Şimdi Ara

İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İÜEF'de okuyan ya da bu sene tercih edecek olan arkadaşlar buraya!

    Tercihim : Latin Dili ve Edebiyatı



    _____________________________



    sap gibiyim, sap, sap...
  • psikoloji olabilir. çok kararsızım
    _____________________________
  • Psikolojiyi bilmiyorum, hiç araştırmadım ama felsefe hakkında olumlu yorumlar okudum.
    _____________________________



    sap gibiyim, sap, sap...
  • alman dili ve edebiyatı, almanca öğretmenliği, fransız dili ve edebiyatı, fransızca öğretmenliği, latin dili ve edebiyatı...
    _____________________________
  • Sacit'ten çok güzel bir Uparkat!

    Bir kaç kişi dışında, edebiyat okuma isteği olan yok gördüğüm kadarıyla.
    _____________________________



    sap gibiyim, sap, sap...
  • bir senem geçti iüef'de bu sene yerleşemezsem bir senem daha geçecek galiba.. bölümüm tarih
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dorukhansn

    Sacit'ten çok güzel bir Uparkat!

    Bir kaç kişi dışında, edebiyat okuma isteği olan yok gördüğüm kadarıyla.

    Coğrafya düşünüyorum. Eğitim fakültesini bırakıp da gelicem. (bölümüm sosyal bilgiler ve hiç atama yok). Formasyon veriyorlar değil mi? Çünkü Coğrafya atanması kolay bir bölüm.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
    6 yıl önce açıldı
    ***DÜZCE TIP FAKÜLTESİ***
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • İngiliz dili ve edebiyatı düşünüyorum. Formasyon var sanırım.
  • Aklıma geldikçe sırtlıyorum konuyu, birbirimizi tanımamızın daha iyi olacağı kanaatindeyim.
    _____________________________



    sap gibiyim, sap, sap...
  • _____________________________



    sap gibiyim, sap, sap...
  • tercihlerde 5,6,7. sıraları aldı istanbul üniversitesi.
    -çağdaş yunan dili
    -latin dili
    -eski yunan dili
    _____________________________
  • Selamlar.
    Bende İstanbul Ü. Felsefe yazmayı düşünüyorum bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semirvin -- 9 Temmuz 2013; 16:48:21 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dorukhansn



    sacıt gel okuma be koçum danışmanım neyim ol benim paraysa para kızsa kız
    _____________________________
    Dh şarkı yarışması kazanan parçalar
  • ben arap dili edebiyatındayım
    o kadar puanı bok ettim diyerek bu sene yine girdim sınava

    arap dili düşünenler hiç yazmasın hocalar komple boktan eğitim sıfır sınıf geçen çok az

    ama felsefe iyidir, italyan/ispanyol dili iyidir ama zordur, ingliz dili iyidir.
    ben de italyan dili bekliyorum bu sene

    felsefesi çok iyidir istanbulun değerli hocalar var
    gerçi ihsan fazlıoğlu nu medeniyete kaptırdılar ama olsun
    _____________________________
  • ben de latin yazdım ama 23 bin sıralamayla tutacağını sanmıyorum :D

    hititoloji okuyorum zaten iü'de. seneye gireceklere ricam lütfen hititolojiyi tercih etmeyin öğrencilik hayatınızı mahvetmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beatlescandir -- 23 Temmuz 2013; 1:50:42 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kizilelma

    ben arap dili edebiyatındayım
    o kadar puanı bok ettim diyerek bu sene yine girdim sınava

    arap dili düşünenler hiç yazmasın hocalar komple boktan eğitim sıfır sınıf geçen çok az

    ama felsefe iyidir, italyan/ispanyol dili iyidir ama zordur, ingliz dili iyidir.
    ben de italyan dili bekliyorum bu sene

    felsefesi çok iyidir istanbulun değerli hocalar var
    gerçi ihsan fazlıoğlu nu medeniyete kaptırdılar ama olsun

    Arap dili edebiyatı okuduğunuzda ne olacaktınız ? Gerçekten merak ettiğim için soruyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bence insanlar önce kendini sonra haddini en son da ne istediğini bilsin, hiç bir problemleri kalmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Kırmızı.


    quote:

    Orijinalden alıntı: kizilelma

    ben arap dili edebiyatındayım
    o kadar puanı bok ettim diyerek bu sene yine girdim sınava

    arap dili düşünenler hiç yazmasın hocalar komple boktan eğitim sıfır sınıf geçen çok az

    ama felsefe iyidir, italyan/ispanyol dili iyidir ama zordur, ingliz dili iyidir.
    ben de italyan dili bekliyorum bu sene

    felsefesi çok iyidir istanbulun değerli hocalar var
    gerçi ihsan fazlıoğlu nu medeniyete kaptırdılar ama olsun

    Arap dili edebiyatı okuduğunuzda ne olacaktınız ? Gerçekten merak ettiğim için soruyorum

    arap olacaktım

    illa birşey olmak için okunmaz, her okuyan da birşey olamaz zate
    meraktan okumak istedim...

    ben öyle okurum arada meraktan 3-5 senede bir giriyorum sınava kendimi tatmin için
    bu 3. üniversite oldu
    _____________________________




  • Antropoloji ve Arkeoloji yazdım.
  • Öncelikle verilen bilgilerden dolayı teşekkür ediyorum. Bildiğiniz gibi İstanbul Ü. 'de ingilizce hazırlık yok. Okul devam ederken kendimi ingilizce konusunda geliştirmek istiyorum. Bu konuda bi öneriniz var mı?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semirvin

    Öncelikle verilen bilgilerden dolayı teşekkür ediyorum. Bildiğiniz gibi İstanbul Ü. 'de ingilizce hazırlık yok. Okul devam ederken kendimi ingilizce konusunda geliştirmek istiyorum. Bu konuda bi öneriniz var mı?

    bunun için okulda nice bir sürü bu konuyla ilgili kulüpler ve aktiviteler mevcut. ücretsiz veya indirimli ingilizce öğrenme aktivitelerine katılabilirsin :)
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.