye de aynı şeyi yaparlar. acı gerçek.
  • kaju waffle K kullanıcısına yanıt
    Hocam hangi mağazadan aldınız bilgi verebilir misiniz? Şehir ve bayi adı olarak. O çeki vermek zorunda, bu konuda yardımcı olurum size.
  • Güncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaju waffle

    Hediye cekinin 1300 TL olmasi ve basvuru sebebinin bu cekin verilmemesi olmasi nedeniyle hakem heyetinin gorevli oldugunu dusunuyorum.

    Hocam siz daha iyi bilirsiniz tabi ki. Ben guncel limitleri de bilmiyorum su an

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum cek yat olarak da kullanacaksan oturma yerleri girintili cikintili ya da oarca parca degil duz olani tercih et ve cekyati acarak bak acilip kapandigi ortasinda fazla bosluk varsa da alma. Bende oyle bi cekyat var ve uyurken rahatsiz ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KARDEŞİM İSTİKBALMİ AMAN HAA KAÇ!!!

    MAĞDUR OLMA - İSTİKBAL ALMA

    MALININ ARKASINDA DURMAYAN BİR FİRMA,


    3 yıl ped 10 yıl yay garantisi var diye 2015 yılında en pahalı yatağı sattılar. İstikbal markasına güvenerek Master yatak aldım, piyasada daha pahalı yatak yoktu. Yayları bozuldu yatakta resmen yuvarlanıyorum dengeli durmuyor dayak yemiş gibi kalkıyorum. Arayıp değiştirmelerini talep ettik önce daha bakmadan yokuş yapıp yıldırmak istediler yok evrakları var mı yok garanti belgesi duruyor mu, yok faturası nerede diye, hepsini bulup gösterince de isteksiz Müşteri temsilcisinin tavır ve davranışlarından baştan zaten olumsuz cevabı alacağımızı anladım. Daha telefonda derdimizi anlatmadan ped 3 yıl yay 10 yıl peddendir zaten pedi tesisi koydu. Zaten bir şey yapamayız 3 yılı geçmiş diye daha yatağa bakmadan peşinen hükmetti. Israrımız üzerine servis kaydı açtı. Yani zaten malın arkasında durmayacağını beyan etti açıkça. İstikbal müşteri hişzmetlerinin konuşmasından sonra zaten ben ped den diyeceklerine adım gibi emin oldum. Zaten pede 3 yıl garanti verdik deyip kapatırlar kesin dedik. Aynen de öyle oldu.


    Müşteri hizmetlerinden aradılar yatağa bakacağız dediler ben gelecekler sanıyorum bakmaya dahi gelmeden WhatsApp tan kamera ile arayıp yatağa baktılar. Bu ne sorumsuzluk anlamadım sizin müşteri hizmetiniz batsın. Bu mu müşteri hizmetiniz. Ben daha bakmadan ped den dedim ki ped. Den diyeceklerini zaten biliyordum. Direkt pedden yaylar sağlam dedi. Yahu nasıl anladım dokunmadan ellemeden pedin bozuk olduğunu hadi anladın yayların sağlam olduğunu nasıl anladın? Yaylar poşetli ortada görünür bile değil. Ayrıca ped dediği 5 cm silikon sünger hiç bozulacak bir şey değil.


    Para kolay mı kazanılıyor, bu müşteriyi kandırmak değil mi?, En uyduruk bilinmeyen markalar bile ürününün 10 yıl arkasında dururken İstikbal bizi mağdur etti. Birçok firma 9 yıllık 10 yıllık yataklarının arkasında durup yenisini verirken biz pazardan almadık istikbaldan en pahalı yatağı aldık. Youtube.com de bakın bir sürü video var 9 yıllık yataklarını adamlar götürüyor bir telefonla yenisini veriyorlar. IKEA dan yatak almışlar hemen değiştiriyorlar. Ne ismi var yatağın ne cismi ama adamlar malının arkasında duruyor müşterisini mağdur etmiyor. Sen koskoca yılların istikbalisin insanlar sana güvenip piyasanın 2-3 katı fazla ödeyip mal alıyor neden malının arkasında durmuyorsun.


    Sizi faturalarımla Tüketici Hakları'na şikayet ediyorum. Her yere yazacağım ayrıca hakkımı her ortamda arayacağım.


    Öyle pedden demekle olmuyor.


    Mağduriyetliğimin giderilmesini, ürünün garantiden değişmesini istiyorum





  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.