Şimdi Ara

İstanbul Cevahir Nokia Shop, dayanılmaz rezillik (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
12.442
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş olun
    benmde cevahirde telfonum calınmıstı
  • valla telefonun kvk ya gidip gitmediğini formtakibi.kvk.com dan öğrenebilirsin imei noyu girip

    bununn dışında benim de telefonum 3 kez servise gitti 6280 di 3.cüde paramı aldım hemde hiç uğraştırmadan

    sadece nokia müşteri hizmetlerini aramıştım

    telefonu verdim 1 hafta sonra para iadem çıktı.

    yani adamlar hakkını verio. ama derdini adam gibi anlatırsan.
  • telefon almıyoruz sanki loto oynuyoruz.Benimde sony marka telefonumun başına aynı şey gelmişti.telefonla görüşüyorken birden karşı tarafın sesi gidiyordu.ama hat kapanmıyordu.sanki başkası hattınıza girmiş gibi.böyle bir arıza ile servise gittim ve bana beyefendi sizin telefonunuzda sıvı teması varmış dediler.uğraş uğraş en sonunda tepemin tası attı telefonu çöpe attım.Bende kurtuldum telefonda....sonra yeniden telefon aldım bu sefer ki tıkır tıkrı çalışıyor nazar değmesin maşallah




  • quote:

    Orjinalden alıntı: apuskal

    valla telefonun kvk ya gidip gitmediğini formtakibi.kvk.com dan öğrenebilirsin imei noyu girip

    bununn dışında benim de telefonum 3 kez servise gitti 6280 di 3.cüde paramı aldım hemde hiç uğraştırmadan

    sadece nokia müşteri hizmetlerini aramıştım

    telefonu verdim 1 hafta sonra para iadem çıktı.

    yani adamlar hakkını verio. ama derdini adam gibi anlatırsan.


    tabi meseleyi yaşayan bilir, yukarıda yazdığım bir paragraf yazı sana "derdini adam gibi anlat" dedirtebiliyor..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blackgod

    Şikayetinizi sikayetvar.com 'a yazmayı deneyebilirsiniz..


    Teşekkürler, yazdım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi johnclark -- 14 Eylül 2007; 18:23:56 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: johnclark


    quote:

    Orjinalden alıntı: apuskal

    valla telefonun kvk ya gidip gitmediğini formtakibi.kvk.com dan öğrenebilirsin imei noyu girip

    bununn dışında benim de telefonum 3 kez servise gitti 6280 di 3.cüde paramı aldım hemde hiç uğraştırmadan

    sadece nokia müşteri hizmetlerini aramıştım

    telefonu verdim 1 hafta sonra para iadem çıktı.

    yani adamlar hakkını verio. ama derdini adam gibi anlatırsan.


    tabi meseleyi yaşayan bilir, yukarıda yazdığım bir paragraf yazı sana "derdini adam gibi anlat" dedirtebiliyor..



    ya bunun adam gibi anlatılmasıyla alakası yok şans işi




  • bunların alayı böle adi malesef bende basaridan yasadım aynı olayı hala dava devam ediyo aldığımın 3.gunu bozuldu u600 verdik 3 kere yapamadılar şimdide 30 iş gunu gecdi verdik mahkemeye bakalım 1 ayda o sürer ohhhhhhhhhh... grey alacam anasını satim sonrada gidip vercem parasıyla yaptırcam arızalı cıkarsada o kadarrrrrrrrrrrrr...........
  • Şimdi size bir kaç bir şey anlatayım. Genelde millet elektronik cihazları kullanamayınca sucu cihaz bozuk yada servis bozuk diyor. Cihazlardan anlamayanlar cihazlara ve hizmete suç atıyorlar. Ve en önemlisi

    PROBLEMLİ MÜŞTERİLER

    evete problemli müşteriler, bazı kişiler vardır her sektörde bu böyledir bu adamlara bir mal satarsınız ve adam sizi her seferinde arar arar arar. hiç bitmez şikayetleri, basit bir şeyden arar, Adama bir modem satarsınız adam bir site açamazsa hemen sarılır telefona bu modem bozuk der size söverde söver. Halbuki siteye dünyanın hiç bir yerinden ulaşılamaz, geçici olarak servis dışıdır.

    Hatta amerikada verizon adlı firma sanırım(gsm firması bu) sürekli arayan müşterilerinin hattını iptal etmek gibi harika bir karar aldı, adamlar sürekli ariyor dertleri bitmiyor. En iyisi onlara hizmet satmamak,

    Ülkede kullanamadığı halde pahalı karmaşık cihazlardan alan çok insan var ve bunlar kullanamayacakları cihazları alıp hava atıyorlar ve kullnamadıklarında firmalara suç buluyorlar.


    neyse uzar gider bu konu. bu yazıyı bu arkadaş için değil ülkemizde teknoloji özürlüsü olan insanlar için yazdım. Malesef en çok cep telfonlarından şikayet ediliyor olayında bunuda göz önünde almak gerekiyor.

    sikayetvar.com adreisne girip bir sürü saçma sapan sikayet okuyabilirsiniz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: candanemre

    bunların alayı böle adi malesef bende basaridan yasadım aynı olayı hala dava devam ediyo aldığımın 3.gunu bozuldu u600 verdik 3 kere yapamadılar şimdide 30 iş gunu gecdi verdik mahkemeye bakalım 1 ayda o sürer ohhhhhhhhhh... grey alacam anasını satim sonrada gidip vercem parasıyla yaptırcam arızalı cıkarsada o kadarrrrrrrrrrrrr...........



    aynen katılıyorum sana benimde dava sürüyo 2 aydır bekliyorum yeni telefon gelcek diye şimdi yeter dedim davaya verdik bakalım gştçem çinden ucuz ucuz alcam hemde istediğim her özellikte olanından ne bu be hem doğru düzgün bişey yok yığınlada para
  • geçmiş olsun arkadasım ne dene bilirki bunlara gene aynı şeyler olcaktır
  • teknosadan w550i almıstım kulaklıkgırıs yerı bozuldu hemen o gun yenısı verdıler benım cok guvnımı kazanmıstı neyse arkadasım uzucu bırsey baına gelen ama tuketıcı hakların var hıcbır maseret bıldırmeden gerı verebılırsın
  • ben cep telefonu almadim hiç yüzyüze hep netten aldım, şimdiye kadar bir sakatlık çıkmadı, yüz yüze olmaya yada mal alırken böyle tehditvari olmaya gerek yok.
  • şu yaptıklarına bak ayıp ya okurken bile sinir oldum adamlara
  • işini bilmeyen telefon satıcılarından o eziklerden nefret ediyorum.Özellikle nokia shoplarda bu durum had safhada izmit nokia shopta içeri girin diyinki nokia xxxx telefona bakmak istiyorum hemen bir sıfır telefon açıp müşteriye veriyor sonra bunu bir başkasına satıyorlar hatta embesilliğin en son noktasıda şu ben hepsiburadadan telefon aldım onları denemek için dedim işte telefon bozuldu fln hepsiburadadan aldım dedi internet alınan telefonların garantisi bizde geçmez dediği andan nokiayı arayıp şikayet edecektim bu kadar bilgisizlik bu kadar cahillik olmaz ya

    Hatta size bugun yaşadığım bir olayı anlatayım geçen gün nokia shopa gittim kulaklığım arızalandı işte garanti bölümüne çıktım benden fatura istediler bende dedim hala fatura üsulü mü çalışıyorsunuz çünkü teleservice gittiğimde her zaman barkod ve imei ile yapılıyor iş.Daha sonra sordum elinizde var mı burda mı onarım yapılacak diye evet dediler.Bugün fatura ile gittim tekrar aldılar kulaklığı son anda sordum tekrar değişimi şimdi mi yapılacak hayır göndereceğiz dedi istanbula mı dedim evet dedi o zaman ben alayım kulaklığı kendim gönderirim istanbula.Aşağı tam inerken masada müdür galiba ve iki kişiyle konuşuyorlar 6288 almışlar kulaklık hakkında sorun çıkmış hemen dedi birtane 6288 getirin diye anında sıfır telefonu açıp kulaklığını onlara verdiler.Sonuçta nokia shoplar ve piyasanın büyük çoğunluğunu oluşturan telefoncular berbat ötesi yapıyorlar işlerini.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ckm -- 14 Eylül 2007; 22:03:12 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ..Dawson..

    cevahirle ilgili baska bir sikayet daha okumustum sanırım burada demekki neymiş cehavir nokia'yı görünce arkamıza bile bakmadan kaçacakmışız,yazık valla.


    Bence içeri dalıp ağız-burun girecekmişiz ! Bi daha cevahire gidince onlar dükkanı kapatıp kaçacakmış
  • garantili telefona hayır SPOT VE KAÇAK TELEFONLARA SAHİP ÇIKALIM

    açıkcası şuu sölemek isterimki hayatımda 1 kere garantili telefon almıştım oda bozuldu ama kaçak aldığım her telefon takı takır çalıştı ve size yeminle söliyebilrimki en ufak bir sorunla bile karşılaşmadım o yüzden telefon alıcaksanız kaçak alın nasıl olsa bozulunca bir bahane bulup yapmıyuolar ve garanti için büton ekstradan para ödüyosunuz bırakın boşverin valla hem cebinizee hem zmaqnınıza yazık onların ağız kokusunu çekeceğiniize yani paranızla rezil olucağınıza bozulunca parası neyse verip yaptırırsınız bukadar basit saygılar herkese tabiki bu şahsi bildirimdir...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alprak

    garantili telefona hayır SPOT VE KAÇAK TELEFONLARA SAHİP ÇIKALIM

    açıkcası şuu sölemek isterimki hayatımda 1 kere garantili telefon almıştım oda bozuldu ama kaçak aldığım her telefon takı takır çalıştı ve size yeminle söliyebilrimki en ufak bir sorunla bile karşılaşmadım o yüzden telefon alıcaksanız kaçak alın nasıl olsa bozulunca bir bahane bulup yapmıyuolar ve garanti için büton ekstradan para ödüyosunuz bırakın boşverin valla hem cebinizee hem zmaqnınıza yazık onların ağız kokusunu çekeceğiniize yani paranızla rezil olucağınıza bozulunca parası neyse verip yaptırırsınız bukadar basit saygılar herkese tabiki bu şahsi bildirimdir...


    valla hiç öyle değil bir kere, 50 milyona yakın cep telefonundan iki tanesi bozuk cikti ve bir kaç sorun yaşadık diye kaçak alacak değiliz, olur mu öyle şey, Benim şimdiye kadar değiştirdiğim kulaklığın bataryanın hesabini unuttum. çatır çatır yenisi ile değişiyorlar.

    neyse o şahsi görüşün yine de. Ben kesinlikle kaçak kullanmam. Şimdiye kadar da garanti konusunda hiç bir sorun yaşamadım.




  • geçmiş olsun arkadaşım bu shop una göre değişiyor galiba


    ben b.paşa shoptan en 4-5 kere alış veriş yaptım en 3 değişiklik
    yaptım kendim ve yetkilinin gıkı bile çıkmadan değiştirdi
    1.6280 yazılım hatası yazılım yüklemeden yenisi ile değişim
    2, n70 gprs hatısı başka model ile değişim üste para farkı verdim
    3-7390 aldım 2 saat sonra hoşuma gitmedi için başaka cihazla üste far vererek değeğişim
  • Hepsine Ban Ban Ban
  • quote:

    Orjinalden alıntı: altug92

    şu yaptıklarına bak ayıp ya okurken bile sinir oldum adamlara

    ben alıştım şahsen artık olağan 1 şey bu
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.