Donanımhaber sakinleri, 6-1-2015 tarihinde satın aldığım LG G3 telefonum 1.5 yıl içinde 2 kez servise gitti. Son serviste kronik bir sorun olan mikrofon yerinde çatlak oluştuğu için sorunun giderilmesi talebim oldu. 20-7-2016 tarihinden bu yana serviste tamiri sürmekte.
15-8-2016'da sorunun giderildiğine dair mesaj aldım. Kasa, ana kart ve pil değiştirilmiş ancak servis yetkilisi telefonu bana uzattığında 4 kez açılıp kapandı ve kilitlendi. Haliyle aynı dakikada servise bırakmak durumunda kaldım. Bu zaman zarfında geçici bir süreliğine telefon da verilmedi. Malesef eski formu bana vermek yerine ısrarla yeni form düzenlendi ancak servisteki form kaydı İstanbul bilişimde gözükmüyor. Malum 20. işgünü dolmadan bozuk şekilde ürün teslim edilip bi 20 gün daha tamir vakti almak için bu yolu tercih ediyorlar.
Defalarca durumu müşteri hizmetlerine ilettim. En son bekleme süresini aştığı için 20-8-2016'da müşteri hizmetlerini arayarak yeni bir telefon verilmesini talep ettim. En kısa sürede dönülecekti ancak hala dönüş olmadı.
Üstüne üstlük bu ayın 24 ünde cumna günü telefonu tamirden alabilirsiniz dediler. Bugün gittim ne telefon var ne de herhangi bir bilgi. Amaçları ne hala çözemedim ama siz siz olun telefonu ciddi ciddi test etmeden sakın biryer imzalayıp almayın. Hoş alsanızda belki birkaç saat yada birkaç gün sonra arıza çıkacaktır.