Şimdi Ara

İşte Yeni Mazda 3 Fiyatı (Eklemeler yapıldı) (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
318
Cevap
9
Favori
13.264
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    Fotifoti sana tamamen katılıyorum ama distribütöre güvenmiyorum... Böyle bir araç yapmışsın, ortalıkta dönen ne reklam var ne tanıtım, ne fiyat... Fiyat ve donanım bir kaç kişinin çabası ile sağdan soldan kulaktan dolma bilgilerle forumlarda dolaşıyor...

    Böyle bir amatörlük olamaz, bu marka bunu hak etmiyor... Türkiye hiç hak etmiyor... Benim yorumum; "bebek ölü doğdu"

    Maalesef !!

    Mazda fiyatları açıklamaktan vazgeçti galiba, el altından verince daha değerli olduğunu mu düşünüyorlar nedir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    Fotifoti sana tamamen katılıyorum ama distribütöre güvenmiyorum... Böyle bir araç yapmışsın, ortalıkta dönen ne reklam var ne tanıtım, ne fiyat... Fiyat ve donanım bir kaç kişinin çabası ile sağdan soldan kulaktan dolma bilgilerle forumlarda dolaşıyor...

    Böyle bir amatörlük olamaz, bu marka bunu hak etmiyor... Türkiye hiç hak etmiyor... Benim yorumum; "bebek ölü doğdu"

    Maalesef !!

    Fiyatlar bugün yayınlanacak dediler. Araçlar nisan'da geleceği için reklamlar geliş yakın dönecek olabilir . o konuda bilgim yok.

    Mazda'nın distürbitörü yok şuan . Genel müdür var ve belçika'ya bağlı çalışıyorlar. Çok derin bir konu özet geçeyim :) Mermerler çok zarar verdi Mazda'ya. Çok şükür japonlar iyi adamlar da ülkeden çıkmadılar. Chevy'i gördünüz, lancia da gitti. Renault kaç bayi kapattı. yani şuan 99 üretim kaç arabanın orjinal parçasını bulabilirsin ki? Daha eskisi bile bulunabilir, örnek benimki :) Mazda'nın biraz yetersiz olması, hiç olmamasından iyidir. Satış rakamları düşük olsa da kar ediyor olması ayakta tutuyor. Kar etmese zaten çoktan giderdi. reklam demek maliyet demek yeri gelince yapılacaktır. O yüzden biraz daha zamanla güzel olacağını düşünüyorum.

    mermerlerin yaptığı 2. eli yok, parçası pahalı, servisi sorunlu gibi şehir efsanelerinin dağılması için biraz daha zaman lazım bence. o da ancak yeni ürünlerin gelmesi,tanınması ile mümkün olacak.

    Skyactive gamının tamamı geldiğinde ise müthiş olacak :)

    2014 cx-3
    http://www.motoroids.com/news/ecosport-rivalling-mazda-cx-3-release-date-fall-late-2014/

    2015 Mazda 2
    http://reviews.cnet.com/8301-31346_7-57619920-252/mazda-hazumi-concept-is-a-promising-look-at-a-next-gen-subcompact/

    2015 mx-5
    http://www.carthrottle.com/exclusive-is-this-what-the-2015-mazda-mx-5-will-look-like/



    özellikle Mazda 2 çok can yakar :)




  • @fotifoti sizi mazda forumundan biliyorum.. bağlantılarınız, arkadaş çevresi vs sizin birçok işinizi kolaylaştırıyordur.. ama araç sahiplerinin binde birinin bile böyle bir network sahibi olması imkansız..

    bu sebeple distribütör çok önemli.. insan korkmadan endişe etmeden aracı alabilmeli..

    garantisi bitmiş bir aracı olan bile çok satan markalarda firma onarımı 2-3 gün içinde bitiremiyorsa ikame araç veriyor ücretsiz..

    umarım skyactiv ile zihniyet de değişir tr'de..

    @oğuzhan kayar siz çok kısa sürede satmışsınız.. ben aracına değerini isteyen focus sahiplerinin bile 1 ay uğraştığını biliyorum.. bu mazda da malesef en az 2-3 ay olur..

    bir network dahilinde iseniz orada aracı daha az kayıplı, hızlı satma imkanınız var.. ama araç alan herkes böyle bir network sahibi değil..
  • Benim araçlara, tasarıma, fiyatlarına bir şey dediğim yok ki... Distribütör derken kastım Türkiye'deki satıcısıydı yani Mazda Türkiye... Önceki dağıtıcı firma mevzusuna hiç girmeyeyim içimden iyi şeyler geçmiyor kendileri hakkında, Allah tez vakitte işlerini işletmez inşallah...

    Son kasa tanıtım ve satışları beni haklı çıkarmaz umarım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahramancagri

    quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    Fotifoti sana tamamen katılıyorum ama distribütöre güvenmiyorum... Böyle bir araç yapmışsın, ortalıkta dönen ne reklam var ne tanıtım, ne fiyat... Fiyat ve donanım bir kaç kişinin çabası ile sağdan soldan kulaktan dolma bilgilerle forumlarda dolaşıyor...

    Böyle bir amatörlük olamaz, bu marka bunu hak etmiyor... Türkiye hiç hak etmiyor... Benim yorumum; "bebek ölü doğdu"

    Maalesef !!

    Mazda fiyatları açıklamaktan vazgeçti galiba, el altından verince daha değerli olduğunu mu düşünüyorlar nedir ?

    Biz bu tür absürdlüklere alışığız tamam da; yeni kasayı almak isteyen veya mazda'yı ilk kez ciddi düşünenler neler hissediyor bir bilsen... Daha doğrusu Mazda Türkiye bilse...

    :D




  • Ankara mazda bayisi SMB de skyactive tanıtımı yapıldığında yetkili bir müdürde vardı ona sordum neden reklam yapılmıyor diye maliyetten dolayı dedi Türkiye'de reklamların çok pahalı olduğunu ve tv reklamının sahada pahalı olduğunu söyledi ve reklam işine uzak bakıyorlar
  • murat2580 M kullanıcısına yanıt
    Keşke diğer markaların neden reklam yaptığını da sorsaydın ya da sadece mazdayamı paraylaymış?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TriNeO

    @fotifoti sizi mazda forumundan biliyorum.. bağlantılarınız, arkadaş çevresi vs sizin birçok işinizi kolaylaştırıyordur.. ama araç sahiplerinin binde birinin bile böyle bir network sahibi olması imkansız..

    bu sebeple distribütör çok önemli.. insan korkmadan endişe etmeden aracı alabilmeli..

    garantisi bitmiş bir aracı olan bile çok satan markalarda firma onarımı 2-3 gün içinde bitiremiyorsa ikame araç veriyor ücretsiz..

    umarım skyactiv ile zihniyet de değişir tr'de..

    @oğuzhan kayar siz çok kısa sürede satmışsınız.. ben aracına değerini isteyen focus sahiplerinin bile 1 ay uğraştığını biliyorum.. bu mazda da malesef en az 2-3 ay olur..

    bir network dahilinde iseniz orada aracı daha az kayıplı, hızlı satma imkanınız var.. ama araç alan herkes böyle bir network sahibi değil..

    Bu kadar network arıyorsan gel kardeşim seni de katalım networka :)

    benim durum network meselesi değil, bana da zaman zaman aksilikler oluyor. Bu işin kimyasında var. 4-4 marka yok Türkiye'de. Herkesi memnun edemezsin. İlla sorunlar olacaktır. Burada işin güzel kısmı araç sorun çıkarmıyor. yani Allah korusun kaza olmazsa servisle işin yok. yok düğme bozuldu, yok sinyal patladı, klima bozuldu vs bunlar mazda'da kolay kolay olmaz (olmaz demiyorum). Bende şimdi hem 2010 Mazda 3 var hem de bir fransız araç var. Mazda'ya bindiğim gibi binsem parçalanacağına eminim :) sabah kalktım sinyal patlamış. Stop farı patlamış range rover gördüm ama Mazda görmedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oranj

    Keşke diğer markaların neden reklam yaptığını da sorsaydın ya da sadece mazdayamı paraylaymış?

    Diğer markalar kadar satmıyorsan, kar ettiği halde işleri yürütemeyen chevy'nin ülkeyi terk ettiği bir ülkede ne kadar gerekiyorsa o kadar reklam yaparsın. Yoksa maliyet artar, kar azalır sürdürelebilir olmaktan çıkarsa ülkeden de çıkması gerekir. Diğer markalara da parayla yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotifoti

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: sgtforce

    1.5 lt. 120 beygir motor hangi ülkede satışta? ben biraz araştırdım sitelerde ama bu 120 beygirlik motor 2 lt. hacimde gördüm. Ayrıca distribütör sorunu çözülmezse kullanıcı sayısının artacağını sanmıyorum. Paylaşım için teşekkürler..

    Birde abd de neden satmıyorlar ilginç değilmi? Abd de hiç ekonomi yapmak isteyen yok? 1.4 t cruze lar satılıyor mesela...

    Abd'de 2.0 motor co2 salınımı düşük olduğu için 1.5 motor yok. Aynı sınıftalar . 2.0 165hp a/t 135gr/km, 1.5 a/t 129gr/km
    Abd pazarı her zaman büyük motor sever. Vergi aynı neden 1.6 versin ki :) Aynı fiyat olsa 1.6 motor alır mısın? yakıt tüketimleri de hemen hemen aynı.

    Ayrıca motor gücüne bakarak motorları kıyaslamayın arkadaşlar. Her kıtaya, havaya göre ayrı spec. geliyor. Türkiye'ye gelen 120hp 1.5 motor sadece bize geliyor. Rusya'da 120hp var ama specleri farklı. Azerbaycan'da 125hp . Avrupa'da 100hp motorlar da var. Onlar da yakıt/emisyon için 120hp 'den kırpılmış versiyonlar. yani 100hp olan motor güçlendirilip 120hp yapılmıyor. Tam tersini yapıyorlar :)

    yeri gelmişken turbo meselesini de anlatayım. Sanayide usta bile turbo takabiliyorken herhalde Mazda'da elindeki motorlara turbo takıp "bak çok beygir aldım" deyip piyasaya verebilirdi. Onun yerine 10 milyar dolar harcadı, benzinli motor bitti denilirken tekrar hayat verdiler. Tüketim değerlerini kullananlardan soracaksınız ve hepiniz şaşıracaksınız :) net! Toyota skyaktive motor alıyor Mazda'dan boşuna mı? :)
    http://www.oto-park.com/haberler/toyota-mazdanin-skyactiv-motorlarini-kullanacak/1668

    Turbo araç demek, maliyet demek. Hassas kullanım, özenli bakım ister. Gücü lineer alamadığınız için alt bantta verimsiz olur. Atmosferik motorun lineer sürüş keyfi yerine arada bir şaha kalkan ata biniyor gibi gidersin. Bir de küçük hacim motorsa turbo açılana kadar çekeceğin ızdırıpta bonus olur. üzerine daha fazla arıza yapar. o yüzden Mazda bunu istemiyor. Al arabayı 10 yıl en azından bin, keyfine bak. Arıza yapmaz, başın ağrımaz diyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=FjVN7K_wYqw

    şu videoyu izlerseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız :)


    Eline sağlık güzel yazmışsın. ama distrübütörü dahi olmayan bir ülkeye özel bir motor sunması garip geliyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    quote:

    Orijinalden alıntı: kahramancagri

    quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    Fotifoti sana tamamen katılıyorum ama distribütöre güvenmiyorum... Böyle bir araç yapmışsın, ortalıkta dönen ne reklam var ne tanıtım, ne fiyat... Fiyat ve donanım bir kaç kişinin çabası ile sağdan soldan kulaktan dolma bilgilerle forumlarda dolaşıyor...

    Böyle bir amatörlük olamaz, bu marka bunu hak etmiyor... Türkiye hiç hak etmiyor... Benim yorumum; "bebek ölü doğdu"

    Maalesef !!

    Mazda fiyatları açıklamaktan vazgeçti galiba, el altından verince daha değerli olduğunu mu düşünüyorlar nedir ?

    Biz bu tür absürdlüklere alışığız tamam da; yeni kasayı almak isteyen veya mazda'yı ilk kez ciddi düşünenler neler hissediyor bir bilsen... Daha doğrusu Mazda Türkiye bilse...

    :D

    Site ingiltere'den yönetiliyor arkadaşlar. Gecikme olabilir. Akşam saatlerinde yayınlanacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sgtforce

    Eline sağlık güzel yazmışsın. ama distrübütörü dahi olmayan bir ülkeye özel bir motor sunması garip geliyor...

    Umarım tadını çıkarabiliriz hep beraber :) seneye de dizel versiyon gelecek.
  • fotifoti kullanıcısına yanıt
    benim değil bu aracı almak isteyenler için kanallar lazım..

    umarım fiyatlar biraz daha geriler.. yoksa zor..
  • sedanlarda aynı zamandamı çıkacak birde sedanların fiyat listesi nedir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TriNeO

    benim değil bu aracı almak isteyenler için kanallar lazım..

    umarım fiyatlar biraz daha geriler.. yoksa zor..

    Mazda yardım yardımcı oluyor. Mazdaclubtr forum'da da herkes elinden geldiğince yazıyor. İstanbul'da zaten servis sorunu yok Avrupa yakasında EVO'yu tavsiye ederim. Ankara'da SMB var işinin ehli. Muğla bayisi en iyisi. Elinde her zaman stok olur, çok iyi ustaları var. Elazığ'da aracınız yolda kalmaz. Eskişehir Esoto 1 yıldır buradayım çok sıcaklar . Antalya mepaz'a da uğramışlığım var. Ben kanallardan sorun yaşamadım . Hepsini de dünden tanımıyordum, 2010'dan önce 626 vardı ve hiç servise gitmemişti araç. 2010'da mazda 3 aldım ve öyle tanıştım hepsiyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guard007

    sedanlarda aynı zamandamı çıkacak birde sedanların fiyat listesi nedir ?

    Evet beraber geliyor. Sedan/Hb fiyatlar aynı. Yani o kısa olan daha pahalı saçmalığı olmayacak :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esesmaniac26

    bu çok iyi olmamış mı.
     İşte Yeni Mazda 3 Fiyatı (Eklemeler yapıldı)

    harbiden çok iyi olmuş.Bu arabaya bu haliyle 60bin desinler, yarın almazsam istediğiniz lafı söyleyin, ama kazık abi arabalar TR'de ... Enayi miyim 15bin dolarlık arabaya 75-80 bin veriyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanmerto -- 20 Mart 2014; 17:22:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotifoti

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: sgtforce

    1.5 lt. 120 beygir motor hangi ülkede satışta? ben biraz araştırdım sitelerde ama bu 120 beygirlik motor 2 lt. hacimde gördüm. Ayrıca distribütör sorunu çözülmezse kullanıcı sayısının artacağını sanmıyorum. Paylaşım için teşekkürler..

    Birde abd de neden satmıyorlar ilginç değilmi? Abd de hiç ekonomi yapmak isteyen yok? 1.4 t cruze lar satılıyor mesela...

    Abd'de 2.0 motor co2 salınımı düşük olduğu için 1.5 motor yok. Aynı sınıftalar . 2.0 165hp a/t 135gr/km, 1.5 a/t 129gr/km
    Abd pazarı her zaman büyük motor sever. Vergi aynı neden 1.6 versin ki :) Aynı fiyat olsa 1.6 motor alır mısın? yakıt tüketimleri de hemen hemen aynı.

    Ayrıca motor gücüne bakarak motorları kıyaslamayın arkadaşlar. Her kıtaya, havaya göre ayrı spec. geliyor. Türkiye'ye gelen 120hp 1.5 motor sadece bize geliyor. Rusya'da 120hp var ama specleri farklı. Azerbaycan'da 125hp . Avrupa'da 100hp motorlar da var. Onlar da yakıt/emisyon için 120hp 'den kırpılmış versiyonlar. yani 100hp olan motor güçlendirilip 120hp yapılmıyor. Tam tersini yapıyorlar :)

    yeri gelmişken turbo meselesini de anlatayım. Sanayide usta bile turbo takabiliyorken herhalde Mazda'da elindeki motorlara turbo takıp "bak çok beygir aldım" deyip piyasaya verebilirdi. Onun yerine 10 milyar dolar harcadı, benzinli motor bitti denilirken tekrar hayat verdiler. Tüketim değerlerini kullananlardan soracaksınız ve hepiniz şaşıracaksınız :) net! Toyota skyaktive motor alıyor Mazda'dan boşuna mı? :)
    http://www.oto-park.com/haberler/toyota-mazdanin-skyactiv-motorlarini-kullanacak/1668

    Turbo araç demek, maliyet demek. Hassas kullanım, özenli bakım ister. Gücü lineer alamadığınız için alt bantta verimsiz olur. Atmosferik motorun lineer sürüş keyfi yerine arada bir şaha kalkan ata biniyor gibi gidersin. Bir de küçük hacim motorsa turbo açılana kadar çekeceğin ızdırıpta bonus olur. üzerine daha fazla arıza yapar. o yüzden Mazda bunu istemiyor. Al arabayı 10 yıl en azından bin, keyfine bak. Arıza yapmaz, başın ağrımaz diyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=FjVN7K_wYqw

    şu videoyu izlerseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız :)


    Motor hacmi ile ilgili konularda katlıyorum ama mazda nın ancak yeni motorları için geçerli, genel olarak büyük hacim ile aynı tüketme durumu yok.

    Turbo konusunda ise size katılmıyorum ne yazıkki. Aslında biraz geriden takip ediyorsunuz diyelim. Gerek tsi'ler, gerek bmw nin yeni benzinli motorları, gerekse mercedesin yeni motorları, max. torklarını 1200-1400 devirlerden vermeye başlıyor. Bu dervirlerde neredeyse gaza basma anında ulaşılan devirler. ve sizin tabirinizle "turbo açılana kadar çekeceğin ızdırap" diye bir şey yok. Aslında Tam tersi düşük hacimli atmosferik ile 3000 devirler civarından sonra başlayan tork tam bir ızdırap. bu arada 1.2 tsi golf7 test sürüşü yapmanızı şiddetle rica ederim. Kesinlikle lieneer şekilde ayarlanmış bir güç/pedal dengesi mevcut. 1.6 180 lik eski opel motorunu ve ondan öncesini unutun artık. 1.6 170 lik sidi motor da çok homojen hızlanıyor mesela. Direk püskürtme, turbo,intercooler veya aftercooler yerleşimleri motora o kadar bütünleşik olduki artık, motora bakınca yerlerini bulmak bile zorlaştı. Yani mevcut X motora hadi turbo takalım mantığı 10 yıl öncesinde kaldı...

    Artık turbo,çoğu motorun bir parçası oldu. Ve dolayısıyla maliyetleride düştü. GArett gibi çoğu araçta kullanılan kaliteli bir turbonun sıfırını 700 TL ye civarına almak mümkün. Kaldıki diğer bazı markalar daha da ucuz olacaktır.

    "turbodan korkmak" bence yüksek km yapan ve sık sık stop edip çalıştıran şirket araçlarının yaydığı bir düşünce. Aile 280.000 km de 1.8t passat var. 150 hp bir miktar yap yakması dışında, turbo vs. motorda hiç bir parça ellenmedi...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • mazda hala resmi açıklama yapmadı sitesinde.
  • http://www.mazda-tr.com/modeller/yeni-mazda3-sedan/donanimlar-fiyatlar/
    Sitede hala bağlantı yok ama direkt linkten girilebiliyor.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.