Şimdi Ara

İş Bankası - MaxiPara Kart’a 100 TL MaxiPuan (10/125) (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
365
Cevap
28
Favori
31.822
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Meyerovitch kullanıcısına yanıt
    10 gün filan sürdü diye hatırlıyorum. Kart geldikten sonra atmde şifre girip çıkardım. Sonrasinda bir sorun yaşamadım hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdura -- 15 Ekim 2020; 19:48:23 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meyerovitch

    Maxi sanal kartım ile ty para yüklemek istiyorum kart limiti yetersiz hatası alıyorum...yüklemek istediğim paranın 3 katı limit var kartta oysa ..sadece ty de değil başka bir uygulamada da aynı sorunu yaşıyorum limit yetersiz diyor ... çözümü var mıdır ? Teşekkürler...

    Aynı sorunu yaşıyordum, fiziki kartın gelmesini beklemek yerine mevcutdaki maxipara kartını kayıp olarak bildirdim, bunu maximum mobilden yaptım, kayıp işleminin ardından kartı kapattı yeni maxipara kartı tanımladı bakiyeyi de aktardı ve bu yeni kartla alışverişimi gerçekleştirebildim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • devasaldost D kullanıcısına yanıt
    Kartı kapatınca yeni Maxi kartı otomatik mi tanımladı kardeşim... Yarın şubeye sorayım fiziki kart gelmedi ise böyle yapayım ... Cevabın için çok teşekkürler...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • devasaldost D kullanıcısına yanıt
    Hocam kartın yenisini talep et şıkkı işaretli miydi? Ben de aynı sorunu yaşıyorum da

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • devasaldost D kullanıcısına yanıt
    Hocam kart kayıp işleminden sonra kartı kapatınca kart kayboluyordu ve içinde para olan kartta sistemden silinip para da kayboluyordu hatta on gün öncesine kadar durum buydu parayı da şubeden elden alıyordunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KARACABEYY -- 15 Ekim 2020; 20:42:6 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meyerovitch

    Kartı kapatınca yeni Maxi kartı otomatik mi tanımladı kardeşim... Yarın şubeye sorayım fiziki kart gelmedi ise böyle yapayım ... Cevabın için çok teşekkürler...

    Evet sorun yaşadığım kartı kayıp deyip, şube de seçerek yeni kart talep ettiğimde yeni kart otomatik tanımlanıp eski karttaki bakiyeyi de otomatik aktardı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KARACABEYY

    Hocam kart kayıp işleminden sonra kartı kapatınca kart kayboluyordu ve içinde para olan kartta sistemden silinip para da kayboluyordu hatta on gün öncesine kadar durum buydu parayı da şubeden elden alıyordunuz.

    Hocam tamamen anlattığım gibi yeni kart ve eski karttaki bakiye otomatik aktarıldı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • devasaldost D kullanıcısına yanıt
    Hocam bilgilendirme için teşekkürler az da olsa müşteriyi bankaya gitme zorunluluğundan kurtarmaları iyi olmuş hala bir kartımda bakiye var kart statüsü işleme kapalı şubeye gittim maxipara nedir bilmiyorlar mobilden gösterdim yine anlamadılar genel merkezden birileriyle görüştüler yine pek bi şey anlamadılar son olarak söyledikleri biz sizin şube değiliz karta mudahale imkanımız yok bağlı bulunduğunuz şubeye gidin : )

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • KARACABEYY K kullanıcısına yanıt
    Bana da çağrı merkezindeki arkadaş şubeye gitmeniz gerek dedi şimdi. Kendi şubeme gidemem uzaktayım. Nolcak böyle 😁

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam işin özeti şu İş bankası ön ödemeli kart ve kuralları nedir bilmeden pastadan pay almak için alelacele sisteme dahil olmuş ve bu sebeple işlemler aksıyor ve konuyu çağrı merkezi hiç bilmiyor daha acısı çoğu şubeler de ön ödemeli Maxipara sistemine yabancı, bi arkadaşımız şubeye gitmeden içinde kalan bakiyeyi alabilmiş ve işlemlerine devam edebilmiş isterseniz bir iki post yukarıyı okursanız sizin için çözüm yöntemi olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KARACABEYY -- 15 Ekim 2020; 21:6:4 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • KARACABEYY K kullanıcısına yanıt
    Benim sorunun çözümü şubeye gitmek hocam. Kartı kapattirdim ama yeni istemedim o yüzden bakiye askıda kaldı gibi bir şey oldu herhalde. Müşteri hizmetleri parayı görüyor ama ben de çıkmıyor. Biz yapamıyoruz şubeye dediler. Başına böyle bir durum gelen olursa kartı kapatmadan ödemeler kısmından parayı yeni açacağı Maxipara karta atabiliyor anladığım kadarıyla müşteri hizmetleri bana öyle yaptırmayı denedi. Fakat kapattigim için ben de gözükmüyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam malesef sizin için tek seçenek şube kalmış zaten sistemlerini düzgün kurgulamış olsalar arkadaş benim kartta param var sistem kartı kapatmadan önce kartınızda biriken bakiyeyi hangi hesabınıza aktaralım diye sorması lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KARACABEYY -- 15 Ekim 2020; 21:23:39 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • devasaldost D kullanıcısına yanıt
    Hocam bu işlemlerin hepsini iscepte yaptınız değil mi ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapıkredi world nakit o yönden iyi durumda. Hem mobil uygulamada kartı görebiliyorsun, hem de içindeki parayı hesaba aktarabiliyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnemyTerritory

    İş bankası müşterisi olmayanların maxipara kart limiti 750 tl. Bu limit hesap başına mı, yoksa kart başına mı? Bilgisi olan var mı?

    Ekleme: Hesap başınaymış. Kaç kartınız olursa olsun toplam limit 750 tl. Yani iş bankası müşterisi olmayanlar bu kampanyadan en fazla 60 puan kazanabilirler.

    Banka müşterisiyim. Geçenlerde bankamatik kart da çıkarttım ancak hala 750TL görünüyor. Kart teslim edildiği zaman limit artar mı yoksa böyle mi kalır?

  • Bilgim yok hocam. Ama yukarıda bir arkadaş iş bankası müşterilerinin limitinin 20.000 tl olduğunu söylemişti. Sizde de kart teslim edildikten sonra limit artabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben çekemediğim para için iş bankasına web üzerinden mail atıyorum blokeyi çözüyorlar..

  • mrtsrky45 M kullanıcısına yanıt
    Mail adreslerini yazar mısınız hocam ben sadece iletişim formu üzerinden ulaşabiliyorumda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lolorosso

    Mail adreslerini yazar mısınız hocam ben sadece iletişim formu üzerinden ulaşabiliyorumda.

    https://www.isbank.com.tr/iletisim-formu


    bende buradan ulaşıyorum mail derken kastım burasıydı aslında..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtsrky45

    ben çekemediğim para için iş bankasına web üzerinden mail atıyorum blokeyi çözüyorlar..

    Bloke olmus karti kullanima mi actilar yani?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.