Tata'dan XENON – Gösterişli Macera Tutkunu En yeni 2.2 litre common-rail motor mükemmel güç ve yakıt tasarrufu sunuyor.
Xenon 2.2 litre doğrudan enjeksiyonlu, değişken türbin teknolojili (VTT) common rail (DICOR) motor, yüksek dayanıklılığa sahip ara soğutucu, kolay bakım ve ekonomik yedek parça özelliklerini içeriyor. 2.2 litre VTT DICOR common-rail dizel teknolojisi mükemmel güç üretimi ve düşük yakıt tüketimi sağlıyor. Xenon başlangıçtan itibaren yüksek süspansiyona sahip olacak şekilde tasarlandı.
Xenon'un gövdesi daha fazla sağlamlık ve emniyet sağlamak üzere 0.8-1.5 mm kalınlığında ve piyasadaki diğer pick-up'lardan daha kalın olan çelik panellerden oluşuyor.
Xenon, VTT ve ara soğutucuya sahip 2.2 litre DICOR common-rail motor ile mükemmel yakıt tasarrufu sunmaktadır.
"Performans ve çekiciliğin eşsiz bütünlüğü"
TEKNİK ÖZELLİKLER Motor Tata 2.2L Dicor, Euro IV Tip Su Soğutmalı, direk püskürtmeli Common Rail (DICOR) Turbosarj intercooler Dizel Motor (EGR destekli) Silindir Sayısı Sıralı 4 silindir Çap x Strok (mm) 85 x 96 Silindir Hacmi 2179 cc Maksimum Güç 103 KW. 140 HP@4000 rpm Maksimum Tork 320 Nm @1700-2700 rpm Sıkıştırma Oranı 17.2 : 1 Ateşleme Sırası 1 - 3 - 4 - 2
Debriyaj Tek Kuru Kavramalı Debriyaj Yarıçapı 240 mm Sürtünme Alanı 503 cm2
Şanzıman G-76-5/4.1 Vites Sayısı 5 ileri 1 geri Vites Oranları 1. vites : 4.1 2. vites : 2.22 3. vites : 1.37 4. vites : 1.00 5. vites : 0.77 Geri vites : 3.75 Şanzıman Kutusu Elektrikli Vites Düzenleyici Sürüş Seçenekleri 4x2 Ratio : 1:1 4x4 High Ratio : 1:1 4x4 Low Ratio : 1:2.48
Akslar Arka Aks Salisbury tipi tekli indirgeme, yaro kaygan aks şaftları, sınırlı kaymalı diferansiyel Arka Aks Çapı 3.73 (41/11) Ön Aks Bağımsız süspansiyon Ön Aks Otomatik göbek kilidi Ön Aks Çapı 3.73 (41/11)
Süspansiyon Ön Süspansiyon Torsiyon barlı çift whisbone Arka Süspansiyon Yarı elipti yaprak makaslı Şok Emiciler Önde ve arkada hidrolik çift yönlü teleskopik Denge Çubuğu Ön
Boyutlar Dingil Mesafesi 3150 İz Genişliği Ön (mm) 1571 İz Genişliği Arka (mm) 1571 Uzunluk (mm) 5125 Genişlik (mm) 1860 Ön Çıkıntı (mm) 870 Arka Çıkıntı (mm) 1105 Yüklü Yükseklik (mm) 1730 Yüksüz Yükseklik (mm) 1765 Minimum Dairesel Dönüş (m) 12 Yerden Yüksekliği (mm) 200 Net Boş Ağırlık (kg) 1950 Azami Ağırlık (kg) 2950 Yükleme Kapasitesi (kg) 1000 Frensiz Treyler 750 Frenli Treyler 2000 İzin Verilen Max. Ön Ağırlık (kg) 1400 İzin Verilen Max. Arka Ağırlık (kg) 1800 Kargo Alanı (BxGxY)(mxmxm) 1.43x1.41x0.40
jant & Lastik Lastik 205 R 16 C 106 S Radial Lastik Basıncı Yüksüz : Ön : 29 psi, Arka : 29 psi Yüklü : Ön : 29 psi, Arka : 44 psi Jantlar 5.5 J x 16 (Üst modellerde çelik jant)
Direksiyon Hidrolik Direksiyon Oranı Eğimli hidrolik direksiyon, 400 mm çap, 4 kollu direksiyon simidi 18.2:1, 18.9:1
Frenler Fren Tipi Vakumlu bağımsız hidrolik çift ana silindir ve çift güçlendiricili ön ve arka frenler Ön Frenler 281 mm çapında Twin pot kaliperli disk Arka Frenler 282 mm çapında, yüke duyarlı kampana fren Park Fren Mekanik, kablo bağlantılı arka fren
Donanımlar Klima HVAC Camlar Elektrikli Yan Aynalar Elektrikli Isıtıcılı Immobilizer S Jant Tipi Çelik Alaşımlı Merkezi Kilit S Müzik Sistemi Radyo CD Çalar Direksiyon Deri Kaplama Çocuk Kilidi S Sis Lambalar Ön ve Arka Çakmak S 12 V Şarj Girişi S Klima HVAC Tavan Lambası S Motor Aydınlatma Lambası S Kültablası S Bozuk Para Gözü S İçeriden Açılabilir Yakıt Depo Kapağı S Bardak Tutucular S Boru Tipi Arka Tampon S Ön Tampon Gövde Rengi Kapı Kolları Gövde Rengi Arka Kapı Tutacağı Gövde Rengi Arka Tampon Gövde Rengi Yan Aynalar Gövde Rengi Izgara Gövde Rengi Kapı Döşemeleri Kumaş Kaplama
quote:
Orjinalden alıntı: gökhanlar oto tata
Tata'dan XENON – Gösterişli Macera Tutkunu En yeni 2.2 litre common-rail motor mükemmel güç ve yakıt tasarrufu sunuyor.
Xenon 2.2 litre doğrudan enjeksiyonlu, değişken türbin teknolojili (VTT) common rail (DICOR) motor, yüksek dayanıklılığa sahip ara soğutucu, kolay bakım ve ekonomik yedek parça özelliklerini içeriyor. 2.2 litre VTT DICOR common-rail dizel teknolojisi mükemmel güç üretimi ve düşük yakıt tüketimi sağlıyor. Xenon başlangıçtan itibaren yüksek süspansiyona sahip olacak şekilde tasarlandı.
Xenon'un gövdesi daha fazla sağlamlık ve emniyet sağlamak üzere 0.8-1.5 mm kalınlığında ve piyasadaki diğer pick-up'lardan daha kalın olan çelik panellerden oluşuyor.
Xenon, VTT ve ara soğutucuya sahip 2.2 litre DICOR common-rail motor ile mükemmel yakıt tasarrufu sunmaktadır.
"Performans ve çekiciliğin eşsiz bütünlüğü"
TEKNİK ÖZELLİKLER Motor Tata 2.2L Dicor, Euro IV Tip Su Soğutmalı, direk püskürtmeli Common Rail (DICOR) Turbosarj intercooler Dizel Motor (EGR destekli) Silindir Sayısı Sıralı 4 silindir Çap x Strok (mm) 85 x 96 Silindir Hacmi 2179 cc Maksimum Güç 103 KW. 140 HP@4000 rpm Maksimum Tork 320 Nm @1700-2700 rpm Sıkıştırma Oranı 17.2 : 1 Ateşleme Sırası 1 - 3 - 4 - 2
Debriyaj Tek Kuru Kavramalı Debriyaj Yarıçapı 240 mm Sürtünme Alanı 503 cm2
Şanzıman G-76-5/4.1 Vites Sayısı 5 ileri 1 geri Vites Oranları 1. vites : 4.1 2. vites : 2.22 3. vites : 1.37 4. vites : 1.00 5. vites : 0.77 Geri vites : 3.75 Şanzıman Kutusu Elektrikli Vites Düzenleyici Sürüş Seçenekleri 4x2 Ratio : 1:1 4x4 High Ratio : 1:1 4x4 Low Ratio : 1:2.48
Akslar Arka Aks Salisbury tipi tekli indirgeme, yaro kaygan aks şaftları, sınırlı kaymalı diferansiyel Arka Aks Çapı 3.73 (41/11) Ön Aks Bağımsız süspansiyon Ön Aks Otomatik göbek kilidi Ön Aks Çapı 3.73 (41/11)
Süspansiyon Ön Süspansiyon Torsiyon barlı çift whisbone Arka Süspansiyon Yarı elipti yaprak makaslı Şok Emiciler Önde ve arkada hidrolik çift yönlü teleskopik Denge Çubuğu Ön
Boyutlar Dingil Mesafesi 3150 İz Genişliği Ön (mm) 1571 İz Genişliği Arka (mm) 1571 Uzunluk (mm) 5125 Genişlik (mm) 1860 Ön Çıkıntı (mm) 870 Arka Çıkıntı (mm) 1105 Yüklü Yükseklik (mm) 1730 Yüksüz Yükseklik (mm) 1765 Minimum Dairesel Dönüş (m) 12 Yerden Yüksekliği (mm) 200 Net Boş Ağırlık (kg) 1950 Azami Ağırlık (kg) 2950 Yükleme Kapasitesi (kg) 1000 Frensiz Treyler 750 Frenli Treyler 2000 İzin Verilen Max. Ön Ağırlık (kg) 1400 İzin Verilen Max. Arka Ağırlık (kg) 1800 Kargo Alanı (BxGxY)(mxmxm) 1.43x1.41x0.40
jant & Lastik Lastik 205 R 16 C 106 S Radial Lastik Basıncı Yüksüz : Ön : 29 psi, Arka : 29 psi Yüklü : Ön : 29 psi, Arka : 44 psi Jantlar 5.5 J x 16 (Üst modellerde çelik jant)
Direksiyon Hidrolik Direksiyon Oranı Eğimli hidrolik direksiyon, 400 mm çap, 4 kollu direksiyon simidi 18.2:1, 18.9:1
Frenler Fren Tipi Vakumlu bağımsız hidrolik çift ana silindir ve çift güçlendiricili ön ve arka frenler Ön Frenler 281 mm çapında Twin pot kaliperli disk Arka Frenler 282 mm çapında, yüke duyarlı kampana fren Park Fren Mekanik, kablo bağlantılı arka fren
Donanımlar Klima HVAC Camlar Elektrikli Yan Aynalar Elektrikli Isıtıcılı Immobilizer S Jant Tipi Çelik Alaşımlı Merkezi Kilit S Müzik Sistemi Radyo CD Çalar Direksiyon Deri Kaplama Çocuk Kilidi S Sis Lambalar Ön ve Arka Çakmak S 12 V Şarj Girişi S Klima HVAC Tavan Lambası S Motor Aydınlatma Lambası S Kültablası S Bozuk Para Gözü S İçeriden Açılabilir Yakıt Depo Kapağı S Bardak Tutucular S Boru Tipi Arka Tampon S Ön Tampon Gövde Rengi Kapı Kolları Gövde Rengi Arka Kapı Tutacağı Gövde Rengi Arka Tampon Gövde Rengi Yan Aynalar Gövde Rengi Izgara Gövde Rengi Kapı Döşemeleri Kumaş Kaplama
hocam fiyatı da eklerseniz süper olur...
4x4 ü 31 bin ytl imiş
Şu anda asi dizisinde kullanıyorlar bu aleti.Metalik gri.Tv de baya gösterişli duruyor ama canlısı pısırık gibi.
Dün siyahını gördüm baya beğendim fakat pek tanıtılmamış sanki...Hem de baya ucuz 30'a 4x4 güzel bir pick-up'a sahip oluyorsunuz.Telcoline'lar hakkında olumsuz birşey duymadım.Bunda da bir sıkıntı yaşanacağını sanmam.Dağ köylerinde yaşayanlar için biçilmiş kaftan bence...
Bu arada motor kendi üretimleri mi başka bir markadan alınma mı?
Bence yinede çirkin olmuş. Bizim bi abi önceki kasasının sıfırını almıştı iki yıl evvel sonra soğudu bir senedir arabayı satmaya çalışıyo ama çok az para veriyolar. İkinci elde çok kötü onun için alınabilecek bi araç değil şu durumda.
quote:
Orjinalden alıntı: cyrtocaramoorii
Dün siyahını gördüm baya beğendim fakat pek tanıtılmamış sanki...Hem de baya ucuz 30'a 4x4 güzel bir pick-up'a sahip oluyorsunuz.Telcoline'lar hakkında olumsuz birşey duymadım.Bunda da bir sıkıntı yaşanacağını sanmam.Dağ köylerinde yaşayanlar için biçilmiş kaftan bence...
Bu arada motor kendi üretimleri mi başka bir markadan alınma mı?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme