Şimdi Ara

İşte Tata'nın yeni pick-up ı 'XENON' (Hem ucuz hem de gösterişli) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
14.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Tata'dan XENON – Gösterişli Macera Tutkunu
    En yeni 2.2 litre common-rail motor mükemmel güç ve yakıt tasarrufu sunuyor.

    Xenon 2.2 litre doğrudan enjeksiyonlu, değişken türbin teknolojili (VTT) common rail (DICOR) motor, yüksek dayanıklılığa sahip ara soğutucu, kolay bakım ve ekonomik yedek parça özelliklerini içeriyor. 2.2 litre VTT DICOR common-rail dizel teknolojisi mükemmel güç üretimi ve düşük yakıt tüketimi sağlıyor. Xenon başlangıçtan itibaren yüksek süspansiyona sahip olacak şekilde tasarlandı.



    Xenon'un gövdesi daha fazla sağlamlık ve emniyet sağlamak üzere 0.8-1.5 mm kalınlığında ve piyasadaki diğer pick-up'lardan daha kalın olan çelik panellerden oluşuyor.

    Xenon, VTT ve ara soğutucuya sahip 2.2 litre DICOR common-rail motor ile mükemmel yakıt tasarrufu sunmaktadır.


    "Performans ve çekiciliğin eşsiz bütünlüğü"

    TEKNİK ÖZELLİKLER
    Motor Tata 2.2L Dicor, Euro IV
    Tip Su Soğutmalı, direk püskürtmeli Common Rail (DICOR) Turbosarj intercooler Dizel Motor (EGR destekli)
    Silindir Sayısı Sıralı 4 silindir
    Çap x Strok (mm) 85 x 96
    Silindir Hacmi 2179 cc
    Maksimum Güç 103 KW. 140 HP@4000 rpm
    Maksimum Tork 320 Nm @1700-2700 rpm
    Sıkıştırma Oranı 17.2 : 1
    Ateşleme Sırası 1 - 3 - 4 - 2

    Debriyaj Tek Kuru Kavramalı
    Debriyaj Yarıçapı 240 mm
    Sürtünme Alanı 503 cm2

    Şanzıman G-76-5/4.1
    Vites Sayısı 5 ileri 1 geri
    Vites Oranları 1. vites : 4.1
    2. vites : 2.22
    3. vites : 1.37
    4. vites : 1.00
    5. vites : 0.77
    Geri vites : 3.75
    Şanzıman Kutusu Elektrikli Vites Düzenleyici
    Sürüş Seçenekleri 4x2 Ratio : 1:1
    4x4 High Ratio : 1:1
    4x4 Low Ratio : 1:2.48


    Akslar
    Arka Aks Salisbury tipi tekli indirgeme, yaro kaygan aks şaftları, sınırlı kaymalı diferansiyel
    Arka Aks Çapı 3.73 (41/11)
    Ön Aks Bağımsız süspansiyon
    Ön Aks Otomatik göbek kilidi
    Ön Aks Çapı 3.73 (41/11)

    Süspansiyon
    Ön Süspansiyon Torsiyon barlı çift whisbone
    Arka Süspansiyon Yarı elipti yaprak makaslı
    Şok Emiciler Önde ve arkada hidrolik çift yönlü teleskopik
    Denge Çubuğu Ön

    Boyutlar
    Dingil Mesafesi 3150
    İz Genişliği Ön (mm) 1571
    İz Genişliği Arka (mm) 1571
    Uzunluk (mm) 5125
    Genişlik (mm) 1860
    Ön Çıkıntı (mm) 870
    Arka Çıkıntı (mm) 1105
    Yüklü Yükseklik (mm) 1730
    Yüksüz Yükseklik (mm) 1765
    Minimum Dairesel Dönüş (m) 12
    Yerden Yüksekliği (mm) 200
    Net Boş Ağırlık (kg) 1950
    Azami Ağırlık (kg) 2950
    Yükleme Kapasitesi (kg) 1000
    Frensiz Treyler 750
    Frenli Treyler 2000
    İzin Verilen Max. Ön Ağırlık (kg) 1400
    İzin Verilen Max. Arka Ağırlık (kg) 1800
    Kargo Alanı (BxGxY)(mxmxm) 1.43x1.41x0.40

    Performans
    Max.Hız 160 Km/s
    Tırmanma Kapasitesi 41 %
    90 % (4x4 modu)

    Elektrik
    Alternatör Kapasitesi 12V, 125 Amper
    Akü 12V, 80 Ah MF

    Yakıt Tankı
    65 litre

    jant & Lastik
    Lastik 205 R 16 C 106 S Radial
    Lastik Basıncı Yüksüz : Ön : 29 psi, Arka : 29 psi
    Yüklü : Ön : 29 psi, Arka : 44 psi
    Jantlar 5.5 J x 16 (Üst modellerde çelik jant)

    Direksiyon
    Hidrolik Direksiyon Oranı Eğimli hidrolik direksiyon, 400 mm çap, 4 kollu direksiyon simidi 18.2:1, 18.9:1

    Frenler
    Fren Tipi Vakumlu bağımsız hidrolik çift ana silindir ve çift güçlendiricili ön ve arka frenler
    Ön Frenler 281 mm çapında Twin pot kaliperli disk
    Arka Frenler 282 mm çapında, yüke duyarlı kampana fren
    Park Fren Mekanik, kablo bağlantılı arka fren

    Donanımlar
    Klima HVAC
    Camlar Elektrikli
    Yan Aynalar Elektrikli Isıtıcılı
    Immobilizer S
    Jant Tipi Çelik Alaşımlı
    Merkezi Kilit S
    Müzik Sistemi Radyo CD Çalar
    Direksiyon Deri Kaplama
    Çocuk Kilidi S
    Sis Lambalar Ön ve Arka
    Çakmak S
    12 V Şarj Girişi S
    Klima HVAC
    Tavan Lambası S
    Motor Aydınlatma Lambası S
    Kültablası S
    Bozuk Para Gözü S
    İçeriden Açılabilir Yakıt Depo Kapağı S
    Bardak Tutucular S
    Boru Tipi Arka Tampon S
    Ön Tampon Gövde Rengi
    Kapı Kolları Gövde Rengi
    Arka Kapı Tutacağı Gövde Rengi
    Arka Tampon Gövde Rengi
    Yan Aynalar Gövde Rengi
    Izgara Gövde Rengi
    Kapı Döşemeleri Kumaş Kaplama




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gökhanlar oto tata

    Tata'dan XENON – Gösterişli Macera Tutkunu
    En yeni 2.2 litre common-rail motor mükemmel güç ve yakıt tasarrufu sunuyor.

    Xenon 2.2 litre doğrudan enjeksiyonlu, değişken türbin teknolojili (VTT) common rail (DICOR) motor, yüksek dayanıklılığa sahip ara soğutucu, kolay bakım ve ekonomik yedek parça özelliklerini içeriyor. 2.2 litre VTT DICOR common-rail dizel teknolojisi mükemmel güç üretimi ve düşük yakıt tüketimi sağlıyor. Xenon başlangıçtan itibaren yüksek süspansiyona sahip olacak şekilde tasarlandı.



    Xenon'un gövdesi daha fazla sağlamlık ve emniyet sağlamak üzere 0.8-1.5 mm kalınlığında ve piyasadaki diğer pick-up'lardan daha kalın olan çelik panellerden oluşuyor.

    Xenon, VTT ve ara soğutucuya sahip 2.2 litre DICOR common-rail motor ile mükemmel yakıt tasarrufu sunmaktadır.


    "Performans ve çekiciliğin eşsiz bütünlüğü"

    TEKNİK ÖZELLİKLER
    Motor Tata 2.2L Dicor, Euro IV
    Tip Su Soğutmalı, direk püskürtmeli Common Rail (DICOR) Turbosarj intercooler Dizel Motor (EGR destekli)
    Silindir Sayısı Sıralı 4 silindir
    Çap x Strok (mm) 85 x 96
    Silindir Hacmi 2179 cc
    Maksimum Güç 103 KW. 140 HP@4000 rpm
    Maksimum Tork 320 Nm @1700-2700 rpm
    Sıkıştırma Oranı 17.2 : 1
    Ateşleme Sırası 1 - 3 - 4 - 2

    Debriyaj Tek Kuru Kavramalı
    Debriyaj Yarıçapı 240 mm
    Sürtünme Alanı 503 cm2

    Şanzıman G-76-5/4.1
    Vites Sayısı 5 ileri 1 geri
    Vites Oranları 1. vites : 4.1
    2. vites : 2.22
    3. vites : 1.37
    4. vites : 1.00
    5. vites : 0.77
    Geri vites : 3.75
    Şanzıman Kutusu Elektrikli Vites Düzenleyici
    Sürüş Seçenekleri 4x2 Ratio : 1:1
    4x4 High Ratio : 1:1
    4x4 Low Ratio : 1:2.48


    Akslar
    Arka Aks Salisbury tipi tekli indirgeme, yaro kaygan aks şaftları, sınırlı kaymalı diferansiyel
    Arka Aks Çapı 3.73 (41/11)
    Ön Aks Bağımsız süspansiyon
    Ön Aks Otomatik göbek kilidi
    Ön Aks Çapı 3.73 (41/11)

    Süspansiyon
    Ön Süspansiyon Torsiyon barlı çift whisbone
    Arka Süspansiyon Yarı elipti yaprak makaslı
    Şok Emiciler Önde ve arkada hidrolik çift yönlü teleskopik
    Denge Çubuğu Ön

    Boyutlar
    Dingil Mesafesi 3150
    İz Genişliği Ön (mm) 1571
    İz Genişliği Arka (mm) 1571
    Uzunluk (mm) 5125
    Genişlik (mm) 1860
    Ön Çıkıntı (mm) 870
    Arka Çıkıntı (mm) 1105
    Yüklü Yükseklik (mm) 1730
    Yüksüz Yükseklik (mm) 1765
    Minimum Dairesel Dönüş (m) 12
    Yerden Yüksekliği (mm) 200
    Net Boş Ağırlık (kg) 1950
    Azami Ağırlık (kg) 2950
    Yükleme Kapasitesi (kg) 1000
    Frensiz Treyler 750
    Frenli Treyler 2000
    İzin Verilen Max. Ön Ağırlık (kg) 1400
    İzin Verilen Max. Arka Ağırlık (kg) 1800
    Kargo Alanı (BxGxY)(mxmxm) 1.43x1.41x0.40

    Performans
    Max.Hız 160 Km/s
    Tırmanma Kapasitesi 41 %
    90 % (4x4 modu)

    Elektrik
    Alternatör Kapasitesi 12V, 125 Amper
    Akü 12V, 80 Ah MF

    Yakıt Tankı
    65 litre

    jant & Lastik
    Lastik 205 R 16 C 106 S Radial
    Lastik Basıncı Yüksüz : Ön : 29 psi, Arka : 29 psi
    Yüklü : Ön : 29 psi, Arka : 44 psi
    Jantlar 5.5 J x 16 (Üst modellerde çelik jant)

    Direksiyon
    Hidrolik Direksiyon Oranı Eğimli hidrolik direksiyon, 400 mm çap, 4 kollu direksiyon simidi 18.2:1, 18.9:1

    Frenler
    Fren Tipi Vakumlu bağımsız hidrolik çift ana silindir ve çift güçlendiricili ön ve arka frenler
    Ön Frenler 281 mm çapında Twin pot kaliperli disk
    Arka Frenler 282 mm çapında, yüke duyarlı kampana fren
    Park Fren Mekanik, kablo bağlantılı arka fren

    Donanımlar
    Klima HVAC
    Camlar Elektrikli
    Yan Aynalar Elektrikli Isıtıcılı
    Immobilizer S
    Jant Tipi Çelik Alaşımlı
    Merkezi Kilit S
    Müzik Sistemi Radyo CD Çalar
    Direksiyon Deri Kaplama
    Çocuk Kilidi S
    Sis Lambalar Ön ve Arka
    Çakmak S
    12 V Şarj Girişi S
    Klima HVAC
    Tavan Lambası S
    Motor Aydınlatma Lambası S
    Kültablası S
    Bozuk Para Gözü S
    İçeriden Açılabilir Yakıt Depo Kapağı S
    Bardak Tutucular S
    Boru Tipi Arka Tampon S
    Ön Tampon Gövde Rengi
    Kapı Kolları Gövde Rengi
    Arka Kapı Tutacağı Gövde Rengi
    Arka Tampon Gövde Rengi
    Yan Aynalar Gövde Rengi
    Izgara Gövde Rengi
    Kapı Döşemeleri Kumaş Kaplama


    hocam fiyatı da eklerseniz süper olur...




  • 4x4 ü 31 bin ytl imiş
  • Şu anda asi dizisinde kullanıyorlar bu aleti.Metalik gri.Tv de baya gösterişli duruyor ama canlısı pısırık gibi.
  • Dün siyahını gördüm baya beğendim fakat pek tanıtılmamış sanki...Hem de baya ucuz 30'a 4x4 güzel bir pick-up'a sahip oluyorsunuz.Telcoline'lar hakkında olumsuz birşey duymadım.Bunda da bir sıkıntı yaşanacağını sanmam.Dağ köylerinde yaşayanlar için biçilmiş kaftan bence...

    Bu arada motor kendi üretimleri mi başka bir markadan alınma mı?
  • Bence yinede çirkin olmuş. Bizim bi abi önceki kasasının sıfırını almıştı iki yıl evvel sonra soğudu bir senedir arabayı satmaya çalışıyo ama çok az para veriyolar.
    İkinci elde çok kötü onun için alınabilecek bi araç değil şu durumda.
    quote:

    Orjinalden alıntı: cyrtocaramoorii

    Dün siyahını gördüm baya beğendim fakat pek tanıtılmamış sanki...Hem de baya ucuz 30'a 4x4 güzel bir pick-up'a sahip oluyorsunuz.Telcoline'lar hakkında olumsuz birşey duymadım.Bunda da bir sıkıntı yaşanacağını sanmam.Dağ köylerinde yaşayanlar için biçilmiş kaftan bence...

    Bu arada motor kendi üretimleri mi başka bir markadan alınma mı?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.