Şimdi Ara

İstanbul Bilişim aymazlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 36 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Satoshi Nakamoto (1 mesaj) mturgaye (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar.
    Arkadaşım Eyüp Serdar İstanbul Bilişim den aldığı telefonu garanti kapsamında göndermiş, defalarca arayıp takibini yapmış ancak 24 gün geçmesine rağmen yanıt alamamıştır. Bu sebeple kendisi kanuni hakkı olan ücret iadesi talep etmiştir. Buna karşılık firma 08503330912 nolu müşteri hizmetleri aracılığıyla devamlı "hakem heyetine gidin bir sonuç alamazsınız" vb konuşmalar yapmış, hergün "ilgileniyoruz" diyerek geri dönüş yapmamış, talebiniz alınmıştır demekle yetinmişlerdir. Bu bakımdan da arkadaş grubumuz sürekli müşteri hizmetlerini arayarak "Eyüp Serdar Bey in işlemlerini neden yapmıyorsunuz" diye bu mafya kliklerine had bildiriyoruz ve kanuni gerekleri yerine getireen kadar bunu yapmaya devam edeceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mturgaye -- 10 Ağustos 2016; 12:45:24 >



    |
    |
  • Tamam.
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.